معرفی و دانلود کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از ایلان ماسک

عکس جلد کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از ایلان ماسک
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از ایلان ماسک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از ایلان ماسک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از ایلان ماسک

دوست دارید بدانید چرا ایلان ماسک یکی از موفق‌ترین و نوآورترین کارآفرینان در جهان است؟ جرج ایلین در کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از ایلان ماسک، دستورالعمل‌های راهبردی برای رسیدن به موفقیت را براساس زندگی شخصی و کاری این کارآفرین و سرمایه‌گذار برجسته به شما ارائه کرده است.

درباره کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از ایلان ماسک:

آیا می‌دانید شما تقریبا هرروز به نوعی با ایلان ماسک در ارتباطید؟ به طور تقریبی روزانه چند بار انتقال پول به صورت آنلاین انجام می‌دهید؟ آیا می‌توانید تصور کنید چند روز نتوانید انتقال اینترنتی انجام دهید؟ اگر نمی‌دانید باید گفت ایلان ماسک کسی بود که برای اولین بار جابه‌جایی آنلاین پول را در جهان به واقعیت مطرح کرد. البته انتقال آنلاین پول تنها یکی از کارهای شگفت‌انگیز ایلان ماسک است که برای بهتر شدن جهان انجام داد. از او می‌توان به عنوان الگویی مطرح در زمینهٔ راه‌اندازی و توسعه یک کسب‌وکار یاد کرد.

کاری که ایلان ماسک کرد موجب شده اکنون میلیاردها نفر در روز از خدمات او استفاده کنند و در انرژی و وقتشان به مقدار زیادی صرفه‌جویی کنند. حالا جرج ایلین (George Ilian) در کتاب 50 درس زندگی و کسب و کار از ایلان ماسک (50 Life and Business Lessons from Elon Musk) به شرح و توضیح رموز موفقیت این فرد پرداخته است.

نویسنده در این کتاب به بررسی جنبه‌های مختلف زندگی ایلان ماسک پرداخته و با استناد به اتفاقات و رویدادهای واقعی زندگی او، خلاصهٔ داستان موفقیت او را برای شما شرح داده است. با شنیدن این کتاب می‌توانید تمام شیوه‌های ماسک که در عرصه‌های گوناگون زندگی شخصی و کاری‌اش به کار برده امتحان کنید.

در هر بخش از کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از ایلان ماسک قسمتی از زندگی ایلان ماسک برای شما شرح داده شده و از دل آن درسی و نکته‌ای برای یادگیری به شما ارائه شده است. کتاب حاضر زندگی‌نامه نیست؛ بلکه درواقع بیشتر شامل نکات الهام‌بخش و مهمی می‌شود که منابع آن وبلاگ‌ها و کتاب‌های متعددی است که درباره این فرد برجسته نوشته شده‌اند. شنیدن این کتاب به شما کمک می‌کند تا از آن چیزهایی که ماسک در مسیر رسیدن به موفقیت پشت سر گذاشته تا به به جایگاه کنونی خود برسد، مطلع شوید.

گفتنی است کتاب حاضر قسمتی از کتاب «10 چهرۀ رویایی که جهان را تغییر دادند» (Top 10 Visionaries that Changed the World) محسوب می‌شود. در این اثر 500 درس زندگی و کسب‌وکار از ده چهرۀ برتر آورده شده است که در هر یک از آن‌ها درس‌های زندگی و کسب و کار یکی از افراد برجسته جهان مثل «استیو جابز»، «تونی رابینز»، «وارن بافت»، «بیل گیتس»، «دونالد ترامپ»، «اپرا وینفری» و «مارک زاکربرگ» برای شما بازگو می‌شود.

کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از ایلان ماسک به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمامی کسانی که قصد دارند در مسیر موفقیت و پیشرفت قرار بگیرند می‌توانند از درس‌ها و نکات ارائه شده در این کتاب بهره‌مند شوند. همچنین این کتاب برای افرادی که صاحب کسب‌وکاری هستند و قصد دارند درآمد خود را افزایش دهند، مناسب است.

ایلان ماسک را بیشتر بشناسیم:

این تاجر برجسته و مخترع توانمند در سال 1971 در آفریقای جنوبی به دنیا آمد و هم‌اکنون فردی نامی در صنایع پیشرفته آمریکایی و در زمینه تجارت به شمار می‌آید. او همچنین بنیانگذار شرکت‌های تسلا موتورز و پی‌پال و بنیانگذار، مدیرعامل و مهندس ارشد اسپیس‌اکس، بنیان‌گذار «بورینگ کمپانی» و بنیان‌گذار مشترک «نیورالینک» و «اوپن‌ای‌آی» است.

