معرفی و دانلود کتاب صوتی تتوکار آشویتس

عکس جلد کتاب صوتی تتوکار آشویتس
قیمت:
۹۰۰۰۰ ۶۳,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تتوکار آشویتس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تتوکار آشویتس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تتوکار آشویتس

روایتی امیدبخش و پرعشق در روزگاری وحشت‌آفرین و هولناک... کتاب صوتی تتوکار آشویتس نوشته‌ی هدر موریس، قصه مردی یهودی را به تصویر می‌کشد که در اردوگاه کار اجباری نازی‌ها موظف به خالکوبی شماره بر روی دستان زندانیان است. گفتنی‌ست این رمان پرفروش نیویورک تایمز در سال 2018 نامزد جایزه گودریدز شد.

درباره کتاب صوتی تتوکار آشویتس:

در میانه جنگ جهانی دوم که آتش و خون و باروت بر همه‌چیز حکفرمانی می‌کرد و انسان‌های بسیاری روزانه در جبهه‌های نبرد کشته می‌شدند، آلمانی‌های نازی به سیاست‌های ضدیهودی خود ادامه می‌دادند. نازی‌ها که به خاطر افکار فاشیستی و نژادپرستانه خود خواهان نابود کردن تمامی یهودیان بودند، در طول جنگ جهانی دوم بسیاری از این افراد را با هر ملیت و جایگاهی به اردوگاه‌های کار اجباری فرستادند و سپس به اشکال گوناگون و به طور وحشیانه‌ای آن‌ها را روانه مرگ و نیستی کردند.

در چنین زمانه‌ی دهشتناکی که امید و دوست داشتن رو به فراموشی و زوال می‌رود، مردی به نام لالی سوکولوف تجربه‌ای ناب و دل‌انگیز را در اردوگاه مشهور آشویتس تجربه می‌کند. او که زندانی شماره 32407 نامیده می‌شود، پس از دو و سال نیم زندگی در آنجا و دیدن انواع قساوت‌ها و وحشیگری‌ها از سوی آلمان‌ها، مسئولیتی به وی واگذار می‌شود. لالی که به چندین زبان تسلط دارد و می‌تواند با زندانیان مختلفی ارتباط برقرار کند، وظیفه خالکوبی شماره شناسایی بر روی ساعد زندانیان را برعهده می‌گیرد.

سرانجام یک روز در ژوئیه 1942، لالی با زندانی شماره 34902 روبه‌رو می‌شود. زنی جوان به نام گیتا که به تازگی به اردوگاه منتقل شده و از ترس و ناتوانی نمی‌تواند بر خود مسلط باشد. دیدار این دو سبب رابطه‌ای عاطفی و عمیق میانشان می‌شود و حتی با هم قرار می‌گذارند که در صورت جان سالم بردن از اردوگاه، با همدیگر ازدواج کنند. اما به راستی دست سرنوشت این دو عاشق را به کدام سمت و سو می‌برد؟

کتاب صوتی تتوکار آشویتس (The Tattooist of Auschwitz) را می‌توان یک بازآفرینی زنده، دلهره‌آور و در عین حال امیدوارکننده از تجربیات واقعی لالی سوکولوف دانست که گواهی‌‌ست بر پایداری عشق و انسانیت در تاریک‌ترین و زشت‌ترین دوران‌ها.

این داستان زیبا که در سال 2018 منتشر شد و توانست تا اکتبر 2019 بیش از سه میلیون نسخه در سراسر جهان بفروشد، به خوبی توانسته خشونت‌ و افراطی‌گری انسان‌ها را به نمایش بگذارد و بخشی از جنایات تاریخ جنگ جهانی دوم را به تصویر بکشد.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی تتوکار آشویتس

- شماره یک پرفروش‌‌های نیویورک تایمز
- شماره یک پرفروش‌ترین آثار بین‌المللی
- برنده جایزه Audie برای بخش داستانی (2019)
- نامزد جایزه گودریدز برای داستان های تاریخی و برای بهترین نویسنده (2018)

نکوداشت‌های کتاب صوتی تتوکار آشویتس

- این یک داستان قدرتمند و دردناک است که به سختی از یاد می‌رود. (Kirkus Reviews)

- خالکوب آشویتس داستان امید و بقا و قدرت عشق است. (Popsugar)

- این کتاب براساس داستانی واقعی، دلخراش و در عین حال پر اضطراب نوشته شده و عزم لالی برای زنده ماندن در اردوگاه همراه با گیتا را به خوبی نشان می‌دهد که شاهدی بر قدرت مهربانی، نبوغ و امید است. (People)

- اگرچه ممکن است که گذشته‌ای که در اینجا نشان داده می‌شود، کاملا واقعی نباشد، با این حال بسیاری از پیچیدگی‌های داستان لالی باعث جذابیت هرچه بیشتر می‌شود و حتی با اینکه می‌دانیم لالی زنده خواهد ماند، موریس تعلیقی قابل توجه در رمان به وجود می‌آورد. (Booklist)

- رمان خالکوب آشویتس سندی خارق‌العاده است و تصور اینکه کسی مجذوب اثر حاضر نشود، بسیار سخت است. من آن را بدون هیچگونه قید و شرطی به هرکسی توصیه می‌کنم! (گرام سیمسیون، نویسنده پرفروش بین‌المللی)

