معرفی و دانلود کتاب صوتی نهمین روز از ماه نوامبر

عکس جلد کتاب صوتی نهمین روز از ماه نوامبر
قیمت:
۶۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نهمین روز از ماه نوامبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نهمین روز از ماه نوامبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نهمین روز از ماه نوامبر

کتاب صوتی نهمین روز از ماه نوامبر، رمانی عاشقانه و برنده‌ی جایزه‌ی نقد کتاب رمانتیک تایمز از کالین هوور، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز است. هوور در این داستان راوی زندگی دختری هجده ساله، آشنایی او با یک نویسنده و ماجراهایی است که در پی آن آشنایی رخ می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی نهمین روز از ماه نوامبر

کالین هوور (Colleen Hoover) در کتاب صوتی نهمین روز از ماه نوامبر (November 9) راوی زندگی دختری هجده ساله به نام فالن است که زندگی پرآشوبی دارد. فالن مادر خود را از دست داده و با پدرش که بازیگر هالیوود است، چندان ارتباط خوبی ندارد. حدود دو سال پیش، حادثه‌ی آتش‌سوزی در منزل آن‌ها اتفاق می‌افتد که فالن را تا دم مرگ پیش می‌برد. او از آتش‌سوزی، جان سالم به در برده است اما آثار سوختگی‌ها روی بدنش باقی مانده‌اند. فالن پدرش را مسبب سوختگی‌هایش می‌داند چرا که او، حضور فالن در خانه را فراموش کرده بود. پدر فالن مردی بی‌تعهد و بی‌بندوبار است که با مادر او به‌خوبی رفتار نکرده است. نهم نوامبر است و فالن قصد دارد لس‌آنجلس را ترک کند و به نیویورک برود. فالن در آخرین شب اقامتش در لس‌آنجلس، قرار ملاقاتی در یک رستوران با پدرش می‌گذارد اما حتی به همان میزان اندک نیز نمی‌تواند هم‌صحبتی با پدر را تحمل کند. اینجاست که سروکله‌ی بن پیدا می‌شود. او خودش را دوست‌پسر فالن جا می‌زند. فالن در ابتدا شگفت‌زده و مبهوت می‌ماند اما بعد از مدتی، بن را در این داستانِ ساختگی همراهی می‌کند تا از آن شرایط غیرقابل‌تحمل خلاص شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی نهمین روز از ماه نوامبر

فالن آخرین روزی که در لس‌آنجلس هست را با بن می‌گذراند. بن که رمان‌‌نویسی بلندپرواز است، از شنیدنِ ماجراهای زندگیِ پرفرازونشیبِ فالن متعجب اما خوشحال است چرا که سوژه‌ی داستان بعدی‌اش را پیدا کرده است. فالن برای بن به منبعی الهام‌بخش تبدیل می‌شود تا او رمان‌هایش را به نگارش درآورد. آن‌ها هر سال نهم نوامبر با هم ملاقات می‌کنند. شخصیت مرموز بن و تناقض‌هایی که در رفتار و گفتار او مشهود است، فالن را دچار تردید می‌کند و به کشف رازی شگفت و تیره می‌رساند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی نهمین روز از ماه نوامبر

کالین هوور نویسنده‌ی آثار پرفروش نیویورک تایمز و رمان‌نویسی متبحر است. از دیگر آثار مشهور او می‌توان «ما شروعش می‌کنیم»، «ما تمامش می‌کنیم»، «یاد او» و «اگر حقیقت این باشد» را نام برد. کتاب نهمین روز از ماه نوامبر را زهرا گلشاهی ترجمه کرده و انتشارات کوله‌پشتی آن را به چاپ رسانده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را به همت مؤسسه‌ی فرهنگی کتاب‌یاران و با خوانش ندا پوریان می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی نهمین روز از ماه نوامبر

