معرفی و دانلود کتاب صوتی 50 درس از زندگی و کسب و کار دونالد ترامپ

عکس جلد کتاب صوتی 50 درس از زندگی و کسب و کار دونالد ترامپ
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 50 درس از زندگی و کسب و کار دونالد ترامپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 50 درس از زندگی و کسب و کار دونالد ترامپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 50 درس از زندگی و کسب و کار دونالد ترامپ

دوست دارید بدانید راز موفقیت یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌داران بازار املاک آمریکا، یعنی دونالد ترامپ چیست؟ جرج ایلین در کتاب صوتی 50 درس از زندگی و کسب و کار دونالد ترامپ درمورد عوامل موفقیت این فرد مشهور و برجسته صحبت می‌کند و با توصیف چالش‌هایی که از سر گذرانده، نکات اساسی رشد و شکوفایی او را به شما می‌گوید.

درباره کتاب صوتی 50 درس از زندگی و کسب و کار دونالد ترامپ:

ما در طول روز هزاران تصمیم می‌گیریم و برخی از این تصمیم‌ها نیز بسیار مهم و تاثیرگذار هستند. اما اکثر ما بدون اینکه درمورد نتیجهٔ یک انتختب فکر کنیم، سریع آن را عملی می‌سازیم. به طور مثال اینکه تصمیم بگیرید چه ساعتی از خواب بیدار شوید، بعد از بیدار شدن چه کار کنید و خیلی تصمیمات دیگر که بسیار عادی و معمولی هستند. اما دونالد ترامپ عقیده دارد هر تصمیمی که ما می‌گیریم، ممکن است در زندگی و معاملات تجاری‌مان تاثیر بگذارد.

این سرمایه‌گذار مشهور طبق آزمایشاتی که انجام داده و پیروزی‌هایی که کسب کرده به این نتیجه مهم رسیده است که هر تصمیمی که ما می‌گیریم تعیین کننده آینده و سرنوشت ما خواهد بود. با توجه به موقعیتی که در آن قرار گرفته‌ایم، گزینه‌های پیش روی ما می‌توانند پیچیده یا ساده باشند و این ما هستیم که تعیین می‌کنیم کدام گزینه را برگزینیم.

حال جرج ایلین (George Ilian) در کتاب 50 درس از زندگی و کسب و کار دونالد ترامپ (50 Life and Business Lessons from Donald Trump) به روایت داستان زندگی و موفقیت او پرداخته و رازهای موفقیت وی را برای شما فاش می‌کند. کتاب حاضر پیش از دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ نوشته شده و زندگی او را به شکل کاملی مورد تحلیل و بررسی قرار داده است.

با شنیدن این کتاب می‌توانید از سرگذشت و آغاز کسب و کار ترامپ، چالش‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه شده، زندگی خصوصی او و خیلی چیزهای دیگر مطلع شوید. کتاب حاضر را نمی‌توان زندگی‌نامه به شمار آورد؛ بلکه درواقع بیشتر شامل نکته‌هایی موثر و مهمی می‌شود که شنیدن آن‌ها به شما کمک می‌کند تا روش‌هایی را که ترامپ در راه رسیدن به موفقیت به کار برده، یاد بگیرید تا بعدها خودتان به تنهایی بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

نکات مطرح شده در کتاب همچون ابزاری است که پیچ‌وخم‌های موفقیت را به شما نشان می‌دهد و با استفاده از تجربه‌های بیان شده در آن، یاد می‌گیرید که چگونه کسب‌وکار خود را شروع کنید و در زمینه کاری خود با مشتریان و رقبایتان چگونه برخورد کنید.

گفتنی است کتاب حاضر قسمتی از کتاب «10 چهرۀ رویایی که جهان را تغییر دادند» (Top 10 Visionaries that Changed the World) است. در این اثر 500 درس زندگی و کسب‌وکار از ده چهرۀ برتر آورده شده است که در هر یک از آن‌ها درس‌های زندگی و کسب و کار یکی از افراد برجسته جهان مثل «استیو جابز»، «تونی رابینز»، «وارن بافت»، «بیل گیتس»، «ریچارد برانسون»، «ایلان ماسک» و «مارک زاکربرگ» برای شما بازگو می‌شود.