ایلان ماسک (Elon Musk) به عنوان یک کارآفرین و مخترع نوآور در جهان شناخته می‌شود که شخصا در طراحی خودروهای برقی و سفینه‌های فضایی شرکت می‌کند. وی در آخرین اقدام خود در سال 2018 یک خودروی تسلا را با موشک به کره‌ی مریخ فرستاد. ماسک تا به حال توسط افراد زیادی همچون «ریچارد برانسون» مورد تقدیر قرار گرفته است.

در بخشی از کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از ایلان ماسک می‌شنویم:

به کارگیری مدل‌ها و استراتژی‌هایی از صنایع مختلف میتونه هزینه‌های شما در صنعت خودتونو کاهش بده. به ویژه اگه این قابلیت و تمایل رو داشته باشید که کارها رو خودتون انجام بدید. هدف ماسک از تاسیس شرکت اسپیس ایکس این بود که موشک‌های فضایی ساده، ارزون و قابل استفادهٔ مجدد بسازه تا هزینهٔ جابه‌جایی فضایی رو کاهش بده و در نهایت بتونه مسکونی سازی مریخی رو عملی کنه.

ماسک از همون اول می‌خواست با بهترین افراد این صنعت کار کنه. برای همین سراغ «تام مولر» کارمند شرکت TRW رفت. کسی که مخترع بزرگ‌ترین موتور موشک آماتور با سوخت مایع بود که می‌تونست سیزده هزار پوند برابر با 58 کیلو نیوتون رانش ایجاد کنه. اونا با کمک همدیگه شرکت اسپیس ایکسو در السندوی کالیفرنیا تاسیس کردند و فورا دست به کار شدند.

اولین موشک اونا «فالکون 1» که به افتخار سفینهٔ ملانیوم فالکون در فیلم جنگ ستارگان نامگذاری شده بود، بین سال‌های 2006 و 2009 ساخته شد و اولین وسیله‌ای بود که به صورت خصوصی وارد مدار زمین میشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
مقدمه / درس اول تا چهارم
12 دقیقه
درس پنجم تا دوازدهم
11 دقیقه
درس سیزدهم تا نوزدهم
13 دقیقه
درس بیستم تا بیست و هشتم
13 دقیقه
درس بیست و نهم تا سی و ششم
10 دقیقه
درس سی و هفتم تا چهل و چهارم
14 دقیقه
درس چهل و پنجم تا پنجاهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از ایلان ماسک
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویسبحان اکرامی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از ایلان ماسک

