معرفی و دانلود کتاب صوتی دفاع

عکس جلد کتاب صوتی دفاع
قیمت:
108000 تومان - 11.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دفاع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دفاع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دفاع

برای فریفتن یک باند مافیا به چه مهارت‌هایی نیاز دارید؟ کتاب صوتی دفاع شاهکاری از استیو کاوانا، نویسنده‌ی برنده جایزه‌ی خنجر نقره‌ای و نابغه‌ی ادبیات جنایی است. این رمان ماجرای مردی به نام ادی فلین، وکیل سابق را روایت می‌کند که گذشته‌ی پیچیده‌ای دارد. او به‌دلایلی از دنیای حقوقی فاصله گرفته اما یک گروه روسی تبهکار از او می‌خواهند با مداخله در دادگاهی خاص، مهم‌ترین شاهد علیه آن‌ها را به قتل برساند. ادی تنها دو روز برای این کار وقت دارد و در صورت شکست، همراه با همسر سابق و دختر ده ساله‌اش کشته خواهد شد... .

درباره‌ی کتاب صوتی دفاع

قتل، گروگانگیری، شکنجه و قلدری بخشی کوچک از جعبه ابزار گروه‌های تبهکار برای رسیدن به اهدافشان هستند و ادی فلین این واقعیت را به‌خوبی می‌داند. او که سابقا از زبده‌ترین وکلای کیفری نیویورک و دستیار قاضی بود شهرتی غبطه‌برانگیز در جوامع حقوقی داشت. چنین رزومه‌ی درخشانی مایه‌ی افتخار هر وکیلی در دنیاست اما متاسفانه زندگی راوی کتاب صوتی دفاع (The Defense) به‌شیوه‌ای کاملا متفاوت پیش رفت.

ادی فلین، چهره‌ی مشهور دادگاه‌های آمریکا پس از پرونده‌ای خبرساز با شغل وکالت خداحافظی کرد تا مدتی را در آرامش بگذراند. این پرونده خاص -که در طول داستان با جزئیات آن آشنا می‌شویم- تاثیر بسیار عمیقی بر شخصیت او به‌جا گذاشت. زندگی خانوادگی ادی فلین از هم پاشید، سهم خود از شرکت حقوقی‌اش را واگذار کرد، حضانت تنها فرزندش به همسر سابق سپرده شد و وابستگی‌اش به الکل هر روز شدت بیشتری گرفت. مرد درهم شکسته در نهایت موفق شد با کمک کلینیک ترک اعتیاد در مسیر بهبودی قرار گیرد. زندگی داشت کم‌کم روی مهربانش را به او نشان می‌داد که شانس بد، وولچک را سر راهش گذاشت.

اولِک وولچک، رئیس یک گروه خلافکار روسی بود که شرکت سابق ادی فلین پرونده‌اش را پذیرفت. البته ادی شخصا وکالت را برعهده نگرفت اما خب، چه کسی می‌داند در ذهن رهبر باند مافیا چه می‌گذرد؟ اعضای گروه وولچک فلین را دزدیدند، به او یک بمب ساعتی وصل کردند و با نمایش فیلمی از دخترش به ادی گفتند تنها چهل و هشت ساعت برای قتل تنها شاهد پرونده وقت دارد. وکیل بی‌نوا دو راه در اختیار داشت: نپذیرفتن درخواست آن‌ها که ابتدا به مرگ خودش و بعد اعضای خانواده‌اش منجر می‌شد یا پذیرفتن پیشنهاد و بعد دستگیری به جرم قتل عمد.

همانطور که می‌بینید حق انتخاب در این شرایط شوخی طعنه‌آمیزی است. راوی کتاب صوتی دفاع ناچارا وکالت پرونده را پذیرفت. او باید در دادگاه حضور می‌یافت و در زمانی که هیچ‌کس جز شاهد در سالن نبود بمب را منفجر می‌کرد. آقای وولچک حقیقتا مهره‌های شطرنجش را هنرمندانه چیده و کاملا بر توانایی‌های ادی در دفاع متکی بود، اما یک دیوار نامرئی مانع رسیدن او به هدفش می‌شد:‌ جنایت‌های شخصی آقای ادی فلین.