کتاب صوتی 50 درس از زندگی و کسب و کار دونالد ترامپ به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمامی کسانی که قصد دارند در مسیر موفقیت و پیشرفت قرار بگیرند، می‌توانند از درس‌ها و نکات ارائه شده در این کتاب بهره‌مند شوند.

دونالد ترامپ را بیشتر بشناسیم:

او رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و سرمایه‌دار ثروتمندی است که در سال 1946 به دنیا آمد. وی را به عنوان فردی پرحاشیه که طرفداران و منتقدان بسیاری دارد و نظریات گوناگونی درباره شیوه تفکر و زندگی‌اش بیان می‌شود، نیز می‌شناسند. دونالد ترامپ (Donald J. Trump) همچنین یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز است که کتاب‌های مشهوری مثل «چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟» را نوشته است.

این سرمایه‌گذار برجسته که از سوی مجله فوربز به تاریخ سال 2017، با 3/5 میلیارد دلار ثروت، پانصد و چهل و چهارمین فرد ثروتمند جهان بوده، کسب‌وکارهایش و نیز سه ازدواجش دهه‌هاست پوشش گسترده رسانه‌ای را به خود جلب کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی 50 درس از زندگی و کسب و کار دونالد ترامپ می‌شنویم:

موفقیت یه کار گروهی و خانوادگیه. دوستان و همکاران شما همگی در موفقیت شما نقش مهمی دارند. ترامپ برنامهٔ تلویزیونی کارآموز ابرستاره و کارآموز ابرستارهٔ مشهور که مجموعهٔ جانبی برنامهٔ کارآموز ابرستاره بود و اجرا کرد. علاوه بر این ترامپ نماد برنامهٔ تلویزیونی ادغامگر نهایی شد که یه برنامهٔ دوستیابی در شبکهٔ تی وی وان بود.

قسمت آخر کارآموز ابرستاره بیست و هشت میلیون و یکصدهزار نفر بیننده داشت. اما این موفقیت در بخش‌های بعدی یا در برنامهٔ دوستیابی تکرار نشد. دلیل اهمیت این مجموعه در مطرح کردن شخص ترامپ این بود که اون به طور منظم درمقابل بینندگان تلویزیون قرار می‌گرفت. مردمی که ترامپو می‌دیدن، حس میکردن باهاش آشنان.

اونا جذابیت ترامپ، رهبری و قاطعیتشو می‌دیدن و برای این خصوصیاتش احترام قائل میشدن. اگرچه برنامهٔ تلویزیونی کارآموز ابرستاره نقش خیلی مثبتی در وجهه عمومی ترامپ داشته، اما به نظر میرسه که منبع اصلی محبوبیتش ارتباطش با سازمان بانوی جهان، یعنی جشنوارهٔ زیبایی سالانهٔ بانوی ایالات متحده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
مقدمه / درس اول تا پنجم
13 دقیقه
درس ششم تا هفدهم
15 دقیقه
درس هجدهم تا بیست و هشتم
16 دقیقه
درس بیست و نهم تا سی و هفتم
8 دقیقه
درس سی و هشتم تا چهل و دوم
11 دقیقه
درس چهل و سوم تا پنجاهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 50 درس از زندگی و کسب و کار دونالد ترامپ
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویسبحان اکرامی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 50 درس از زندگی و کسب و کار دونالد ترامپ

