معرفی و دانلود کتاب صوتی بچه‌ی زرنگ

عکس جلد کتاب صوتی بچه‌ی زرنگ
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بچه‌ی زرنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بچه‌ی زرنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بچه‌ی زرنگ

کتاب صوتی بچه‌ی زرنگ اثری از احمدرضا آذر، دانش‌آموخته‌ی هنر و فلسفه‌ی تعلیم و تربیت است. هدف آذر از تدوین و انتشار این کتاب، آموزش رفتارهای پسندیده به خردسالان و آشنا کردن آن‌ها با مهارت‌های اولیه‌ی زندگی و کارهای مهم روزانه است.

درباره‌ی کتاب صوتی بچه‌ی زرنگ

احمدرضا آذر در کتاب صوتی بچه‌ی زرنگ تلاش کرده تا ابتدایی‌ترین مهارت‌های زندگی و کلیدی‌ترین فعالیت‌های روزمره را به کودکان آموزش دهد. هدف او از تدوین چنین کتابی این است که کودکان را با رفتارهای پسندیده‌ی فردی و اجتماعی آشنا سازد تا به هنگام قرار گرفتن در جمع‌های دوستانه و محیط‌های اجتماعی، بتوانند آگاهانه، رفتاری مناسب از خود بروز دهند.

کودکان مشتاق و تشنه‌ی یادگیری هستند. آن‌ها از هر الگویی که در اطراف خود می‌بینند، تقلید می‌کنند و هرچه که به آن‌ها تعلیم داده می‌شود را به تمامی فرا می‌گیرند و بر همان اساس هم رفتار می‌کنند. از این رو، ضروری‌ست که از ابتدا، آموزش‌های لازم به شیوه‌ای که برای کودکان جذاب و جالب‌توجه باشد به آنان ارائه شود. در این میان، استفاده از ابزارهایی نظیر داستان‌هایی که بتوانند به زبان کودکان با آن‌ها سخن بگویند، از بیشترین میزان اثرگذاری برخوردار خواهند بود و انتشار کتاب‌هایی مانند کتاب صوتی بچه‌ی زرنگ نیز اقدامی در همین راستاست.

کتاب صوتی بچه‌ی زرنگ همچنین برای تمامی والدین، مربیان مهدکودک و آموزگاران از نکات آموزشی و تربیتی کارآمدی برخوردار است. آشنا ساختنِ کودکان با نکات و مطالبِ آن می‌تواند به عنوان گامِ مؤثر نخستین، به ایجاد پایه‌ای قوی در شخصیتِ کودک بینجامد.

کتاب صوتی بچه‌ی زرنگ را به همت نشر سرو یاسین و با خوانش مریم رحیمی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب گفت‌ و گوهای با کودکان

گفت و گوهای با کودکان عنوان مجموعه‌ای از کتاب‌ها به تألیف احمدرضا آذر است که به موضوعات متنوعی از قبیل شیوه‌ی درست برخورد کودک با دیگران، کنار آمدن با احساسات درونی و همچنین موضوعات بهداشتی می‌پردازد و والدین و مربیان مهدکودک می‌توانند آن‌ها را برای اهداف آموزشی و تربیتی خود به کار گیرند. از نقاط قوت این مجموعه می‌توان (در نسخه‌های چاپی) به تصاویر جذاب و رنگی و در نسخه‌های صوتی، به گفت‌وگوهای شیرین و شنیدنیِ آن اشاره کرد. «من از آمپول نمی‌ترسم»، «بچه‌ی باحوصله» و «فکرهای خوب برای بچه‌های خوب» از جمله کتاب‌هایی هستند که از این مجموعه به انتشار رسیده‌اند و با مطالب خود، تجربه‌ی آموزشیِ دلپذیر و ماندگار را برای کودک رقم خواهند زد.

کتاب صوتی بچه‌ی زرنگ برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی بچه‌ی زرنگ برای کودکان سه تا پنج ساله مفید و کارآمد است و به آنان کمک می‌کند با مهارت‌های کلیدی زندگی آشنا شوند.

در بخشی از کتاب صوتی بچه‌ی زرنگ می‌شنویم

این بچه‌ی زرنگ عاشق نقاشی کردن است.

دوست دارد اول با مداد شکل‌ها را بکشد و بعد داخل همه‌ی شکل‌ها را حسابی رنگ کند.

بچه‌ی زرنگ یاد گرفته است که مسواک بزند، به خاطر همین همه او را دوست دارند.

بچه‌ی زرنگ از مربی‌اش، خاله فاطمه هر روز یک لیوان شیر می‌گیرد و با 2 تا خرما می‌خورد.

تازه بچه‌ی زرنگ می‌داند که پدربزرگ چقدر او را دوست دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
بچه‌ی زرنگ

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بچه‌ی زرنگ
نویسنده
راویمریم رحیمی
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بچه‌ی زرنگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بچه‌ی زرنگ

برای دریافت کتاب صوتی بچه‌ی زرنگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.