معرفی و دانلود کتاب صوتی در لحظه زندگی کن: ترک آشفتگی و حرکت به سوی یک زندگی ساده‌تر و سرزنده‌تر

عکس جلد کتاب صوتی در لحظه زندگی کن: ترک آشفتگی و حرکت به سوی یک زندگی ساده‌تر و سرزنده‌تر
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در لحظه زندگی کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در لحظه زندگی کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی در لحظه زندگی کن: ترک آشفتگی و حرکت به سوی یک زندگی ساده‌تر و سرزنده‌تر

کتاب صوتی در لحظه زندگی کن اثری از نویسنده‌ی پرفروش نیویورک ‌تایمز، شانا نیکوئیست است. نیکوئیست در این کتاب به مخاطب خود کمک می‌کند تا با بازبینی زندگیِ زیسته و تجربیات خود، ذهن و روحش را از نو بسازد، خرد و شهامت لازم را برای دیدن موفقیت‌ها و شکست‌های گذشته‌اش به دست آورد، در خود شوقی تازه در برداشتن گام‌های مؤثرتر برای دستیابی به آینده‌ای درخشان ایجاد کند و به معنای واقعی کلمه در مسیر پیشرفت و ترقی گام بردارد.

درباره‌ی کتاب صوتی در لحظه زندگی کن

کتاب صوتی در لحظه زندگی کن (Present Over Perfect) دعوتی از سوی شانا نیکوئیست (Shauna Niequist) برای شماست تا به چشم‌انداز زندگی خود از دریچه‌ی دیگری بنگرید و با رهایی از فشارهای جامعه و اطرافیان برای کامل و بی‌نقص بودن و خلاصی از آشفتگی‌ها و کسالت روزمرگی‌ها، برای حضور در لحظه‌ی شگفت‌انگیز اکنون، مداومت و پشتکار داشته باشید و از این طریق در زندگی خود تغییر و تحول ایجاد کنید.

شانا نیکوئیست در کتاب صوتی در لحظه زندگی کن مخاطب خود را به سفری درونی هدایت می‌کند؛ سفری که باعث می‌شود خود حقیقی‌اش را بهتر بشناسد. شانا در برهه‌ای از زندگی خود، خستگی و انزوای شدیدی را تجربه کرده است. او آن زمان چنان آزرده و بیمار شده بود که به‌سختی به زندگی ادامه می‌داد. اطرافیان شانا هم همگی در شرایطی مشابه به سر می‌بردند و دلزده و بی‌انگیزه شده بودند. شانا امیدوار بود راهی برای رسیدن به ارتباطاتی عمیق‌تر با دیگران و دستیابی به زندگی معنادارتر بیابد اما در عوض آنچه به دست می‌آورد، سرگشتگی و شلوغی بیش از اندازه‌ی زندگی‌اش بود. به او گفته بودند که در لحظه زندگی کردن می‌تواند همه‌ی آن احساسات مخرب و تفکرات نامطلوب را از بین ببرد. اما زندگی در لحظه‌ی حال چندان ساده نیست، به ممارست و تمرین نیاز دارد و به این موضوع محدود نمی‌شود که یاد بگیریم طوری زندگی کنیم گویی امروز آخرین روز حیات ماست.

معرفی و دانلود کتاب صوتی در لحظه زندگی کن

این تمرین‌ها و پشتکار شانا نیکوئیس بود که باعث شد او اندک‌اندک زندگی خودش را دگرگون کند. نیکوئیست روشی جدید برای زندگی‌ کردن آموخت و تصمیم گرفت تا ازدحام و آشفتگی زندگی‌اش را با عشق و سکون و آرامش و نگاه امیدوارانه به آینده جایگزین کند. کتاب صوتی در لحظه زندگی کن شرح سفر زندگی اوست؛ نگاهی واقع‌بینانه به مسیر حیاتش که اکنون غرق در سکوت، سادگی، خوشبختی و ارتباطات عمیق و عالی با دیگران است.

با شنیدنِ کتاب در لحظه زندگی کن می‌آموزید که چگونه شما نیز می‌توانید در مسیری مشابه قدم بگذارید و از موهبات بی‌نهایتِ زندگی بهره‌مند شوید. می‌توانید شاهد سفر شانا نیکوئیست باشید و از کارهایی که انجام داده و سخنان و رفتارهای او الهام بگیرید. نیکوئیست بر این باور است که اگر مردم بتوانند به تمایلات خود برای راضی نگه داشتنِ همگان پایان دهند، لحظاتی در زندگی را در سکوت و سکون به سر ببرند، خود را به خاطر اشتباهات گذشته ببخشند و بپذیرند که سزاوار دریافت عشق و شادی هستند، قادر خواهند بود تا زندگی کردن در لحظه‌ی حال را بیاموزند، همیشه و در همه‌ حال در اکنون بی‌همتا زندگی کنند و از تمام لحظات خود لذت ببرند.

