معرفی و دانلود کتاب صوتی خلق رفتارهای ماندگار: تبدیل شدن به فردی که دوست دارید باشید

عکس جلد کتاب صوتی خلق رفتارهای ماندگار: تبدیل شدن به فردی که دوست دارید باشید
قیمت:
۱۰۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خلق رفتارهای ماندگار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خلق رفتارهای ماندگار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خلق رفتارهای ماندگار: تبدیل شدن به فردی که دوست دارید باشید

کتاب صوتی خلق رفتارهای ماندگار، نوشته‌ی مارشال گلداسمیت و مارک رایتر، اثری آموزنده در حیطه‌ی موفقیت و خودسازی است. این کتاب به ما می‌آموزد که برای رشد و ترقی در جنبه‌های گوناگون زندگی، باید این توانایی را داشته باشیم که دست به خلق عادت‌های پسندیده‌ی تازه بزنیم، و عادات مخرب پیشین خود را کنار بگذاریم.

درباره کتاب صوتی خلق رفتارهای ماندگار

«عادت یگانه سامان‌بخشِ زندگی ماست.» این حُکمی قطعی است که درستیِ آن ردخور ندارد. همین حالا بنشینید و به زندگی خود، چنان‌که در طول یک شبانه‌روز می‌گذرد، فکر کنید. آیا جز این است که کیفیت زندگی‌تان را، جملگیِ عاداتی که دارید تعیین می‌کند؟ بی‌شک اگر عادت به دیر برخاستن از خواب داشته باشید؛ برنامه‌ریزی دقیقی برای روز و شب خود نداشته باشید؛ و عادت‌های مخربی نظیر اتلاف وقت، گشت زدن در شبکه‌های اجتماعی و سیگار کشیدن را جایگزین عادات سالمی چون ورزش و مطالعه کردن نموده باشید، نمی‌توانید خود را فردی کامیاب، خوشبخت و سعادت‌مند بدانید. از کتاب صوتی خلق رفتارهای ماندگار (Triggers: Creating Behavior That Lasts) خواهید آموخت که برای حصول احساس شادمانی در زندگی و قدم زدن در جاده‌ی پرتلاطم موفقیت، نخستین، و شاید تنها کاری که باید انجام دهید، چکش‌کاری و تنظیم عادت‌هایتان است.

اما چگونه می‌توانیم عادات خود را در مسیری صحیح تنظیم کنیم؟ به عبارت دیگر، چطور می‌توانیم عادات ناپسند، مخرب و ویرانگر خود را با عادات سالم و سازنده جایگزین کنیم؟ مارشال گلداسمیت و مارک رایتر در کتاب خلق رفتارهای ماندگار نهایت تلاش خود را صرف پاسخ گفتن به این پرسش مهم و حساس نموده‌اند. این دو مؤلف در کتاب پیش رو مجموعه‌ای غنی و کامل از تکنیک‌های رفتاری و آموزه‌های روانشناختی را در اختیار شما قرار داده‌‌اند، که به یاری آن‌ها خواهید توانست به زندگی خود نظم و انضباطی درخور دهید؛ نظم و انضباطی که برخورداری از آن لازمه‌ی پیشرفت در حیطه‌های گوناگون زندگی، اعم از حیطه‌های شخصی و شغلی، به شمار می‌رود.

کتاب خلق رفتارهای ماندگار در سال 2015 به انتشار رسید. این اثر خیلی زود با واکنش مثبت خوانندگان مواجه شد و از سوی بسیاری از مدیران، نویسندگانِ آثار روانشناختی و منتقدان و مرورنویسان، مورد تحسین قرار گرفت.

شاید ارزنده‌ترین ویژگی کتاب خلق رفتارهای ماندگار، ماهیت کاربردی آن باشد. به بیانی دیگر، در این کتاب با مجموعه‌ای از اندرزهای نظری بی‌فایده و شعارهای پوچ مواجه نیستیم؛ بلکه مخاطب دستورالعمل‌‌هایی روشن و کارآمد هستیم که در صورت پایبندی به آن‌ها، در زندگی به نتایج فوق‌العا‌ده‌ای خواهیم رسید.