این تبهکار روس نمی‌دانست وکیل امروز،‌ مجرم سابق دیروز است که گذشته‌ی سیاهش را ماهرانه از دید قضات پنهان کرده. ادی در پیشبرد دادگاه‌هایش علاوه بر مهارت‌های حقوقی بی‌مهابا از توانایی‌های بی‌مانندش در دروغگویی،‌ قلدری،‌ شیادی، بازی با ذهن دیگران و شوخ‌طبعی استفاده می‌کرد. او برای نجات خانواده و آزادی خود چاره‌ای جز تکیه بر تجربیاتش در دنیای زیرزمینی نیویورک ندارد اما آیا موفق خواهد شد؟ برای کشف پایان این بازی خطرناک شما را به شنیدن کتاب صوتی دفاع با ترجمه‌ی زهرا امین کار سیدانی دعوت می‌کنیم.

در انتها شایان ذکر است که نسخه‌ی کاغذی کتاب توسط انتشارات البرز به چاپ رسیده و نشر صوتی آوانامه تهیه‌ی نسخه‌ی گویای آن را برعهده داشته است.

نکوداشت‌های کتاب دفاع

  • یک تریلر قانونی با ساختاری هوشمندانه. (S.J.I. Holliday)
  • هیجان‌انگیزترین دادگاهی که می‌توان در ادبیات داستانی یافت! (Irish Times)
  • یک تریلر دلچسب و بی‌نظیر. (ایان رانکین - نویسنده مطرح ژانر معمایی و جنایی)
  • هوشمندانه، پیچیده، غیر قابل پیش‌بینی. (Eva Dolan از نویسندگان ژانر معمایی و جنایی - نامزد جایزه خنجر طلایی)
  • فوق‌العاده تنها چیزی است که می‌توانم درمورد این کتاب بگویم! (Charlaine Harris، نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز)

کتاب صوتی دفاع مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال داستانی جنایی هستید که خون را در رگ‌هایتان به جریان بیندازد و از شدت هیجان نتوانید آن را قبل از تمام شدن کنار بگذارید،‌ کتاب صوتی دفاع را به شما توصیه می‌کنیم.

با استیو کاوانا بیشتر آشنا شویم

او نویسنده‌ایست که در بلفاست، پایتخت ایرلند شمالی متولد شد و در هجده سالگی به دوبلین مهاجرت کرد و به اشتباه وارد رشته‌ی حقوق شد. استیو کاوانا (Steve Cavanagh) پس از این که راه خود را در مسیر نویسندگی آغاز کرد دست به خلق مجموعه رمان‌های «ادی فلین» زد که با استقبال بسیاری از سوی خوانندگان و منتقدان روبه‌رو شد. این مجموعه رمان‌های جنایی و معمایی از پرفروش‌ترین رمان‌های ساندی تایمز به شمار می‌روند و افتخارات بسیاری برای استیو کاوانا به ارمغان آورده‌اند.

او در سال 2018 برنده جایزه خنجر طلایی (Gold Dagger) به خاطر رمان سوم از این مجموعه شد. رمان دیگر او به نام سیزده هم در سال 2019 برنده جایزه رمان عجیب و غریب سال تیکستون (Theakston's Old Peculier Crime Novel of the Year) شد. استیو کاوانا که با نام استفن مرنز (Stephen Mearns) هم شناخته می‌شود، سابقه درخشانی در وکالت دارد. او در سال 2010 توانست وکالت یک کارگر کارخانه را که مورد تبعیض نژادی شدید قرار گرفته بود به عهده بگیرد و بزرگ‌ترین حکم غرامت را در طول تاریخ ایرلند شمالی دریافت کند.

در بخشی از کتاب صوتی دفاع می‌شنویم

در طول مدتی که آسانسور بالا می‌رفت، فکر آن دادگاه قدیمی که بخش زیادی از زندگی من را شکل داده بود، دست از سرم برنمی‌داشت. دادگاه خیابان چمبرز هم من را ساخت و هم ویران کرد. وکلای قدیمی و مجربی که در دادگاه‌های سطح پایین‌تر، با چانه‌زنی دادخواست‌ها را به چنگ می‌آوردند، اسم این ساختمان را هتل دراکولا گذاشته بودند، اما کسی دلیلش را نمی‌دانست. بعضی‌ها می‌گفتند علت این نامگذاری، یک قاضی سابقه‌دار است که شباهت عجیبی به بلا لوگوسی داشته.

