معرفی و دانلود کتاب صوتی جزوه میلیونر شدن: چگونه فوق‌ العاده ثروتمند شویم؟

عکس جلد کتاب صوتی جزوه میلیونر شدن: چگونه فوق‌ العاده ثروتمند شویم؟
قیمت:
۹۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جزوه میلیونر شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جزوه میلیونر شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جزوه میلیونر شدن: چگونه فوق‌ العاده ثروتمند شویم؟

کتاب صوتی جزوه میلیونر شدن اثری از گرنت کاردون، نویسنده‌ی پرفروش، میلیونر خودساخته و کارآفرین برتر است. کاردون با مطالبی که در این کتاب ارائه می‌دهد شما را راهنمایی می‌کند تا به ثروت و رفاهی که شایسته‌ی آن هستید، دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی جزوه میلیونر شدن

گرنت کاردون (Grant Cardone) در کتاب جزوه میلیونر شدن (The Millionaire Booklet) از راه‌های رسیدن به ثروت می‌گوید. کاردون در این کتاب راهکارها و ترفندهایی را ارائه داده است که به افراد کمک می‌کند به پول و ثروت فراوان دست پیدا کنند. کاردون که خود ثروتمندی به‌نام است، از مثال‌های ملموس و تجربه‌های واقعی بهره می‌گیرد تا نشان دهد ثروتمند شدن دیگر یک رؤیای دست‌نیافتنی نیست.

ایده‌ی نوشتنِ این کتاب در یک مراسم خیریه به ذهن گرنت کاردون رسیده است. او می‌گوید قصد داشته تا برای پروژه‌ی باارزشی، دو میلیون دلار پول جمع کند. از میان افرادی که در آن مراسم حضور داشتند، حدود چهل نفر توانستند در مجموع بیست درصد این مبلغ را تأمین کنند. پانصد هزار دلار هم از طرف چهار خانواده‌ی ثروتمند اهدا شد و یک میلیون دلار باقی ماند. تمامِ آن یک میلیون دلارِ باقی‌مانده را یک نفر پرداخت کرد! این اتفاقی عجیب بود و به‌شدت بر کاردون تأثیر گذاشت. او دلش می‌خواست به مردم کمک کند تا همه بتوانند ثروتمند شوند و به همین دلیل، همان شب تصمیم به نگارش این کتاب گرفت.

معرفی و دانلود کتاب صوتی جزوه میلیونر شدن

کتاب صوتی جزوه میلیونر شدن زبانی روان و ساده دارد. کاردون از به‌کارگیری اصطلاحات پیچیده و دشوار و ارائه‌ی آمار و داده‌های اقتصادی خودداری کرده تا این کتاب برای همه قابل استفاده باشد. او باور دارد که دستیابی به ثروت، دیگر آرزویی دورودراز نیست. رسیدن به پول و رفاه میسر است به‌شرطی که به‌واقع بخواهید ثروتمند شوید و شرایط مالیِ فعلی‌تان را مانعی بر سر راه خود در نظر نگیرید. کاردون هشت مرحله برای رسیدن به ثروت معرفی می‌کند:

  • مرحله‌ی اول: تصمیم بگیرید میلیونر شوید.
  • مرحله‌ی دوم: محاسبات ریاضی میلیونرها را انجام دهید.
  • مرحله‌ی سوم: درآمد خود را افزایش دهید.
  • مرحله‌ی چهارم: از خود بپرسید «پول من دست چه کسی است؟»
  • مرحله‌ی پنجم: ورشکسته باقی بمانید.
  • مرحله‌ی ششم: برای سرمایه‌گذاری پس‌انداز کنید نه برای اینکه صرفاً پس‌انداز کرده باشید.
  • مرحله‌ی هفتم: جریان‌های چندگانه برای کسب درآمد ایجاد کنید.
  • مرحله‌ی هشتم: بر تمام این فرآیندها بسیار متمرکز باشید و آن‌ها را تکرار کنید.

گرنت کاردن کارآفرینی خودساخته است که صاحب کسب‌وکارهای فراوان و املاک و مستغلات بسیار است. او در کتاب صوتی جزوه میلیونر شدن از تجربه‌هایی که در مسیر رسیدن به ثروت کسب کرده است، می‌گوید؛ از مطالبی که از والدین یا آموزگاران خود در مدرسه نیاموخته‌اید! جزوه‌ میلیونر شدن، کتابچه‌ای کوچک با محتوایی مهم است که در آن می‌آموزید چرا و چطور باید میلیونر شوید، چگونه باید مسیرهای متفاوتی را برای کسب درآمد خلق کنید، چطور باید ارتباطات تجاری مفید برقرار کرده و عادات جدیدی را خلق کنید که به ثروتمند شدن شما منتهی شود.

