معرفی و دانلود کتاب صوتی به خودت اعتماد کن

عکس جلد کتاب صوتی به خودت اعتماد کن
قیمت:
62400 تومان - 6.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به خودت اعتماد کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به خودت اعتماد کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی به خودت اعتماد کن

چقدر توانایی‌های خود را می‌شناسید و به قدرت درونی‌تان باور دارید؟ هیدر موناهان در کتاب صوتی به خودت اعتماد کن با ارائه راهکارهای مفید و اثرگذاری به شما یاد می‌دهد که عزت نفس داشته باشید، با تمام وجود خود را باور کنید و تصمیمات درستی در زندگی بگیرید.

درباره کتاب صوتی به خودت اعتماد کن:

تمرکز بر روی نداشته‌ها و نقص‌ها یکی از اشتباهاتی است که بسیاری از افراد در زندگی خود انجام می‌دهند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای به دست آوردن یک موقعیت شغلی ناچار شوید دروغ‌هایی درمورد توانایی‌های خود بگویید تا بتوانید آن کار را به دست آورید. اما باید بدانید که این کار به مرور موجب کاهش اعتماد به نفس شما خواهد شد و در نهایت مانع رسیدن شما به موفقیت نیز می‌شود.

هیدر موناهان در کتاب به خودت اعتماد کن (Confidence creator) به شما یاد می‌دهد که چگونه بر روی نقاط قوت خود تمرکز داشته باشید و برای رسیدن به موفقیت تلاش کنید. این نویسنده همچنین به شما کمک می‌کند تا اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و به بهترین درجات در زندگی خود برسید. تمامی مطالب کتاب شامل تجربیات واقعی هیدر می‌شود که در زندگیِ پر از چالش خود داشته است.

با وجود اینکه بسیاری از تجربه‌های او دردناک و و حتی خجالت‌آور هستند، به گفته خودش باعث رشد او و تبدیل شدنش به یک زن موفق شده است. او در این کتاب این نکته را یادآور می‌شود که هیچ راه مشخصی برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد و هرکسی باید روش متفاوت خود را پیدا کند و هر فرد با نگرش متفاوت خود مسیر منحصربه فردی را برای دستیابی به موفقیت طی می‌کند.

همه افرادی که قصد دارند تمام تلاش خود را به کار ببندند تا در زندگی خود بی‌نقص و تمام عیار به نظر برسند، می‌توانند از راهکارهای ارائه شده در این کتاب بهره‌مند شوند. همچنین زنانی که نیاز دارند اعتماد به نفس خود را بازیابند و دوباره به نیروی درونی خود ایمان بیاورند، می‌توانند با شنیدن این کتاب به اهداف خود دست پیدا کنند.

شنیدن کتاب حاضر چشم شما را به روی واقعیت‌های زندگی باز می‌کند و متوجه این موضوع می‌شوید که با وجود مشکلات و درگیری‌ها همچنان می‌شود در مسیر خوشبختی گام برداشت. تمام آن چیزی که باید رویش تمرکز کنید این است که از همه اشتباهاتتان درس بگیرید و از آن‌ها در جهت پیشرفت و توسعه فردی در آینده استفاده کنید.

کتاب صوتی به خودت اعتماد کن مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های توسعه فردی و موفقیت علاقه دارید، از شنیدن این کتاب جذاب لذت خواهید برد.

هیدر موناهان را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده، سخنران و کارآفرین بریتانیایی یکی از موفق‌ترین زنان در حوزه کسب و کار و موفقیت به شمار می‌آید. او شرکتی به نام «Boss in Heels» را راه‌اندازی کرد که یک انجمن جهانی و سبک زندگی به شمار می‌آید. این شرکت به افراد کمک می‌کند تا در تمامی لحظات زندگی خود اعتماد به نفس کافی داشته باشند.

هیدر موناهان (Heather Monahan) به عنوان مدیر ارشد موفق شده خدمات زیادی به شرکت‌های بزرگ برای رسیدن به موفقیت ارائه کند. وی همچنین جایزه سقف شیشه‌ای را از آن خود کرد و در سال 2017 به عنوان یکی از بانفوذترین زنان در رادیو معرفی شد. کتاب‌های هیدر در حوزه کسب و کار و موضوعات انگیزشی است و به افراد زیادی کمک کرده است تا اعتماد به نفس خود را برای همیشه بازیابند.

در بخشی از کتاب صوتی به خودت اعتماد کن می‌شنویم:

در گذشته و در دهه‌ی 1990 زندگی من ظاهرا عالی به نظر می‌رسید. آن زمان با دوست پسرم «دریک» در ماساچوست زندگی می‌کردم. زنی جوان و سالم بودم که در دهه‌ی بیست سالگی خودم خانه‌ای رویایی و شغلی موفق در زمینه‌ی فروش داشتم. داشتم به چیزهایی که می‌خواستم می‌رسیدم ولی احساس خوشحالی نمی‌کردم. احساس پوچی می‌کردم. نمی‌دانستم چه مشکلی دارم. آن زمان هرگز به مدیتیشن، نوشتن یادداشت‌های روزانه و یا متوسل شدن به دوستانم برای گرفتن کمک فکر نمی‌کردم. می‌دانستم که خودم جوابی برای این مسئله ندارم. ولی یک بار سگ دریک را برای پیاده‌روی برده بودم که به ذهنم رسید یک نفر هست که جواب را می‌داند؛ «اپرا».

