معرفی و دانلود کتاب صوتی آشنایی با ویتامین‌ها

عکس جلد کتاب صوتی آشنایی با ویتامین‌ها
قیمت:
۴۰,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آشنایی با ویتامین‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آشنایی با ویتامین‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آشنایی با ویتامین‌ها

کتاب صوتی آشنایی با ویتامین‌ها نوشته‌ی خشایار فخریان، شما را با اصلی‌ترین ویتامین‌های موجود در بدن آشنا می‌کند و اطلاعاتی دقیق و علمی درباره تک تک آن‌ها ارائه می‌دهد.

درباره کتاب صوتی آشنایی با ویتامین‌ها:

یکی از موادی که برای سلامتی انسان‌ها ضروری‌ست و نبود آن‌ها باعث عدم رشد و نمو اعضای بدن می‌شود، ویتامین‌ها هستند. آشنایی با ویتامین‌ها سبب می‌شود با دانشی عمیق‌تر به سلامت جسم‌تان اهمیت بدهید و خوراکی‌هایی را مصرف کنید که بیشترین مواد معدنی و مغذی را به بدن‌تان می‌رساند.

بسیاری از افراد برای آنکه به تناسب اندام برسند، رژیم‌های مختلف غذایی را اجرا می‌کنند اما گاهی به خاطر نبود اطلاعات دقیق در مورد نحوه استفاده از خوراکی‌ها، بسیاری از ویتامین‌ها به سلول‌ها نمی‌رسد و به مرور بیماری‌های مختلفی پدید می‌آید. به همین خاطر با شنیدن کتاب صوتی آشنایی با ویتامین‌ها می‌توانید به عملکرد درست و منظم سیستم ایمنی بدن‌تان کمک کنید.

باید بدانید ویتامین‌ها ویژگی‌های مثبت فراوانی دارند؛ آن‌ها باعث تسهیل روند سوخت و ساز بدن، اسیدهای آمینه، چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها و ترمیم سلول‌های بدن می‌شوند و گاهی نیز در نقش یک کاتالیزور قوی عمل می‌کنند.

مهم‌ترین ویتامین‌هایی که در این کتاب با آن‌ها آشنا می‌شوید عبارتند از: «A، D، E، K، C، (ویتامین B1) تیامین، (ویتامین B2) ریبوفلاوین، (ویتامین B3) نیاسین، (ویتامین B5) اسید پانتوتنی، (ویتامین B6) پیریدوکسین، (ویتامین B8) بیوتین، (ویتامین B12) سیانوکوبالامین، (ویتامین B9) اسیدفولیک»

کتاب صوتی آشنایی با ویتامین‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به فکر سلامتی خود هستید و می‌خواهید با شناخت مواد ضروری بدن، به جنگ بیماری‌ها بروید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی آشنایی با ویتامین‌ها می‌شنویم:

ویتامین A به گروهی از ترکیبات که به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند، اطلاق می‌شوند؛ رتینوئیدها، ویتامین A و کاروتنوئیدها پیش ماده‌های ویتامین.

نخستین بار در سال 1816، ماژندی غذایی که از مواد خالص قند و چربی و پروتئین و املاح تشکیل شده بود به حیوانات خوراند و توقف رشد را در حیوانات مشاهده کرد. سپس در تجربیاتی که در سال‌های 1906 تا 1912 توسط هابکینز انجام شد، نتیجه گرفته شد موش‌هایی که تحت رژیم کازئین یا پروتئین خالص شیر، نشاسته، قند، چربی و املاح معدنی می‎باشند، خوب رشد نکرده و سرانجام تلف می‌شوند.

این دانشمند با افزودن سه میلی لیتر شیر کامل به غذای روزانه این موش‌ها که فقط چهار درصد از کل انرژی را تشکیل می‌داد، موفق شد از مرگ‌ومیر موش‌ها جلوگیری کند و مواد ضروری ناشناخته موجود در شیر برای رشد و حیات حیوان مواد اساسی شناخته شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
6 دقیقه
آشنایی با ویتامین‌‏ها
14 دقیقه
A ویتامین
8 دقیقه
D ویتامین
6 دقیقه
E ویتامین
5 دقیقه
K ویتامین
9 دقیقه
C ویتامین
6 دقیقه
(ویتامین B1) تیامین
3 دقیقه
(ویتامینB2) ریبوفلاوین
6 دقیقه
(ویتامینB3) نیاسین
2 دقیقه
(ویتامینB5) اسید پانتوتنی
5 دقیقه
(ویتامینB6) پیریدوکسین
3 دقیقه
(ویتامینB8) بیوتین
6 دقیقه
(ویتامینB12) سیانوکوبالامین
3 دقیقه
(ویتامینB9) اسیدفولیک
3 دقیقه
چند نکته در مورد ویتامین‌‏ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آشنایی با ویتامین‌ها
نویسنده
راوینسترن حسنی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه عالم
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آشنایی با ویتامین‌ها

Mohammadreza Hosseini
۱۴۰۰/۶/۳۰
با سلام یه سری اطلاعات اولیه راجع به ویتامینهاست اما فایلها کوتاه هستندو اطلاعات کامل نیستند.
Hosseinj Karimi
۱۴۰۱/۲/۲۲
کوتاه و مختصر
برای فقط آشنایی با ویتامین‌ها مفید است ولی در کل کامل نیست
hadis sharifi
۱۴۰۱/۷/۲۳
خیلی سریع و مختصر توضیح داده شده
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آشنایی با ویتامین‌ها

برای دریافت کتاب صوتی آشنایی با ویتامین‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.