برای من در طول شش ماه آخر کارم، این دادگاه واقعا مثل یک هتل بود. من و جک هالوران مایوسانه تلاش می‌کردیم با کسادی بازار کار مقابله و روی افزایش نرخ جرم و جنایت در شهر سرمایه‌گذاری کنیم. این دادگاه می‌توانست برای یکسری از وکلای کیفری مثل یک معدن طلا باشد. به همین خاطر ما همه تمرکزمان را روی دادگاه‌های کیفری گذاشتیم. در طول روز به پرونده‌هایمان رسیدگی می‌کردیم و شب‌ها در همان ساختمان روی دستگیری‌های جدید کار می‌کردیم. بیشتر خوانده‌ها در دادرسی‌های شبانه، فاقد وکیل بودند چون بیشتر دفترهای حقوقی شب‌ها بسته بودند و تعداد وکلای حقوقی و کیفری قابل اعتمادی که به‌صورت بیست‌وچهار ساعته خدمات فوری ارائه دهند محدود بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
فصل اول
17 دقیقه
فصل دوم
26 دقیقه
فصل سوم
27 دقیقه
فصل چهارم
25 دقیقه
فصل پنجم
12 دقیقه
فصل ششم
24 دقیقه
فصل هفتم
18 دقیقه
فصل هشتم
18 دقیقه
فصل نهم
20 دقیقه
فصل دهم
9 دقیقه
فصل یازدهم
14 دقیقه
فصل دوازدهم
12 دقیقه
فصل سیزدهم
15 دقیقه
فصل چهاردهم
16 دقیقه
فصل پانزدهم
18 دقیقه
فصل شانزدهم
20 دقیقه
فصل هفدهم
16 دقیقه
فصل هجدهم
12 دقیقه
فصل نوزدهم
17 دقیقه
فصل بیستم
15 دقیقه
فصل بیست‌و‌یکم
4 دقیقه
فصل بیست‌و‌دوم
14 دقیقه
فصل بیست‌و‌سوم
11 دقیقه
فصل بیست‌و‌چهارم
18 دقیقه
فصل بیست‌و‌پنجم
6 دقیقه
فصل بیست‌و‌ششم
6 دقیقه
فصل بیست‌و‌هفتم
14 دقیقه
فصل بیست‌و‌هشتم
18 دقیقه
فصل بیست‌و‌نهم
9 دقیقه
فصل سی‌ام
9 دقیقه
فصل سی‌ویکم
10 دقیقه
فصل سی‌ودوم
7 دقیقه
فصل سی‌وسوم
10 دقیقه
فصل سی‌وچهارم
6 دقیقه
فصل سی‌وپنجم
14 دقیقه
فصل سی‌وششم
13 دقیقه
فصل سی‌وهفتم
12 دقیقه
فصل سی‌وهشتم
15 دقیقه
فصل سی‌ونهم
9 دقیقه
فصل چهلم
5 دقیقه
فصل چهل‌ویکم
9 دقیقه
فصل چهل‌ودوم
8 دقیقه
فصل چهل‌وسوم
8 دقیقه
فصل چهل‌وچهارم
7 دقیقه
فصل چهل‌وپنجم
19 دقیقه
فصل چهل‌وششم
5 دقیقه
فصل چهل‌وهفتم
20 دقیقه
فصل چهل‌وهشتم
19 دقیقه
فصل چهل‌ونهم
11 دقیقه
فصل پنجاهم
29 دقیقه
فصل پنجاه‌ویکم
10 دقیقه
فصل پنجاه‌ودوم
4 دقیقه
فصل پنجاه‌وسوم
12 دقیقه
فصل پنجاه‌وچهارم
7 دقیقه
فصل پنجاه‌وپنجم
6 دقیقه
فصل پنجاه‌وششم
7 دقیقه
فصل پنجاه‌وهفتم
10 دقیقه
فصل پنجاه‌وهشتم
6 دقیقه
فصل پنجاه‌ونهم
9 دقیقه
فصل شصتم
10 دقیقه
فصل شصت‌ویکم
8 دقیقه
فصل شصت‌ودوم
12 دقیقه
فصل شصت‌وسوم
8 دقیقه
فصل شصت‌وچهارم
28 دقیقه
فصل شصت‌وپنجم
16 دقیقه
فصل شصت‌وششم
8 دقیقه
فصل شصت‌وهفتم
5 دقیقه
فصل شصت‌وهشتم
5 دقیقه
فصل شصت‌ونهم
6 دقیقه
فصل هفتادم
12 دقیقه
فصل هفتاد‌ویکم
4 دقیقه
فصل هفتاد‌ودوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دفاع
نویسنده
مترجمزهرا امین کار سیدان
راویمهدی صفری
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
108000 ت - 11.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دفاع

