معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی - جلد اول

عکس جلد کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی - جلد اول
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی - جلد اول

مربیان و والدین می‌توانند با استفاده از داستان‌های کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی - جلد اول، به رشد و پرورش همه‌جانبه‌ی کودکان و نوجوانان خود کمک کنند. رضاعلی نوروزی، منیره عابدی درچه و نگین درخشنده در این مجموعه داستان آموزنده، با اقتباس از امثال‌وحکم و حکایت‌های کهن فارسی، داستان‌هایی کاربردی و شیرین را تألیف کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی - جلد اول

رشد شخصیتی، اخلاقی و منطقی کودکان و نوجوانان، از مهم‌ترین اهداف هر برنامه‌ی آموزشی و تربیتی برای آنان است. رضاعلی نوروزی، منیره عابدی درچه و نگین درخشنده در کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی - جلد اول، تلاش کرده‌اند تا در قالب داستان‌های ساده و شیرین، مباحث اخلاقی و فکری مختلفی را به کودکان و نوجوانان آموزش دهند.

قضاوت نکردن، تهمت نزدن، مسخره نکردن دیگران، داشتن صبر و حوصله، پس‌انداز سرمایه، پشت سر کسی حرف نزدن، تنبلی نکردن، رعایت بهداشت، قناعت، اتحاد داشتن و احتیاط کردن از مباحثی هستند که رضاعلی نوروزی، منیره عابدی درچه و نگین درخشنده در کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی - جلد اول به آن‌ها پرداخته‌اند.

کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی - جلد اول را نشر صوتی نوین کتاب گویا با صدای متین بختی و آهنگسازی مهدی زارع منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب را نیز انتشارات یار مانا به چاپ رسانده است.

درباره مجموعه کتاب‌های داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی

تهیه‌کنندگان و مؤلفان مجموعه کتاب‌های داستان‌های فکری برای کودکان با اعتقاد به اهمیت برنامه‌های فلسفه برای کودکان، بر این باور هستند که در شیوه‌ی این آموزش‌ها و مباحث انتخاب‌شده برای آن‌ها، نیاز به یک بازبینی اساسی داریم. فلسفه برای کودکان به معنای طرح مباحث و نظریات فلسفی محض برای آنان نیست؛ بلکه در این برنامه تفکر و فرایندهای آن به کودکان آموزش داده می‌شود و تلاش بر این است که شخصیت آنان در ابعاد مختلف اخلاقی و منطقی رشد کند.

مؤلفان مجموعه کتاب‌های داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی بر این باور هستند که دستیابی به این اهداف با تمرکز بر داستان‌هایی که ریشه در فرهنگ ایرانی دارند، ممکن‌تر و عملی‌تر است. از این رو در هر جلد از این مجموعه، داستان‌هایی با اقتباس از ادبیات کهن ایران و فرهنگ ایرانی برگزیده و در اختیار والدین و مربیان قرار داده‌اند.

تألیف هر ده جلد از این مجموعه عموماً برعهده‌ی رضاعلی نوروزی و منیره عابدی درچه بوده که در هر جلد با نویسندگان متفاوت دیگری نیز همکاری داشته‌اند. اسامی این نویسندگان به این ترتیب است: نگین درخشنده، راضیه بدیعیان و فاطمه عظمت مدار فرد.

جوایز و افتخارات مجموعه کتاب‌های داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی

  • معرفی‌شده در کتابنامه‌ی رشد
  • کتاب شایسته‌ی تقدیر در سیزدهمین جشنواره‌ی کشوری رشد در سال 1395
  • برگزیده‌ی همایش خادمان فرهنگ مکتوب
  • نامزد کتاب برگزیده در جشنواره‌ی اولیا و مربیان

کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی - جلد اول، برای کودکان و نوجوانان 6 تا 14 سال مناسب است. همچنین این کتاب صوتی برای والدین و مربیانی که قصد دارند فرایند تفکر را در کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان خود تقویت کنند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

با نویسندگان کتاب داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی - جلد اول بیشتر آشنا شویم

دکتر رضاعلی نوروزی در سال 1353 متولد شده و یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان است. او به فعالیت‌های مشاوره‌ای و تألیف کتاب‌ها و داستان‌های آموزنده برای کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