من باید با اپرا تماس می‌گرفتم. او جواب این سوال را می‌دانست. او می‌دانست که من برای پر کردن این خلا درونم باید چه کار کنم. اصلا شوخی نمی‌کنم. من واقعا سعی کردم با اپرا تماس بگیرم. وقتی موفق نشدم، همان کاری را انجام دادم که آن زمان بهتر از هرکار دیگری انجام می‌دادم. شروع کردم به سرزنش کردن خودم. من آمادگی پذیرش مسئولیت زندگی و انتخاب‌های خودم را نداشتم. اصلا نمی‌دانستم که می‌توانم به حدی خودم را قوی کنم که همان گونه که دلم می‌خواهد زندگی کنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
مقدمه / بخش اول: اعتماد به نفس / فصل اول: به خودتان یادآوری کنید
11 دقیقه
فصل دوم: از صفر شروع کردن
11 دقیقه
فصل سوم: خودت را به چالش بکش
12 دقیقه
فصل چهارم: به قدرت برتر خود دست پیدا کنید
14 دقیقه
فصل پنجم: ده راه برای بالا بردن اعتمادبه‌نفس
4 دقیقه
بخش دوم: احساس / فصل ششم: سرتان به کار خودتان باشد
9 دقیقه
فصل هفتم: چالش یک هفته‌ای
9 دقیقه
فصل هشتم: دشمن شماره‌ی یک
7 دقیقه
فصل نهم: با خودتان مهربان باشید
4 دقیقه
فصل دهم: حقیقت دربرابر واقعیت
24 دقیقه
فصل یازدهم: در هر اتفاقی خیری نهفته است / بخش سوم: روزهای سخت / فصل دوازدهم: مقابله با آدم‌های بدذات / فصل سیزدهم: اهمیت آگاه کردن دیگران
34 دقیقه
فصل چهاردهم: تعرض جنسی در محیط کار / فصل پانزدهم: کارما / فصل شانزدهم: دوباره از صفر شروع کردن همیشه بهتر از شکست خوردن و تسلیم شدن است
28 دقیقه
فصل هفدهم: شما طرد نشدید، فقط باید مسیرتان را عوض کنید / فصل هجدهم: تبدیل شکست به پیروزی
25 دقیقه
فصل نوزدهم: چگونه بعد از جدایی به روال طبیعی زندگی برگردیم / فصل بیستم: مجرد بودن هیچ ایرادی ندارد / بخش چهارم: ترس / فصل بیست و یکم
26 دقیقه
فصل بیست و دوم: هر شخصی به یک همراه و شریک خوب نیاز دارد / فصل بیست و سوم: اول با قدم‌های کوچک شروع کنید / فصل بیست و چهارم
23 دقیقه
فصل بیست و پنجم: برای مدتی در قالب زن شگفت‌انگیز / قرار بگیرید / فصل بیست و ششم: ذهنیت فریبنده / بخش پنجم: آزادانه حرفتان را بزنید / فصل بیست و هفتم
27 دقیقه
فصل بیست و هشتم: در مقابل چیزی که نمی‌خواهید بایستید / فصل بیست و نهم: پنج عبارتی که من آن‌ها را از زندگی‌ام حذف کردم / فصل سی‌ام
30 دقیقه
فصل سی و یکم: راحت نظرات خودتان را بیان کنید / بخش ششم: وارد عمل شدن / فصل سی و دوم: شروع کردن
28 دقیقه
فصل سی و سوم: این حس و حال شماست که کیفیت اطرافتان را تعیین می‌کند / فصل سی و چهارم: تبدیل شدن به قهرمان داستان خودتان / فصل سی و پنجم
29 دقیقه
فصل سی و ششم: از قدرت برتر خودتان به عنوان یک سکوی پرش استفاده کنید / فصل سی و هفتم: ایکیگای / فصل سی و هشتم: چگونه استخدام شویم؟
18 دقیقه
فصل سی و نهم: شمارش معکوس برای شروع پرواز / فصل چهلم: هیچ کس این کار را به تنهایی انجام نمی‌دهد / فصل چهل و یکم: داشتن جسارت می‌تواند زیبا باشد
36 دقیقه
فصل چهل و دوم: جبران کردن خوبی دیگران / فصل چهل و سوم: تیم از افراد هم‌فکر بسازید / فصل چهل و چهارم: چگونه مثل یک ستاره شبکه ارتباطی ایجاد کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی به خودت اعتماد کن
نویسنده
مترجمزهرا جهانفریان
راویسپیده مالمیر
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
62400 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی به خودت اعتماد کن

SHIVA SADR
۱۴۰۰/۷/۲۸
به نظر من کتاب خیلی موثر و مفیدی نیومد شایه به علت تفاوت فرهنگی نویسنده و من خواننده باشد
بهناز سیدین
۱۴۰۱/۶/۲۲
چند تا از فصل‌های کتاب کم بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی به خودت اعتماد کن

برای دریافت کتاب صوتی به خودت اعتماد کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.