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۸/۲
دونالد ترامپ برایم موقعی شناخته شد که کاندیدای ریاست جمهوری امریکا شد و زندگیش برای جهانیان مهم شد. دونالد ترامپ در خانواده ثروتمند و سرمایه‌داری به دنیا آمد و حامیان رشد یافته مالی داشت. بنابراین ذهن ثروت ساز او فعال بود. اما این تنها یک وجه خاص ترامپ است و برخی از وجوهات دیگر او در کتاب ۵۰ درس از زندگی و کسب و کار دونالد ترامپ بازگو شده است. زندگی خصوصی، عشق و روابط خانوادگی برای ترامپ تنها وجه روتین چهره انسانی است وگرنه شخصیت و ذات خاص او با حرمت نفسی که به خود دارد، پررنگ‌تر در امورات زندگیش نشان داده است. ترامپ در کارهایش از خطر و ریسک پرهیز و ترس ندارد و رفتار و باور او کاملا منحصر به فرد و گاهی برای عوام ناخوشایند است! اما او کارش را انجام می‌دهد!؟
او از رابطه و زندگی با افراد سرشناس لذت می‌برد. وجوه دیگر زندگیش که شاید کمتر کسی بداند، فعالیت‌های سینمایی، هنری، ورزشی، رستوران، موادغذایی و... و به طورکلی هر پیشنهادی که توش پول باشد برای ترامپ وارد شدن به آن رشته جایز است.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۵/۱۹
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. در مورد شخص آقای ترامپ اگر از نگاه موفقیت بهش نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که با تمام ناخلاقی هاش که همه در جریان هستند ولی فرد موفقی هست که تقریبا به بیشتر خواسته هایش در طول زندگیش رسیده. این کتاب کوتاه و مفید بیشتر زندگینامه‌ی خلاصه‌ی ایشونو بیان داشتند و این چهره‌ی جنجالی که در طول تاریخ ایالت متحد آمریکا اینجوری شخصی نبوده که خیلی‌ها دوستتش نداشته باشند. با داشتن پدری ثروتمند و پشتیبانی مهمی که داشت به این نتایج دست پیدا کرد. قابل ذکر هست که برای رسیدن به هر گونه موفقی در هر حوزه‌ای باید تلاش کرد مهم نیست چیه ولی برای رسیدن به خواسته هامون باید چیزی از دست بدهیم که به نتیحه‌ی ممکن دست پیدا کنیم. کتاب نکات خوبی را ذکر کرده و روان پیش می‌ره. ترجمه‌ی خوبی هم داره و راوی هم عالی بودند. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
میثم ابراهیمی
۱۴۰۲/۵/۱۰
شاید شما هم مثل خیلی از ایرانی‌های دیگر نسبت به دونالد ترامپ حس خوبی نداشته باشید، به شما حق میدهم، دونالد ترامپ شخصیت جذابی ندارد ولی اینکه او یک تاجر موفق است بر هیچ کس پوشیده نیست، او تنها ریس جمهور آمریکا است که با ثروت خودش برنده انتخاب شد و این موضوع کوچکی نیست، این توضیحات را دادم تا بدون او پیش داوری کتاب‌های را بخوانید و از تجربه‌اش استفاده کند. در مورد ترامپ و تجارت موفقش مطالب زیادی چاپ شده ولی کتاب‌های خودش بسیار خواندی است، اگر در تجارت یا بازار هستید حتماً این کتاب را بخوانید
Siavash Hosseini Fard
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
در این کتاب نویسنده به بررسی عوامل موفقیت دونالد ترامپ، یکی از بزرگ‌ترین سرمایه داران بازار املاک آمریکا، می‌پردازد. در این کتاب صوتی، جرج ایلین تجربیات و چالش‌هایی که ترامپ در طول زندگی‌اش را پشت سر گذاشته است، به اشتراک می‌گذارد و نکات اساسی رشد و موفقیت او را توضیح می‌دهد. مواردی مانند تصمیم در گیری‌ها، تأثیر تصمیم‌ها زندگی و معاملات تجاری، و راه‌های موفقیت ترامپ مورد بررسی قرار می‌گیرند. این کتاب، کمک می‌کند تا از تجربیات او یاد بگیرید و اصول موفقیت را در زندگی و کسب وکار خود به کار ببرید.
فاطمه مهربانی
۱۴۰۲/۵/۱۰