- این چه کتاب خارق‌العاده و مهمی است. ما همچنان نیاز داریم که خاطرات هولوکاست را حفظ کنیم. این اثر یک داستان هیجان‌انگیز در میانه جنگ است که عشق و وفاداری و دوستی را به طرز روح‌انگیزی نمایش می‌دهد. (جیل منسل، نویسنده پرفروش بریتانیایی)

کتاب صوتی تتوکار آشویتس برای چه کسانی مناسب است؟

موضوع قتل عام و آزار و اذیت یهودیان در دوران جنگ جهانی دوم از جمله سوژه‌های جذاب و شنیدنی‌ست که بسیاری از هنرمندان و نویسندگان به آن پرداخته‌اند. پس اگر شما هم به این دست از این موضوعات علاقه‌مند هستید، رمان صوتی تتوکار آشویتس را به هیچ وجه از دست ندهید.

هدر موریس را بیشتر بشناسیم

وی نویسنده‌ای ‌&نیوزلندی است که با خلق رمان تتوکار آشویتس به شهرت فراوانی رسید. هدر موریس (Heather Morris) پیش از آنکه نویسنده‌ای تمام وقت شود، در بیمارستان بزرگ دولتی در ملبورن کار می‌کرد و در کنار آن به مطالعه و نوشتن فیلمنامه مشغول بود. حتی یکی از فیلمنامه‌هایش توسط یک فیلمنامه‌نویس برنده اسکار در ایالات متحده انتخاب شد. گفتنی‌ست موریس رمان دیگری به نام «سفر سیلکا» را نوشته است.

در بخشی از کتاب صوتی تتوکار آشویتس می‌شنویم

شب، لالی روی بسترش دراز می‌کشد و تا جایی که به یاد می‌آورد هیچ وقت انقدر شاد و خوشحال نبوده است. گیتا کنار تختش کنار دانا به خواب فرو رفته دراز کشیده. چشم‌هایش بازِ باز است. به تاریکی خیره شده و لحظاتی را که کنار لالی دراز کشیده بود، دوباره زندگی می‌کند. بوسه‌هایش... اشتیاق بدنش برای اینکه لالی ادامه بدهد، پیش‌تر برود.

وقتیکه خیالات ملاقات بعدیشان در ذهنش نمایش داده می‌شوند، صورتش گر می‌گیرد. در یک تخت بزرگ دونفره، شوارتز وبر و سیلکا روی بازوهای یکدیگر دراز کشیده‌اند. وقتیکه سیلکا به هیچ چشم دوخته و چیزی حس نمی‌کند، دست شوارتز وبر بدنش را می‌کاود.

در اتاق غذاخوری شخصی‌اش در آشویتس، هاس پشت میز باشکوه یک نفره‌ای نشسته است. غذای اعلا روی چینی اعلا برایش آورده شده است...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
4 دقیقه
پیش‌گفتار
38 دقیقه
فصل اول
38 دقیقه
فصل دوم
35 دقیقه
فصل سوم
14 دقیقه
فصل چهارم
16 دقیقه
فصل پنجم
20 دقیقه
فصل ششم
20 دقیقه
فصل هفتم
14 دقیقه
فصل هشتم
13 دقیقه
فصل نهم
11 دقیقه
فصل دهم
12 دقیقه
فصل یازدهم
17 دقیقه
فصل دوازدهم
24 دقیقه
فصل سیزدهم
14 دقیقه
فصل چهاردهم
9 دقیقه
فصل پانزدهم
10 دقیقه
فصل شانزدهم
8 دقیقه
فصل هفدهم
17 دقیقه
فصل هجدهم
25 دقیقه
فصل نوزدهم
18 دقیقه
فصل بیستم
14 دقیقه
فصل بیست و یکم
10 دقیقه
فصل بیست و دوم
8 دقیقه
فصل بیست و سوم
17 دقیقه
فصل بیست و چهارم
15 دقیقه
فصل بیست و پنجم
14 دقیقه
فصل بیست و ششم
37 دقیقه
فصل بیست و هفتم
12 دقیقه
فصل بیست و هشتم
7 دقیقه
حرف آخر
3 دقیقه
اطلاعات بیشتر
1 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تتوکار آشویتس
نویسنده
مترجمبامداد بهنام
راویحامد خدادادی
ناشر چاپینشر کتاب مرو
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۹۰۰۰۰ ۶۳,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تتوکار آشویتس

Javad Gholamnejad
۱۴۰۳/۱/۲۹
به شخصه یکی از بهترین آثاری بود که در زمینه ی جنگ جهانی دوم و خاطرات افرادی که از آشویتس توانسته اند جان سالم به در ببرند و از همه مهمتر این که روایت بر اساس واقعیاتی مستند است برام جالب بود. و خواندن کتاب مانی و یا صوتی رو به همه توصیه میکنم.
بنفشه قلی پور
۱۴۰۲/۲/۳۰
واقعا جذاب بود و آدمو به فکر فرو میبره که انسان‌ها چقدر میتونن با همدیگه بی رحم باشن
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تتوکار آشویتس

برای دریافت کتاب صوتی تتوکار آشویتس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.