معرفی و دانلود کتاب صوتی فینلی داناوان کلکش را می‌کند

عکس جلد کتاب صوتی فینلی داناوان کلکش را می‌کند
قیمت:
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فینلی داناوان کلکش را می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فینلی داناوان کلکش را می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فینلی داناوان کلکش را می‌کند

کتاب صوتی فینلی داناوان کلکش را می‌کند نوشته‌ی ال کاسیمانو، داستان زندگی مادری مجرد با دو بچه‌ی کوچک است که در مشکلات جدا شدن از همسر، گرفتن حضانت فرزندان، نوشتن کتاب جدیدش و تأمین هزینه‌های زندگی دست‌وپا می‌زند. این داستان جنایی طنز که از مجموعه کتاب‌های «فینلی داناوان» است، نامزد دریافت جایزه‌ی Left Coast Crime در سال 2022 بوده.

درباره‌ی کتاب صوتی فینلی داناوان کلکش را می‌کند

کتاب صوتی فینلی داناوان کلکش را می‌کند (Finlay Donovan Is Killing It) اثر ال کاسیمانو (Elle Cosimano)، ماجرای زندگی مادری با دو بچه‌ی کوچک است که به تازگی از همسرش جدا شده و با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند. داستان کتاب با ترسیم صحنه‌ای آشفته از صبح روز یکشنبه آغاز می‌شود؛ جایی که فینلی در تلاش است بدون کمک پرستار بچه‌هایش ( که بی‌خبر و توسط شوهرش از کار برکنار شده) پوشک پسر کوچکش را که شیره افرا را به همه‌جای صورتش مالیده عوض کند و هم‌زمان دختر کوچکش را که به خاطر شیطنت با قیچی، موهایش را به طرز افتضاحی کوتاه کرده به مهد کودک بفرستد. شغل فینلی نویسندگی است و رمان‌های جنایی قالب آثار او هستند، ولی او حتی در زندگی شغلی‌اش نیز دچار مشکل شده و آثارش فروش خوبی ندارند. موعد تحویل کتاب جدیدش نزدیک است و او هنوز کار چندانی از پیش نبرده، به همین خاطر مشکلات مالی و قرض و بدهکاری هم بر کوه دردسرهایش اضافه شده تا زندگی را برایش سخت‌تر کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی فینلی داناوان کلکش را می‌کند

ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که فینلی داناوان، شخصیت اصلی کتاب صوتی فینلی داناوان کلکش را می‌کند، برای دیدار با مدیر برنامه‌اش به رستورانی می‌رود که قبلاً بنا به اتفاقاتی، حضورش را در آنجا ممنوع کرده‌اند. این می‌شود که فینلی، به طرز مشکوکی و با کمک کلاه‌گیس و عینک تغییر قیافه می‌دهد تا بتواند وارد رستوران شود. او در ملاقات با مدیر برنامه‌اش، داستان کتاب جنایی جدیدش را برای او توضیح می‌دهد اما این توضیحات، باعث ایجاد سوتفاهمی جالب می‌شود. زنی که در میز کناری نشسته، با شنیدن حرف‌های فینلی او را با یک قاتل که در ازای پول، کلک دیگران را می‌کند، اشتباه گرفته و به همین خاطر به او پیشنهاد کار می‌دهد. این پیشنهاد با دستمزد هنگفتش، برای فینلی که در باتلاق مشکلات مالی گرفتار است وسوسه‌برانگیز می‌شود و پای او را به ماجرای قتلی مرموز باز می‌کند.

کتاب صوتی فینلی داناوان کلکش را می‌کند رمانی جنایی با لحنی طنازانه است که در کنار اتفاقات مرموز و وحشتناکش، لحظات خنده‌داری را هم به وجود می‌آورد و ردپایی از یک داستان عاشقانه نیز در آن دیده می‌شود. این کتاب صوتی اثری از ال کاسیمانو است که با تلاش الهام صیفی‌کار به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی موج کتاب و انتشارات کوله‌پشتی، به ترتیب ناشران صوتی و متنی این اثر هستند و شما آن را با صدای نگین خواجه‌نصیر می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب فینلی داناوان کلکش را می‌‏کند

  • جزو بهترین تریلرهای سال 2021 از نگاه مجله‌ی Suspense
  • از بهترین کتاب‌های کتاب‌خانه‌ی عمومی نیویورک در سال 2021
  • نامزد دریافت جایزه‌ی Left Coast Crime 2022 برای بهترین کتاب طنز معمایی

