معرفی و دانلود کتاب صوتی دوازده گام به سوی زندگانی با مهربانی

عکس جلد کتاب صوتی دوازده گام به سوی زندگانی با مهربانی
قیمت:
۷۲۵۰۰ ۵۰,۷۵۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوازده گام به سوی زندگانی با مهربانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوازده گام به سوی زندگانی با مهربانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دوازده گام به سوی زندگانی با مهربانی

کتاب صوتی دوازده گام به سوی زندگانی با مهربانی اثر کارن آرمسترانگ، به شما کمک می‌کند، بتوانید دنیایی بهتر و مهربان‌تر برای خود ایجاد کنید، این کار ارزنده‌ترین وظیفه‌ی هر انسانی است.

همان‌گونه که از عنوان پیداست این کتاب صوتی ما را سوی مهربانی سوق می‌دهد. مطالب این کتاب بیشتر برگرفته از آموزه‌های ادیان راجع به مهربانی بوده و درصدد آن برآمده که بگوید شفقت و مهربانی تنها راه نجات انسان از شر، جنگ و ظلم است.

کارن آرمسترانگ (Karen Armstrong) این کتاب صوتی را در دوازده بخش به نام‌های: مهربانی را بیاموزیم، به دنیای خودت نگاه کن، با خودتان مهربان باشید، همدردی، ذهن آگاهی، رفتار، دانش ما چقدر ناچیز است، چگونه با یکدیگر گفت‌وگو کنیم، به فکر دیگران بودن، دانش، تشخیص، دشمنانت را دوست بدار، نوشته است.

دوازده گام به سوی زندگانی با مهربانی (Twelve steps to a compassionate life)، گام‌های پیشرفت به‌ سوی مهربانی و شفقت را به ما می‌آموزد. خانم آرمسترانگ به‌ عنوان یک دین‌ پژوه معتقد است که دنیای امروز ما بیشتر از هر زمان دیگری به شفقت معنوی نیازمند است و در این کتاب با تأکید بر خرد و دیدگاه معنوی، روش‌هایی را برای گسترش مهربانی ارائه می‌دهد. او تحقیقات زیادی درباره مذاهب و فرهنگ‌های مختلف داشته و اطلاعات بی‌شماری در این زمینه‌ها کسب کرده است.

او در این کتاب صوتی به آموزه‌های بزرگانی چون مولانا اشاره دارد و معتقد است مهربانی مسئله‌ای کمیاب و بسیار لازم برای بشر امروزی است. او می‌گوید در سراسر تاریخ شاهد پیکار میان مهربانی و عدالت و ستم بوده‌ایم. به گفته او مهربانی و شفقت می‌تواند پایان‌بخش مشکلات و ستم‌ها و ظلم‌های بشریت باشد.

مهربانی و شفقت به‌صورت ذاتی در تمام انسان‌ها وجود دارد و تنها کار ما بیداری این حس و به کار گرفتن آن است و برای بیداری این حس نیاز به آموزش داریم. این کتاب صوتی در دوازده فصل خود به آموزش ما برای بیداری و دستیابی به این حس پرداخته است. ناگفته نماند که برای رسیدن به عادات روحی باید مدام آن را تمرین کنیم و توصیه‌های این کتاب را به‌ صورت عملی به کاربندیم. علاوه بر آن ما برای رسیدن به مهربانی نیاز به انگیزه داریم و باید به آموزه‌های دینی، فرهنگی و اعتقادی خود درباره مهربانی رجوع کنیم و آن‌ها را در ذهن خود مرور کنیم زیرا آن‌ها از هر چیزی دیگری برای ما آشناتر و انگیزشی‌تر هستند و می‌توانند راه سریع‌تری برای رسیدن به مهربانی باشند. این کتاب برای به کار بستن این آموزه‌ها کمک زیادی به ما خواهد کرد.

خانم کارن آرمسترانگ پژوهشگر، نویسنده و فرهنگ‌شناس زاده 1944 در انگلیس است. او چند سال در یک کلیسای کاتولیک راهب بود و بعدها در دانشگاه رشته ادبیات خواند. بیشتر کتاب‌های او براساس پژوهش‌های او درباره ادیان است.
او در تلاش بوده تا اساس و بنیاد مشترک ادیان سامی را بیابد و داشته‌های همسان آن‌ها را در کتاب‌هایش به کار ببرد. به گفته او مهربانی یکی از نقاط مشترک در بین ادیان است که در دنیای امروز بشریت بسیار به آن نیازمند است. از کتاب‌های او می‌توان به پرونده‌ای برای خدا، تاریخ خداباوری، استحاله بزرگ جنگ مقدس، اسلام و بودا، پیکار برای خداوند، زندگینامه محمد رسول‌الله، تاریخ اورشلیم: یک شهر، خداشناسی از ابراهیم تاکنون و... را نام برد.

در قسمتی از کتاب صوتی دوازده گام به سوی زندگانی با مهربانی می‌شنویم:

اگر در زمان فراوانی منابع خود را تقسیم نکنید، در زمان نیازمندی چه کسی به شما و مردم‌تان کمک خواهد کرد؟ قبیله تنها در صورتی زنده می‌ماند که اعضای آن تمایلات شخصی خود را فرع بر نیازمندی‌های جمع قرار می‌دادند و حاضر می‌شدند که زندگی خویش را به خاطر کل جامعه کنار بگذارند. برای انسان‌ها ضرورت داشت که حتی وقتی غایب بودند، در ذهن دیگران حضوری مثبت داشته باشند.