کتاب صوتی خلق رفتارهای ماندگار از چهار بخش کلی با عناوین پیش رو تشکیل شده است:

  • چرا به فردی که دوست داریم باشیم بدل نمی‌شویم؟
  • تلاش
  • لطفاً بیشتر سامان‌دهی کنید
  • افسوس نخورید

کتاب صوتی خلق رفتارهای ماندگار توسط نشر صوتی آوانامه در اختیار شما قرار گرفته است. نسخه‌ی متنی این اثر را انتشارات آریاناقلم روانه‌ی بازار کرده

نکوداشت‌های کتاب خلق رفتارهای ماندگار

  • شما با خواندن کتاب خلق رفتارهای ماندگار، اطلاعاتی سودمند و آموزه‌هایی روشن و کاربردی را دریافت خواهید نمود. (Ian Read, CEO, Pfizer)

  • مارشال گلداسمیت، مؤلف کتاب خلق رفتارهای ماندگار، یکی از متخصصان بلندآوازه در زمینه‌ی خودیاری و موفقیت است. (Hubert Joly, CEO, Best Buy)

  • با یاری مارشال گلداسمیت قادر خواهید بود عادات مخرب خود را به کناری نهید و رفتارهایی سازنده در پیش بگیرید. (Deanna Mulligan – CEO Guardian Life)

کتاب صوتی خلق رفتارهای ماندگار مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی خودیاری و موفقیت، مخاطبین اصلی کتاب صوتی خلق رفتارهای ماندگار به شمار می‌روند.

با نویسندگان کتاب صوتی خلق رفتارهای ماندگار بیشتر آشنا شویم

مارشال گلداسمیت (Marshall Goldsmith) متولد سال 1949 و اهل کشور آمریکاست. او در زمینه‌های اقتصاد، مدیریت و رهبری فعالیت می‌کند، و در این حیطه‌ها آثار خواندنی فراوانی به رشته‌ی تحریر درآورده است. گلداسمیت در رشته‌ی MBA و مدیریت (تا مقطع دکتری) تحصیل کرده است. وی در سال 2012 به جایزه‌ی «منتخب دانش‌آموختگان UCLA» رسید. از میان آثار مارشال گلداسمیت، عناوین پیش رو قابل ذکرند: «خلق رفتارهای ماندگار»، «کار: عشق قابل ملاحظه»، «چگونه زنان برمی‌خیزند» و «رهبری جهانی».

و اما مارک رایتر (Mark Reiter): وی نویسنده‌ی برجسته‌ی اهل آمریکاست که تاکنون در خلق آثار بسیاری، با نویسندگانی نظیر مارشال گلداسمیت، مارک مک‌کورمک و فیل دازن‌بری همکاری کرده است. کتاب خلق رفتارهای ماندگار از جمله بهترین آثار اوست.

در بخشی از کتاب صوتی خلق رفتارهای ماندگار: تبدیل شدن به فردی که دوست دارید باشید می‌شنویم

آرام‌آرام بر من نمایان شد که شاید قواعد رهبری بر اساس موقعیت در بستر تغییر رفتار مدیریت‌شده‌ی بزرگسالان نیز مفید باشد. چه می‌شود اگر برنامه‌ریز درون هر یک از ما، همانند رهبران موثر در برخورد با زیردستان خود، بتواند موقعیت‌های مختلف را در طول روز ارزیابی کند و شیوه‌ی مناسب مدیریت را برای مجری درونمان انتخاب کند؟ این فرایندی دومرحله‌ای است: سنجش نیاز و انتخاب شیوه.

بسیاری از ما به طور خودکار این نوع خودارزیابی را به کار می‌گیریم. زمانی که مهم باشد، ما از حسی غریزی درباره‌ی میزان کمک خودمدیریتی مورد نیازمان برخورداریم. برخی اهداف به هیچ هدایت و نظارتی نیاز ندارند یا حداکثر به کمی از آن نیازمندند. ما این اهداف را نمی‌نویسیم یا برایشان زمان خاصی در نظر نمی‌گیریم یا از دستیارمان نمی‌خواهیم که انجام دادنشان را به ما یادآوری کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
مقدمه
19 دقیقه
بخش اول: چرا به فردی که دوست داریم بدل نمی‌شویم؟ - فصل یک: حقایق تغییرناپذیر تغییر رفتار
32 دقیقه
فصل دو: انگیزه‌های عقیدتی‌ای که تغییر رفتار را درجا متوقف می‌کنند
31 دقیقه
فصل سه: محیط
34 دقیقه
فصل چهار: شناسایی انگیزه‌ها
19 دقیقه
فصل پنج: انگیزه‌ها چگونه عمل می‌کنند؟
26 دقیقه
فصل شش: ما برنامه‌ریزان عالی و مجریان ضعیفی هستیم
24 دقیقه
فصل هفت: پیش‌بینی محیط
34 دقیقه
فصل هشت: چرخ تغییر
22 دقیقه
بخش دوم: تلاش - فصل نه: قدرت پرسش‌های فعال
31 دقیقه
فصل ده: پرسش‌های آفریننده‌ی دلدادگی
34 دقیقه
فصل یازده: پرسش‌های روزانه در عمل
26 دقیقه
فصل دوازده: برنامه‌ریز، مجری و مربی
33 دقیقه
فصل سیزده: امتدا
15 دقیقه
بخش سوم: لطفا بیشتر سامان‌دهی کنید - فصل چهارده: بدون سامان‌دهی بهتر نمی‌شویم
13 دقیقه
فصل پانزده: ولی سامان‌دهی باید مناسب باشد
21 دقیقه
فصل شانزده: رفتار تحت تاثیر فرسایش
11 دقیقه
فصل هفده: هنگامی به کمک نیاز داریم که گرفتن آن بعید است
18 دقیقه
فصل هجده: پرسش‌های ساعتی
33 دقیقه
فصل نوزده: مشکلاتی که صفت «راضی‌کننده» ایجاد می‌کند
7 دقیقه
فصل بیست: خودتان انگیزه شوید
24 دقیقه
بخش چهارم: افسوس نخورید - فصل بیست‌ویک: چرخه‌ دلدادگی
7 دقیقه
فصل بیست‌ودو: خطر گذران زندگی بی‌تغییر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خلق رفتارهای ماندگار: تبدیل شدن به فردی که دوست دارید باشید
نویسنده،
مترجممحسن وارثی
راویسلمان ظاهری
ناشر چاپیانتشارات آریاناقلم
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خلق رفتارهای ماندگار