کتاب صوتی در لحظه زندگی کن را به همت نشر صوتی رومانو در همکاری با انتشارات آتیسا، با ترجمه‌ی لنا خسره‌ای و خوانش تارا تیمورزاده می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب در لحظه زندگی کن

  • کتاب در لحظه زندگی کن به من جسارت و شجاعتی را بخشید که همه‌ی عمر منتظرش بودم. تا پایان زندگی‌ام بابت این موهبت سپاسگزار خواهم بود. این کتاب باعث شد روزگار من دگرگون شود. (جنیفر هتمکیر، نویسنده‌ی کتاب عشق و شماره‌ی هفت)
  • وقتی صفحات این کتاب را ورق می‌زنید، آنچه که به‌واقع دوست داشته‌اید، آن‌جایی که شادمانی را در آن یافته‌اید و تمام خوشبختی‌ای را که در میانه‌ی راه گم کرده‌اید، همه را به‌ خاطر خواهید آورد. در لحظه زندگی کن کتابی حاوی گفت‌وگوهایی صمیمانه است که مخاطبانِ خود را به سمت و سویی که مقصد آنان است، هدایت می‌کند. (باب گوف، نویسنده‌ی کتاب کاری که عشق می‌کند)
  • شانا نیکوئیست اشتیاق برای زندگی را در ما بیدار می‌کند. او به ما انگیزه‌ای فراتر از اصول و مقررات می‌دهد و از ما می‌خواهد واقعاً زندگی کنیم، با مردم باشیم و از نعماتی که به ما داده شده بهرمند شویم. شانا نیکوئیست باعث شد تا بتوانم زندگی خود را حفظ کنم. او به شما هم کمک خواهد کرد. (جنی آلن، نویسنده‌ی کتاب از ذهنت بیرون کن)
  • من این کتاب را تا الان هفت بار خوانده‌ام. این کتاب درباره‌ی زندگی کردن در لحظه است؛ راهنمایی فوق‌العاده و کتابی کامل که می‌توانید با آن به‌خوبی ارتباط برقرار کنید. (لارن وینر)
  • من شانا نیکوئیست را در سفری که آغاز کرده بود تماشا کرده‌ام. به او به‌عنوان یک دوست افتخار می‌کنم و همین‌طور به‌عنوان یک مخاطب؛ چرا که کتابش به منبع الهام و راهنمایی برای من تبدیل شد. در لحظه زندگی کن کتابی است درباره‌ی دستیابی به آن زندگی که همه آرزویش را داریم. جملات او همان انگیزه‌ای هستند که همیشه منتظرشان بودیم. (دونالد میلر، نویسنده‌ی کتاب‌ پرفروش آبی مثل جاز)

کتاب صوتی در لحظه زندگی کن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر تصور می‌کنید زندگی مدرن باعث شده در نگرانی‌ها و مشغله‌های متعدد غرق شوید و در شرایط روانی دشواری قرار بگیرید و می‌خواهید آرامش و خوشبختی را در زندگی خود جایگزین دغدغه‌ها و شلوغی‌های ذهن‌تان کنید، شنیدنِ کتاب صوتی در لحظه زندگی کن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی در لحظه زندگی کن: ترک آشفتگی و حرکت به سوی یک زندگی ساده‌تر و سرزنده‌تر می‌شنویم

من همیشه یک نوع ذهن داشتم که به آن ذهن شوریده و بیش‌فعال می‌گویند، ذهنی که همیشه در حال فعالیت است و از این‌سو به آن‌سو می‌چرخد و چه جزئیات ظریف و نامفهومی را که به خاطر می‌آورد و نیمه‌شب‌ها صدای قژقژ آن درمی‌آید. من ذهن سریع و تندوتیزی دارم که در کلاس درس برایم موهبت بزرگی بود و به همین خاطر است که بخش پرسش و پاسخ هر رویدادی برایم محبوب‌ترین قسمت کار است. اما اغلب مواقع ذهنم از من جلو می‌زند، از کاه کوه می‌سازد، بیش از حد مسائل را آنالیز می‌کند و به همه‌چیز طول و تفصیل می‌دهد. به گفته‌ی قدیسه‌ی حامی‌ام، آنه لاموت، ذهن من محله‌ی خراب‌هاست. من یک کوزه‌گر یا رقاص نیستم. تنها ابزار من ذهن من است و هم‌زمان بزرگ‌ترین چالش من هم هست. مثل یک سگ بیش از حد مشتاق. مثل یک چرخ‌وفلک همستر بزرگ است. در چند سال گذشته در برخی لحظات یک‌ مقدار خشم درونی داشتم. در برخی لحظات نفرت عمیقی نسبت به خودم پیدا می‌کردم و این تاریکی وحشتناک به‌نوبه‌ی خود بدجور دودش به چشم اطرافیانِ من می‌رفت. سپس در برهه‌ای از زمان حجم آن خشم درونی مرا ترساند. همان‌طور که داشت از من جدا می‌شد، می‌توانستم آن را تشخیص دهم. این خشم بر پایه‌ی مواد اصلی زندگی‌ام یا موقعیت‌های من شکل نیافته بود بلکه بیشتر شبیه کشیدن پرده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی
21 دقیقه
پیشگفتار
51 دقیقه
بخش یک: دگرگونی بنیادین - قسمت اول
52 دقیقه
بخش یک: دگرگونی بنیادین - قسمت دوم
73 دقیقه
بخش دو: تونل‌ها
74 دقیقه
بخش سه: میراث
77 دقیقه
بخش چهار: راه رفتن روی آب
43 دقیقه
بخش پنج: زندگی در زمان
87 دقیقه
بخش شش: پرتاب آب‌نبات

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی در لحظه زندگی کن: ترک آشفتگی و حرکت به سوی یک زندگی ساده‌تر و سرزنده‌تر
نویسنده
مترجملنا خسره ای
راویتارا تیمورزاده
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در لحظه زندگی کن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی در لحظه زندگی کن

برای دریافت کتاب صوتی در لحظه زندگی کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.