معرفی و دانلود کتاب صوتی خود آینده‌ات باش: علم تحول هدفمند در زندگی

عکس جلد کتاب صوتی خود آینده‌ات باش: علم تحول هدفمند در زندگی
قیمت:
۴۴,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خود آینده‌ات باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خود آینده‌ات باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خود آینده‌ات باش: علم تحول هدفمند در زندگی

کتاب صوتی خود آینده‌ات باش نوشته‌ی بنجامین هاردی، به شما آموزش می‌دهد چطور با تبدیل شدن به بهترین نسخه از خودتان، ایجاد عادت‌های سالم و پیدا کردن چشم‌اندازهای جدید، یک زندگی باانگیزه و شاد را تجربه کنید. بنجامین هاردی در این کتاب نشان می‌دهد با شناختن خودِ آینده‌تان می‌توانید از بند گذشته‌تان خلاص شوید و رفتاری که می‌خواهید را داشته باشید.

درباره‌ی کتاب صوتی خود آینده‌ات باش

روان‌شناسان تا همین اواخر باور داشتند، زندگی فعلی افراد، تنها نتیجه‌ی گذشته‌ی افراد است. اما تحقیقات و یافته‌های جدید، نشان داده‌اند این گذشته‌ی فرد نیست که اعمال و رفتار‌های او را تعیین می‌کنند و آینده‌ای که هر فرد برای خود متصور می‌شود، می‌تواند اعمال و رفتار‌های او در زمان حال را شکل دهد. به بیانی دیگر، این خودِ آینده یکی از اصلی‌ترین نیروهایی‌ست که منجر به رشد می‌شود و کیفیت زندگی هر فرد را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. درسی که بنجامین هاردی (Benjamin P. Hardy) در کتاب صوتی خود آینده‌ات باش (Be Your Future Self Now: The Science of Intentional Transformation) به ما می‌دهد نیز همین است: اگر شما از همین الان به کسی که می‌خواهید در آینده باشید تبدیل شوید، در آینده هم واقعاً به چنین کسی تبدیل خواهید شد.

اولین بخش از کتاب صوتی خود آینده‌ات باش، تهدید‌هایی که در برابر خود آینده وجود دارند را معرفی می‌کند. در این بخش، اهمیت امید بررسی می‌شود و بنجامین هاردی با آوردن مثالی از زندگی ویکتور فرانکل، روان‌شناس مشهور و نویسنده‌ی کتاب «انسان در جستجوی معنا»، نشان می‌دهد اگر فردی به آینده هیچ امیدی نداشته باشد، زندگی‌ای بی‌معنا خواهد داشت. امید اولین مؤلفه‌ی انگیزه به شمار می‌رود و همیشه نگاهی به آینده دارد. به همین علت است که برای شناختن و تبدیل شدن به خود آینده، امید داشتن بسیار مهم است.

در دومین بخش از این کتاب صوتی، بنجامین هاردی حقایقی را درباره‌ی خود آینده عنوان می‌کند که می‌توانند به ما کمک زیادی در تبدیل شدن به خود آینده‌مان کنند. او در این بخش نشان می‌دهد خود آینده به راحتی می‌تواند اکنونِ ما را به جلو براند و هرقدر تصور دقیق‌تر و شفاف‌تری از آن داشته باشیم، در تبدیل شدن به آنچه می‌خواهیم موفق‌تر خواهیم بود. درس بسیار مهمی که بنجامین هاردی در این بخش از کتاب صوتی خود آینده‌ات باش می‌دهد این است که بهتر است در رسیدن به خود آینده‌مان شکست بخوریم تا اینکه در حفظ خود فعلی‌مان موفق باشیم.

کتاب صوتی خود آینده‌ات باش در ادامه، قدم‌ها و اقداماتی را پیشنهاد می‌کند که می‌توانند باعث شوند ما به خود آینده‌مان تبدیل شویم. در حقیقت، بنجامین هاردی در این بخش از کتابش، راهنمایی ساده و عملی برای مرتبط کردن ما با خود آینده‌مان را ارائه می‌دهد که عصاره‌ی نکاتی که در دو بخش قبلی گفته شده بود را در خود دارد. او از ما می‌خواهد اهداف کوچک‌تر و جزیی را حذف کنیم و تمام تمرکزِ خود را به تصویری که از خود در آینده ساخته‌ایم معطوف کنیم.

کتاب خود آینده‌ات باش، توسط میلاد سبزه آرای لنگرودی ترجمه شده و انتشارات اندیشه آگاه آن را منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را همین انتشارات به گویندگی پیمان شیخی تهیه کرده است.

