معرفی و دانلود کتاب صوتی خودتان را دوباره بسازید

عکس جلد کتاب صوتی خودتان را دوباره بسازید
قیمت:
۵۴۶۰۰ 38220 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودتان را دوباره بسازید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودتان را دوباره بسازید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خودتان را دوباره بسازید

کتاب صوتی خودتان را دوباره بسازید نوشته‌ی استیو چندلر، با ارائه راهکارهایی مفید و جامع به شما می‌آموزد که به همان کسی تبدیل شوید که دل‌تان می‌خواهد باشید.

درباره‌ی کتاب صوتی خودتان را دوباره بسازید:

استیو چندلر (Steve Chandler)، سخنرانی محبوب و نویسنده‌ای برجسته است که در زمینه‌های روان‌شناسی، خودشناسی، خودسازی و خودیاری، کتاب‌های بی‌نظیری نوشته است. او در کتاب صوتی خودتان را دوباره بسازید (Reinventing yourself) با بیانی جذاب و گیرا به شما ثابت می‌کند که شخصیت انسان‌ها فقط مجموعه‌ای از عادت‌های آن‌ها هستند و می‌توان آن را تغییر داد و یا به گونه‌ای دیگر ساخت.

او به شما می‌گوید که چگونه عادت‌های ناپسند و قدیمی خود را از بین ببرید و با استفاده از راهکارهایی روانش‌شناسی، خودبینی و مثبت‌اندیشی، شخصیت جدید و دلخواهی در درون خود به وجود بیاورید. شما باید مالک خود و شخصیت‌تان باشید و نباید کاری کنید که در این راه قربانی شوید. افرادی که می‌آموزند که خودشان را بسازند و مالک حود باشند، هیچ‌گاه قربانی نمی‌شوند.

بسیاری از ما فکر می‌کنیم که نمی‌توانیم شخصیت‌ خود را تغییر دهیم و در پیله‌ای از شخصیت زندگی می‌کنیم که هرگز نمی‌شود از آن خارج شد، اما این‌گونه نیست. ما داستان‌های زیادی درمورد شخصیت درونی‌مان به خود می‌گوییم اما می‌دانیم که شخصیت وجودی ما ورای این شخصیت است. ما در محدودیت‌هایی که خودمان در درون‌مان ایجاد می‌کنیم، حبس می‌شویم و هر روز در جهانی تیره و تاریک چشم‌هایمان را می‌گشاییم. مشکلات زیادی در اطراف‌مان وجود دارند و هیچ امیدی برای رفع آن‌ها نداریم و گمان می‌کنیم فشار آوردن به پیله‌ی درون‌مان نیز ممکن نیست، پس چرا خود را به زحمت بیاندازیم.

هر انسانی باید این موضوع را بداند که تا خودش نخواهد هیچ تغییری در شخصیت و زندگی‌اش ایجاد نمی‌شود. به عبارتی هیچ فردی نمی‌تواند شما را وادار به تغییر کردن کند، هیچ کس نمی‌تواند شما را از تغییر کردن باز دارد، هیچ‌کس جز خودتان از درون شما آگاه نیست و نمی‌داند چطور باید شما را تغییر بدهد.

کتاب صوتی خودتان را دوباره بسازید دربردارنده‌ی 4 بخش و 46 فصل است. عنوان چهار بخش این کتاب عبارتند از: مالکان روح، مالکیت روابط، جملات مرگ و زندگی، آتش اشتیاق را در خودتان شعله‌ور کنید.

استیو چندلر را بیشتر بشناسیم:

استیو چندلر، نویسنده‌ و سخنران محبوب و درخشان آمریکایی است که تاکنون 30 کتاب به نگارش درآورده و آثارش به 25 زبان مختلف دنیا از قبیل: اروپا، چین، ژاپن و... ترجمه شده است. او در رشته‌ی نویسندگی خلاق و علوم سیاسی، در دانشگاه آریزونا به تحصیل پرداخته و حدود 4 سال از زندگی خود را در بخش زبان و روانشناسی جنگ در ارتش آمریکا سپری کرده است. چندلر در هیئت علمی دانشگاه سانتا مونیکا عضو است و در آن‌جا به تدریس رشته‌ی مدیریت روح محور می‌پردازد.

او مشاور بیش از 40 شرکت از 500 شرکت بزرگ و گسترده‌ی جهان است و به مربیان بسیاری نیز در جهت ارتقای زندگی و کسب‌وکارشان کمک می‌کند. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب‌های یکصد روش زندگی خود را متحول کنید، جنگجوی ثروت، هفده دروغ و یک حقیقت، صد روش برای اینکه به خودتان انگیزه بدهید و... اشاره کرد.

