معرفی و دانلود کتاب صوتی قانون 5 ثانیه: زندگیتان، کارتان و اعتماد به نفستان را در عرض 5 ثانیه دگرگون کنید!

عکس جلد کتاب صوتی قانون 5 ثانیه: زندگیتان، کارتان و اعتماد به نفستان را در عرض 5 ثانیه دگرگون کنید!
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قانون 5 ثانیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قانون 5 ثانیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قانون 5 ثانیه: زندگیتان، کارتان و اعتماد به نفستان را در عرض 5 ثانیه دگرگون کنید!

شما فقط پنج ثانیه با یک زندگی کاملا متفاوت فاصله دارید! کتاب صوتی قانون 5 ثانیه نوشته‌ی مل رابینز، به شما کمک می‌کند تا در زندگی شخصی و شغلی خود بدرخشید و سبک زندگی جدید و سالمی را برگزینید. این کتاب پرفروش آمازون، سریع‌ترین راه برای تحول در عادات بد و مخرب‌تان را به شما یاد می‌دهد و تمام ترس‌ها و تردیدهای درونی‌تان را از بین می‌برد.

درباره کتاب صوتی قانون 5 ثانیه:

حتما برایتان پیش آمده که در طول زندگی‌تان، والدین، مربیان، معلمان و دوستان‌تان شما را مجبور کرده‌اند تا بزرگ‌تر و قوی‌تر از ترس‌هایتان باشید و اعتماد به نفس و شجاعت را درون خود پرورش دهید. با این حال بسیاری از مردم تنها با شنیدن چنین نصیحت‌ها و راهنمایی‌ها نمی‌توانند به این مرحله برسند و همواره نگرانی‌ها و دودلی‌های فراوانی دارند.

پس اگر از تردیدها و ترس‌های درونی‌تان خسته شده‌اید، اگر می‌دانید چه می‌خواهید، اما نمی‌توانید خودتان را به انجام آن ترغیب کنید، پس شما هم به کتاب قانون 5 ثانیه (The 5 Second Rule) احتیاج دارید! کتابی کاربردی و جذاب که زندگی میلیون‌ها نفر را متحول ساخته و با به‌کارگیری ابزارهای ساده آن، زندگی هر فردی از جمله شما را در جهتی مثبت تغییر می‌دهد.

درواقع این کتاب، راه‌حلی ساده و همه جانبه برای مشکلی‌ست که همگی با آن روبه‌رو هستیم و آن چیزی نیست جز، نداشتن اعتماد به نفس و محدود کردن خود به هر شکلی. پس باید بدانید راز کتاب قانون 5 ثانیه تنها در یک چیز ساده نهفته است؛ ایجاد تغییر در عادات بد روزانه و مجبور کردن خود به انجام دادن کارها.

شما با شنیدن این کتاب صوتی متوجه می‌شوید که فقط پنج ثانیه طول می‌کشد تا:

- با اعتماد به نفس شوید
- عادت به تعویق انداختن و شک به خود را کنار بگذارید
- ترس و عدم اطمینان را شکست دهید
- دیگر نگران نباشید و احساس خوشبختی کنید
- ایده های خود را با شجاعت بیان کنید
- و ....

مل رابینز در کتاب قانون 5 ثانیه، داستان الهام بخشی را برایتان تعریف می‌کند و از دورانی می‌گوید که وضعیت مالی بدی داشته و مدام با استرس و اضطراب درگیر بوده است. او در آن زمان به سختی می‌توانسته از تخت بلند شود و به کارهایش برسد اما سرانجام در دل همین بحران ایده و راهکاری به نظرش می‌رسد که نتیجه آن همین کتاب قانون 5 ثانیه است. پس اگر می‌خواهید همچون هزاران نفر در سراسر دنیا، به رویاهای خود برسید و زندگی ایده‌آلی را تجربه کنید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

افتخارات کتاب صوتی قانون 5 ثانیه:

- فروشی نزدیک به 2 میلیون نسخه
- شماره یک Audible برای کتاب غیرداستانی سال
- ششمین کتاب پرفروش سال آمازون
- ترجمه به 33 زبان دنیا

نکوداشت‌های کتاب صوتی قانون 5 ثانیه:

- کتابی همراه با نکته‌هایی به یادماندنی و کاربردی و تاثیرگذار. (Blinkist)
- ابزاری کاربردی برای کمک در همه زمینه‌های زندگی. (Paul Minors)
- این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان در عرض پنج ثانیه زندگی را غنی ساخت و شک و تردید را نابود کرد. (Barnes & Noble)

کتاب صوتی قانون 5 ثانیه برای چه کسانی مناسب است؟

هرکسی که خواهان موفقیت در زندگی و بالا بردن اعتماد به نفس خود است و می‌خواهد در مسیر درست زندگی قرار بگیرد، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهد.