در نکوداشت کتاب خود آینده‌ات باش

کتاب خود آینده‌ات باش، راهنمایی برای داشتن یک زندگی باقدرت و معنادار است. بنجامین هاردی در این کتاب مقدمات و دانشی را به شما ارائه می‌دهد که به کمک آن می‌توانید نه تنها خود آینده‌تان را بشناسید، بلکه زندگی‌تان را به نحوی که می‌خواهد تغییر دهید. (آنتونی رابینز، نویسنده‌ی کتاب «قدرت نامحدود»)

کتاب صوتی خود آینده‌ات باش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال این هستید که شخصیت‌تان را به شکلی که می‌خواهید تغییر دهید و انگیزه‌ی کافی برای این تغییر کسب کنید، شنیدن کتاب صوتی خود آینده‌ات باش به شما توصیه می‌شود.

با بنجامین هاردی بیشتر آشنا شویم

بنجامین هاردی روان‌شناس و نویسنده‌ی آمریکایی‌ست. او که مدرک دکتری در رشته‌ی روان‌شناسی سازمانی دارد، از سال 2015 تا 2018 نویسنده‌ی اصلی وب‌سایت مدیوم (Medium) بود و نوشته‌هایش در بلاگ شخصی‌اش توسط میلیون‌ها نفر خوانده شده‌اند. بنجامین هاردی با وب‌سایت‌های CNBC، فوربز، فورچون و بیگ تینک نیز همکاری داشته است و یکی از متخصصین حوزه‌ی رهبری کارآفرینانه و رشد تصاعدی به شمار می‌رود. از دیگر آثار مشهور او می‌توان به کتاب‌های «خواستن توانستن نیست»، «شخصیت شما همیشگی نیست» و «نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی خود آینده‌ات باش: علم تحول هدفمند در زندگی می‌شنویم

بدون امید انگیزه‌ای در کار نیست. نمی‌توانید بدون داشتن امید به تحقق پیامدهای خاص، انگیزه‌ای برای عمل کردن در راستای آن داشته باشید. بدون امید، استقامت غیرممکن است. به گفته‌ی دکتر آنجلا داکورس، استقامت عبارت است از اشتیاق و پشتکار برای رسیدن به اهداف بلندمدت. از دیدگاه وی، امید منبع نیروبخشی‌ست که از شما در فرازونشیب هر کاری که دنبال می‌کنید، محافظت می‌کند. محققین بیان می‌کنند که امید، دارای دو مؤلفه‌ی اراده و راه است. اراده یکی از مؤلفه‌های امید است، زیرا در مفهوم‌پردازی آن، انتخاب آگاهانه دخیل است. شما انتخاب می‌کنید که پیگیری یا تحقق هدفی مشخص، با اهمیت است. معتقدید که اختیار دارید، تصمیمات‌تان مهم است و می‌توانید بر پیامدهای زندگی‌تان اثر بگذارید. ازطرف دیگر، امید به مثابه‌ی راه است. زیرا برای داشتن امید یا راهی برای رسیدن به هدف‌تان پیدا می‌کنید یا به اندازه‌ی کافی، انعطاف‌پذیر هستید که راهی بسازید. وقتی امید هست، همیشه راهی وجود دارد. امید، شانس‌ها را در نظر نمی‌گیرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
60 دقیقه
معرفی و مقدمه
60 دقیقه
بخش اول: هفت تهدید برای خود آینده - قسمت اول
62 دقیقه
بخش اول: هفت تهدید برای خود آینده - قسمت دوم
69 دقیقه
بخش دوم: هفت حقیقت درباره‌ی خود آینده - قسمت اول
50 دقیقه
بخش دوم: هفت حقیقت درباره‌ی خود آینده - قسمت دوم
58 دقیقه
بخش سوم: هفت گام برای اینکه از همین حالا خود آینده‌تان باشید - قسمت اول
59 دقیقه
بخش سوم: هفت گام برای اینکه از همین حالا خود آینده‌تان باشید - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خود آینده‌ات باش: علم تحول هدفمند در زندگی
نویسنده
مترجممیلاد سبزه آرای لنگرودی
راویپیمان شیخی
ناشر صوتیانتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خود آینده‌ات باش

اعطم صفری
۱۴۰۲/۷/۱۰
به نظرم برای یک جوان یا نوجوان یک مرجع کامل و بسیار آموزنده برای ساخت یک آینده غنی میباشد اگر جوان سربه هوا دارید حتما برای او این کتاب را تهیه کنید اوضاع عوض خواهد شد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خود آینده‌ات باش

برای دریافت کتاب صوتی خود آینده‌ات باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.