راستش در مورد کتاب توقع بیشتری داشتم. فکر میکنم اینکه چرا به نفر میتونه ترامپ بشه را بهتر میشد توضیح داد. شاید هم توقع من زیاد هست البته من تقریبا دوبار کتاب را گوش کردم شاید دریافت من از محتوا هنوز کامل نبود. در نهایت یک انتقادی که داشتم، صدای گوینده خیلی کم هست فکر میکنم موقع آپلود کتاب‌ها بتونند صداشو بالاتر ببرند چون واقعا صدای گوشی من در بالاترین حالت هست ولی باز هم صداش کم هست در کل سپاسگزارم.
الهام معینی پناه
۱۴۰۲/۴/۲۹
در بین سری کتابهای زندگینامه که کتابراه عزیز برامون به اشتراک گذاشته احتمالا جزو ضعیف‌ترین کتابها باشه
اصلا به شرح حال و زندگی ترامپ و اینکه چطور ترامپ … ترامپ شده نپرداخته.
یکجورایی بیشتر به حواشی زندگی او پرداخته و معلوم نمیکنه چطور امپراطوری بزرگ (مالی) رو چطوری پایه گزاری کرده و راه انداخته
شیرین هستم
۱۴۰۲/۴/۲۵
شاید در نگاه اول فک کنید الان قراره کلی صحبت انگیزشی به شما بشه و از زندگی ترامپ درس بگیرید اما این بیشتر تعریف زندگی یک شخص بوده که روش‌هایی که انتخاب کرده منتخب خودش بوده و براش جواب داده تازه تو کتاب بیشتر راجب حواشی ترامپ صحبت کرده
عدنان یوسفخانی
۱۴۰۲/۷/۷
ممنون از کتابراه که کتاب های خوبی رو در اختیارمون میذاره صداگذاری عالی گویندگان عالی متن قابل فهم ترجمه عالی درسته که شخصیت دونالد ترامپ برای خیلی ها منفی هستند اما جنبه مثبت خیلی خوبی در موفقیت دارد که ما می تونیم از بعضی هاش استفاده کنم
Zeinab Samie
۱۴۰۲/۷/۱
باید اسم کتاب رو میذاشتید پنجاه قانون شکست از ترامپ... درسته ترامپ فرد بسیار منفور در دنیا هست ولی در دنیا تجارت فرد موفقی بوده و در این کتاب فقط شکست‌های ترامپ رو پشت سر هم میگه گاهی یک دو تا موفقیت... به نظرم باید از موفقیت‌های تجاری بیشتر نوشته می‌شد
بهزاد آقاخانی
۱۴۰۲/۵/۲۴
دو فصلش رو گوش کردم، فوق العاده ضعیف... لطفا قضاوت و دیدگاه خودتون رو به شنونده تحمیل نکنید، یکی تعریف می‌کرد ده تا بدگویی میکرد، حالم بد شد، اسم کتاب رو بذارید ۵۰ راه برای اینکه دونالد ترامپ نشویم... انگار نه انگار که در مورد یه آدم موفق صحبت میکنید
مجتبی م
۱۴۰۲/۴/۲۹
ترامپ در زمان و مکان مناسب در یک خانواده ثروتمند بدنیا اومده و پدرش هم ازش حمایت کرده. فرزندانش هم ازش حمایت کردند و کمکش کردند. شجاعت برای پیشرفت کردن هم داشته. ممکنه بعضی‌ها از خودشیفتگی‌اش خوششون نیاد که مشکل خودشونه
شیرین حسنی نژاد
۱۴۰۲/۴/۲۱
ترامپ ادم جالبیه، این کتاب واسه قبل از رسیدنش به ریاست جمهوری امریکاست، به نظرم رفتار و افکار این افراد بزرگ میتونن الگوی ما باشن برای رسیدن به هدفمون، که از طریق آشنایی با زندگیشون میتونیم به افکارشون پی ببریم.
DAYAN
۱۴۰۲/۴/۲۷
خلاصه زندگینامه دونالد ترامپ رئیس جمهور اسبق ایالات متحده شکست‌ها و پیروزی و کمی از زندگی شخصیش را در این کتاب داریم که به صورت راهنما و شناخت رفتاری فراهم شده ولی ضعیفه و پیشنهاد نمیشه و آثار جیم ران رو پیشنهاد میکنم
سعید رشیدان
۱۴۰۳/۱/۵
ترامپ شاید از نظر سیاسی باهاش مخالف باشیم، اما از نظر اقتصادی یکی از مردان موفق امریکاست، امریکا خودش سرزمین اقتصاد پویاس، و کسی در اونجا الکی موفق نمیشه و دونستن زندگی و سبک تجارتش به یقین لازمه.
فائقه
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
خوندن کتاب که به هر حال مفید خواهد بود ولی فقط در مورد‌ موفقیت‌های ترامپ‌ نیست در مورد شکست هایش هم هست و این که ریسک پذیر هست و هر جا احساس پول کنه وارد میشه و ترسی برای شروع تجارت نداره
مشاهده همه نظرات 49

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 50 درس از زندگی و کسب و کار دونالد ترامپ

برای دریافت کتاب صوتی 50 درس از زندگی و کسب و کار دونالد ترامپ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.