Mehrdad Sajjad
۱۴۰۳/۱/۱۳
این کتاب بهت کمک می‌کنه تا عادت‌های خوب و ماندگار بسازی و در نهایت به آدمی تبدیل بشی که آرزوش رو داری.
مطالعه‌ی این کتاب برای من خیلی لذت‌بخش بود. نویسنده با لحنی ساده و گیرا مطالب رو بیان می‌کنه و مثال‌های جالبی هم می‌آره که باعث می‌شه مفاهیم کتاب به خوبی در ذهنت جا بیفته.
یکی از چیزهایی که رو
این کتاب برای من جذاب کرد، این بود که فقط به ارائه تئوری اکتفا نمی‌کنه و راهکارهای عملی هم برای تغییر رفتار ارائه می‌ده. من با استفاده از این راهکارها تونستم تغییرات مثبتی در زندگی خودم ایجاد کنم.
مثلاً یکی از عادت‌هایی که همیشه می‌خواستم داشته باشم، ورزش صبحگاهی بود. اما هر بار که شروع می‌کردم، بعد از چند روز ولش می‌کردم. با خوندن این کتاب و استفاده از راهکارهای ارائه شده، تونستم این عادت رو به طور ماندگار در خودم ایجاد کنم
Hoori
۱۴۰۲/۶/۸
کتاب خلق رفتارهای ماندگار ادعا میکنه که به شما کمک میکنه تا به فردی که دوست دارید باشید تبدیل شوید. شنیدن این کتاب، بخصوص با خوانش مسلط آقای ظاهری و با موسیقی‌های آرام و قابل تحمل، کمک میکنه تا بدانیم چرا به آن فردی که دوست داریم، تبدیل نشدیم و راه‌هایی برای تغییر پیش پای ما میگذارد. نویسنده کلی و تحقیق کرده مصاحبه انجام داده و در موردش فکر کرده و وقت گذاشته و بالاخره این کتاب رو خلق کرده. باقیش بستگی داره به اینکه هرکسی چقدر به راهکارهایی که ارائه شده، عمل کنه. کتاب، می‌تونه برای یک شخصی محرک خوبی باشه و بسیار موثر باشه تا حدی که تغییری در خودش و زندگیش ایجاد کنه و در عین حال، می‌تونه برای شخص دیگه ای، هیچ نتیجه‌ای نده و فقط به اطلاعات اون شخص اضافه کنه و دیگر هیچ.
sahar shado
۱۴۰۲/۱۰/۵
بنظرم مفیده.. در عین حالی که مثالهاش از بین مدیران هست.. اما تمثیل جالبی داره، اینکه ما درونمون مدیر و مجری داریم.. و اینگونه میشه که تصمیم میگیریم (مدیر) اما عمل نمیکنیم (مجری)
اگر به راهکارهاش متعهدانه عمل کنیم.. یحتمل موثر خواهد بود..
Sood
۱۴۰۳/۱/۱۱
باید فقط متنیشو با صوتی همراه هم بخونی که بفهمیش
سید مهدى حسن زاده
۱۴۰۳/۱/۹
با تجربه و واقعی
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خلق رفتارهای ماندگار

برای دریافت کتاب صوتی خلق رفتارهای ماندگار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.