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۷/۵
ایلان ماسک در کارآفرینی و شجاعت پروری واقعا حرف اول برای درس گرفتن و درس آموختن و صحبت کردن در دنیای امروزی دارد.
آگاهی که جرج ایلین و گروه مترجمان در یکجا از ماسک می‌گوید وقت زیادی برای شنیدن از فرد نمی‌گیرد اما نکاتی که می‌توان از آن گرفت اوقات خوبی در دراز ندت برایت می‌سازد که فقط باید لذت لذت
الان فدای بلندمدت کنید و سخت تلاش کنید و هدفمند روی خواسته خود پافشاری و کار کنید و عقب نکشید.
این مطالب مهم و خوبش ایلان ماسک در میانه‌های ده تایی از ۵۰ تا قانونش به خوبی برای شنونده بیان می‌کند ک وقتی شنیدی خودت هم به آن می‌رسید.
شجاعت پروری با کارآفرینی هم راستا است و غلبه بر ترسها و مدام روی هدفت تلاش کردن شما را بهتر به نتیجه و دستاورد می‌رساند در مقایسه با رقبات، خودتان بشنوید بیشتر متوجه می‌شوید.
اینکه هرچه از ذهنت میگذره رو میتونی به واقعیت تبدیل کنی در مانیفست ماسک هم دیده میشه هم گفته میشه.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۴/۲۷
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. در مورد این شخصیت برجسته که بعید می‌دونم کسی باشه که ایلان ماسک نابغه را نشناسد. سالهاست که ایشونو و کاراشونو دنبال می‌کنم و به طور شگفتی به من انگیزه می‌ده هر بار که می‌شنوم ایشون کاری را با موفقیت انجام داده. در این کتاب خوب و مختصر در مورد زندگی شخصی و حرفه‌ای ایشون سخنانی گفته شده که جالب بود به نظرم و نشون می‌ده با وجود مشکلات سخت و زیادی آقای ماسک توانست به خیلی از اهدافی که در سر داشت برسد با اینکه مورد قضاوت و کم بینی خیلی از اطرافیانش بود. در کل اینکه بتونیم و چگونه بر مشکلات غلبه کنیم و راه حل را از عمق همون مشکل پیدا کنیم از نکته‌های عالی این کتاب بود که توصیه می‌کنم حتما گوش دهید. کار ترجمه و خوانش فوق العاده بود و خسته نباشید به شما. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب.
محمدرضا فهیمی
۱۴۰۲/۴/۲۸
عالی، ایلان ماسک که سن‌اش تقریبا دو برابر ماهست اما طرز دیدش و فکرش خیلی از ما به روزتر هست و جهان مدرن رابه خوبی درک میکند وسعی میکند مشکلات و چالش‌های ان را حل کند، در این سن هنوز رویاها و خیالات و خلاقیت و هیجان دوران کودکی خودراحفظ کرده و به کمک پول زیاد و دانش خود ان رویارا به واقعیت تبدیل و و مکند، شجاعت زیاد توانایی ریسک پذیری زیاد دارد ازشکست خوردن نمی‌ترسد، مرد شماره یک قرن بیست یکم هست می‌تواند الگوی خوبی برای جوانان باشد، ان انسان ارمانی هست که دردوران رنسانس به ان ابرمرد می‌گفتند به فردی که درچندین رشته استاد شده است، فعلا جزو معدودکسانی هست که دارداینده‌ی بشررا می‌سازد.
عارف زیارت بان
۱۴۰۲/۵/۱۶
خیلی جال بود و نکات خوبی داشت. برام چندتا تکته جالب اومد برای شما هم می‌نویسم: ۱. ایلان ماسک بیشتر دنبال این بود چه جوری مشکلات رو حل کنه و اینکه انسان در آینده چه چالش‌هایی داره به جای اینکه هدف اصلیش از کسب و کارش پول درآوردن باشه. ۲. از همون ابتدا برای خودش کار کرد و وقتش رو صرف کار کردن تو شرکت سایر افراد نکرد. ۳. ایلان ماسک هم توس زندگیش چالش‌های بزرگی داشته و نباید الگوی ۱۰۰ درصدی قرار بگیره. ۴. شرکت توییتر که الان اسمش x شده قبلا ایلان ماسک قصد داشت پی پال رو همچین اسمی بهش بده که نشد. (ایلان ماسک یکی از سهام دارهای بزرگ پی پال بوده ظاهرا شاید الانم باشه)
مجتبی م
۱۴۰۲/۴/۲۵
یک دهه هست که ایلان ماسک را دنبال میکنم. این کتاب با اینکه کمی قدیمی هست (نسبت به سرعت رشد ماسک) اما نکات خوبی را به ما یادداور میشه. من به گل و گیاه علاقه زیادی دارم و خیلی پرورش میدهم. واقعا اگر گیاهی در شرایط خوبی قرار بگیره رشد میکنه. ما انسانها هم همینطور هستیم اما باید توجه کنیم که ایلان در و کودکی یک بازی کامپیوتری ساخته 500$ فروخته درحالیکه ماهایی که مدعی هستیم که شرایط نابرابر هست از این کارها انجام ندادیم. واقعا زندگی این افراد حس خوبی به ما میده که اگر تلاش کنیم موقعیتهایی سر راهمون قرار میگیره که بتونیم رشد کنیم.
