معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی تپلی زبر و زرنگ

عکس جلد کتاب صوتی تپلی زبر و زرنگ
قیمت:
رایگان - 0€
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تپلی زبر و زرنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تپلی زبر و زرنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تپلی زبر و زرنگ

پیمان پورشکیبایی در کتاب صوتی تپلی زبر و زرنگ داستان آموزنده‌ی زیبایی را در قالب شعر برای کودکان تعریف می‌کند؛ ماجرای خرگوشی که می‌خواهد پدر و مادرش را خوشحال کند. اما راه درست انجام این کار را نمی‌داند و دسته‌گل به آب می‌دهد! این کتاب در پایان به کودکان می‌آموزد که باید به حرف پدر و مادر خود گوش بدهند و برای انجام کارها از ایشان کمک بگیرند.

درباره‌ی کتاب صوتی تپلی زبر و زرنگ

شعر و قصه بهترین راه آموزش مسائل مهم و حیاتی به کودکان است. ضرباهنگ شعرهای کودکانه و خیال‌انگیز بودن قصه‌ها، آموزه‌های خشک و جدی را برای کودکان گوارا و قابل پذیرش می‌کند. مانند داروی تلخی که در شربتی شیرین و خوش‌طعم حل می‌کنیم و به خورد کودکان می‌دهیم. پیمان پورشکیبایی در کتاب تپلی زبر و زرنگ یکی از این داستان‌های آمورنده را تعریف می‌کند.

خرگوش کوچولو شخصیت اصلی این کتاب صوتی است و می‌خواهد در کارهای خانه به پدر و مادر خود کمک کند. او ابتدا یک چاقوی تیز برمی‌دارد و تلاش می‌کند هویج‌ها را به همان شیوه‌ای که بلد است خرد کند. بعد به سراغ کتابخانه‌ی پدرش می‌رود و کتاب‌های او را سروسامان می‌دهد. اما وقتی پدر و مادر خرگوش‌کوچولو به خانه برمی‌گردند، می‌بینند همه‌جا به هم ریخته است. به نظر شما آن‌ها چه برخوردی با خرگوش کوچولو خواهند داشت؟

مفاهیم فکری بزرگی را می‌توان از خلال سطور این شعر برداشت کرد. گزاره‌هایی همچون این قول معروف که «هدف وسیله را توجیه نمی‌کند» و یا این ضرب‌المثل که «کار را باید دست کاردانش سپرد» نمونه‌هایی از این مفاهیم هستند که در لایه‌های پنهانی این شعر کودکانه نهفته‌اند.

کتاب صوتی تپلی زبر و زرنگ برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 8 ساله مخاطبان این کتاب صوتی آموزنده هستند.

در بخشی از کتاب صوتی تپلی زبر و زرنگ می‌شنویم

یکی بود یکی نبود
زیر گبند کبود

توی جنگل بزرگ
پای یک کوه قشنگ

خرگوش زبر و زرنگ
تپلی خوش آب و رنگ

می‌دوید اون تند و تند
می‌پرید خیلی بلند

دست می‌زد شادی می‌کرد
از همه یادی می‌کری

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
تپلی زبر و زرنگ

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تپلی زبر و زرنگ
نویسنده
راویزهرا مظفری
ناشر صوتیانتشارات اساطیر پارسی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب شعر کودک
قیمت نسخه صوتی
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تپلی زبر و زرنگ

