معرفی و دانلود کتاب صوتی بیماری‌های زنان

عکس جلد کتاب صوتی بیماری‌های زنان
قیمت:
۴۰,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیماری‌های زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیماری‌های زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بیماری‌های زنان

کتاب صوتی بیماری‌های زنان نوشته‌ی خشایار فخریان، کتابی جامع است که درمورد بیماری‌های مربوط به زنان، علل و درمان آن‌ها به شکل یک‌جا اطلاعاتی به شما ارائه می‌کند.

درباره کتاب صوتی بیماری‌های زنان:

هر زنی ممکن است در زندگی خود به یکی از بیماری‌های زنان مبتلا شود. اغلب این بیماری‌ها به‌راحتی درمان می‌شوند و بعضی دیگر عواقب مخربی به همراه دارند. از جمله مشکلات و بیماری‌هایی که ممکن است برای زنان پیش بیاید می‌توان به مواردی مثل مشکلات مربوط به قاعدگی، مشکلات رحم، تنبلی تخمدان، تخمدان پلی‌کیستیک، فیبروم و پولیپ رحم، اندومتریوز، چسبندگی لوله رحم، یائسگی زودرس و سایر عوارض یائسگی و سرطان رحم، تخمدان و سینه اشاره کرد.

دکتر خشایار فخریان، متخصص سلامت و نویسنده ایرانی، در کتاب بیماری‌های زنان برخی از شایع‌ترین و مهم‌ترین این بیماری‌ها را معرفی کرده و علائم، عوارض و راه‌های درمان آن‌ها را نیز شرح داده است. بسیاری از زنان و همچنین دانشجویان زنان و مامایی می‌توانند از آموزه‌های این کتاب بهره برده و از آن استفاده کنند. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به «گیاهان دارویی»، «دیابت (آشنایی، پیشگیری، کنترل)»، «آفتاب نهان (ایمان)» و «اندامی زیبا با رژیم غذایی» و «آشنایی با ویتامین‌ها» اشاره کرد.

کتاب صوتی بیماری‌های زنان مناسب چه کسانی است؟

اگر دانشجوی زنان و مامایی هستید یا دوست دارید در این زمینه مطالعه تخصصی داشته باشید، این کتاب برای شما مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی بیماری‌های زنان می‌شنویم:

واژینیسموس: عبارت‌اند از اسپاسم عضلات اطراف مدخل مهبل. اگر شدید باشد، ممکن است مانع از مقاربت شود. می‌تواند زنان را در تمامی سنین مبتلا کند. علائم آن عبارت‌اند از: انقباض غیرارادی عضلات اطراف مهبل و مقعد. مهبل چنان محکم بسته می‌شود که آلت تناسلی مرد نمی‌تواند برای مقاربت جنسی وارد آن شود و معمولاً از گذاشتن هر نوع شی مثل تامپون، دیافراگم یا اسپکولوم برای معاینهٔ پزشکی هم جلوگیری می‌کند. علت اصلی آن تمایل ناخودآگاه برای جلوگیری از ورود آلت تناسلی مرد به‌خاطر عوامل عاطفی یا روانی است.

این عوامل ممکن است شامل ترس، اضطراب، خصومت، عصبانیت یا تنفر از فعالیت جنسی باشند. سابقهٔ آسیب‌های جنسی، زنا با محارم، تجاوز، سوءاستفادهٔ جنسی، حساس نبودن همسر، ناکافی بودن یا ماهرانه نبودن اعمال جنسی مقدماتی یا ناکافی بودن میزان نرم کردن مهبل قبل از تلاش برای دخول، اختلالات فیزیکی که نادر است. مثل عفونت‌ها واکنش‌های آلرژیک یا پردهٔ بکارت سفت و سوراخ نشده و عفونت واژن.

پیشگیری و درمان:

بهتر است قبل از شروع فعالیت جنسی، مشاوره و معاینهٔ کامل لگن توسط پزشک متخصص زنان انجام شود. آزمون‌های تشخیصی می‌توانند شامل معاینهٔ لگن، برای رد کردن اختلالات فیزیکی باشند. ممکن است برای معاینهٔ دقیق، احتیاج به داروهای خواب‌آور باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه کتاب
3 دقیقه
بخش یک: ولوواژینیت قبل از بلوغ
9 دقیقه
بخش دو: آمنوره
7 دقیقه
بخش سه: واژینیت
4 دقیقه
بخش چهار: واژینیسموس
4 دقیقه
بخش پنج: آندومتریوز
14 دقیقه
بخش شش: توده‌های خوش‌خیم و بدخیم اندام‌های لگنی
19 دقیقه
بخش هفت: بیماری‌های پستان
15 دقیقه
بخش هشت: ماموگرافی
11 دقیقه
بخش نه: یائسگی
11 دقیقه
بخش نه: یائسگی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بیماری‌های زنان
نویسنده
راوینسترن حسنی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، تخصص‌های پزشکی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بیماری‌های زنان

فرزانه جمور
۱۴۰۲/۱/۴
گوینده صدای خوبی برای گفتن نکات آموزشی پزشکی و سلامتی داره و سرعت بیان هم خوب و قابل فهمه. کاش بازم مطالبی در این موارد توسط این گوینده خونده بشه. فقط دو قسمت بود که متوجه پایان جمله نبودم اون هم به دلیل نام بردن تعداد علت‌ها بود. در کل مطالب مفید و خوب بود
M hsyny
۱۴۰۱/۵/۲۸
خوب بود به جواب یه سری از سوالام رسیدم و شنیدن اینکه این همه بیماری مختلف تو بدن خانوما که تو هر سنی ممکنه درگیرش بشن خیلی دردناک بود برام
نگار مردی
۱۴۰۳/۱/۲۶
کتاب مفیدی بود عالی ممنون از تولید چنین مطالبی
Kamran shid
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
کتابی است که به شکل کلی و کاربردی به بیماری‌ها می‌پردازد
Nadiya .k.
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
کتاب بسیار آموزنده ایی است.
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بیماری‌های زنان

برای دریافت کتاب صوتی بیماری‌های زنان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.