  • کتاب نهمین روز از ماه نوامبر، رمانی پرشتاب و نفس‌گیر از کالین هوور است. هوور در هر صفحه از این کتاب و در تک‌تکِ کلماتِ آن، احساسات ژرف انسانی را بازتاب داده است. (آنا تاد، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • کالین هوور با کتاب نهمین روز از ماه نوامبر به خیل نویسندگان محبوبی مانند جوجو مویز می‌پیوندند. (Library Journal)
  • پیشنهاد می‌کنیم تمام مشغله‌های خود را به کناری بگذارید و خواندن رمان نهمین روز از ماه نوامبر را آغاز کنید. (RT Book Reviews)
  • سبک بی‌نظیر روایتگری کالین هوور در کتاب نهمین روز از ماه نوامبر به اوج خود می‌رسد. (وبلاگ Vilma’s Book)
  • نهمین روز از ماه نوامبر کتابی است که بی‌تردید برای تعداد بسیاری از مخاطبانِ خود، رضایت‌بخش خواهد بود (Amazon)

کتاب صوتی نهمین روز از ماه نوامبر برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی نهمین روز از ماه نوامبر برای علاقه‌مندان به رمان‌های عاشقانه و طرفدارانِ ادبیات معاصر آمریکا، تجربه‌ای شیرین و متفاوت خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی نهمین روز از ماه نوامبر می‌شنویم

دست چپم را بالا می‌آورم و جای زخم‌هایم را لمس می‌کنم که از سمت چپ صورتم، از بالای فکم شروع می‌شوند، تا پایین گردنم ادامه پیدا می‌کنند و زیر یقه‌ی لباسم ناپدید می‌شوند، اما زیر لباسم تا انتهای سمت چپ بالاتنه‌ام خطی امتداد دارد که تا زیر کمرم می‌رسد. انگشتانم را روی قسمت‌هایی از پوستم می‌کشم که اکنون شبیه چرم چروکیده است. این جای زخم‌ها همواره به من یادآوری می‌کنند که آتش‌سوزی واقعی بوده و کابوسی نبوده که با گرفتن نیشگونی از دستم بتوانم از آن بیدار شوم.

چند ماه پس از آتش‌سوزی، همه‌جای تنم باندپیچی شده بود و بیشتر جاهای بدنم را نمی‌توانستم لمس کنم. حالا که سوختگی‌ها درمان شده‌اند و فقط جای زخم‌ها باقی مانده است، همواره با وسواس لمسشان می‌کنم. جای زخم‌هایم مانند مخملِ کشیده‌شده است و لمسشان همانند ظاهرشان تنفرآور؛ اما راستش دوست دارم لمسشان کنم. بیشتر وقت‌ها ناخودآگاه انگشتانم را روی گردن و بازویم بالا و پایین می‌برم، طوری که گویی در حال خواندنِ خط بریل روی پوستم هستم، تا اینکه به خودم می‌آیم و دست نگه می‌دارم. نباید هیچ‌یک از جنبه‌های اتفاقی را که باعث ازهم‌پاشیدگی زندگی‌ام شد، دوست داشته باشم؛ حتی اگر زیر انگشتانم احساس خوبی به من بدهد.

اما بحث ظاهرش جداست. انگار همه‌ی نقاط ضعفم برای همه‌ی دنیا به رنگ صورتی به نمایش درآمده باشد. هرچقدر هم که تلاش می‌کنم با موها و لباسم بپوشانمش، باز هم آنجاست؛ همواره آنجا خواهد بود و همواره اتفاقی را که سبب شد بهترین بخش وجودم از بین برود، یادآوری خواهد کرد.

