معرفی و دانلود کتاب کفش‌های شگفت انگیز سیندرلا

عکس جلد کتاب کفش‌های شگفت انگیز سیندرلا
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کفش‌های شگفت انگیز سیندرلا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کفش‌های شگفت انگیز سیندرلا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کفش‌های شگفت انگیز سیندرلا

کتاب کفش‌های شگفت انگیز سیندرلا به قلم شارلوت گیلن و آدام گیلن ماجرای دختر بچه‌ای به نام سیندرلا را به تصویر می‌کشد که با اسکیت‌هایی خارق‌العاده که به تازگی ساخته است سعی دارد پدرش را در ضیافت خداحافظی با کارخانه خوشحال کند، اما نامادری بدجنسش اجازه ورود به مهمانی را به او نمی‌دهد.

درباره کتاب کفش‌های شگفت انگیز سیندرلا:

این داستان جذاب اقتباسی زیرکانه از داستان مشهور سیندرلا است. در داستان کفش‌های شگفت انگیز سیندرلا (Cinderella and the amazing techno-slippers)، شما با روایتی متفاوت روبه‌رو می‌شوید. در این قصه سیندرلا دیگر منتظر یک فرشته نیست تا زندگی‌اش را دگرگون کند، او خود پا به میدان گذاشته و با استعداد‌ها و توانایی‌های چشم‌گیرش سعی دارد تا شرایطش را تغییر دهد.

در واقع شارلوت گیلن (Charlotte Guillain) و آدام گیلن (Adam Guillain) در این کتاب می‌کوشند تا به فرزندان شما نشان دهند که تنها با تلاش و کوشش است که می‌توان به خواسته‌ها و اهداف خود دست یافت.

ماجرای این کتاب از جایی آغاز می‌شود که سیندرلا در کنار پدر مخترعش خوشحال و شادمان زندگی می‌کند. اما یک روز پدرش تصمیم می‌گیرد تا دوباره ازدواج کند. فرزندان نامادری سیندرلا همه چیز را به هم می‌ریزند و اسباب بازی‌هایش را می‌شکنند. اما سیندرلا که دختر با استعدادی است با تکه‌های شکسته اسباب بازی‌هایش یک آدم آهنی مهربان و یک جفت کفش شگفت‌انگیز درست می‌کند تا پدرش را خوشحال کند.

کتاب کفش‌های شگفت انگیز سیندرلا مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به کودکان 3 تا 7 ساله که به داستان‌های سرگرم کننده و در عین حال آموزنده علاقمند هستند، پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کفش‌های شگفت انگیز سیندرلا
نویسنده،
مترجمفرناز توانایان فرد
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-462-571-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کفش‌های شگفت انگیز سیندرلا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کفش‌های شگفت انگیز سیندرلا

برای دریافت کتاب کفش‌های شگفت انگیز سیندرلا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.