tokhs_divoneh
۱۴۰۲/۱/۹
بهتر بود کتاب بین پنج تا شش دقیقه باشه
توضیحات اول برای منی که بزرگسال هستم کسل کننده بود چه برسه بچه‌ها که از همون اول دلزده میشن، بنظرم نیاز نیست مقدمه بیان شه اونم به این طولانی!
جا داشت در انتها ادامه داشته باشه، برای مثال
پدرش بگه نباید با دستمال خیس کتاب هارو تمیز کرد؛
و مامانش هم در
مورد هویج‌ها راهنمایی میکرد
که نباید اینطور ریز خوردشه.
حالا که همچین اتفاقی افتاده اشکال نداره، میتونیم از اونا برای درست کردن مربای هویج استفاده کنیم و..
کلا خیلی سرسری آخرش تموم شد!. اما ریتم خوانش گوینده زیبا اجرا کردند
آهنگ بک گراند هم قشنگ و با شعر هم ریتم بود.
بهتر بود صدای خرگوش هم کودکانه تر بود.
اعظم منصوری
۱۴۰۳/۱/۲۵
کتاب صوتی تپلی زبر و زرنگ داستانی آموزنده و زیبا برای کودکان است که توسط آقای پیمان پورشکیبایی نوشته شده است و خانم زهرا مظفری به شیوه ای زیبا آن را روایت کرده است. در این داستان به کودکان آموزش داده میشود که اگر میخواهند به پدر یا مادر خود کمک کنند باید حتما قبلا با آن ها مشورت کنند تا کار به صورت درست انجام شود و باعث خرابکاری و رنجش بزرگترها نشود و در آخر کار کودک نیز از کمک به پدر و مادر راضی باشد و نحوه ی انجام درست کارها را نیز زیر نظر پدر و مادر یاد بگیرد و به این ترتیب مهارتهایی را میتواند کسب کند که در زندگی برایش مفید خواهد بود. با تشکر از کتابراه عزیز از تهیه ی کتابهای آموزنده و جالب برای کودکان.
مجتبی روده کار
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
اجرای داستان خوب بود. محتوای داستان هم بد نبود ولی نتیجه گیری آخرش با محتوا همخوانی نداشت. اصلا تو داستان پدر و مادر چیزی به تپلی نگفته بودن که اون بخواد حرفشون رو گوش بده یا نده.
موضوع سر تلاش تپلی برای کمک به پدر و مادرش بود که ناخواسته باعث خرابکاری شده بود. بهتر بود نتیجه گیری داستان به این
شکل میشد که بچه‌ها هر کاری خواستن انجام بدن یا کمک کنن قبلش از پدر و مادرشون اجازه بگیرن و از اونا بخوان که چه کاری براشون بکنن. سرخود کاری رو انجام ندن.
Mojgan Hatai
۱۴۰۲/۱۰/۸
کتابی بسیار خوب محتوای آموزشی دارد. کودکی که به تصور خود میخواهد به مامان و بابایش کمک کند و متاسفانه دردسر درست می‌کند... مشورت کردن در کارها با یک بزرگتر بسیار به جا و پسندیده است و می‌تواند جلوی وقایع بسیاری را بگیرد... ضمن اینکه برخورد مناسب بزرگترها در برابر اشتباهات ناخواسته‌ی کودکان هم باید متناسب بل اشتباه و موقعیت آن‌ها باشد. زیر صدای آهنگ بسیار عالی استت اما شنیدن داستان را برای شبانگاه و هنگام خواب نامناسب کرده است.
پارسا
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
داستا‌های خوب و اموزنده‌ای برای کودکان در کتابراه وجود داره که بسیار جای تشکر تنها مشکلش اینه که در مقایسه با کتاب‌های صوتی بزرگسالان روایت داستان و در کل شنیدارش کمی کسل کننده هست برای کودکان و به خوبی کتابهای صوتی بزگسالان که فوق العاده کار سده در کتابراه نیست. اگر در زمینه کودکان هم این نوع کتاب‌های صوتی قوی تر و جذابتر کار بشه بسیار ممنون خاهیم بود. موفق باشید
Mahdi Mohammadi
۱۴۰۱/۹/۵
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت کتابراهی‌های عزیز، مخصوصابه خانم راضیه هاشمی برای زحماتی که درراستای بالا بردن اگاهی جامعه میکشند،
