معرفی و دانلود کتاب صوتی دادزورث در نیویورک

عکس جلد کتاب صوتی دادزورث در نیویورک
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دادزورث در نیویورک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دادزورث در نیویورک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دادزورث در نیویورک

کتاب صوتی دادزورث در نیویورک نوشته‌ی تیم اگان، داستانی هیجان‌انگیز و جذاب درباره‌ی موشی به اسم دادزورث است که دلش می‌خواهد کل جهان خصوصا شهر نیویورک را ببیند.

موضوع کتاب صوتی دادزورث در نیویورک (Dodsworth in New York) چیست؟

داستان این کتاب صوتی درباره‌ی موشی به نام دادزورث است که عاشق مسافرت و ماجراجویی است. او دلش می‌خواهد به کل جهان خصوصا شهر نیویورک سفر کند، در یکی از روزها تصمیم می‌گیرد به نیویورک برود. در این سفر اردکی پر سروصدا و بازیگوش تمام برنامه‌ریزی‌های او را به هم می‌ریزد و اتفاقات عجیب و هیجان‌انگیزی برای او می‌افتد.

اگر دوست دارید بدانید که عاقبت دادزورث چه می‌شود، این کتاب صوتی را بشنوید.

کتاب صوتی دادزورث در نیویورک مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 9 سال که علاقه‌مند به داستان‌‌های آموزنده هستند، مناسب خواهد بود.

در قسمتی از کتاب صوتی دادزورث در نیویورک می‌شنویم:

قایق داشت به سمت مجسمه آزادی می‌رفت؛ دادزورث سریع سوار قایق بعدی شد و بعد از رسیدن به مجسمه آزادی، ازش بیرون پرید. هیچ اثری از اردک نبود، ولی از اونجا می‌شد یک نمای خیلی زیبا از شهر رو دید.

اون شب، دادزورث دنبال یک هتل، نزدیک پارک مرکزی شهر گشت و سعی کرد به هاجز تلفن بزنه. اما اون گوشی رو برنمی‌داشت. یک لحظه، دادزورث حس کرد که یک اردک توی پارک دیده؛ اما فضای پارک تاریک‌تر از اونی بود که بتونه با اطمینان بگه اردک رو دیده یا نه.

صبح روز بعد، به سمت پارک رفت تا صبحانه بخوره و اونجا یک پنکیک سفارش داد؛ اما اون‌ها اصلا به خوشمزگی پنکیک‌های هاجز نبودن؛ حتی مزه‌شون به اون‌ها نزدیک هم نبود. حین خوردن صبحانه‌اش، به پارک نگاه می‌کرد که در حال شلوغ شدن بود. یک گروه موسیقی شروع به نواختن کرده بودن، مردم توی گروه‌های چند نفره توی پارک قدم میزدن و یک شعبده باز هم در حال اجرای تردستی بود. شعبده باز رو به مردم گفت حالا وقتشه یک خرگوش از توی کلاهش در بیاره. بعد دستش رو توی کلاهش برد، اما به جای خرگوش، از کلاهش یک اردک بیرون اومد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
دادزورث در نیویورک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دادزورث در نیویورک
نویسنده
مترجمسارا مسعودی ثابت
راویامیرحسین صداقتی، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دادزورث در نیویورک

برای دریافت کتاب صوتی دادزورث در نیویورک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.