نکوداشت‌های کتاب فینلی داناوان کلکش را می‌‏کند

  • ال کاسیمانو به طرز استادانه‌ای تعلیق و طنز را ترکیب می‌کند. (نیویورک‌تایمز)
  • این کتاب سرگرم‌کننده، هوشمندانه و بسیار غافلگیرکننده است. (مگان میراندا)
  • اگر ژانر تریلر را می‌پسندید اما دوست دارید تلخیِ آن با طنزی ظریف جایگزین شود، این کتاب را مطالعه کنید. (POPSUGAR)
  • تریلری دیوانه‌کننده که در خواب هم فکر آن راحتتان نمی‌گذارد. (کاترین سنت جان)
  • با رسیدن به آخرین صفحه، تا مدت‌ها لبخند بر لبتان باقی خواهد ماند. (وندی واکر)

کتاب صوتی فینلی داناوان کلکش را می‌‏کند برای چه کسانی مناسب است؟

اگه به دنبال طنز و لحظات خنده‌دار در داستانی جنایی و معمایی می‌گردید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی فینلی داناوان کلکش را می‌کند می‌شنویم

ساعت تقریباً ده بود که بالاخره به خانه رسیدم. هنوز هم نمی‌دانستم با هریس میکلر چه کنم. داخل ون نشستم، موتور را روشن کردم، همان‌طور که در پارکینگ باز می‌شد انگشتانم را دور فرمان حلقه کردم. وارد پارکینگ که شدم، نور منعکس‌شده روی تخته، سایه‌ی وحشتناکی از من روی دیوار انداخت. اوضاع واقعاً درست نبود. بابت اینکه آن هیولای بیهوش در ون من بود استرس داشتم. باید با جورجیا تماس می‌گرفتم و همه‌چیز را برایش تعریف می‌کردم. او می‌دانست باید چه کار کنم و مطمئناً نمی‌گذاشت زندانی شوم، زیرا این‌گونه باید پرستار تمام‌وقت فرزندانم می‌شد. از ون بیرون رفتم؛ از فضای میان سپر و میز کار استیون که رد شدم، بدنم جلوی عبور نور را گرفت و موتور داغ ماشین بدنم را گرم کرد. شب رفته‌رفته سرد می‌شد و اگزوز ماشینم دود غلیظ و سفیدرنگی را در فضا و به سمت منزل خانم هگرتی پخش می‌کرد. آشپزخانه‌اش تاریک بود و خدا را شکر کردم که کلانتر محله بالاخره خوابیده بود!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
قسمت یک
25 دقیقه
قسمت دو
19 دقیقه
قسمت سه
18 دقیقه
قسمت چهار
10 دقیقه
قسمت پنج
19 دقیقه
قسمت شش
20 دقیقه
قسمت هفت
24 دقیقه
قسمت هشت
18 دقیقه
قسمت نه
10 دقیقه
قسمت ده
20 دقیقه
قسمت یازده
12 دقیقه
قسمت دوازده
16 دقیقه
قسمت سیزده
15 دقیقه
قسمت چهارده
17 دقیقه
قسمت پانزده
22 دقیقه
قسمت شانزده
18 دقیقه
قسمت هفده
14 دقیقه
قسمت هجده
16 دقیقه
قسمت نوزده
18 دقیقه
قسمت بیست
19 دقیقه
قسمت بیست‌ویک
12 دقیقه
قسمت بیست‌ودو
22 دقیقه
قسمت بیست‌وسه
20 دقیقه
قسمت بیست‌وچهار
16 دقیقه
قسمت بیست‌وپنج
22 دقیقه
قسمت بیست‌وشش
28 دقیقه
قسمت بیست‌وهفت
13 دقیقه
قسمت بیست‌وهشت
14 دقیقه
قسمت بیست‌ونه
18 دقیقه
قسمت سی
26 دقیقه
قسمت سی‌ویک
25 دقیقه
قسمت سی‌ودو
20 دقیقه
قسمت سی‌وسه
26 دقیقه
قسمت سی‌وچهار
15 دقیقه
قسمت سی‌وپنج
23 دقیقه
قسمت سی‌وشش
13 دقیقه
قسمت سی‌وهفت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فینلی داناوان کلکش را می‌کند
نویسنده
مترجمالهام صیفی کار
راوینگین خواجه نصیر
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فینلی داناوان کلکش را می‌کند

