معرفی و دانلود کتاب صوتی درس‌های زندگی و کسب و کار از ریچارد برانسون

عکس جلد کتاب صوتی درس‌های زندگی و کسب و کار از ریچارد برانسون
قیمت:
68000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درس‌های زندگی و کسب و کار از ریچارد برانسون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درس‌های زندگی و کسب و کار از ریچارد برانسون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی درس‌های زندگی و کسب و کار از ریچارد برانسون

راز موفقیت و ثروت یکی از مشهورترین کارآفرینان دنیا چیست؟ جرج ایلین در کتاب صوتی درس‌های زندگی و کسب و کار از ریچارد برانسون نکات مهم و اصلی موفقیت این تاجر برجسته را به شما معرفی می‌کند تا با کمک آن‌ها بتوانید در مسیر اهداف خود پیش بروید.

درباره کتاب صوتی درس‌های زندگی و کسب و کار از ریچارد برانسون:

آیا می‌خواهید بدانید چه چیزی باعث موفقیت ریچارد برانسون شده است؟ شاید بتوان ریچارد برانسون را یکی از مشهورترین و ثروتمندترین کارآفرینان و تاجران دنیا دانست. او روشی را برای پیشبرد اهدافش انتخاب کرد که او را نسبت به سایر افراد موفق متمایز کرد. روش او نترسیدن بود! بله به همین سادگی او فقط نترسید و پا پیش گذاشت و نسبت به اولین سرمایه‌گذاری خود اقدام کرد.

او تا جایی رسید که در سال 2014 توسط مجلهٔ «ساندی تایمز» تحسین‌شده‌ترین تاجر دنیا در نیم قرن اخیر نامیده شد. برانسون همچنین شرکت‌های مشهور «ویرجین» را که حالا در بیش از 400 کشور در سراسر دنیا وجود دارد، بنیانگذاری کرد. حال جرج ایلین (George Ilian) در کتاب درس‌های زندگی و کسب و کار از ریچارد برانسون (The Life and Business Lessons of Richard Branson) به روایت داستان زندگی و موفقیت او پرداخته و به شما این پیام را می‌دهد که بدون هیچ ترسی قدم بردارید و با شجاعت در مسیر موفقیت پیش بروید.

این کارآفرین برجسته گاهی از شیوه‌های عجیب و جالب برای پول درآوردن استفاده می‌کرده، اما این روش‌ها همیشه کار می‌کردند. می‌توان گفت در پشت این روش‌های عجیب و غریب شجاعت و هوشمندی عمیقی نهفته است که همین موضوع عامل اصلی موفقیت برانسون به شمار می‌آید.

نویسنده در این کتاب این موضوع را مطرح می‌کند که باید با شجاعت در راه رسیدن به چیزی که همیشه آرزویش را دارید، قدم بردارید. با شنیدن این کتاب تمام تجربیاتی که این فرد در زندگی‌اش کسب کرده برایتان آشکار می‌شود و دستورالعمل‌های او برای رسیدن به موفقیت را فرامی‌گیرید. در هر بخش از این کتاب جنبه‌های مختلفی از زندگی ریچارد برانسون بررسی شده و در دل آن درسی مهم نهفته است.

کتاب حاضر را نمی‌توان یک زندگی‌نامه دانست؛ بلکه درواقع بیشتر دارای نکته‌هایی موثر و مهمی است که منابع آن‌ها وبلاگ‌هایی درمورد برانسون و مصاحبه‌هایی است که با این فرد برجسته شده است. شنیدن این کتاب به شما کمک می‌کند تا روش‌هایی را که برانسون در راه رسیدن به موفقیت به کار برده، یاد بگیرید تا بعدها خودتان به تنهایی بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

گفتنی است کتاب حاضر قسمتی از کتاب «10 چهرۀ رویایی که جهان را تغییر دادند» (Top 10 Visionaries that Changed the World) محسوب می‌شود. در این اثر 500 درس زندگی و کسب‌وکار از ده چهرۀ برتر آورده شده است که در هر یک از آن‌ها درس‌های زندگی و کسب و کار یکی از افراد برجسته جهان مثل «استیو جابز»، «تونی رابینز»، «وارن بافت»، «بیل گیتس»، «دونالد ترامپ»، «ایلان ماسک» و «مارک زاکربرگ» برای شما بازگو می‌شود.