با مل رابینز بیشتر آشنا شویم:

او کارآفرین، نویسنده پرفروش و وبلاگ‌نویسی موفق است که در دانشگاه رشته حقوق خوانده و چندین سال نیز در حوزه وکالت در دایره جنایی کار کرده است. مل رابینز (Mel Robbins) بیشتر شهرتش را به خاطر نوشتن کتاب قانون 5 ثانیه به دست آورد.

از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به حضور پررنگش در رادیو و تلویزیون و همکاری با برنامه‌هایی چون اوپرا، دکتر فیل و سخنرانی در برنامه TEDx اشاره کرد. همچنین رابینز توانسته برنده جایزه تحلیلگر حقوقی CNN نیز بشود.

جملات برگزیده کتاب صوتی قانون 5 ثانیه:

- از ته قلبت حرف بزن، حتی اگر صدایت بلرزد.

- شما همیشه قدرتمند بودید و هستید فقط باید به خاطر خودتان استفاده از آن را یاد بگیرید.

- تصمیماتتان را عوض کنید تا زندگیتان دگرگون شود. چه چیزی باعث تغییرات در تصمیمات شما می‌شود؟ شجاعت!

- برای صمیمی شدن نیاز به شجاعت دارید. اینکه بخواهید آنچه که در دل دارید را بیان کنید و این ریسک را بپذیرید که آیا طرف مقابل ناراحت می‌شود یا احساساتی، ترسناک است اما نتیجه آن باورنکردنی است.

- پنجره کوچکی بین انجام دادن و انجام ندادن در ذهن شما وجود دارد. زمانی که ذهن شما بر علیه خودتان عمل می‌کند، سلسله‌ای ازافکار و عذر و بهانه‌ها نیز نمی‌توانند چند ثانیه‌ای شما را متوقف کنند.

در بخشی از کتاب صوتی قانون 5 ثانیه می‌شنویم:

کاملا حق با شماست، اینکه ندانید می‌توانید یا خیر. (هنری فورد)

برای شروع فکر می‌کنم بهتر باشد از همان روش من استفاده کنید. یعنی فردا صبح زود به موقع از جایتان سریع بلند شوید و دنبال کارتان بروید. ساعت را 30 دقیقه زودتر کوک کنید و زمانیکه زنگ خورد، سریعا از جایتان بلند شوید. تغییر خیلی ساده است اما آسان نیست. دلایلی وجود دارد برای اینکه بدانید چرا این قانون مهم است.

اول: اینکه هیچ جایی برای جا زدن وجود ندارد. اینکه صبح‌ها ساعت زنگ بزند و شما بلند نشوید، تقصیر خودتان است که از قانون تبعیت نکردید.

دوم: اگر بتوانید این عادت صبحگاهی را شکست دهید، شما می‌توانید هر چیزی را تغییر بدهید. تغییر نیازمند شماست تا آزادانه عمل کنید و احساسات‌تان را نادیده بگیرید. اگر بتوانید بخشی از زندگی‌تان را مدیریت کنید، می‌توانید همه بخش‌هایی را که می‌خواهید، بهبود ببخشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
1 دقیقه
پشت جلد
3 دقیقه
سخن مترجم
1 دقیقه
فصل اول: جسارت هر روزه
33 دقیقه
بخش اول: 5 ثانیه تا تغییر زندگی شما
24 دقیقه
بخش دوم: من چطور به قانون 5 ثانیه دست پیدا کردم
25 دقیقه
بخش سوم: زمانی که از آن استفاده می‌کنید باید توقع چه چیزهایی را داشته باشید
22 دقیقه
بخش چهارم: چرا این قانون موثر است؟
1 دقیقه
فصل دوم: قدرت شجاعت
20 دقیقه
بخش پنجم: شجاعت هر رزوه
28 دقیقه
بخش ششم: منتظر چه چیزی هستید؟
24 دقیقه
بخش هفتم: شما هیچ وقت از آن خوشتان نمی‌آید
11 دقیقه
بخش هشتم: چطور و از کجا شروع کنیم؟
3 دقیقه
فصل سوم: شجاعت رفتار شما را تغییر می‌دهد
26 دقیقه
بخش نهم: سلامتی‌تان را بهبود ببخشید
25 دقیقه
بخش دهم: سودمندی و بهره‌وری را افزایش دهید
24 دقیقه
بخش یازدهم: به تعویق انداختن را پایان دهید
6 دقیقه
فصل چهارم: شجاعت ذهنیت شما را تغییر می‌دهد
15 دقیقه
بخش دوازدهم: نگرانی کافی است
19 دقیقه
بخش سیزدهم: نگرانی را پایان دهید
10 دقیقه
بخش چهاردهم: ترس را شکست دهید
3 دقیقه
فصل پنجم: شجاعت همه چیز را عوض می‌کند
30 دقیقه
بخش پانزدهم: ساختن اعتماد به نفسی حقیقی
19 دقیقه
بخش شانزدهم: در جستجوی علایق
22 دقیقه
بخش هفدهم: روابطتان را بهبود ببخشید
9 دقیقه
قدرت همیشگی شما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قانون 5 ثانیه: زندگیتان، کارتان و اعتماد به نفستان را در عرض 5 ثانیه دگرگون کنید!
نویسنده
مترجمامید آفاق نیا
راویاحمدرضا نقابی
ناشر صوتیانتشارات شمشاد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قانون 5 ثانیه

