معرفی و دانلود کتاب صوتی کلاغی که پرواز نکنه کلاغ نیست

عکس جلد کتاب صوتی کلاغی که پرواز نکنه کلاغ نیست
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلاغی که پرواز نکنه کلاغ نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلاغی که پرواز نکنه کلاغ نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کلاغی که پرواز نکنه کلاغ نیست

قصه‌ای دلگرم‌کننده از شجاعت و مهربانی! کتاب صوتی کلاغی که پرواز نکنه کلاغ نیست زندگی جوجه کلاغی را روایت می‌کند که از پرواز وحشت دارد اما یک روز مجبور می‌شود با ترس خود روبه‌رو شود... . این داستان زیبا و آموزنده توسط هاجر رحیمی به تالیف درآمده است.

درباره‌ی کتاب صوتی کلاغی که پرواز نکنه کلاغ نیست

اگر شما هم درگیر این سوال هستید که چگونه فرزندان یا دانش‌آموزان خود را به شجاعت تشویق کنید، با ما در معرفی کتاب صوتی کلاغی که پرواز نکنه کلاغ نیست همراه باشید! این داستان زیبا ماجرای جوجه کلاغی را به تصویر می‌کشد که همراه مادرش در جنگلی سبز و بزرگ زندگی می‌کنند. جوجه‌ی قصه‌ی ما هنوز پرواز کردن را یاد نگرفته چون از این کار می‌ترسد. مادر مهربان و صبور سعی دارد به آرامی شجاعت را در بچه‌اش پرورش بدهد اما یک روز، اتفاق خطرناکی برای او می‌افتد.

مامانْ کلاغ بعد از برخورد درخت زخمی می‌شود و نمی‌تواند به خانه برگردد. خرگوش و گنجشک تصمیم می‌گیرند جوجه را از لانه بیرون بیاورند اما او پرواز کردن را بلد نیست! جوجه‌ی ترسیده چطور می‌تواند خودش را به مادر برساند؟ اینجاست که حیوانات مهربان تصمیم می‌گیرند به او کمک کنند و با یک فکر عالی شجاعت پرواز را به جوجه کلاغ هدیه دهند... .

در انتها شایان ذکر است که این اثر آموزنده توسط هاجر رحیمی به تالیف درآمده و نشر صوتی شیما تهیه آن را برعهده داشته است.

کتاب صوتی کلاغی که پرواز نکنه کلاغ نیست مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این داستان آموزنده را به تمام کودکان گروه سنی 3 تا 8 سال توصیه می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
کلاغی که پرواز نکنه کلاغ نیست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کلاغی که پرواز نکنه کلاغ نیست
نویسنده
ناشر صوتی شیما
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کلاغی که پرواز نکنه کلاغ نیست

برای دریافت کتاب صوتی کلاغی که پرواز نکنه کلاغ نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.