در قسمت‌هایی از کتاب صوتی خودتان را دوباره بسازید می‌شنویم:

«کار عظیمی که دکتر مارتین سلیگمن در زمینه خوش‌بینی اکتسابی انجام داد، بیست سال طول کشید، و او بیش از نیم‌میلیون کودک و بزرگسال را مورد مطالعه قرار داد. او دو چیز را دریافت و به طور علمی ثابت کرد، یک: خوش‌بینی شما را در هر کاری که انجام می‌دهید موثرتر می‌سازد، دو: خوش‌بینی می‌تواند آموخته شود. »

«ما به چیزی که فکر می‌کنیم تبدیل می‌شویم. بازآفرینی با برنامه‌ای برای از نو خلق کردن شروع می‌شود. خود برنامه‌ریزی مهم‌ترین اولویت شماست. هر روز وقتی را به فکر کردن و برنامه‌ریزی اختصاص دهید. در ابتدا احساس عجیب و غریبی خواهید داشت. انگار «هیچ کاری» انجام نمی‌دهید. اما انجام می‌دهید. »

«شخصیت لئوناردو دی‌کاپریو در تایتانیک تجسم انسانی مفهوم اشتیاق بود. عشقش به زندگی، خود از خطر و مرگ فراتر رفت. این عشق زندگی را دگرگون کرد. این راز درون فیلم تایتانیک بود که موسیقی را زیبا ساخت و احساسات کل دنیا را برانگیخت. ما دیدن نشانه‌ای را دوست داریم که ثابت می‌کند قلب همچنان خواهد تپید. »

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
بخش اول
12 دقیقه
بخش دوم
16 دقیقه
بخش سوم
6 دقیقه
بخش چهارم
16 دقیقه
بخش پنجم
10 دقیقه
بخش ششم
22 دقیقه
بخش هفتم
20 دقیقه
بخش هشتم
17 دقیقه
بخش نهم
15 دقیقه
بخش دهم
18 دقیقه
بخش یازدهم
19 دقیقه
بخش دوازدهم
22 دقیقه
بخش سیزدهم
18 دقیقه
بخش چهاردهم
14 دقیقه
بخش پانزدهم
16 دقیقه
بخش شانزدهم
14 دقیقه
بخش هفدهم
32 دقیقه
بخش هجدهم
16 دقیقه
بخش نوزدهم
23 دقیقه
بخش بیستم
28 دقیقه
بخش بیست و یکم
31 دقیقه
بخش بیست و دوم
26 دقیقه
بخش بیست و سوم
19 دقیقه
بخش بیست و چهارم
27 دقیقه
بخش بیست و پنجم
14 دقیقه
بخش بیست و ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خودتان را دوباره بسازید
نویسنده
مترجماسماعیل نوری
راویمیلاد تمدن
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۴۶۰۰ 38220 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خودتان را دوباره بسازید

مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
کتاب فوق العاده‌ای که آقای چندلر با قلم روان و پر مفهمومی برای مخاطبان خاص خودش نوشته. یک نویسنده‌ای که از تجربیات و افرادی مثال می‌زنه که خیلی هامون آشنایی داریم و می‌تونیم ارتباط بر قرار کنیم با کلماتش ‌. یک کتاب جامع که میشه گفت از هر لحاظ بهش امتیاز کامل را داد. متن قابل درک هست البته باید حتما دقت لازم داشته باشیم که لابه لای بیان شیوای آقای تمدن نکته‌های مهم رو ازش استخراج کرد. فصل ۹ برای من فوق العاده بود و لذت بیشتری بردم که با طور واضحی متوجه قربانی بودن خودم شده‌ام. راوی که استادانه انتخاب شده و با بیانش جذابیت خاصی به این اثر بخشیده. مترجم کار فوق العاده‌ای انجام داده که توانسته کتاب تقریبا سنگینی رو به صورتی ساده و قابل فهم ترجمه کنه. در آخر، حتما توصیه می‌کنم بخونید و یا گوش دهید ولی با دقت کامل. سپاس از کتابراه و تیم خوبش.
Hamid Mahdian
۱۳۹۹/۱/۲۲
واقعا خووب و تاثیرگذار بود و حتی، در صورت پیروی از مطالب و درک و برداشت درست از متن و خصوصا مثال‌ها، میتونه بسیار کاربردی در زندگی شخصیمون باشه... تقریبا برای من بیشتر مطالب جدید بودن و نویسنده واقعا مخاطب خودش رو خووب می‌شناخته و مترجم هم خیلی روان و قابل درک متن رو ترجمه کرده... به شخصه اولین رو کتاب ازین نویسنده تجربه کردم و خیلی بابتش خوشحالم و پیشنهاد میکنم اگر به یک کتاب انرژی بخش، (البته از راه آرامش موجود در محتوای کتاب و همینطور صدای دلنشین گوینده این انرژی رو میگیریم) و با محتوای مناسب برای بهتر فکر کردن و بهتر شدن نیاز دارید حتما به داشتن این کتاب تو کتابخونه کتابهای صوتی خودتون بیشتر فکر کنین دوستای خوبم... مرسی
Sepandar Mahmodi
۱۳۹۹/۱/۲۶
نقطه نظرات نویسنده کتاب برایم متفاوت و تاثیرگذار بود. پس از خواندن و گوش دادن به طیف وسیعی از کتاب‌های نویسندگان حوزه تعالی شخصی، به باور من اقای استیو چندلر پاسخ‌های خوبی به برخی ابهامات من داد. کل کتاب تا اینجا که مشغول گوش دادن هستم (فصل بیستم) تقریبا برمحور بررسی دیدگاه قربانی و مالک هست و با و تقریبا همین بررسی، سعی داره مشکلات روزمره خواننده خودش رو حل فصل کنه.. مرسی از گوینده و کتابراه که جای ما میخوانند. تا ما بهتر گوش کنیم. 🙏🙏
رضا نقدی
۱۳۹۹/۲/۲۶
کتاب خیلی خوبیه واقعا عالی و بسیار قابل فهم. به خصوص منظورم اینه که درک و فهمش و ارائه مطالبش خیلی خوب و کاربردی است و با یک ذهن خسته هم می‌شه گوشش داد حتی وقتی می‌خوای با یک ذهن متمرکز و نا آشفته به خواب بری. فقط برای گوش سنگین من‌ای کاش صداش در ساعات شلوعتر روز هم قابل زیادتر کردن بود.
Ghazal Salimian
۱۴۰۱/۳/۳۰
نمیشه گفت ضعیفه چون می‌تونه واسه یه سریا قابل فهم و خارج‌کننده از حالت قربانی باشه مث من! ولی ممکنه بعضیا رو گیج‌کنه! کتاب‌ها هم مثل ادما شخصیت‌های متفاوت دارن همیشه جایی برای مقایسه نیست
sahar bamehr
۱۳۹۹/۱/۲۱
فایل دومشو ک گوش دادم ب چیزای جالبی دارم میرسم ک همیشه احساس قربانی بودن داشتم شاید خیلی از کسای دیگه اینجوری باشن و نتونن ب هدفشون برسن پیشنهاد میکنم حتما بخرید عالیه
maryam abb
۱۴۰۰/۱۱/۵
خیلی خوبه بخصوص فصل ۹
"مالکان روی چیزی که میخواهند تمرکز میکنند و قربانیان روی چیزی که از ان می‌ترسند"
ایوب آدینه
۱۴۰۰/۷/۱۵
کتاب روان و ترجمه عالی و راوی هم خوب روایت کرده
انجام تمارین این کتاب واقعا میتونه تاثیر گذار باشه
برای من که خیلی مفید بود
فاطمه طاهری
۱۳۹۹/۱/۲۶
خیلی چیزها ازش یاد گرفتم.. به نظر من که عالی بود.. لطفا از این نویسنده باز هم کتاب صوتی بذارید.. تشکر
مهران سلامی نور
۱۳۹۹/۱/۱۹
کتاب خوبیه ولی خوب مثل همه‌ی کتاب‌های روانشناسی باید عمل کرد برای تغییر
Golnaz Akbari
۱۳۹۹/۳/۲۶
بد نبود خیلی مفهوم نبود بعضی جاها خوب بود در کل یه بار گوش دادنش بد نبود بالاخره اموزنده بود اما عالی نبود
افسون
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
سلام
بسیار عالی و پرمحتوا بود و گوینده بیان خوب و صدای رسایی داشت
saeed saeed
۱۴۰۱/۵/۵
کتاب واقعا خفنی بود، اینجور کتابا میتوته یه ادمو از مرز خودکشی نجات بده
Fereshteh Rahimi
۱۴۰۰/۲/۲۵
خیلی ارام بخش و خوب انگیزه دهنده ممنون از نویسنده و مترجم و گوینده بی نظیر
مهران جهانی جوانمردی
۱۳۹۹/۱/۴
کتاب واقعا مفید و کاربردی هستش 🌷
مشاهده همه نظرات 25

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خودتان را دوباره بسازید

برای دریافت کتاب صوتی خودتان را دوباره بسازید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.