محمد سیفی
۱۴۰۳/۱/۵
محتوای کتاب با آن چه بر روی جلد و اسم فریبنده‌ای که برای آن انتخاب شده خیلی تفاوت دارد. اغراق در بزرگ نمایی و تعریف داستانهای خالی از هر گونه احساسی به وفور در این کتاب دیده میشود و همین مسئله باعث شده مخاطب در بیشتر اوقاتی که مشغول خواندن است دچار حواس پرتی شود و بدون هیچ گونه هیجان و انگیزه‌ای را مطالب کتاب بی آن که بخواهد از آن سر در بیاورد و عمق آن را بفهمد فقط و فقط میخواند.
به نظر من راهکار خاصی برای استفاده از قانون بحث شده در کتاب دیده نمیشود.
تنها چیزی که این کتاب دارد داستانهایی است که از اینستاگرام و توییتر و ایمیل کپی پیست شدن و هیچ جذابیتی در آن نیست.
زهرا محسن زاده
۱۴۰۱/۶/۸
نقد
من هم با نظر خیلی از دوستان موافق هستم.
در این کتاب نویسنده بیشتر به بیان مثال پرداخته است و بصورت اغراق آمیزی تکنیک پنج ثانیه را تکنیکی معجزه آسا توصیف کرده است بدون آنکه اصل موضوع را توضیح دهید.
مبحثی که حداکثر ده صفحه می‌شد به آن اختصاص داد را تبدیل به کتاب کرده است.
به کتابخوانان توصیه می‌شود زمان و هزینه‌ای که برای این کتاب می‌خواهید صرف کنید، صرف کتاب بهتری نمایید.
علی جمالی
۱۴۰۱/۳/۳۱
بخش زیادی از این کتاب راجع به نظرات افرادی است که از قانون ۵ ثانیه استفاده کردند در صورتی که طی دو فصل اول کتاب که بنده گوش کردم چیزی از اصل قانون ۵ ثانیه متوجه نشدم، در واقع بدون اینکه حرفی از اصل قانون ۵ ثانیه زده بشه و این قانون را توضیح دهد، قصد دارد نتایج استفاده از این قانون رو شرح دهد، در واقع نویسنده هدفش از این کتاب تعریف و تمجید از خودش بوده است!!
فرزانه
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
مقصد اصلی کتاب خیلی ارزشمند بود که می‌خواست بهم یاد بده که چطور از شر بهانه‌های هر روزه و افکار زیاد خلاص بشم و بجای اهمال کاری فقط وارد عمل بشم. خوندنش رو برای اونهایی که زیاد فکر و کمتر عمل می‌کنن پیشنهاد می‌کنم. اما فصل‌های ابتدایی کتاب به نظرم خیلی زیاد در مورد نظرات خوانندگان صحبت می‌کنه و شنوده مدام منتظر مطلب اصلی می‌مونه. ترجیح می‌دادم زودتر سر اصل مطلب بره. در کل روش مفیدی رو آموزش میدن.
رضا نقدی
۱۴۰۱/۳/۸
کتاب خیلی خوبیه حتما گوش کنید، ترجمه خوب از یک اثر خوب ساده روان و کاربردی خیای کاربردی در این دنیای صنعت و تکنولوژی و انفورماتیک پرسرعت مضطرب و خسته کننده کتاب موثری است، درسته از لحاظ علمی کم بحث می‌کنه ولی استنادش به تجربیات و کاربردی بودن قانون ۵ ثانیه خیلی متن کتاب رو موثر و عملی کرده است. ممنونم. بیان گوینده هم خیلی خوب.
باقی احمدزاده
۱۴۰۱/۳/۷
کسانی که برای انجام کاری زمان را از دست میدهند خواندن این کتاب و توصیه میکنم، عالیه۱٫۲٫۳٫۴٫۵اسارت شروع کار
من خودم برای زنگ زدن وتماس با مشتریانم بسختی شروع میکردم ولی از وقتی این کتاب و گوش دادم فقط معکوس عدد ۱٫۲٫۳٫۴٫۵و شروع به شمارگیری وشروع به صحبت کردن،
عالیه جواب میده حتما امتحان کنید.
مهدی سیوف
۱۴۰۳/۱/۲۲