کتاب صوتی خوب وکاربردی بودوامیدوارم ازاین دست کتاب‌های صوتی رایگان کودکان درکتابراه بیشتربشودوهمه بچه‌های ایران زمین انهارو مطالعه کنند، ممنون بابت اجازه اظهارنظری که به بنده دادید
فائقه
۱۴۰۱/۷/۲۷
یه داستان موزیکال برای بچه‌های سه سال تا ده سال مناسبه وقسنگ هست فقط خود کتاب چهار دقیقه است که نزدیک یک دقیقه داره نویسنده وناشر و راوی رو معرفی میکنه در کل کتاب انگار که کتاب سه دقیقه است تا بچه بشینه گوش کنه تموم شده رفته ولی خوب میشد کتاب‌های موزیکال که بچه‌ها دوست دارند حداقل ده دقیقه باشه. ممنون
الهه ابراهیمی
۱۴۰۲/۳/۳۱
داستان آموزنده‌ی زیبایی را در قالب شعر برای بچه‌ها تعریف می‌کند؛ ماجرای خرگوشی که می‌خواد پدر و مادرش را خوشحال کند. اما راه درست انجام این کار را نمی‌ دونه و دسته‌گل به آب می‌دهد! این کتاب به کودکان می‌آموزد که باید به حرف پدر و مادر خود گوش بدهند و برای انجام کارها از بزرگ‌ترهای خود کمک بگیرند
Mitra Chizari
۱۴۰۲/۲/۲۳
کتاب خیلی خوبی بود گاهی بچه‌ها فکر میکنن که دارن کمک میکنن اما نمیدونن که بیشتر دردسر درست میکنن، به نظرم خیلی مناسب بچه هاست که حتی واسه کمک هم از خود بزرگتر نظر بخوان و میشه بعد از کتاب کلی با بچه حرف زد و نکات بیشتری آموزش داد
الهام شفیعی
۱۴۰۲/۱/۱۲
تنبک نوازی زیبا و صدای خوب خانم مظفری خیلی به لذت بردن از داستان کمک کرد تکیه کلام خرگوش که (به به) بود و خرابکاریهاش باعث لبخند در مخاطب میشد و جمله پدر خرگوش که گفت اگه بچه به حرف بزرگترها گوش کنه به راه خطا نمیره خیلی عالی بود
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
برای من، دنیای شعر کودکانه و ریتم تپلی مپلی‌اش روح افزا بود! شعرهای کم کلمه و موزون داستان‌های کودکان، از مشغله‌های زندگی جدا کرد و برد به عالم زیبایی که آقای پیمان پورشکیبایی و خانم زهرا مظفری برای کودکان به خوبی بیان و ترسیم کردند. سپاس.
a lotfiyan
۱۴۰۲/۴/۱۷
کتابی داستانی برای کودکان که با دور تقریبا تند اگر گوش بدیم حدودا ۴ دقیقه یا کمی بیشتر طول میکشه، به صورت شعر و صدای تمبک در زمینه داستان جذاب و دوست داشتنی بود و مهارت‌های زندگی رو یاد میده.
بهروز داوطلب📚
۱۴۰۲/۱/۵
کتاب خیلی خوبی بود ارزش شنیدن شود اره باکودکان تون گوش کنید پیشنهاد میکنم شب‌ها بجای یک شب بخیر ساده اینو برای کودکان تون پخش کنید خیلی خوب است اینطوری هم به کتاب و مطالعه علاقه پیدامیکنن
عطرین احمدی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
کاملا اموزنده و عالی بود.
فقط‌ای کاش که قصه طولانی تر باشد.
و اینکه کاش داستان‌ها صوتی‌ی زیادی رایگان باشد و چند تا از این داستان‌ها هم اینگلیسی و صوتی باشد و رایگان باشد
حتما این را انجام بدهید.
فاطمه علیرضایی
۱۴۰۲/۷/۳۰
سلام از اونجایی که وقت خواب با پسرم قصه ڰوش میکنیم دنبال قصه‌های اروم هستیم و به محتوا هم خیلی اهمیت میدم، نپسندیدم برای پسرم هم که7سالشه هم زیاد جذابیت نداشت بهر حاال مرسی از کتابراه
مشاهده همه نظرات 110

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تپلی زبر و زرنگ

برای دریافت کتاب صوتی تپلی زبر و زرنگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.