معرفی و دانلود کتاب صوتی برای یک شب عشق

عکس جلد کتاب صوتی برای یک شب عشق
قیمت:
۴۶۸۰۰ 32760 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برای یک شب عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برای یک شب عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برای یک شب عشق

یک داستان عاشقانه کلاسیک به قلم یکی از برترین نویسندگان فرانسوی... کتاب صوتی برای یک شب عشق نوشته‌ی امیل زولا، جلد شانزدهم از مجموعه شاهکارهای 5 میلی متری است و قصه مردی منزوی را به تصویر می‌کشد که دل به دختری عجیب و زیبا می‌دهد.

موضوع کتاب صوتی برای یک شب عشق چیست؟

مردی جوان به نام ژولین میشون زمانیکه سن و سال اندکی داشته، پدر و مادر خود را از دست می‌دهد و در انزوا و تنهایی در خانه‌ی یک باغبان بزرگ می‌شود. از آن طرف شخصیت دیگر کتاب برای یک شب عشق (For a Night of Love) دوشیزه‌ای به نام ترز دومارسن نام دارد که از طبقه بالا و اشرافی جامعه است و در ابتدای داستان در یک صومعه زندگی می‌کند اما تصمیم می‌گیرد از آن جا بیرون بیاید. او که خلق و خویی عجیب دارد، عشقی آتشین در دل ژولین می‌اندازد و ادامه ماجرای این داستان کلاسیک و عاشقانه، به شرح رابطه‌ی این دو نفر می‌پردازد.

امیل زولا در کتاب برای یک شب عشق توانسته پرده از امیال و خواسته‌های درونی انسان‌ها بردارد و زوایای پنهان و تفکربرانگیز آن را نشان دهد و البته تصویری دقیق و رئال از جامعه فرانسه ارائه دهد.

درباره‌ی مجموعه‌ی شاهکارهای 5 میلی‌متری:

نشر افق در سال 1393 اولین بار دست به انتشار آثار ادبی مشهور و ارزشمندی زد که ویژگی اصلی آن‌ها کوتاه و اصیل بودنشان است. مجموعه شاهکارهای 5 میلی‌متری تلاش کرده تا منتخبی از آثار مدرن و کلاسیک ادبیات معاصر جهان را ارائه دهد تا مخاطبان بتوانند در زمانی کوتاه و هزینه‌ای کم یک متن برجسته ادبی را مطالعه کنند.

کتاب صوتی برای یک شب عشق به چه کسانی پینشهاد می‌شود؟

علاقه‌مندان به ادبیات کلاسیک و مکتب ادبی ناتورالیسم از شنیدن داستان برای یک شب عشق لذت زیادی خواهند برد.

امیل زولا را بیشتر بشناسیم:

امیل زولا (Émile Zola) یکی از شناخته‌شده‌ترین و مهم‌ترین رمان‌نویسان، روزنامه‌نگاران و نمایشنامه‌نویسان فرانسوی بود که به خاطر تعلق داشتن به مکتب ناتورالیسم (طبیعت گرایی) در ادبیات و تئاتر شهرت دارد. او در سال 1840 در فرانسه به دنیا آمد و در سال 1902 چشم از جهان فرو بست.

زولا از جمله نویسندگانی‌ست که دوبار نامزد جایزه نوبل ادبیات (در سال 1901 و 1902) شده اما پیش از آنکه بتواند این جایزه ارزشمند را از آن خود کند، به کام مرگ فرو رفت.

وی کتاب‌های مختلفی را به چاپ رسانده که هریک در سطح جهانی دیده شده‌اند و به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده‌اند. اما شهرت ادبی امیل زولا بیشتر به مجموعه بیست جلدی «روگن ماکار» بازمی‌گردد که او به خوبی توانست با پژوهش‌های تاریخی خود، تصویری دقیق از جامعه فرانسه در زمان امپراطوری دوم فرانسه به تصویر بکشد. از دیگر آثار این نویسنده فرانسوی می‌توان به: «پول، شکست، ژرمینال، زمین، رویا و...» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی برای یک شب عشق می‌شنویم:

روز بعد در اداره پست، خبر مهم این بود که دوشیزه ترز دومارسن صومعه را ترک کرده است. ژولین نگفت که او را زیر انبوه گیسوانش با گردن برهنه دیده است. سخت نگران بود، احساسی مبهم به این دختر جوان داشت؛ دختری که قرار بود عاداتش را بهم بزند. بی‌شک این پنجره که او می‌ترسید که هر لحظه کرکره‌هایش باز شود، سخت عذابش می‌داد.

دیگر در خانه‌اش احساس راحتی نمی‌کرد. عشق به مراتب بهتر بود زیرا زن‌ها بیشتر مسخره می‌کنند. از آن پس چطور جرات می‌کرد فلوت بزند؟ او از نظر دوشیزه‌ای که به احتمال زیاد سررشته‌ای در موسیقی داشت، نوازنده‌ای بسیار بد بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
بخش اول
28 دقیقه
بخش دوم
23 دقیقه
بخش سوم
20 دقیقه
بخش چهارم
16 دقیقه
بخش پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برای یک شب عشق
نویسنده
مترجممحمود گودرزی
راویسپیده سلیمیان
ناشر چاپینشر افق
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۴۶۸۰۰ 32760 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برای یک شب عشق

پرنیا صفری
۱۴۰۲/۱/۲۶
یکی از رمان‌های پر فراز و نشیب در کمال سادگی.
اولش فکر‌نمیکردم به این خوبی بتونه هم بیماری روانی رو به تصویر بکشه هم یک عشق رو و هم ماجراجویی در زندگی سه نفر از دید متفاوت در یک داستان.
میتونم بگم که خیلی دوست داشتم این رمان رو و این که چقدر با ظرافت بیماری‌های روانی رو هم توصیف کرد از لحاظ رفتاری. و عشق پاکی که هرچند خوب و پاک باشه، اگر توی دام این این جریان‌ها بیوفته از دست میره.
Eti Atshani
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
نگارش زولا را بسیار دوست دارم، ولی انتظار پایان پخته تری را داشتم گفتگوی درونی قهرمان کتاب خیلی ناگهانی عوض شد، شاید جزو اثار اولیه امیل زولا بوده، چون در بقیه اثارش، چنین نیست
Elhaam Tavallaa
۱۴۰۱/۷/۱۴
یه داستان کوتاه بود با پایانی بد.. اولین کتابی بود که از امیل زولا میخوندم... از توصیفاتش خوشم اومد و در انتقال احساسات شخصیت مهم داستان موفق عمل کرد.. دوست دارم بازم ازش بخونم
مریم ابومردانی
۱۴۰۲/۵/۲۲
این سومین کتاب از امیل زولا بود که خوندم من ژرمینال و نانا رو بیشتر پسندیدم، گرچه این کتاب هم مانند آثار پیشین حقیت‌های تلخ و عریان جامعه را روایت می‌کرد
حسین طوّافی
۱۴۰۲/۴/۵
اثری فوق‌العاده با پایان‌بندی استادانه... بیش از این نمی‌توان چیزی اضافه گفت و نوشت.
Nazi N
۱۴۰۱/۲/۱۷
کتاب ضعیفی بود وزیاد خواننده رو مجذوب نمیکنه
Maryam Khazan
۱۴۰۱/۲/۲۹
بد نبود. یک عاشقانه ساده و خاص
m salimi
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
اصلا جالب نبود.
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برای یک شب عشق

برای دریافت کتاب صوتی برای یک شب عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.