معرفی و دانلود کتاب صوتی خود رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای

عکس جلد کتاب صوتی خود رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای
قیمت:
32000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خود رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خود رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خود رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای

کن بلانچارد در کتاب صوتی خود رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای، با زبانی ساده و در قالب یک داستان به شما می‌گوید که چطور می‌توانید بر خود، کارها و زمان‌تان مدیریت کنید. این اثر از شما یک خودرهبر واقعی می‌سازد تا با سرعت زیاد مسیر موفقیت را در پیش بگیرید.

درباره کتاب صوتی خود رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای:

کار در قرن بیست و یکم مستلزم محیط کار تعاملی ‌می‌باشد. امروزه لازم است که مردم، خودرهبر شوند؛ یعنی افرادی که به طور مستقل قادر به تعیین اولویت‌ها، به کار گرفتن نوآوری و حل مسائل هستند.

پیشرفت‌های تکنولوژی، محل کار را غیرمتمرکز می‌سازند. همه چیز به سرعت در حال تغییر است، طوری که زیردستان اغلب بیشتر از مدیرانشان درباره‌ کارشان می‌دانند.

در گذشته، بیشتر اوقات مدیرانِ دستوری - کنترلی تمام تصمیم‌ها را می‌گرفتند و به افراد می‌گفتند که چه کاری را در چه زمانی و چگونه انجام دهند. اکنون می‌دانیم که این سبک مدیریت، می‌تواند حسِ سالمِ اتکا به خود را از بین ببرد و نوآوری، خلاقیت و احساس سلامت مردم را کاهش دهد.

کتاب خودرهبری و مدیر یک ‌دقیقه‌ای (Self Leadership and the one minute manager) که نخستین بار در سال 2005 میلادی منتشر شد، در قالب تمثیلی خواندنی، روشی اثبات‌شده برای توانمندسازی معرفی کرد. این نسخه‌ به روز شده، در دنیای بیش از پیش سریعِ کار، از هر زمان دیگری مناسب‌تر است.

این کتاب به شما نشان خواهد داد که چه طور از آن به صورت پویا برای کسب آنچه برای موفقیت نیاز دارید، کمک بگیرید. اگر یک مدیر یا رئیس هستید، این کتاب اصولِ پرورش خودرهبران را به شما می‌آموزد.

تحقیقات نشان می‌دهند که وقتی اعضا و مدیران در خودرهبری همکاری می‌کنند، کاراییِ هر دو بیشتر می‌شود و نتایج بهتری ایجاد می‌کنند. در نتیجه، رضایت مشتری‌ها و سودآوری سازمان بیشتر می‌شود. در واقع، فرهنگِ خودرهبری مشخصه‌ سازمان‌های بزرگ است. در این شرکت‌ها، رهبری در همه جا اتفاق می‌افتد، نه فقط در مجموعه‌ مدیران ارشد.

از این داستان لذت ببرید. خودرهبری یک توانایی نایاب مخصوص افراد بااستعداد و خارق‌العاده دنیا نیست. بلکه یک طرز فکر و مجموعه مهارت است که می‌توان آموخت و آموزش داد.

داستان بر محور استیو، مدیر جوان تبلیغات است که در شرف بیکار شدن قرار دارد. او از طریق یک سری گفت‌وگوها با یکی از شاگردان دروس مدیر یک دقیقه‌ای به نام کایلا، سه راز خودرهبری را می‌آموزد. یادگیری مهارت‌های جدید نه تنها استیو را قادر می‌سازد تا شغل‌اش را حفظ کند بلکه به او نشان می‌دهد چگونه ذهنیت قربانی خود را در جهت ادامه رشد، یادگیری و رسیدن به اهدافش مهار کند.

پنج سال پیش، استیو احساس می‌کرد برنده لاتاری شده است. راندا، او را بلافاصله بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه با مدرک بازاریابی استخدام کرد. او مبتدی بود و به سرعت در مسیر خود پیش رفت تا به مقام مدیرتولید مسئول در چندین قرارداد بزرگ رسید... .

کتاب صوتی خود رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید توانمندی‌های خود را پرورش دهید و خودتان را مدیریت کنید، این کتاب صوتی برای شماست.

با کن بلانچارد بیشتر آشنا شویم:

کن بلانچارد (Kenneth Blanchard) نویسنده و سخنران حرفه‌ای حوزه موفقیت، در سال 1961 مدرک کارشناسی خود را در رشته فلسفه دریافت کرد، در سال 1963 مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته جامعه‌شناسی از دانشگاه کولگیت و در سال 1967 از دانشگاه کورنل مدرک دکترا در رشته آموزش و رهبری گرفت.

