معرفی و دانلود کتاب صوتی بیست و شش گام تا بهشت: مسیری ساده برای زندگی بهتر

عکس جلد کتاب صوتی بیست و شش گام تا بهشت: مسیری ساده برای زندگی بهتر
قیمت:
۶۳۰۰۰ 31500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیست و شش گام تا بهشت: مسیری ساده برای زندگی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیست و شش گام تا بهشت: مسیری ساده برای زندگی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بیست و شش گام تا بهشت: مسیری ساده برای زندگی بهتر

کتاب صوتی بیست و شش گام تا بهشت: مسیری ساده برای زندگی بهتر نوشته ج. جان، راه و رسم زندگی و نحوه‌ی دستیابی به حس خوشبختی و آرامش در زندگی را به شما می‌آموزد. این کتاب صوتی یک زندگی موفق و خوب در کلیه زمینه‌ها اعم از اجتماعی، خانوادگی، سیاسی، فرهنگی و... را برای شما به تصویر می‌کشد.

ج. جان (J. John) در این کتاب صوتی درباره‌ی این موضوع که خوشبختی یک هدف نیست، بلکه یک راه است، سخن می‌گوید. در مسیر خوشبختی زندگی و حرکت کردن انسان را بهشتی می‌کند. تواضع، شجاعت، مهربانی، ایمان و اراده، امیدواری، قاطعیت و... همه و همه در جاده‌ی خوشبختی انسان قرار دارند.

گاهی اوقات پند و توصیه‌ای از کسی می‌شنویم که حاصل سال‌ها تجربه، دانش و یا بصیرت و بینش اوست که آن پند موجب می‌شود تحولی چشمگیر در زندگی ما به وجود بیاید. کتاب صوتی بیست و شش گام تا بهشت (26steps to heaven a simple path to a better life) حاوی جملاتی کوتاه از اندیشمندان و متفکران درخشان در سراسر جهان است. این کتاب صوتی طبق الفبای زبان انگلیسی طراحی شده و دربردارنده‌ی راهکارها، توصیه‌ها و هشدارهای گوناگونی از اندیشمندان برتر است که می‌تواند افکار، گفتار و رفتارهای شما را بهبود ببخشد.

این کتاب صوتی همراه و همدل افرادی است که آموخته‌های دیگران را مکمل دانسته‌های خود می‌دانند و سعی می‌کنند تا خردمندانه، هوشمندانه و آگاهانه، راه پیشرفت و تحول، رشد و توسعه و کمال را سپری کنند و در مسیری گام بردارند که مملو از آرامش، آسایش، رضایت و رستگاری باشد.

بهشت یکی از مهم‌ترین موضوعات مذهبی است که بسیار در جهان امروز مورد سو استفاده قرار می‌گیرد. در اغلب اوقات شنیده‌اید که اگر بهشت می‌خواهید باید بسیار ثواب کنید تا شاید خداوند شما را به بهشت راه دهد. بهشت همانند تصور بسیاری از انسان‌ها مکانی در آن سوی ابرها نیست. بهشت جایگاه اصلی خداوند است؛ نشانه‌ها و نعمت‌های خداوند در سرتاسر دنیا وجود دارند، اما اینجا بهشت نیست. این به این معنی نیست که زمین حقیقی‌تر و بهشت خیالی‌تر است، بلکه به بیان این موضوع می‌پردازد که آنچه ما اکنون در آن زندگی می‌کنیم نسبت به آنچه در آینده منزلگاه ما خواهد بود کمتر حقیقی است.

جملات برگزیده کتاب صوتی بیست و شش گام تا بهشت:

- تنها شما می‌توانید از توانایی هایتان بهره ببرید.
- افرادی که به یکباره اوج می‌گیرند معمولاً فرود بدی دارند.
- وقتی که بازنده هستید، معمولاً از رفتار برنده‌ها تقلید می‌کنید.
- تا زمانی که هنوز خشمگین هستید به خورشید اجازه غروب ندهید.
- اضطراب مصیبت فردا را برطرف نخواهد کرد، تنها قوت امروز را خواهد گرفت.
- هر کسی که می‌خواهد بداند در کجا قرار دارد، باید ببیند که کجا بوده است.
- مردم به سادگی به چیزی اعتقاد دارند که می‌خواهند آن را باور داشته باشند.
- چه خوب چه بد! شما تنها می‌توانید نوازنده ساز خود در ارکستر زندگی باشید.
- زیبایی در دنیا قابل لمس و دیدن نیست، بلکه چیزی است که با گوش دل قابل حس کردن است.
- بیشتر گام‌ها‌ی بزرگ در دنیا توسط کسانی برداشته می‌شود که به اندازه کافی باهوش نیستند که بدانند آن گام‌ها غیرممکن هستند.

در قسمتی از کتاب صوتی بیست و شش گام تا بهشت می‌شنویم:

«جوانانِ ما خوشگذرانی را دوست دارند. آن‌ها عادت‌های بدی دارند. آن‌ها برای قدرت می‌جنگند. به بزرگ‌ترها احترام نمی‌گذارند و در بازی تقلب می‌کنند. آن‌ها برای بزرگ‌ترها از جا برنمی‌خیزند. آن‌ها با والدینشان مخالفت می‌کنند. تندتند غذا می‌خورند و معلم‌هایشان را اذیت می‌کنند. (سوکریتز، 400 قبل از میلاد‌)»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
مقدمه
15 دقیقه
گام 1 تا 4
10 دقیقه
گام 5 تا 8
5 دقیقه
گام 9 تا 12
5 دقیقه
گام 13 تا 16
9 دقیقه
گام 17 تا 26

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بیست و شش گام تا بهشت: مسیری ساده برای زندگی بهتر
نویسنده
مترجماحمد روستا، نگار معتمدی
راویمهدی تیموری
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه صوتی
۶۳۰۰۰ 31500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بیست و شش گام تا بهشت: مسیری ساده برای زندگی بهتر

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۶/۴
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. این کتاب صوتی کوتاه و مختصر شامل سخنان بزرگانی هست که در طول تاریخ زیسته‌اند و جز موفق‌ترین چهره‌های سرشناس بوده‌اند که نویسنده با گردآوری آن‌ها در قالب یک کتاب به نگارش درآورده است. هر چند کوتاه هست ولی خوب در جملات ذکر شده نکات و رهنمودهای کاربردی و را ارزشمندی می‌توان جست که اگر عمل گرا باشیم می‌تونیم در زندگی خودمون وارد کزده و تغییرات اصولی و مهمی چه در حیطه رشد فردی چه پیشرفت در ارتباطات و کار آن‌ها را استفاده کرد. بسیار روان و قابل فهم هستند و میشه حتی یادداشت کرد برخی از آنهارا و در طول روز دوباره خواندشان. ترجمه‌ی خوبی داره و خوانش مطلوب. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
حسین چنارانی
۱۴۰۲/۶/۲۹
من که از شنیدن تک تک جملاتش لذت بردم و واقعی بودنشو حس کردم.
خیلی مفید بود به نظرم هر جمله‌اش برای خودش یه کتابه
مجتبی علیخانی
۱۴۰۲/۵/۲۴
کتابی مفید برای دستیابی به خوشبختی و موفقیت در زندگی و حاوی تجربه‌های کاربردی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بیست و شش گام تا بهشت: مسیری ساده برای زندگی بهتر

برای دریافت کتاب صوتی بیست و شش گام تا بهشت: مسیری ساده برای زندگی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.