معرفی و دانلود کتاب صوتی کارگاه اندیشه: گفت و گو

عکس جلد کتاب صوتی کارگاه اندیشه: گفت و گو
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کارگاه اندیشه: گفت و گو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کارگاه اندیشه: گفت و گو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کارگاه اندیشه: گفت و گو

کتاب صوتی کارگاه اندیشه: گفت و گو اثری از احمدرضا آذر است. آذر در نتیجه‌ی برگزاری کلاس‌های نقد برای هنرجویان خود به این نتیجه رسید که در اغلب مباحث و گفت‌وگوها، جای خالی تحلیل‌های انتقادی به‌شدت احساس می‌شود و همین ایده به برگزاری کارگاه‌ اندیشه برای نوجوانان، گردآوری تجربیاتِ این کارگاه‌ها و انتشار آن‌ها به صورت کتاب حاضر انجامید.

درباره‌ی کتاب صوتی کارگاه اندیشه: گفت و گو

احمدرضا آذر در کتاب صوتی کارگاه اندیشه: گفت و گو، به موضوعات جالب‌توجه و مهارت‌های مهمی پرداخته است که نوجوانان باید آن‌ها را بیاموزند تا بتوانند در آینده در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود به کار گیرند. با برگزاری کلاس‌های نقاشی برای بزرگ‌سالان بود که آذر به کاستی‌ها و نقص‌های بسیاری در این حوزه پی برد. او که درصدد بود تا در کلاس‌های خود فضایی برای نقد و بررسی ایجاد کند، متوجه کمبودهای بسیاری در توانایی‌های افراد برای ارائه‌ی تحلیل‌های انتقادی شد.

احمدرضا آذر پیش از این نیز در تجارب مشابهی به ظرفیت بالایی که در حوزه‌ی توسعه‌ی خلاقیت کودکان در این خصوص وجود دارد، پی برده بود. به همین منظور، مطالعات جدیدی را با عنوان کارگاه اندیشه آغاز کرد و تلاش نمود به توسعه و پرورش مهارت‌های تفکر و تحلیل انتقادی در کودکان و نوجوانان دست بزند. فعالیت‌های او نه‌تنها برای کودکان و نوجوانان بلکه برای بزرگسالان نیز مفید و مناسب است.

کتاب صوتی کارگاه اندیشه: گفت و گو در قالب کارگاهی که برای چند نوجوان برگزار می‌شود، به معرفی و آموزش برخی مفاهیم و مهارت‌های مهم در تفکر و تحلیل پرداخته است و به‌طور ضمنی درصدد است تا آن مباحث را درونی‌تر و عمیق‌تر آموزش و رشد دهد.

کتاب صوتی کارگاه اندیشه: گفت و گو را به همت انتشارات سرو یاسین می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی کارگاه اندیشه

کارگاه اندیشه عنوان مجموعه‌ کتاب‌هایی است که با اتخاذ رویکردی بر پایه‌ی گفت‌وگو و مشارکت، درصددند تا مهارت‌های کودکان و نوجوانان را رشد و پرورش دهند. روایت در این کتاب‌ها در قالب بحث‌های گروهی در یک کلاس درس پیش می‌رود.

کتاب صوتی کارگاه اندیشه: گفت و گو برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی کارگاه اندیشه: گفت و گو برای تمامی نوجوانانی که قصد پرورش مهارت‌های گفتاری خود را دارند، نکاتی جالب‌توجه و مفید در بر دارد.

در بخشی از کتاب صوتی کارگاه اندیشه: گفت و گو می‌شنویم

استاد: صبر کنید، قرارمون چی شد؟ اگر همه با هم حرف بزنیم چی می‌شه؟
زهرا: صدا به صدا نمی‌رسه.
استاد: آفرین. اولین شرط گفت‌وگو این است که اول یکی بگه، بعد دیگری. برای همین می‌گن گفت‌وگو؛ یعنی اون گفت، حالا تو بگو.
استاد ادامه داد: بله، این‌جا کارگاه اندیشه است. کسی می‌دونه کارگاه یعنی چه؟
علیرضا دستش را بالا برد و گفت: جایی که بشه حرف زد.
بعضی از بچه‌ها زیرزیرکی خندیدند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
32 دقیقه
گفت‌وگو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کارگاه اندیشه: گفت و گو
نویسنده
راویصنم صالحی، نازنین مهیمنی، آسیه گرجی، نگین خواجه نصیر، شهرزاد عبدحق، بهرام سروری نژاد
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کارگاه اندیشه: گفت و گو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کارگاه اندیشه: گفت و گو

برای دریافت کتاب صوتی کارگاه اندیشه: گفت و گو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.