او از مهم‌ترین و برجسته‌ترین نویسندگان در زمینه مدیریت به شمار می‌آید و آثار بسیاری در این حوزه به چاپ رسانده است. بلانچارد مدیریت ارشد معنوی شرکت‌های بلانچارد که مجموعه‌ای بین‌المللی در حوزه مدیریت و مشاوره محسوب می‌شود را بر عهده دارد. او این شرکت را به همراه همسرش مارجوری در سال 1979 در سن دیگو تأسیس کرد.

از دیگر آثار او می‌توان به عذرخواهی یک دقیقه‌ای، کمک به مردم برای برنده شدن در کار، گفت‌وگو با مدیر یک دقیقه‌ای، چه کسی تغییر را کشت، شیوه نهنگ، رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی خود رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای می‌شنویم:

استیو به دنبال کیلا پشت مغازه رفت و دید که او به سرعت از دری که پلاک کوچکی به نام کیلا داشت، رد شد. وقتی به ورودی دفتر کیلا رسید، در جایش خیره ماند. داخل دفتر جنگلی بود از قفسه‌ها، جعبه‌ها، بطری‌ها، صندوق‌ها و کابینت‌هایی که با لوازم جادویی پر شده بودند. آن‌جا مکانی سحرآمیز بود، نه به خاطر وسایل درونش بلکه به خاطر احساسش هنگام ورود به اتاق.

کیلا به سمت کابینت چوبی قدیمی با برچسب جادویی خودرهبری پویا رفت. کشوی بالایی را باز کرد. پرونده‌ها را زیرورو کرد و کاغذی را بیرون کشید، در حالی که وردی را فریاد می‌زد. «اَجی مَجی لاترجی» استیو علی‌رغم اینکه محو لذت کیلا از پیدا کردن یک تکه کاغذ شده بود، خندید.

- «تکلیف بعدازظهر امروزت»

کیلا کاغذی را به استیو داد. روی کاغذ نوشته شده بود: «دستورالعمل‌ها - عوامل انگیزشی در محیط کار را به ترتیب اهمیتی که برای آن‌ها قائلید رتبه‌بندی کنید. رتبه را از یک تا ده کنار هر عامل بگذارید. به طوری که عدد 1 مربوط به مهم‌ترین و به همین ترتیب عدد 10 برای کم‌اهمیت‌ترین باشد.»

عوامل انگیزشی‌ای که قرار بود در این تکلیف به آن‌ها رتبه داده شوند عبارت بودند از کار موردعلاقه، تقدیر کامل از انجام کار، احساس حضور در کارها، امنیت شغلی، دستمزدهای خوب، ارتقا و رشد درون سازمان، وفاداری شخصی به کارمندان، کمک همدلانه در مشکلات شخصی، برقراری نظم مدبرانه.

- «بعد از اینکه عوامل انگیزشی را رتبه‌بندی کردی، حداقل از پنج نفر از همکارانت هم بخواه این عوامل را رتبه‌بندی کنند. فردا با همه این‌ها برگرد و چیزی را که یاد گرفتی به من بگو.»

- «اِمممم ... این یک حقه است؟»

- «این شروع یکی از آن‌هاست. آن چیزی که از این تکلیف یاد می‌گیری، چیزی که امروز یاد گرفتی را تقویت می‌کند و تو را به اولین حقه خودرهبر بودن می‌رساند»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
فصل اول - به جادو اعتقاد دارید؟
9 دقیقه
فصل دوم - مردم ذهن‌خوان نیستند
18 دقیقه
فصل سوم - تفکر فیلی
27 دقیقه
فصل چهارم - چرخه‌های قدرت
20 دقیقه
فصل پنجم - خودت را عیب‌یابی کن
17 دقیقه
فصل ششم - آنچه نیاز دارید را به دست بیاورید
27 دقیقه
فصل هفتم - با هم دویدن
25 دقیقه
فصل هشتم - بهانه‌ای نیاورید
13 دقیقه
فصل نهم - جادوی یک دقیقه‌ای

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خود رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای
نویسنده
مترجمفاطمه آریانا
راویگروه گویندگان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
32000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خود رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای

مرجان کشاورز
۱۴۰۱/۱/۱۳
الان کتابی هست که دارم گوشش میدم،
این کتاب بم یاد میده اگر خودم مدیریت نکنم، دیگران مرا مدیریت میکنند.
Ali Arjmandi
۱۴۰۰/۱/۲۸
لذتبخش و مفید بود
داستان سرگرم کننده‌ای هم داشت
محمد مهدی پروانه
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
ممنون از کتاب شما.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خود رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای

برای دریافت کتاب صوتی خود رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.