ریحانه محمدی
۱۴۰۲/۵/۱۶
من این کتاب صوتی رو خیلی دوستش داشتم به خاطر اینکه به من آزادی فکری بیشتری داد همچنین کم کم طرز دید آدم‌های موفق به رو دنیا بیشتر درک میکنم و به این موضوعات خیلی علاقه دارم و نقاط مشترکی هم پیدا کردمهمیشه میدونستم برای موفق شدن نیازی به چیزای پیش پا افتاده‌ای مثل پول یا موقعیت بالا و... نیست، از هم اینکه میبینم ایلان ماسک همین نظر رو داره و فقط به دیدگاه باز نیازه تا راهت رو پیدا کنی حس خوبی میگیرم همچنین تایم کتاب صوتی به اندازه و مختصره
جمشید اسفندیاری
۱۴۰۲/۶/۸
با درود شنیدن این کتاب صوتی و زندگی مرد بزرگ و با اراده‌ای مثل ایلان ماسک برای من بسیار مفید بود. به قول نظر یکی از دوستان ما بیشتر زندگیمون رو صرف کار کردن برای دیگران و بزرگ کردن اونها گذاشتیم. که اگر اون زمان از دست رفته رو به یه شغل. ایده و کسب و کار خودمون اختصاص میدادیم بسیار موفق بودیم. در مجموع از شما سپاسگزارم
الهام معینی پناه
۱۴۰۲/۴/۲۹
ممنونم ازکتابراه عزیز با این پیشنهاد فوق العاده اشتراک زندگی نامه افراد خیلی خیلی موفق مثل ایلان ماسک
که بدون شک یکی از اسطوره‌های زندگی ماست
ایکاش همه جوانان سرزمین من که خیلی‌ها دیگه الان وارد دهه چهارم زندگی شون شدند و بیشترین افراد جامعه رو تشکیل میدن تلنگری بهشون بخوره با شنیدن این سبک کتاب‌ها …. و شاهد تغییرات بزرگی در جامعه باشیم
حامد نیک مهر
۱۴۰۰/۸/۲۹
کتاب جذابیه... به طور حتم ماسک یک نابغه و احتمالا یکی از تاثیر گذارترین‌ها در سرنوشت بشر در سالهای پیش رو خواهد بود... درک این شخص چه در مسیر تجاری و کاری و همچنین آینده پژوهی مفید خواهد بود... البته این کتاب خیلی مختصر و خیلی سطحی بودو. جا داره منابع عمیق تری هم مطالعه بشه
سیروس ابراهیمی شادپی
۱۴۰۲/۴/۲۳
سلام کتاب برای من عالی بود چون من به دنبال کتابهایی در این زمینه هستم و پیشنهاد میکنم که جوانان کشورمان این کتاب صوتی را بشنود
و متشکر می‌شوم که کتابراه کتابهایی در مورد تحلیل تکنیکال در مورد بازار‌های مالی را نیز داخل برنامه خودتان قرار دهید
کتابهای تحلیل وایکوف مثال
حامد علیزاده
۱۴۰۲/۵/۲۳
این کتاب یک کتاب فوق العاده و با الهام از عملکرد و تصمیمات ایلان ماسک است نکته جالب درباره این کتاب زمانبندی و ارائه یک الگوی تحلیلی از تصمیمات ایلان ماسک بوده و چینش این فعل و انفعالات کمک شایانی می‌نماید
مانی علیپور
۱۴۰۲/۴/۲۳
من مجموعه ۵۰ درس ایلان ماسک رو قبلاً از سایت رادیو مثبت تهیه کردم
عالیه
به همه دوستان پیشنهاد میدم ۵۰ درس بقیه بزرگان شامل آنتونی رابینز، مارک زاکربرگ، ریچارد برانسون، وارن بافت، و... رو هم تهیه و گوش کنند.
نوشین محسنی
۱۴۰۱/۸/۵
ایلان ماسک انسانی هست که واقعیت‌ها رو توی صورت ادم، بدون در نظر گرفتن احساس میگه. دیدن این مدل انسانها به من حس امنیت میده.
امنیتش به این دلیله که میدونی یک انسان رو راست روبه روته.
ارمیتا عمیدی
۱۴۰۳/۱/۱۵
این کتاب رو خیلی دوست داشتم چون خود ایلان ماسک یکی از موفق‌ترین افراد در دنیای کسب و کار است پس با خواندن این کتاب توانستم دلایل موفقیت این مرد بزرگ را بفهمم و در زندگی از این استفاده کنم
سامان ابهری
۱۴۰۲/۷/۳۰
لول افرادی مثل ایلان ماسک بسیار بالاتر از مردم عادیه و نحوه زندگی ایشون با ما بسیار متفاوته به نظر من واسه یه جوون تازه فارغ‌التحصیل شده کمی غیر کاربردی ولی کنجکاوی تو زندگی ایشون یکم لذت بخشه
مشاهده همه نظرات 74

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از ایلان ماسک

برای دریافت کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از ایلان ماسک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.