من به تاریخ‌ها و سالگردها خیلی اهمیت نمی‌دهم، ولی امروز صبح که از خواب بیدار شدم، تاریخ امروز اولین چیزی بود که به ذهنم رسید. شاید به این دلیل که دیشب هم آخرین فکری بود که از ذهنم گذشت. امروز تقریباً دو سالی می‌شود که خانه‌ی پدرم در آتش سوخت و چیزی نمانده بود بمیرم. شاید به همین دلیل می‌خواستم امروز پدرم را ببینم. شاید امیدوار بودم یادش بیاید و حرفی بزند تا آرامم کند. می‌دانم به اندازه‌ی کافی عذرخواهی کرده است، اما چطور می‌توانم ببخشمش وقتی او مرا فراموش کرد؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
88 دقیقه
اولین نهم نوامبر - قسمت اول
97 دقیقه
اولین نهم نوامبر - قسمت دوم
111 دقیقه
دومین نهم نوامبر
87 دقیقه
سومین نهم نوامبر
38 دقیقه
چهارمین نهم نوامبر
81 دقیقه
پنجمین نهم نوامبر
17 دقیقه
نهم نوامبر - نویسنده: بنتون جیمز کسلر
23 دقیقه
ششمین نهم نوامبر
18 دقیقه
رمان بن: فصل اول - شانزده سالگی
40 دقیقه
رمان بن: فصل دوم - شانزده سالگی
22 دقیقه
رمان بن: فصل سوم - شانزده سالگی
47 دقیقه
رمان بن: فصل چهارم - هجده سالگی
13 دقیقه
آخرین نهم نوامبر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نهمین روز از ماه نوامبر
نویسنده
مترجمزهرا گلشاهی
راویندا پوریان
ناشر صوتیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نهمین روز از ماه نوامبر