این مسئله برای پدید آوردن محبت و علاقه در دیگر اعضای قبیله مهم بود، آنچنان‌ که اگر در سفر شکار گم یا زخمی می‌شدید، آن‌ها بازگردند و در پی شما بگردند؛ اما چهار اف نیز برای خصایل قبیله‌ای بسیار اهمیت داشت و به‌ اندازه افراد برای گروه هم ضروری بود؛ بنابراین نظام قبیله‌ای غالبا نمایانگر گونه‌ای قلمرو گرایی پرخاش جویانه، تمایل به مقام و منزلت، وفاداری بی‌قید و شرط به رهبر و گروه، سوءظن نسبت به غریبه‌ها و عزم ظالمانه برای کسب هر چه بیشتر منابع بود، حتی اگر این عزم بدان معنا بود که دیگر گروه‌ها از گرسنگی بمیرند.

احتمالا قبیله گرایی برای بقای هوموساپینس‌ها ضروری بود اما هنگامی‌ که انسان‌ها به تکنولوژی دست یافتند تا سلاح‌های کشنده‌تری بسازند و برای دستیابی به قلمرو و منابع گسترده‌تر، رقابت با یکدیگر را آغاز کردند، مسئله می‌توانست مشکل‌ آفرین باشد. وقتی انسان‌ها شروع به ساخت شهرها و کشورها کردند، این خصوصیت از بین نرفت و حتی امروزه نیز در جوامع ثروتمند و فرهیخته‌ای که در مورد بقای خویش هیچ تردیدی ندارند، از نو ظاهر شده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
پشت جلد
7 دقیقه
برداشت‌های تحسین‌آمیز در مورد کتاب
11 دقیقه
پیش‌گفتار - در آرزوی دنیایی بهتر - بخش اول
7 دقیقه
پیش‌گفتار - در آرزوی دنیایی بهتر - بخش دوم
15 دقیقه
پیش‌گفتار - در آرزوی دنیایی بهتر - بخش سوم
18 دقیقه
پیش‌گفتار - در آرزوی دنیایی بهتر - بخش چهارم
8 دقیقه
گام اول - مهربانی را بیاموزیم - بخش اول
9 دقیقه
گام اول - مهربانی را بیاموزیم - بخش دوم
8 دقیقه
گام اول - مهربانی را بیاموزیم - بخش سوم
10 دقیقه
گام اول - مهربانی را بیاموزیم - بخش چهارم
12 دقیقه
گام اول - مهربانی را بیاموزیم - بخش پنجم
10 دقیقه
گام اول - مهربانی را بیاموزیم - بخش ششم
15 دقیقه
گام اول - مهربانی را بیاموزیم - بخش هفتم
11 دقیقه
گام دوم - به دنیای خودت نگاه کن - بخش اول
13 دقیقه
گام دوم - به دنیای خودت نگاه کن - بخش دوم
26 دقیقه
گام سوم - با خودتان مهربان باشید - بخش اول
14 دقیقه
گام سوم - با خودتان مهربان باشید - بخش دوم
23 دقیقه
همدردی - بخش اول
13 دقیقه
همدردی - بخش دوم
6 دقیقه
ذهن آگاهی - بخش اول
6 دقیقه
ذهن آگاهی - بخش دوم
7 دقیقه
رفتار - بخش اول
8 دقیقه
رفتار - بخش دوم
20 دقیقه
دانش ما چقدر ناچیز است - بخش اول
18 دقیقه
دانش ما چقدر ناچیز است - بخش دوم
14 دقیقه
چگونه با یکدیگر گفتگو کنید - بخش اول
16 دقیقه
چگونه با یکدیگر گفتگو کنید - بخش دوم
14 دقیقه
به فکر دیگران بودن - بخش اول
19 دقیقه
به فکر دیگران بودن - بخش دوم
9 دقیقه
دانش - بخش اول
9 دقیقه
دانش - بخش دوم
14 دقیقه
تشخیص - بخش اول
18 دقیقه
تشخیص - بخش دوم
16 دقیقه
دشمنانت را دوست بدار - بخش اول
17 دقیقه
دشمنانت را دوست بدار - بخش دوم
7 دقیقه
سخن پایانی
1 دقیقه
موسیقی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دوازده گام به سوی زندگانی با مهربانی
نویسنده
مترجممحمود دانایی
راوینسترن حسنی، آسمان مصطفایی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۲۵۰۰ ۵۰,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دوازده گام به سوی زندگانی با مهربانی

V M
۱۴۰۰/۹/۲۵
خیلی مزخرفه واقعا اعصابتو خرد میکنه
قشنگ انگار معلم دینی اول راهنماییتون داره چرندیات میگه و نصیحتتون میکنه
کل حرف کتاب این بود مهربون باش
من فکر کردم کتابیه که تکنیکهای شفقت با خود رو داره میگه که مربوط به عزت‌نفس هست. حیف پولم
نتونستم حتی نصفشو گوش کنم حالم بد شد از بس به شعور انسانی و علم توهین کرد
پری پری
۱۳۹۹/۱/۲۹
تا اینجا که خوندم جالب نبود..
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دوازده گام به سوی زندگانی با مهربانی

برای دریافت کتاب صوتی دوازده گام به سوی زندگانی با مهربانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.