کتاب صوتی درس‌های زندگی و کسب و کار از ریچارد برانسون مناسب چه کسانی است؟

تمامی کسانی که قصد دارند در مسیر موفقیت و پیشرفت قرار بگیرند، می‌توانند از درس‌ها و نکات ارائه شده در این کتاب بهره‌مند شوند.

ریچارد برانسون را بیشتر بشناسیم:

این تاجر و سرمایه‌گذار برجسته انگلیسی به عنوان فردی موفق در سراسر دنیا شناخته می‌شود که از 16 سالگی اولین کار کوچک تجاری خود را آغاز کرد. او در دهه هفتاد میلادی موفق شد گروه شرکت‌های ویرجین را تاسیس کند که امروز بیش از 400 شرکت زیرمجموعه آن هستند و در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

ریچارد برانسون (Richard Branson) در سال 2007 در لیست 100 تایی تاثیرگذارترین افراد جهان قرار گرفت و در سال 2000 نیز به خاطر خدماتش در حوزه کارآفرینی، لقب شوالیه یا سِر را دریافت کرد. زندگینامه و کتاب‌های تجاری وی، همواره یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی به شمار می‌رود و در ژوئن 2020 نیز، مجله فوربس ثروت خالص او را 4. 1 میلیارد دلار اعلام کرد.

ازجمله آثار وی که به فارسی ترجمه شده‌اند می‌توان به «نترس انجام بده» و «زندگی را ضربه فنی کن» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی درس‌های زندگی و کسب و کار از ریچارد برانسون می‌شنویم:

ماجرای گروه ویرجین داستان یه موفقیت جهانیه. این گروه پنجاه هزار نفر کارمند در سراسر دنیا داره و در سال 2012 درآمد جهانیش به بیشتر از 24 میلیارد دلار رسید. طبق فهرست ثروتمندترین‌های مجلهٔ فوربز در سال 2014 ریچارد برانسن شخصا نزدیک به 5 میلیارد دلار ثروت داشت و هفتمین فرد ثروتمند انگلستان بود.

سوال اینه که برانسن چطوری این پولو جمع کرده و چطوری داره چنین موفقیتیو مدیریت میکنه؟ در این بخش به بررسی سه شرکت ویرجین که برانسن با موفقیت اونارو توسعه داده و به شیوه‌های مختلفی داره هدایتشون میکنه می‌پردازیم و بعد به بعضی از پروژه‌هایی که برای خود برانسن موفقیت‌آمیز بوده و اونارو با استفاده از پول و جایگاه سایر کارهای تجاریش راه انداخته نگاهی میندازیم.

ویرجین مدیا گل سرسبد برندهای ویرجین بود. ویرجین مدیا که در سال 2006 تاسیس شد و دفاتر اجرایی اون در نیویورک و هوک در انگلستان قرار داشت، تلویزیون دیجیتال، اینترنت پرسرعت و خدمات تلفن ثابت و تلفن همراه ارائه میکرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
مقدمه / بخش یک: شروع کسب‌وکار
14 دقیقه
بخش یک / قسمت دو
16 دقیقه
بخش دو: مدیریت چهارصد شرکت
15 دقیقه
بخش دو / قسمت دو
11 دقیقه
بخش دو / قسمت سه
9 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی درس‌های زندگی و کسب و کار از ریچارد برانسون
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویسبحان اکرامی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
68000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی درس‌های زندگی و کسب و کار از ریچارد برانسون