شعری اولیا
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
یک داستان عاشقانه با یک روند خاص! طراحی داستان بسیار زیبا بود. کمی رازآلود است و تا آخر داستان از گوشه کنار ماجرا بی خبرید اما کم کم روشن می‌شود. و هر بار متعجب می‌شوید. روال داستان جذاب است و شما منتظر گام بعدی می‌مانید!
در قسمت‌هایی همراه با کاراکتر‌ها به شدت طپش قلب گرفتم و داستان را رها کردم
تا استرسم کمتر شود 🤭
غیر از یک قسمت که به نظرم می‌توانست شکل دیگری داشتت باشد واقعا از بقیه‌ی داستان لذت بردم. کاری که مادر بن انجام داد! … راههای زیادی برای انجامش داشت. چرا این راه را انتخاب کرد؟!؟ ….
به هر حال داستان بسیار زیبا و گیرایی بود. بعضی از خواننده‌ها از جزئیات زیاد فصل‌های اول گله کرده بودند. خوب برای درگیری خواننده با حس داستان لازم بود. من اصلا احساس کندی روند داستان را نداشتم.
و گوینده خیلی زیبا روایت کرد! در لحظاتی صدا‌ها شبیه به هم می‌شد. اما واقعا آزار دهنده نبود. من بسیار لذت بردم و از گروه تهیه کننده بسیار ممنونم.
Fariba
۱۴۰۲/۹/۳۰
زیبا غیر قابل پیش بینی و نفسگیر. واقعا از شنیدن کتاب لذت بردم و چه اجرای لطیفی بود از خانم ندا پوریان 👏به نظر من کتاب‌های کالین هوور همیشه یک پیچ و تاب غافلگیرکننده دارد، شخصیت مرد داستان  چیزی را پنهان می‌کند، چیزی غیرمنتظره و تراژیک! شما هرگز نمیتوانید آن را حدس بزنید و این به جذابیت کتاب
هوور
میافزاید. همیشه می‌داند که چطور داستان‌های خود را در یک کمان کامل قرار دهد و خواننده ‌های خود را غرق در شگفتی کند.
دنیایی که او برای خوانندگانش به ارمغان می‌آورد عشق صادقانه است و همیشه آسان نیست.  داستانی جذاب با روایتی بی نظیر و درخشان  که حتما از شنیدن آن لذت خواهید برد داستانی به زیبایی کتابهای دیگری که ازین نویسنده خوانده‌ام. کتابهای: (ما شروعش میکنیم) و (ما تمامش میکنیم) اما  به جرات میتوان گفت این درخشانترین  کتاب کالین هوور است.
Mahsa Bashiri
۱۴۰۳/۱/۲۲
داستان عاشقانه و یک راز مخفی در دل خود دارد حکایت از دختری دارد که زیباییش را از دست داده و به دنبال آن زندگیش دستخوش تغییرات زیادی شده و پدر خود را برای این اتفاق مقصر می‌داند، به طور اتفاقی، با پسری آشنا می‌شود که با ظاهر او عادی برخورد می‌کند واو را می‌ستاید به خاطر سن کم و شرایط و تصمیم‌های هر جدید دختر سال در تاریخی خاص طبق یم قرار فقط با هم ارتباط دارند و به یک رستوران می‌روند واین ارتباط تا سال دیگر قطع می‌شود رابطه آن‌ها به جایی می‌رسد که عاشق هم می‌شوند و پسر که نویسنده است و قرار است داستان خودشان را بنویسد در کتابش حقیقتی را لو می‌دهد که ابتدا دختر را رنجانده و سپس پایان آن زیبا و منطقی است، کتابی بسیار جذاب و زیبا است که صدای گوینده آن را دلچسب تر نیز کرده است ‌
Rahil najafi
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
چقدر رمانتیک و زیبا واقعا از لحظه لحظه‌اش لذت بردم و با آن زندگی کردم زندگی از نگاه دو نفر دو شخصیت دو متفاوت چقدر زیبا
عشق در یک نگاهی که دروغ بود و از سال‌های قبل جریانی میان آن‌ها در حرکت بوده بدون آن که هر یک بدانند داستانی لطیف که ارزش خواندن دارد ارزش فکر کردن ارزش تعمل کردن لمس لحظه چه
لحظه‌ی زندگی
در فواصل یکساله ترسیم زیبایی از عشق حتما پیشنهاد می‌کنم
ممنون از کتابراه و کلیه عوامل
پری سا
۱۴۰۲/۱۲/۴
به هنر صداپیشگی راوی از ده نمره هفت میدم. داستان کشش خوبی داشت مخصوصا فصل‌های آخر پر از سورپرایز بود. قهرمان‌های داستان به طرز مناسبی در طول رمان بالغ میشن. رمان علاوه بر مضمون عاشقانه، درسهای خوبی هم به همراه داره علی الخصوص راجع به اشتباهات گاهاً جبران ناپذیری که آدم به خاطر یه قضاوت عجولانه ممکنه دچارش بشه. در کل من ازین کتاب و وقتی که واسش گذاشتم راضی‌ام. ممنون از کتابراه عزیز
خانم براتی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
