معرفی و دانلود کتاب صوتی باغچه‌ی آقای گورکن

عکس جلد کتاب صوتی باغچه‌ی آقای گورکن
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باغچه‌ی آقای گورکن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باغچه‌ی آقای گورکن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی باغچه‌ی آقای گورکن

کتاب صوتی باغچه‌ی آقای گورکن نوشته مارشا دایان آرنولد، در قالب یک داستان به کودکان کاشتن بذرهای مختلف را آموزش می‌دهد.

موضوع کتاب صوتی باغچه آقای گورکن چیست؟

مارشا دایان آرنولد در این کتاب داستان بامزه گورکنی را روایت می‌کند که می‌خواهد برای خود باغچه‌ای درست کند. او بذرهای مختلف گیاهان را جمع کرده و حالا وقتش رسیده تا آن‌ها را بکارد. حیوانات دیگر نیز به کمک آقای گورکن می‌آیند تا هر چه زودتر باغچه‌ای زیبا درست کنند.

کتاب صوتی باغچه آقای گورکن برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر برای کودکان پیش‌دبستانی و دبستانی بسیار آموزنده و جذاب است. اگر می‌خواهید بچه‌ها را با طریقه درست کردن یک باغچه رویایی آشنا کنید، این کتاب را برای آن‌ها تهیه کنید. بهترین شیوه برای آموزش کودکان، آموزش غیرمستقیم است. در این صورت، می‌توانید مطمئن باشید که بچه‌ها با خواندن یا شنیدن یک داستان زیبا تمام چیزهایی را که می‌خواهید به آن‌ها بیاموزید را یاد می‌گیرند.

در بخشی از کتاب صوتی باغچه آقای گورکن می‌شنویم:

«باید مطمئن شیم که زمین کاملاً نرم و آماده است.»

همه شروع به شخم زدن و کندن علف‌های هرز کردند. وقتی که زمین باغچه به اندازه چاله‌های بزرگ آب جنگلی تو فصل زمستون نرم و لطیف شد. گورکن چوب‌های تیز بزرگی رو دو طرف باغچه کنار هم با فاصله‌های یکسان توی گِل فروکرد.

سنجاب قرمز و موش بین هر دو چوبی که روبه‌روی هم بودند، سیم کشیدند تا ردیف‌های کاشت محصولات باغچه مشخص بشن.

«مطمئن شیم که ردیف‌ها کاملاً صاف‌اند.»

راسو یه شاخه پیدا کرد تا با اون برای دونه‌ها سوراخ درست کنه. گورکن اشاره کرد: «دونه‌های ناهموار توی این ردیف، گردا اینجا، پیچ‌پیچی‌ها رو هم کنار هم بذار.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
باغچه آقای گورکن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی باغچه‌ی آقای گورکن
نویسنده
مترجمکوثر خدامی
راویفاطمه فرجی، مهرانه امروانی، محمد قدم پور مقدم
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی باغچه‌ی آقای گورکن

Matin Golzar
۱۳۹۹/۸/۲۰
ای کاش دقت بیشتری بشه برای ترجمه و صداگذاری، فرزند من این داستان رو دوست داره ولی هر بار میگه چرا میگن آقای گورکن ولی صدای گورکن صدای یه خانم هست. یا تو ترجمه که احساس گورکن رو وقتی گلها و گیاهان رشد کرده رو میبینه میگه (گلها باعث شدند، گورکن هم آشفته و به هم ریخته بشه) ولی اصلا توصیف احساسی نیست و که گورکن داره. انگار فقط ترنس لیت گوگل رو باز کردن هرچی اون ترجمه کرده همون رو بیان کردن. خوب یه دقتی، یک کارشناسی، یک تفکری نمیکنین وقتی میخواهید به گوش این بچه‌ها برسونین؟!!!!
ای کاش بیشتر دقت کنین. البته این مسئله مربوط به کتابراه نیست، مسئول این موضوع موسسه» آوا رسا» هست که کتابهای صوتی تولید میکنه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی باغچه‌ی آقای گورکن

برای دریافت کتاب صوتی باغچه‌ی آقای گورکن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.