محمد باقر عبیری
۱۴۰۲/۵/۳۰
یک تریلر مهیج و درجه یک! کاملاً حس قدیمی سریال ۲۴ را داشت. ریتم عالی بود. خط اصلی داستان کامل بود. برخی از داستانهای فرعی مثل موکل قبلی شخصیت اصلی یکم سرهم بندی بود و معلوم بود که برای رستگاری شخصیت اصلی قرار داده شده. کلا روابط بین آدمها مثل دوستان و همسر شخصیت اصلی خیلی خوب تعریف نشده بود که شاید به دلیل حفظ ریتم تند داستان باشه. خوانش هم بسیار خوب بود. مدت زمان موسیقی بین فصلها توی ذوق میزد و طولانی بود (با توجه به کوتاهی فصلها). در کل خواندن کتاب به علاقه مندان تریلر حتماً توصیه میشود.
آرشاوین
۱۴۰۱/۱۲/۱
خوب اینم تمام شد روند داستان سریع بود و پیچش و هیجان خوبی داره ولی مثل داستانهای هولمز و پوآرو نیست که یک قتلی صورت گرفته باشه و کارآگاهی هم دنبال حل معما بلکه بیشتر مثل سریال ۲۴ یا فیلمهای جیسون بورن میمونه که قهرمان داستان در شرایطی اجباری قرار گرفته و مجبوره با توسل به هوش و نبوغ خودش و امکانات کمی که در اختیار داره از مهلکه جان به در ببره. نویسنده هم یه مقدار تواناییهای غیرمعمولی به قهرمان داده ولی در کل شنیدنش توصیه میشه. اینم اضافه کنم که صدای گوینده و موزیک متن و.... عالیه.
فاطمه رحیمی
۱۴۰۲/۱/۷
داستان را دوست داشتم نه به دلیل جنایی بودن و مافیایی بودن بلکه به جهت طرح سیستم دادرسی و وکالت قضایی که در سیستم کامن لو وجود دارد وکیل دارای اختیارات واعتبار زیادی است رای دادگاه مبتنی بر نظر هیئت منصفه است و مرجع رویه قضایی است هدف دادرسی کشف حقیقت یا اجرای عدالت نیست بلکه فقط فصل خصومت است بهر حال اکثر نظام‌های حقوقی دنیا از این سیستم قضایی تبعیت نمی‌کنند وبه عدالت نزدیک ترند اگرچه نگاهشان به فصل خصومت هست
سجادعسگری
۱۴۰۲/۲/۲۲
هیجان فوق العاده‌ای داشت هرچه به آخر داستان هزدیک میشدم میگفتم کاش تموم نمیشد اصلا منتظر پایان نبودم فقط دوست داشتم این رمان ادامه داشته باشه. اجرای آقای صفری بی نظیر بود همین اجرا تونست به جذابیت داستان کمک کنه. نویسنده خودش یک حقوق دان هستش و یجورایی همه‌ی راه‌های دور زدن قانون رو تو این رمان آموزش داده با یه داستان پیچیده و مهیج. سپاس
عسل
۱۴۰۲/۶/۲۲
در یک کلام کتاب همه چی تمومی بود. از ماجرای جذاب داستان گرفته تا روایت هیجان‌انگیزش و انتخاب موسیقی بی نقصش. همه چی دست به دست هم میده تا هیجان رو با گوشت و پوستت لمس کنی. به معنای واقعی از روند داستان لذت بردم. شروع بطنش و پایانش عالی بود و وادارت میکرد تا لحظه آخر اونو دنبال کنی. حتما توصیه میشه
Farhad Firoozabad
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
