معرفی و دانلود کتاب صوتی جمجمه جوان

عکس جلد کتاب صوتی جمجمه جوان
قیمت:
۷۰۰۰۰ ۴۹,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جمجمه جوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جمجمه جوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جمجمه جوان

داوود سال‌هاست که ناپدید شده است و اکنون کارگران حفاری جمجمه‌ای را پیدا کرده‌اند که شاید بی‌ربط به ناپدید شدن او نباشد. کتاب صوتی جمجمه جوان نوشته‌ی لاله زارع در زمره‌ی نخستین آثار جنایی ادبیات ایران به شمار می‌رود که یک زن نویسنده‌ی آن است.

درباره‌ی کتاب صوتی جمجمه جوان

برای نخستین بار، داستانی جنایی و معمایی در ادبیات فارسی که به قلم یک زن به رشته‌ی تحریر درآمده است. لاله زارع در کتاب صوتی جمجمه جوان پرونده‌ی قتلی هولناک را رویاروی شما می‌گذارد تا به کمک افسری جوان به‌نام روزبه افشار سر از راز و رمز آن دربیاورید و به پاسخ این سه سؤال، که ارکان اساسی و سه‌گانه‌ی هر پرونده‌ی قتل به شمار می‌رود، دست پیدا کنید: قاتل چه کسی است؟ چگونه قتل را به انجام رسانده است و انگیزه‌ی او از ارتکاب این عمل چه بوده است؟

داود صارمیان از مدت‌ها قبل ناپدید شده است. هیچ‌کس از سرنوشت او خبری ندارد تا این که یک روز حین حفاری در یک خانه، چنگک‌های بولدوزر کارگران جمجمه‌ی یک انسان را بیرون می‌کشد. این خانه، پیش از این متعلق به جهانگیر صارمیان، پدر داوود بوده است. روزبه افشار، افسر جوانی است که تحقیق و جست‌وجو درباره‌ی این جمجمه و ماجرای غیبت داوود صارمیان را بر عهده می‌گیرد. کشف هر سرنخ و طرح هر فرضیه گویی به ابعاد فاجعه عمق بیشتری می‌بخشد و افشار را در هزارتویی پیچ‌درپیچ قرار می‌دهد. او در طول داستان سرنخ‌های به دست آمده را، مانند تکه‌هایی پراکنده از استخوان‌های یک پیکر، کنار هم قرار می‌دهد تا رمز و راز این جنایت را کشف کند. شما چه فکر می‌کنید؟ آن جمجمه در خانه‌ی جهانگیر صارمیان چه کار می‌کرده است و چه کسی مرتکب این جنایت رازآلود شده است؟ و شاید مهم‌تر از همه‌ی اینا، داوود کجاست؟!

نشر صوتی آوانامه با همکاری انتشارات هیلا کتاب صوتی جمجمه جوان را با صدای ابوالفضل شاه بهرامی تهیه و منتشر کرده است.

کتاب صوتی جمجمه جوان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به ادبیات جنایی و معمایی علاقه دارید، با شنیدن این کتاب صوتی به کشف پرونده‌ی مفقودی داود صارمیان بپردازید.

با لاله زارع بیشتر آشنا شویم

این نویسنده در سال 1359 در شیراز چشم به جهان گشود. لاله زارع از سن 21 سالگی و در دانشگاه داستان‌نویسی را به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی آغاز کرد و ماحصل تجربه‌ی او در این زمینه تا کنون دو اثر جنایی است که منتشر شده است: کتابی که اکنون پیش روی شماست، به همراه رمان جنایی «بی تابوت» که داستان آن در ادامه‌ی کتاب جمجمه جوان نوشته شده است.

در بخشی از کتاب صوتی جمجمه جوان می‌شنویم

بهمنی رفته بود دنبال درآوردن ته‌وتوی عباس ملک‌پور. شب پیش در حالی از خانه‌ی جهانگیر صارمیان بیرون آمده‌اند که بهمنی بیشتر از قبل مطمئن بود گلرخ قاتل شوهرش است. ظاهراً استدلال‌های جهانگیر راجع به شب ناپدید شدن داوود در او تأثیر گذاشته بود. یا حداقل ترجیح می‌داد آن را قبول کند. مخصوصاً این که جهانگیر گفته بود گلرخ و دخترش قصد داشته‌اند از ایران بروند و حالا معلوم شده بود که اجازه‌ی صدور پاسپورت برای مه‌رو، در ازای بخشیدن سهم ناچیزشان از آن خانه داده شده. در ظاهر ماجرا خیلی ساده بود. گلرخ زنی زیرک بود که دور از چشم شوهرش با مردی ارتباط داشت و برملا شدن رازش پیش داوود به قیمت جان او تمام شده بود. حالا هم که بحث فروختن خانه پیش آمده بود، از ترس رو شدن جنازه قصد فرار کرده بودند. ولی افشار نمی‌خواست این فرضیه را قبول کند. برایش سخت بود که باور کند یک زن بتواند تا این حد راحت از زیر خطایی که کرده دربرود. این اندازه زیرکی را در کمتر زنی دیده بود. به‌جز این‌ها مسئله‌ی زهرا بود. باید می‌فهمید که او چه نفعی از مرگ برادرش می‌برده که حاضر به همدستی با گلرخ شده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
بخش یک
20 دقیقه
بخش دو
21 دقیقه
بخش سه
22 دقیقه
بخش چهار
32 دقیقه
بخش پنج
25 دقیقه
بخش شش
31 دقیقه
بخش هفت
29 دقیقه
بخش هشت
26 دقیقه
بخش نه
29 دقیقه
بخش ده
24 دقیقه
بخش یازده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جمجمه جوان
نویسنده
راویابوالفضل شاه بهرامی
ناشر چاپیانتشارات هیلا
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۰۰۰ ۴۹,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جمجمه جوان

رویا +
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
روایت داستان خوب بود، ولی خود داستان کاملا ایرانیزه شده و شبیه فیلم‌های ایرانی هست. هوش و درایت زیادی لازم نیست تا خودتان خیلی زود حدس بزنید و معمای داستان را حل کنید و باقی داستان فقط مبهوت هوش کارگاه و پلیس داستان بمانید و حرص بخورید تا بالاخره داستان تمام شود.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جمجمه جوان

برای دریافت کتاب صوتی جمجمه جوان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.