مانا
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
کتاب صوتی فینلی داناوان کلکش را میکند با صدای زیبا و گرم خانم نگین خواجه نصیر فوق العاده بود این کتاب که داستان مادری مطلقه که همسرش به او خیانت کرده و با دو فرزند و کوهی از مشکلات مادی و معنوی تنها گذاشته روایت می کند که می توان هم در حیطه جنایی و هم طنز قرار داد فیتلی داناوان که نویسنده ناشناس و مبتدی در حیطه کتاب های جنایی می‌باشد در اثر یک اشتباه مضحک وارد ماجرایی بس خطرناک شده که منجر به نوشتن یک رمان دو جلدی با فروش بالا و رفع مشکلات مادی و وارد شدن به یک ماجرای هیجان انگیز و رمانتیک می شود ماجرا ان چنان در بعضی مواقع هیجان انگیز میشود که شما را ناچار به دنبال خودش می کشد شما در این کتاب با لحظات متفاوتی رو به رو می شوید گاهی خنده گاهی عشق گاهی جنایت گاهی ترس و اضطراب و گاهی دلسوزی اما در اخر پس از موفقیت این مادر خنده و شادی هم به شما سرایت خواهد کرد هم کتاب متن زیبایی داشت هم راوی ان را خوب روایت کرده بود و هم ممنون از کتابراه که این کتاب خوب را رایگان در اختیار ما قرار داد.
زهرا عسگری
۱۴۰۲/۱۱/۴
من در سلیقه خودم‌ یک ۵ ستاره واقعی به این کتاب میدهم. اصلا به منطقی بودن داستان یا هر آیتم منتقدانه دیگه‌ای کاری ندارم، خیلی گوش کردن به این اثر برایم لذت بخش و سرگرم کننده بود‌. صدای خانم خواجه نصیر و اجراشون هم که دیگر نیازی به تعریف نداره، برای همه مشخصه. کتاب فوق العاده انرژی خوب و مثبتی داره، من خیلی دوستش داشتم و امیدوارم به زودی جلد دوم یا دنباله‌ای داشته باشه. این سبک جنایی معمایی طنزگونه واقعا جذاب و گیرا هست. تا جایی که من میدونم از این مجموعه ۲ اثر دیگه منتشر شده، این کتاب ۲۰۲۱ اومده و دو تا دیگر از مجموعه فینلی داناوان در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ منتشر شده توسط ال کاسیمانو، که امیدوارم به زودی ترجمه و به کتاب صوتی تبدیل بشه. اگر از تماشای سریالی مثل only murders in the building لذت بردید بدون شک این کتاب جذبتون میکنه، اگر هم ان سریال رو ندید و این کتاب رو دوست داشتید حتما ان هم تماشا کنید. عالی
پريا رضايي
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
با سلام
اول یک تشکر ویژه از سرکار خانم خواجه نصیر بکنم بابت صدای جذاب و جادوییشون که باعث میشه تا انتها بدون وقفه به داستان گوش فرا بدهی
تم داستان جنایی و معمایی هستش ولی با چاشنی طنز گونه که جذابترش میکنه و تشویق به خوندن میشی
فینلی یه زن نویسنده مجرده که دوتا بچه کوچیک داره و یه مقدار ناخواسته
و کمی خواسته وارد چند قتل میشه که در نهایت بدون اینکه پاش گیر بیفته از این جریانات قسر در میره
و اینکه شخصیتش جالبه چون با وجودیکه همسر سابقش و زنش بهش بد میکنن ولی هواشونو داره
این وسط شیطنتهای بچه هاش و وریا پرستار بچه هاشم به شیرینی داستان خیلی کمک میکنه
بنظرم این داستان روی محور زنان و تاثیر زیادی که روی جریانات زندگی میزارن میچرخه
چون بیشتر شخصیتهای اصلیش مثل فینلی و وریا و ترزا و …زن هستن
آخر داستان هم خیلی جالب و هیجانی تموم شد و یه جورایی باز موند که خواننده‌ها بر اساس سلیقه خودشون تمومش کنن
ولی همون حالت طنز باعث میشه حس بدی پیدا نکنی و تا اخرشو گوش بدی ببینی چی میشه
با تشکر از تیم کنابراه عزیز بخصوص خوانشگران محترم و خوش صدا که خبلی زحمت میکشند و آرزوی تندرستی و موفقیت براشون.
عسل
۱۴۰۲/۱۱/۷
واقعا کتاب جذابی بود. معمایی، پلیسی، جنایی، رمانتیک با چاشنی طنز.
