معرفی و دانلود کتاب صوتی خانه درختی من

عکس جلد کتاب صوتی خانه درختی من
قیمت:
۵۰۰۰۰ 35000 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خانه درختی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خانه درختی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خانه درختی من

کتاب صوتی خانه درختی من اثر جین کریگ هد جرج، داستان نوجوان سرکشی است که از خانه فرار می‌کند و بالای درختی برای خودش یک خانه درختی می‌سازد. یک تبر و چند سنگ آتش‌زنه تنها تجهیزات او برای زندگی هستند که با آن‌ها به زندگی پر راز و رمز در جنگل قدم می‌گذارد و سعی می‌کند راز زندگی جنگلی را بیاموزد.

جین کریگ هد جورج (Jean Craighead George) این کتاب داستان نوجوانانه را به قدری استادانه نوشته است که می‌تواند دستورالعملی برای زندگی در طبیعت باشد. کتاب صوتی خانه درختی من (My tree house) سعی دارد راه‌های زیست در طبیعت و سالم نگاه داشتن آن را به مخاطب نوجوان خود آموزش بدهد. هد جورج سعی کرده تا با مخاطبش در این داستان، زیبایی‌ها و شگفتی‌های طبیعت را کشف کند و دیدی نو به همزیستی با آن در مقابل مخاطب خود قرار دهد.

این کتاب پس از انتشار توانست جایزه بین‌المللی هانس کریستین اندرسن و جایزه نیوبری را برای نویسنده خود به ارمغان بیاورد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
بخش اول
29 دقیقه
بخش دوم
28 دقیقه
بخش سوم
29 دقیقه
بخش چهارم
29 دقیقه
بخش پنجم
28 دقیقه
بخش ششم
27 دقیقه
بخش هفتم
28 دقیقه
بخش هشتم
28 دقیقه
بخش نهم
24 دقیقه
بخش دهم
29 دقیقه
بخش یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خانه درختی من
نویسنده
مترجمپروین علی پور
راویمهرداد مهمان دوست
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰۰ 35000 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خانه درختی من

محمدرضا
۱۴۰۰/۶/۲۶
داستان بسیار پر محتوا، جذاب و شنیدنی بود زیرا تمام اتفاقات و حوادثی که در داستان رخ میداد با دلایل علمی و طبیعی توضیح داده شده بودند و هر شنونده‌ای با تامل در آن‌ها به خوبی می‌تواند با آن‌ها ارتباط بر قرار کند. داستان از هر لحاظ خوب بود اما متاسفانه صدای گوینده بسیار یکنواخت و کسل کننده بود و هیچ فراز و نشیبی نداشت ولی اگر با دقت به داستان گوش فرا دهید به شدت از داستان لذت خواهید برد.
مهدی شعبانی
۱۳۹۷/۱۱/۹
سبک داستان به گونه‌ای است که به جای اینکه از مقدمه شروع شود، از اوج (زندگی در تنه درخت) شروع شده و این باعث نوعی جذابیت خاص است،
همچنین در این داستان عناصر اصلی تخیل برای یک نوجوان (آتش روشن کردن و ماهیگیری و... ) به خوبی توصیف شده‌ است که بسیار نیک است.
محمد داورپناه
۱۴۰۲/۶/۲۵
چقدر من این کتابو دوس دارم غیر از بعضی خوردنیاش که شاید ما ایرانی ها دوس نداشته باشیم بقیش منو میبره یه دنیای دیگه چشامو می‌بندم و شروع میکنم به تصور کردن صدای مهرداد مهمان دوست هم که کراشه
حمیدرضا رنجبر
۱۳۹۹/۴/۲۶
کتابی بسیار عالی با نثر ساده و روان و توصیف کننده اوضاع جنگل و زندگی در آن دختر بنده به این موضوعات علاقه بسیاری داره و این کتاب صوتی رو به سنین ده تا دوازده سال توصیه میکنم
زهره عباس پور
۱۴۰۰/۵/۳۱
بسیار کتاب مفیدیست. پر از اطلاعات عمومی خوب و کاربردی. من قبلا این کتاب رو خونده بودم. اما هنوز مشتاق خوندنش هستم. ‌ای کاش موزیک بی کلام حین صدای گوینده هم پخش می‌شد.
جواد عباسپور
۱۴۰۰/۵/۲۰
کتابی که با خواندن یا گوش دادن به متن صوتیش از داستانش لذت می‌برید ادبیات رئالیست که همانند فیلم جلوی چشمتان به نمایش می‌آیند
حانیه امان محمدی
۱۴۰۰/۵/۹
عالی و جذابه، فقط گوینده خیلی سریع صحبت میکنه که البته فک کنم بخاطر حجم زیاد کتاب باشه. 😍
عیاری بکتاش
۱۳۹۸/۷/۲۳
خیلی عالی و نثر روان
marjan amiri
۱۳۹۸/۳/۱
عالی خیلی قشنگ بود
نیکا فرشاد
۱۳۹۷/۱۲/۲۱
کاش پولی نبود
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خانه درختی من

برای دریافت کتاب صوتی خانه درختی من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.