خوب در واقع کتاب در رابطه با آشنایی دو نفر توی سن هجده سالگی هست که تاثیر مثبتی روی زندگی جفتشون میگذاره ولی بالاخره کسی که داستان زیاد خونده باشه یک استانداردهایی برای داستان خوب مدنظر داره اگر این استاندارد در مورد شما بالا است این کتاب رو نخونید چون حتی با سرعت یک و نیم برابر هم کسل کننده است ولی اگر عادت دارید به کتاب‌های داستانی متوسط و عادی این کتاب هم یک گزینه است
فراز فرنیا
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
با سلام و تشکر از زحمات هنرمندان، ترجمه روان، راوی خوش صدا، کیفیت صدا بسیار خوب. داستان غم انگیزی است ولی شاید میشد که بهتر از کار در بیاید ذکر جزییات غیر ضروری تا فصول میانی باعث اطاله کلام و کسالت و گم شدن خط اصلی ماجرا است، وجود مادر و رابطه عاطفی تا اواخر داستان خیلی کمرنگ بود و بعد از آن هم چندان باعث شگفتی و رسیدن داستان به اوج نبود، به نظر من داستان متوسطی بود.
neda gudarzi
۱۴۰۳/۱/۷
واقعا جذاب و شنیدنی بود هم داستان و هم اجرا. سوژه داستان خیلی خاص و ناب بود. داستان عشق بین پسر و دختری هستش که قرار میذارن تا پنج سال فقط سالی یکبار همدیگه رو ببینن و بجز اون دیگه هیچ ارتباطی با هم نداشته باشن. پسر که نویسنده تازه کاره، قراره داستان عشقشون رو بنویسه و چاپ کنه. اگر سال پنجم عاشق هم شده باشن، با هم وارد رابطه میشن.
حمید رضا
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
با سلام، داستانی زیبا با اشاره به جزئیات روابط انسانهای آسیب دیده با خود و جامعه رو به خوبی بیان می‌کند. عشق بوجود آمده زیبا جلو میره. قراره ملاقات که هر سال در یک روز خاص گذاشته‌ می‌شود وهر دو نفر پایبند به این روز هستنند جدی بودن و جذابیت این عشق رو از ابتدا نشون میده. راوی نیز بسیار زیبا اجرا میکند
Samira Naraghi
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
سوژه‌ای بسیار متفاوت! میشود حتا گفت این کتاب سوژه نابی دارد! قصه نهمین روز نوامبر روایتی در ابتدا ساده و واضح از دیدار به ظاهر اتفاقی دو نفر در این تاریخ است که بارها تکرار میشود! که با ظرافت بسیار نویسنده در انتهای قصه ورق برمیگردد و پیچیده می‌شود! و میشود گفت مخاطب را شگفت زده میکند!
Hani🌻
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
کتاب‌های کالین هوور به شدت جذابن و توی کتاب‌ها همیشه عشق و خشم و غم رو کنار هم به زیباترین شکل ممکن توصیف می‌کنه شاید به ظاهر تخیلی باشن اما بسیار آموزنده هستن و لذت‌بخش، واقعا قلم زیبایی دارن
خوانش فوق العاده روان و لذت بخش بود با تشکر از خانم پوریان عزیز
عسل
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
قشنگ بود. و غیر قابل پیش‌بینی. کتابهای کالین هوور رو دیگه باید بشناسید رمانتیکه. و راجع به اتفاقاتی که روز ۹ نوامبر هر سال پیش میاد و باعث یه پیوند عمیق بین دو جوان میشه. پیشنهاد می‌کنم گوش بدید. صداگذاری عالی بود و موزیک و ممنونم از کتابراه عزیز و عوامل سازنده این مجموعه
Magnolia RP
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
عالی بود. کشش داستان لحظه‌ای کم نمی شد. ان جایی ک فکر میکردی دیگه داستان عالیه و قرار نیست اتفاق جدیدی بیوفته، نویسنده به طور عالی‌ خواننده رو با موضوع جدید غافلگیر میکنه. از عاشقانه‌های معمول متفاوت تر بود و این خیلی خوب بود. در کل به شدت پیشنهاد میشه
Hadi Aghamohammadi
۱۴۰۳/۱/۵
با اینکه یه مقدار زیادی داستان یا تند می رفت جلو یعنی یه جاهایی از داستان اینقدر نهم نوامبر سریع می رسید انگار نویسنده میخواست سریع به آخر رمان برسه ولی خیلی قشنگ و زیبا آخر داستان رو تموم کرد من حال کردم ممنون از کتابراه
مریم
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
کالین هوور و یک اثر پر پیچ تاب دیگه، نمی‌تونم بگم از بقیه آثارش بهتر بود اما یک عاشقانه جذاب و تا حدی نفس گیر می‌تونه باشه، من قلم این نویسنده رو دوست دارم و بازیش با ذهن خواننده رو، در کل خوندنش رو توصیه می‌کنم.
مشاهده همه نظرات 77

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نهمین روز از ماه نوامبر

برای دریافت کتاب صوتی نهمین روز از ماه نوامبر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.