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۷/۳۰
پیشترها کتابراه کتابی از سرگذشت ریچارد برانسون گذاشته بود و مطالبی از این ثروتمند بزرگ خوانده بودم و از شکست‌ها و کامیابیهای این پولدار اطلاعات داشتم و این کتاب درس‌های زندگی و کسب و کار از ریچارد برانسون از دیدی دیگر به این آگاهی افزود.
از قبل از پیروزی‌های برانسون و ادامه دادن و تسلیم نشدنهایش
که بارها برایش اتفاق افتاد در این کتاب خواندیم. اما کتاب خیلی به پاگرفتنهای دوباره او بعد از شکست نپرداخته و این از مزیت‌های کتاب کم می‌کند!؟
ریچارد برانسون شخصیتی متفاوت از دیگر پولدارها دارد و تلاش مستمر در سکوت خبری و همراهی با خانواده و احترام به روابط خانوادگی و فرزندان و همسر از دیگر عناصر موفقیت ریچارد برانسون است.
وی صاحب ده‌ها شرکت و... است اما به تفریح و سرگرمی و لذت از مواهب خداوندی در این دنیا پایبند است، البته او بلد است از تفریح خود نیز درآمدزایی داشته باشد و مهارتش را به پول نزدیک کند! درسی که در کتاب نیز به آن اشاره شده است.
صدیقه آل محمد
۱۴۰۲/۴/۲۶
سلام و خداقوت از ریچارد برانسون فقط شنیده بودم کارآفرین موفقی استولی نمی‌دانستم تا چه حد، یا اینکه ۴۰۰ تا شرکت تاسیس کرده، و تو ذهنم این بود که همیشه موفق بوده، ولی یک آدم با این بزرگی نیز شکست خورده و این برای من خیلی درس بزرگی بود، و از شکست نترسملدت بردم از شنیدن کتاب، خیلی خوب بودبه دوستانی که در مسیر رشد و پیشرفت هستند توصیه می‌کنم که حتما از تجربیات افراد موفق استفاده کنند. ممنونم از کتابراه دوست داشتنی با این کتاب‌های فوق العاده مانا و پرفروغ باشید
فرهاد تایگر
۱۴۰۲/۵/۱۵
ریچارد برانسون آدم فوق العاده موفقی که ده‌ها شرکت داره و با روش‌های خاص خودش اونا رو مدیریت میکنه
بخشی از این درس‌ها و روش‌ها رو تو این کتاب اورده
افرادی که میخوان کسب و کار خوبی داشته باشند حتما این کتاب عالی رو بخونید
محمد علی فراهی
۱۴۰۳/۱/۵
این کتاب شامل آموزش مهارت‌هایی است که با هدف بهبود زندگی شخصی و شغلی شما برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ نگاشته شده است
Nana Najafi
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
کتاب‌هایی از این دست که قسمت‌های کوتاه دارن حوصله آدم سر نمیبره و خیلی خلاصه و خوب مطلب می‌رسونه مثل این کتاب
مهدی قطب الدینی بهرمان
۱۴۰۲/۷/۵
سلام کتاب صوتی خوبی بود و کلی استفاده کردم
میشه این آموزه‌ها رو در زندگی بکار گرفته و کلی از لحاظ اقتصادی پیشرفت کرد
مهدی
۱۴۰۲/۵/۸
زندگی ریچارد برانسون نمونه بارز اینه که همه ما هم توانایی تبدیل شدن به آدم خوب و مفید داریم هم یکه آدم بزهکار
روح اله میرزایی
۱۴۰۲/۱۲/۲
خیلی خلاصه بود در مورد بیشتر سرمایه گزاری‌ها و ایجاد مشاغلش اصلا چیزی نگفتید و فقط تیتروار رد شدید
IU
۱۴۰۲/۴/۲۰
به نظرم دونستن درباره‌ی زندگیه گذشته آدم‌های موفق، هیچ وقت بد نیست
سکینه برمال
۱۴۰۲/۷/۲۰
پر انگیره بود و باعث شناخت و توجه بیشترم نسبت به مشاغل شد
مجتبی م
۱۴۰۲/۴/۲۹
ابعاد مختلفی از یک انسان ریسک پذیر. تشکر از کتابراه
Zafarali Jafari
۱۴۰۰/۸/۱۱
ب شدت مرخرف
یه رمان بی سروته ک محتوای جالبی هم نداره
نجمه حیدری
۱۴۰۳/۱/۵
راضی بودم از کتاب عالی ممنونم
Sara ghanbari
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
عالی بود حتما گوش کنید
مسعود عباسی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
عالیه عالی واقعا لذت بردم از خوندنش
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب صوتی درس‌های زندگی و کسب و کار از ریچارد برانسون

برای دریافت کتاب صوتی درس‌های زندگی و کسب و کار از ریچارد برانسون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.