معرفی و دانلود کتاب صوتی تقویت و پیشگیری از ریزش مو

عکس جلد کتاب صوتی تقویت و پیشگیری از ریزش مو
قیمت:
40500 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تقویت و پیشگیری از ریزش مو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تقویت و پیشگیری از ریزش مو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تقویت و پیشگیری از ریزش مو

کتاب صوتی تقویت و پیشگیری از ریزش مو راهنمایی عالی برای حفظ زیبایی و سلامت موهای شماست. خشایار فخریان در این اثر اطلاعاتی موثق و علمی را به شما عرضه می‌کنند تا با مشکلاتی مانند خشکی یا ریزش مو برای همیشه خداحافظی کنید!

درباره‌ی کتاب صوتی تقویت و پیشگیری از ریزش مو

مو احتمالا سربه‌زیرترین عضو بدن ماست. به دلیل نداشتن عصب هیچ‌وقت درد نمی‌گیرد، مثل معده بهم نمی‌پیچد یا مانند زانوی آسیب‌دیده راه رفتن را برایمان سخت نمی‌کند. ما می‌توانیم بدون وجود مو به زندگی ادامه دهیم چون حیات ما به آن وابسته نیست، اما بدون شک این عضو زیبا تاثیر بالایی در روحیه‌ی ما دارد. خوشبختانه راه‌های ساده‌ای برای داشتن موهایی سالم و زیبا وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را در کتاب صوتی تقویت و پیشگیری از ریزش مو بشنوید.

خشایار فخریان و زویا حجتی در این اثر آموزنده رفتارهای غلطی که در زمینه‌ی مراقبت از مو رایج هستند را به شما معرفی می‌کنند. یکی از آن‌ها استفاده مکرر و بدون فاصله از رنگ‌هاست، زیرا متاسفانه اهمیت مُد معمولا بر بهداشت و سلامت می‌چربد. دومین اشتباه استفاده از دستورات خانگی غیرعلمی برای براق شدن، تغییر حالت، افزایش رشد یا جلوگیری از ریزش مو است. این نسخه‌ها غالبا آسیب‌زا و در بهترین حالت بی‌فایده‌اند.

کتاب صوتی تقویت و پیشگیری از ریزش مو با راه‌هایی آسان اما موثر به شما در حفظ سلامت مو کمک می‌کند. این عضو به مراقبت‌هایی ویژه نیاز دارد و سالم بودن آن نشانه‌ی ارزشی است که برای بدنتان قائل هستید. لذا نویسنده این اثر سعی کرده‌اند اطلاعاتی صحیح درباره‌ی ساختار مو، بیماری‌ها و مشکلات شایع آن و در نهایت راه‌های مراقبت مو را در اختیار شما قرار دهند. خشایار فخریان از توصیه‌ها، ماسک‌ها و روش‌های تقویتی که تاثیرشان به‌صورت علمی ثابت نشده خودداری کرده و در عوض، از اطلاعات موثق بهره می‌گیرد.

پس اگر نمی‌دانید برای سالم نگه‌داشتن موها چه باید کرد یا چطور می‌توان مانع ریزش آن‌ها شد نگران نباشید. کتاب صوتی تقویت و پیشگیری از ریزش مو که توسط انتشارات اژدهای طلایی چاپ شده به شما در یافتن جواب این سوالات کمک می‌کند. شنیدن این اثر از نشر صوتی جیحون با صدای گوش‌نواز فرهاد اتقیایی تجربه‌ای لذت‌بخش خواهد بود و می‌تواند یک‌بار برای همیشه، معضل داشتن موهایی سالم و زیبا را حل کند!

کتاب صوتی تقویت و پیشگیری از ریزش مو مناسب چه کسانی است؟

اگر با مشکلات ریزش مو مواجه هستید و یا می‌خواهید به سلامت و زیبایی موهایتان اهمیت بیشتری دهید، این کتاب صوتی را از دست ندهید.

با خشایار فخریان بیشتر آشنا شویم

خشایار فخریان نویسنده‌ و پزشک ایرانی متولد سال 1353 است. او تاکنون بیش از ده عنوان کتاب در زمینه‌ی سلامت و تناسب اندام برای عموم نوشته است که از میان آن‌ها می‌توانیم به کتاب‌های «پوست من زیبا بمان»، «بیماری‌های زنان»، «گیاهان دارویی»، «آشنایی با ویتامین‌ها»، «همه‌چیز درباره‌ی ایدز»، «دیابت»، «کتاب بزرگ بدنسازی» و «کتاب بزرگ بدنسازی بانوان» اشاره کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی تقویت و پیشگیری از ریزش مو می‌شنویم

به افزایش موی ضخیم در لب بالا، چانه، پشت، سینه، ‌ شانه و داخل کشاله‌ی ران‌ها در زنان هیرسوتیزم میگویند. البته به‌طور طبیعی در این نواحی موهای کرکی شکل وجود دارند و چنانچه تعداد چهار تا پنج موی ضخیم در این نواحی رشد کند هیرسوتیزم تلقی نمی‌شود. اما بیش از این تعداد و اگر رو به افزایش باشد هم هیرسوتیزم می‌نامند و باید درمان شود.

عوامل ایجادکننده هیرسوتیزم: به‌طور طبیعی مقدار بسیار کمی از هورمون‌های مردانه در بدن خانم‌ها تولید می‌شود که در حالت عادی مشکلی برای بانوان ایجاد نمی‌کند. اما در بعضی شرایط مقادیر این هورمون‌ها افزایش می‌یابد یا پاسخ سلول‌ها به مقادیر طبیعی هورمون شدت می‌یابد و به این ترتیب مشکلاتی را مانند هیرسوتیزم برای بانوان به‌همراه می‌آورد: یک، اختلال در کارکرد طبیعی تخمدان‌ها. دو، اختلال در کارکرد غدد. سه، داروها. چهار، علل ناشناخته... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
3 دقیقه
این موی نجیب!
21 دقیقه
ساختمان مو
20 دقیقه
ناراحتی‌های مو - قسمت اول
17 دقیقه
ناراحتی‌های مو - قسمت دوم
17 دقیقه
بهداشت، مراقبت و تقویت موها - قسمت اول
17 دقیقه
بهداشت، مراقبت و تقویت موها - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تقویت و پیشگیری از ریزش مو
نویسنده
راویفرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های زیبایی
قیمت نسخه صوتی
40500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تقویت و پیشگیری از ریزش مو

پریسان امدادی
۱۴۰۲/۹/۲۵
من این کتاب رو گوش کردم بسیار مفید و کاربردی بود، برای تولید محتوای پیج اینستاگرام و یوتیوبم خیلی بهم کمک کرد.
فاطمه فراحی
۱۴۰۲/۶/۱۱
کتاب راه‌های کاربردی برای مراقبت از مو ارئه داده بود اما بهتر بود چگونگی شناخت انواع مو رو هم توضیم می‌داد.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تقویت و پیشگیری از ریزش مو

برای دریافت کتاب صوتی تقویت و پیشگیری از ریزش مو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.