معرفی و دانلود کتاب صوتی حرف‌هایی که کاش می‌زدم

عکس جلد کتاب صوتی حرف‌هایی که کاش می‌زدم
قیمت:
۴۸۰۰۰ 24000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حرف‌هایی که کاش می‌زدم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حرف‌هایی که کاش می‌زدم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی حرف‌هایی که کاش می‌زدم

کیتلین کلی در کتاب صوتی حرف‌هایی که کاش می‌زدم، تکه‌هایی از پازل یک تجربه‌ی عاشقانه را برایتان روایت می‌کند. این مجموعه شعر دربردارنده‌ی سروده‌هایی‌ست که به روش تخلیه‌ی ذهنی و احساسی به نگارش درآمده‌اند و از اشعار پست‌مدرن به شمار می‌روند. از لابه‌لای شعرهای این دفتر، گوشه‌هایی از عواطف و احساسات درونی شاعر در قبال عشقی که در دل دارد، را خواهید خواند.

درباره‌ی کتاب صوتی حرف‌هایی که کاش می‌زدم

یکی از انواع ادبیات پست‌مدرنیسم، قالب «ژورنال‌نویسی» است که با تخلیه‌ی ذهنی و عاطفی هنرمند پدید می‌آید. اشعار این قالب، ظاهری ساده دارند؛ به طوری که ممکن است مخاطبان حرفه‌ای شعر را کلافه کنند، اما در باطن از ساختاری پیچیده برخوردارند. البته این پیچیدگی را در سرایش چنین اشعاری نیز می‌بینیم. تاکنون چندین مجموعه شعر در قالب ژورنال‌نویسی به چاپ رسیده که توانسته‌اند توجه و تحسین علاقه‌مندان نوگرایی را به خود جلب کنند. از نمونه‌های موفق چنین آثاری باید به کتاب صوتی حرف‌هایی که کاش می‌زدم (The Words I Wish I Said) اشاره کرد که احساسات ناب کیتلین کلی (Caitlin Kelly) را دربرمی‌گیرد. این مجموعه شعر، شامل احساسات شاعر است که از عمیق‌ترین لایه‌های درونی‌اش سر برمی‌آورند.

پیش از آغاز به شنیدن این کتاب گویا، باید بگوییم که قرار نیست با یک روند خطی و یک‌نواخت در اشعار این دفتر روبه‌رو شوید. مجموعه‌ی این سروده‌ها، سرگذشت و جریان یک رابطه‌ی عاشقانه را برایتان روایت می‌کنند اما برای پی بردن به چیستی و چگونگی این عشق باید به عناصر پنهان موجود در اشعار نفوذ کنید. این نکته را هم اضافه کنیم که اگر به شنیدن اشعار بلند و منظومه‌های طولانی علاقه‌ای ندارید، حتماً از اشعار کوتاه و مینی‌مال کتاب صوتی حرف‌هایی که کاش می‌زدم نهایت لذت را خواهید برد.

این اثر با ترجمه‌ی نهال سهیلی‌فر و به همت انتشارات مجید وارد بازار کتاب شده است.

کتاب صوتی حرف‌هایی که کاش می‌زدم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به اشعار پست‌مدرن با مضامین عاشقانه علاقه‌مند هستید، شنیدن کتاب صوتی حرف‌هایی که کاش می‌زدم برایتان بسیار دلنشین خواهد بود.

با کیتلین کلی بیشتر آشنا شویم

کیتلین کلی، شاعر، نویسنده‌ی پرفروش و فیلمسازی است که افتخاراتی از جمله جایزه‌ی «بهترین پیام» از Great American No Bull Challenge را در کارنامه‌ی کاری خود دارد. فیلمی که او در پانزده‌سالگی تولید کرد، با عنوان «افسردگی» مورد توجه بسیاری از منتقدان قرار گرفت.

در بخشی از کتاب صوتی حرف‌هایی که کاش می‌زدم می‌شنویم

دارم اون بالا‌بالاها پرواز می‌کنم
و بقیه‌ی آدمای روی زمینُ تماشا می‌کنم
که اشک می‌ریزن
و با خودم فکر می‌کنم
که چرا آدم ناراحت باشه؟
یه دنیای به این بزرگی پیش روی آدمه
بعد از خواب بیدار می‌شم
و می‌فهمم اونی که داشت روی زمین اشک می‌ریخت
خودم بودم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
فصل یک: نجات دادن خودم
38 دقیقه
فصل دو: هیچ‌وقت نمی‌فهمی
13 دقیقه
فصل سه: صفحه‌های سیاه‌تر
6 دقیقه
فصل چهار: درک کردن
11 دقیقه
فصل پنج: سوا‌ل‌انگیزی‌های این دنیای کوچیک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی حرف‌هایی که کاش می‌زدم
نویسنده
مترجمنهال سهیلی فر
راویمینا گلپایگانی
ناشر صوتیانتشارات مجید
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های شعر خارجی
قیمت نسخه صوتی
۴۸۰۰۰ 24000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حرف‌هایی که کاش می‌زدم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی حرف‌هایی که کاش می‌زدم

برای دریافت کتاب صوتی حرف‌هایی که کاش می‌زدم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.