دکتر منیره عابدی درچه که متولد سال 1364 و از اساتید دانشگاه است نیز به فعالیت‌های آموزشی و تربیت مربی برای کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

کتاب «بازی‌های آموزشی برای تقویت حافظه‌ی دیداری» و کتاب «بازی‌های آموزشی برای تقویت حافظه‌ی شنیداری» از دیگر کتاب‌هایی هستند که این دو نویسنده در تألیف آن‌ها همکاری داشته‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی - جلد اول می‌شنویم

مهدی و سپهر و مصطفی دور هم نشسته بودند و با هم حرف می‌زدند. آن‌ها سال‌ها بود با هم دوست بودند. به‌خاطر همین هر وقت فرصتی پیش می‌آمد، دور هم می‌نشستند و گل می‌گفتند و گل می‌شنیدند. آن روز هم مهدی و سپهر و مصطفی مثل همیشه از کنار هم بودن لذت می‌بردند و خیلی بهشان خوش می‌گذشت. هر کس در مورد کارهایی که کرده بود و چیزهایی که دیده یا شنیده بود حرف می‌زد. کم‌کم بحث رسید به محمد. محمد هم از دوستان صمیمی آن‌ها بود، اما آن روز نتوانسته بود برای دیدن دوستانش بیاید.

مهدی گفت: «محمد که دیگه خیلی کلاس می‌ذاره و اصلاً با ما نمی‌گرده. راستی یه چیزایی در موردش شنیدم. می‌گن... »

اما قبل از اینکه حرفش را کامل کند، مصطفی که کنارش نشسته بود، حرفش را قطع کرد و گفت: «راستی مهدی! تا حالا شده با یه پسر خارجی دعوات بشه و بزنیش؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
شناسنامه - کبوتر بی‌صبر
3 دقیقه
اشتباه اردک
5 دقیقه
همه با هم
9 دقیقه
همکاری موش و کلاغ و آهو و لاک‌پشت
5 دقیقه
مورچه و زنبور
5 دقیقه
دوستی خروس و روباه
5 دقیقه
موش آهن‌خور
4 دقیقه
نگین انگشتر
9 دقیقه
پیرمرد و پادشاه
3 دقیقه
گربه‌ی ناراضی
3 دقیقه
دعوا
3 دقیقه
غلام نافرمان
7 دقیقه
پادشاه و پارسا
3 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی - جلد اول
نویسنده، ،
راویمتین بختی
ناشر چاپیانتشارات یار مانا
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی - جلد اول

sadegh abdi
۱۴۰۲/۵/۲۴
درود کتاب دارای چند قصه مختلف و کوتاه هست بعضی از قصه هاش برای پسر۴ ساله م قابل درک نیست من براش توضیح میدم با زبان بچه گانه برای رده ۵ سال به بالا خوبه قیمتش نسبت به محتوای کتاب زیاده ممنون از کتابراه
Atamalek Hashemi
۱۴۰۲/۸/۱۹
داستان‌ها تقریباً تکراریه، یعنی از منابع دیگه گرفته شده ولی صدای جذاب گوینده بهمراه موسیقی متن مناسب، کتاب صوتی رو شنیدنی کرده
اکبری
۱۴۰۲/۱۲/۶
کتاب بسیار آموزنده و برای افزایش اعتماد به نفس و درک از زندگی اجتماعی دارد و آموزش مهارتهای اجتماعی رو بدنبال دارد
آزاده سیدمهدی
۱۴۰۳/۱/۷
مجموعه داستان‌های کوتاه و جذاب برای کودکان برای خوابشون خیلی خوبه
مجتبی حسنی
۱۴۰۳/۱/۱۲
در این حوزه، تالیفات درخور زیاد نیستند.
نسبتا کتاب خوبی بود
Mina
۱۴۰۳/۲/۶
عالیه. ممنونم از داستنهای خوبتون
یونی کورن
۱۴۰۳/۱/۲۴
امتیاز ۴ ستاره رو انتخاب میکنم
فهیمه صابری
۱۴۰۲/۸/۱۳
صدای بسیار عالی داستان بسیار عالی
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی - جلد اول

برای دریافت کتاب صوتی داستان‌های فکری برای کودکان ایرانی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.