فنیلی یک مادر مجرد نویسنده است که نا خواسته وارد یک ماجرای جنایی میشه و حوادثی برایش رخ میده که همزمان به عنوان کتابش انها رو می‌نویسه. پر از معما و سواله که با جلوتر رفتن یکی یکی به انها پاسخ داده میشه. هنوز تمومش نکردم، اما پر و
کششه دوست دارم مدام گوش بدم ببینم بعدش چی میشه. پیشنهاد می‌کنم حتما گوش کنید.
خانم خواجه نصیر واقعا گوینده‌ی توانایی هستند و اجرای فوق العاده‌ای دارند. ممنون از کتابراه عزیز و عوامل سازنده این مجموعه
Sanaz Nasiri
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
خیلی پیچیده و جاهایی طنز امیز و طولانی بود شخصیت ورا برام عجیبه و فینلی که انقدر همیشه منفی نگر به همه مسائل و ناامید حرف میزنه و استیون که چه فکری کرده با زن دو بچه رفته با یک زن و انقدر پرو با زن سابق و بدجنسش رفتار میکنه در کل کتاب جالبی بود و ارزش وقت گذاشتن رو داشت با تشکر از صدای خواننده عالی بود.
ضحی مختارزاده
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
به نظرم از نظر فنی نویسندگی و حفظ جذابیت و کشش داستان تا انتها، موفق بوده. گاهی احساس می‌کردم در حال تماشای یک سریال سرگرم کننده آمریکایی هستم! این یک تعریف نیست، منظورم به کار بردن یک سری مولفه‌ها و چارچوب‌های تکراری است.
P.azer
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
کتابی فوق العاده جذاب که با هر ویسی که گوش میدید دوست دارید ادامه اش رو برید و سریع تمومش کنید تا قسمت‌های بعدی رو هم خبردار بشید در کل کتابی بود که طنز و استرس و در زمان مشخص به خواننده میداد و خریدنش می‌ارزید
Eti Atshani
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
کتابی سرگرم کننده با محتوای، جنایی و آمیخته به طنز بود. داستان غیر معمول و گاهی تخیلی بنظر می‌رسید. اما از جذبه‌اش کم نمی‌کرد. و گوینده کتاب مسلط بودند و صدای گیرایی داشتند، با سپاس از همه شما دست‌اندر‌کاران
گلاره احمدی
۱۴۰۲/۱۲/۴
با سلام و تشکر فراوان. داستان به قدری روان و روای به قدری شیرین داستان رو گفتند که بدم نمیاد یک بار دیگه گوش بدهم. داستان بسیار جذاب و کاملا بدون حاشیه و وقت تلف کردن بود. باز هم ممنون
مریم مریم
۱۴۰۳/۲/۷
سلام
در ابتدای کتاب فینلی داناوان کلکش را می‌کند به جزییاتی برداخته شده که برای من حوصله سر بر بود و از نظر من یک کتاب معمایی قوی نیست
ممنون ارز کتابراه
شهرزاد شاه حسین زاده
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
من رو یاد سریال dead to me انداخت، یک داستان عالی، هیجانی، کمی کمدی و پر کشش واقعاً لذت بردم و اگر دنبال یک داستان هستید که حالتون رو خوب کنه این رو از دست ندید!
مریم گودرزی
۱۴۰۲/۱۰/۳
اولش فکر کردم داستان مسخره و آبکی داره ولی هرچه بیشتر داستان جلو رفت، بیشتر جذبم کرد. اجرای گوینده هم جذابیت داستان رو دو چندان کرده بود. 👌
Sanaz Darbandi
۱۴۰۲/۹/۲۷
هیجان انگیز، زیبا، نثری روان، گویشی عالی با مایه‌طنز گونه هر چقدر از شنیدنی بودن این رمان معمایی بگم کم گفتم واقعا پیشنهاد میکنم، ممنونم کتابراه
Hadi Aghamohammadi
۱۴۰۳/۱/۱۳
داستان واقعا جالب و متفاوتی نسبت به رمانهای جنایی دیگه داشت عالی بود و طنز هم به جا چاشنی داستان بود
رویا +
۱۴۰۲/۱۰/۹
خوب بود، البته جذابیت داستان به روایت خوب خانم خواجه نصیر ربط داشت. محتوای داستان پیچیده نیست اما ارزش شنیدن دارد.
مشاهده همه نظرات 28

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فینلی داناوان کلکش را می‌کند

برای دریافت کتاب صوتی فینلی داناوان کلکش را می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.