عالی. من عاشق داستان‌های دادگاهی هستم، در این رمان موضوع در هم پیچیده یک جنایت و یک پاپوش دوختن و یک دفاعیه دادگاهی رو باهم میخوانیم، ریزه کاری‌های جذاب در داستان به اندازه‌ای حرفه‌ای گنجانده شده است که میشه کتاب را بعنوان سناریو برای یک فیلم بکار برد.
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
واااااای عجب داستانی بود!!!!! تا به حال هنگام خوندن یا شنیدن داستانی تا این حد دچار دلهره و هیجان نشده بودم. خیلی شبیه سریال ۲۴ بود، ترکیبی از ذکاوت و تخصص و شانس در مواجهه با سخت ترین شرایط راوی هم بسیار مسلط و روان اجرا کردند ممنون
Siavash Hosseini Fard
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
کتاب در راستای سینمای اکشن هالیوود بود و قطعا کسانی که این سبک فیلمها رو دوست دارند از این کتاب صوتی و اجرای خوب و بی نظیرش لذت میبرند و توصیه میکنم که حتما گوش کنند، در نهایت باید بگم که کتاب خوب جالبی بود از این مدل کتابها دوست دارم
آرین نیاسری
۱۴۰۱/۱۲/۱
واقعا لذت بردم آقای استیو کاوانا تمام ذهن خود را برای خلق تصاویر پر از هیجان این کتاب رو با قلم هنرمندانه به تصویر میکشه ممنونم از هنر خواننده جناب مهدی صفری که جذابیت این رمان رو به عهده داشتند و کتابراه عزیز
زاها م
۱۴۰۲/۲/۲۰
خوشم اومد ماجرای جالبی بود که کشش خوبی برای تعقیب داستان رو ایجاد می‌کرد و ریزه کاری‌های قشنگی داشت که ذهنم رو درگیر کرد. فقط اون آهنگای آخر هر فصل خیلی صدای بلندی داشت نسبت به میزان صدای متن.
سوزان قهرمانی
۱۴۰۲/۱/۲۶
داستان فوق العاده‌ای داره از اول تا اخر داستان پر از هیجان و آدرنالینه شاید بشه گفت این اولین کتاب صوتی چند بعدی هست. همه‌ی قسمت‌های داستان رو میتونید با چشمان بسته لمس کنید
مهرداد مصطفوی
۱۴۰۲/۲/۴
خیلی خیلی عالی یا جزییات کامل من کیف کردم از گوش دادنش کاملاً آدم تو حس و حال داستان قرار میگرفت به نظر میرسه نویسنده دوس داشته یه سری داستان دنباله دار با این شخصیت خلق کنه
احمد سپهریان
۱۴۰۲/۱۱/۶
از داستان خوشم آمد یک ریتم تندی داشت دو از افرادی که باهوش هستن از فرصت‌ها به خوبی استفاده می‌کنند به شکلی قهرمان لحظه‌ها میشن برام جذابیت داره
پریا باروزه
۱۴۰۲/۹/۱۵
عالی بود، ریتم داستان بسیار تنده و برای کسایی مثل خودم زود حوصلشون سر میره عالیه
شخصیت اصلی بشدت باهوشه و قافلگیرتون میکنه
نمیتونی کتاب رو زمین بذاری
سحر مهرجویی
۱۴۰۲/۷/۹
واقعا کتاب جالبه و توصیفات طوری انجام شده که انگار در دادگاه و در دل ماجرا حضور داری حتما گوش کنید و اگر دوستش داشتین کتاب بدی آرامش ابدی سارا گوش کنید
مشاهده همه نظرات 31

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دفاع

برای دریافت کتاب صوتی دفاع و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.