من این کتاب رو خیلی دوست دارم چون بمب انگیزه و حرکت کردن است و ازش میشه چیزهای زیادی یاد گرفت برای ادامه مسیر وانجام دادن کارهای که تعویق انداخته ایم ویا ناامید شده ایم ویا در حال در جا زدن هستیم واقعا خیلی کمک میکنه و گوینده هم به خوبی توانسته است مطالب را منتقل و بازگو کند از دستش ندید.
امیر صالحی
۱۴۰۱/۹/۴
با سلام
این کتاب به شما کمک میکند که برای همیشه ترس، دودلی، مبهم بودن افکار و به تعویق انداختن کارها را کنار گذاشته و زندگیتان را تبدیل به یک زندگی همراه با شجاعت، شفاف بودن ذهن، عاشق زندگی بودن و انجام کارها با سرعت بیشتر تبدیل میکند.
خیلی ممنووووووون
الهی شکررررررررر
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۱/۸/۲۰
کتاب به شما میگه تو شرایط مختلف وقتی افکار منفی مانع انجام کار درست میشه، با قانون 5 ثانیه این افکار و حذف کنیم و کار درستو انجام بدیم. مثلاً چیزای ساده مثل زود از خواب بیدار شدن، موقع استرس و ترس صحبت کردن در جمع و اظهار نظر کردن و... کتاب خوبیه اگه دستوراتشو خوب اجرا کنی میتونه مفید باشه.
مرضیه مهجوری
۱۴۰۱/۶/۲۱
این کتاب هدیه‌ای هست بی نظیر برای موفق شدن. سخت‌ترین قسمت هر کار اولین قدم است و معمولا بسیاری از ایده‌ها و اختراعات در همان مرحله اول و اقدام منهل می‌شود این کتاب قانونی را می‌آموزد که می‌توان در هر کاری اول فکر و بعد سریع شروع کرد.
mehdi askari
۱۴۰۱/۶/۱۱
برای داشتن اراده قوی و شروع و اقدام به هرکار با قانون 5، 4، 3، 2، 1 پیش بروید. پیشنهاد میکنم قبل از این کتاب، کتاب باشگاه پنج صبحی رو بخونید تا به کمک این کتاب بتوانید بیداری در ساعت پنج صبح را انجام دهید.
هانیه
۱۴۰۱/۵/۷
در کل کتاب بدی نیست یه مقدار نویسنده زیادی نظرات مثبت کسانیکه از این قانون استفاده کردن وراضی بودن، بیان کرده و صدای گوینده کمی برای من یکنواخت بود از فصل سه صدای گوینده ضعیف شد در کل از اواسط کتاب برای من مطالب مفید تر بود تا اوایل کتاب
تینامون
۱۴۰۱/۴/۲۷
در کل کتاب خوبیه که میتونست بهتر هم باشه. چرا چونکه بیشتر از اینکه راهکار بده به صورت اگزجره‌ای مثال میزنه. اصلا به این حجم از مثال نیاز نبود و تو تا انتهای کتاب منتظری که در نهایت باید چکار کرد؟ یعنی فقط بگی ۱.. ۲.. ۳.. ۴.. ۵ و شروع؟! همین؟! عجیب نیست؟
مرجان عسکری
۱۴۰۲/۲/۲۳
با عمل به راهکارای این کتاب تونستم به خواب خود غلبه کنم و صبح زود باشمردن از یک تا پنج با صدای زنگ ساعت سریع از رختخوابم بیرون میام. و اگه مداوت کنم میتونم در بقیه کارهام هم همینطور قاطعیت به خرج بدم و موفق باشم
امیر جاوید
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
درود فوق العاده عالی و کاربردی بود. سپاس برای عزیزانی که در ترجمه و انتشار این کتاب زحمت کشیده‌اند. حتما به همه دوستان و همکاران پیشنهاد میکنم این کتاب مفید و بسیار بسیار کاربردی را مطالعه کنند. سپاس فراوان
مشاهده همه نظرات 149

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه

برای دریافت کتاب صوتی قانون 5 ثانیه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.