کتاب صوتی جزوه میلیونر شدن را آرزو خلجی مقیم به فارسی ترجمه کرده و رادیو مثبت آن را با خوانش همایون ظفرپور در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار داده است.

در نکوداشت کتاب صوتی جزوه میلیونر شدن

  • جزوه میلیونر شدن کتابی نیست که بخوانید و بعد در قفسه نگه دارید. این کتابچه، راهنمایی برای ثروتمند شدن شما به شکلی هدفمند است. (دوین اسکات، مدیر فروش خدمات بازرگانی هاروارد)

کتاب صوتی جزوه میلیونر شدن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در جست‌وجوی راهی برای رسیدن به ثروت هستید، کتاب جزوه میلیونر شدن، آموزه‌های مفیدی برای شما ارائه داده است. شنیدن این کتاب را برای هر کسی که می‌خواهد به ثروت و موفقیت شخصی و کاری دست پیدا کند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی جزوه میلیونر شدن: چگونه فوق‌ العاده ثروتمند شویم؟ می‌شنویم

وقتی افزایش سطح درآمدتون شروع می‌شه، ورشکسته باقی بمونید. می‌گم ورشکسته، نمی‌گم فقیر. من یک سیاست دارم که بر مبنای اون هیچ‌وقت پولی در اطرافم نگه نمی‌دارم. به محض اینکه سطح درآمدم افزایش پیدا کرد، پول اضافی رو به یک حساب مخصوص منتقل می‌کنم تا از دسترس خارج بشه و بعداً بتونم اون رو در جای مطمئنی سرمایه‌گذاری کنم. همیشه وقتی پولی دستم می‌رسید، به یکی از کارمندهام می‌گفتم 40 درصدش رو صرف پرداخت ناخالص پیش از مالیات کنه و مستقیم به حساب شخصی‌ام انتقالش بده. من سه تا حساب پس‌انداز داشتم که بهشون برچسب ویژه زده بودم و صرفاً برای سرمایه‌گذاری‌های آینده ازشون برداشت می‌کردم. یادمه وقتی برای اولین بار دیالوگ مایک داگلاس رو توی فیلم گرگ وال استریت شنیدم که گفت پول نمی‌خوابه، با خودم گفتم اما خسته می‌شه. من از نحوه‌ی مدیریت پول توسط افراد خوب می‌دونستم که پول وقتی تو دست و بال‌تون بمونه، یا خرجش می‌کنی یا به بادش می‌دی! از اونجا که کاملاً به خودم اطمینان نداشتم که پول نقد تو دست و بالم نگه دارم، به‌محض اینکه یک ذره پول به دستم می‌رسید، اون رو به حساب پس‌انداز انتقال می‌دادم تا بعداً جای درستی سرمایه‌گذاریش کنم. بیست‌وشش سالم بود که این روش رو در پیش گرفتم. روشی که کمک کرد تا اولین و دومین کسب‌وکارم رو راه‌اندازی کنم و بعدش اولین شرکتم رو تأسیس کنم. اما مزیت واقعی این راهکار این بود که من رو تو مسیر تولید حفظ کرد و باعث شد زودتر از موعد به نتیجه برسم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
قسمت اول
15 دقیقه
قسمت دوم
19 دقیقه
قسمت سوم
18 دقیقه
قسمت چهارم
10 دقیقه
قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جزوه میلیونر شدن: چگونه فوق‌ العاده ثروتمند شویم؟
نویسنده
مترجمآرزو خلجی مقیم
راویهمایون ظفرپور
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جزوه میلیونر شدن

لیلا عظیمی
۱۴۰۲/۱۰/۸
این اثر برای افرادی که وارد بازار شدن مهمه. اگر رویای ثروتمند شدن دارید این کتاب رو بخونین. برای وارد شدن در کارآفرینی دنیای امروز مطالعه این کتابها لازمه. یادگیری اصول کارآفرینی رو همه لازم دارن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جزوه میلیونر شدن

برای دریافت کتاب صوتی جزوه میلیونر شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.