معرفی و دانلود کتاب صوتی برچسب چشم

عکس جلد کتاب صوتی برچسب چشم
قیمت:
۴,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برچسب چشم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برچسب چشم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برچسب چشم

کتاب صوتی برچسب چشم نوشته‌ی چن هدلی، درباره‌ی دختری به نام بکا است که در روز تولد پنج‌سالگی‌اش می‌فهمد که باید عینک بزند و از این موضوع بسیار ناراحت است.

موضوع کتاب صوتی برچسب چشم (The Patch) چیست؟

بکا همراه با مادرش به مطب دکتر رفته‌اند. او دختری فهمیده است و اصلاً بهانه‌گیری نمی‌کند. در مدتی که منتظر بودند تا نوبت‌شان شود، بکا روی یک کاغذ نقاشی کشید و نام خود و سگش را نوشت. عددها را شمرد و خودش را سرگرم کرد. زمانی که پیش دکتر رفتند و دکتر به بکا گفت باید آمپول بزند، او اصلاً نترسید و فقط کمی گریه کرد. اما مشکل اصلی از جایی شروع شد که دکتر متوجه شد چشم چپ بکا خوب نمی‌بیند و به او گفت باید عینک تهیه کند، اما قبل از آن باید برچسبی روی چشمش بزند تا بینایی‌اش دوباره قوی شود.

کودکان بسیاری هستند که عینک زدن را دوست ندارند؛ کودکانی که فکر می‌کنند با عینک زشت می‌شوند یا دوستانشان آن‌ها را مسخره کنند. برای رفع چنین مشکلاتی می‌توان از شیوه‌های گوناگونی استفاده کرد. اما داستان گفتن و کتاب خواندن در این زمینه، بهتر از هر شیوه‌ی دیگری عمل می‌کند. بچه‌ها خودشان را جای شخصیت اصلی کتاب می‌گذارند و در حین قصه از نگرانی‌های آن‌ها صحبت می‌شود.

کتاب صوتی برچسب چشم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی برای کودکان گروه سنی پیش دبستانی و دبستانی مناسب است. والدینی که کودکان‌شان از رفتن به دکتر و بیمارستان می‌ترسند و نمی‌دانند در مطب دکتر چگونه رفتار کنند، می‌توانند این کتاب را تهیه نمایند. این کتاب به کودکان کمک می‌کند تا با این موضوع روبه‌رو شوند و تصمیم بگیرند چه راهی را برای کنار آمدن با ترس از دکتر و آمپول پیدا کنند.

در قسمتی از کتاب صوتی برچسب چشم می‌شنویم:

در اتاقش باز شد و برادر بزرگش برایان، زیر لب گفت: می‌تونی لباس مبدل دزد دریایی منو قرض بگیری و بپوشی؛ اما فقط همین یکبار.

قبل از اینکه برادرش بتونه حرفش رو پس بگیره، بکا پتوش رو از تنش کنار زد، به اتاق برادرش حمله ور شد و لباس مورد علاقه و عزیزش رو برداشت. شنل قرمزش رو روی شونه‌هاش انداخت و شلوار پف پفی بنفش رو پاش کرد. بعد هم عینکش رو به چشمش زد و پد چسبی چشمش رو که زیر تشک فیگارو قایم کرده بود، برداشت.

صداش رو بالا برد و گفت: من، دزد دریایی، بکا هستم، کسی که روی هفت دریا اسکیی کرده، و دستور میدم که همه همراه من اسکیت سواری کنن!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
برچسب چشم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برچسب چشم
نویسنده
مترجمسارا مسعودی ثابت
راویفاطمه فرجی، مهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برچسب چشم

پیام نظری
۱۴۰۰/۲/۵
خیلی آموزنده بود مخصوصا برای بچه‌هایی که باید از چشم‌بند استفاده کنند
زهراسادات میرزایی
۱۴۰۰/۱۲/۹
جالب نبود... دخترم دوسش نداشت.. به نظرم مناسب نیست
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برچسب چشم

برای دریافت کتاب صوتی برچسب چشم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.