معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهن‌ آگاهی به زبان ساده: راهنمای علمی برای زندگی در لحظه حال

عکس جلد کتاب صوتی ذهن‌ آگاهی به زبان ساده: راهنمای علمی برای زندگی در لحظه حال
قیمت:
۴۲۰۰۰ 21000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن‌ آگاهی به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن‌ آگاهی به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ذهن‌ آگاهی به زبان ساده: راهنمای علمی برای زندگی در لحظه حال

پیش به سوی زندگی بدون اضطراب! اولیویا تلفورد قرار است در کتاب ذهن‌ آگاهی به زبان ساده تکنیک‌هایی را به شما آموزش دهد که به کمک آن‌ها بتوانید با تسلط بر افکار خود و زندگی در لحظه‌ی کنونی، نگرانی و اضطراب‌ها را از خودتان دور کنید. در دنیای پرهرج‌و‌مرج امروزی آنچه بیش از همه به آن نیاز دارید، رسیدن به آرامش از طریق راهکارهای پیشنهادی این کتاب است.

درباره کتاب صوتی ذهن‌ آگاهی به زبان ساده

به عنوان انسان‌های عصر مدرن، هر روزه در حال تجربه‌ی فشارهای روانی هستیم؛ اتفاقات ریز‌و‌درشتی که موجب تکانش‌های عصبی و واکنش‌های جسمانی ما می‌شوند. اما انسان تا کجا توان رویارویی و با اضطراب‌ها را دارد؟ چطور یک نفر می‌تواند با کمترین هزینه به مقابله با نگرانی‌هایش بپردازد؟ اولیویا تلفورد (Olivia Telford) در کتاب ذهن‌‌آگاهی به زبان ساده (Mindfulness) روش متفاوتی را برای رسیدن به آرامش ارائه می‌کند. نیازی نیست به جلسات طولانی مشاوره یا تکنیک‌های خودهیپنوتیزمی روی بیاوریم. فقط کافیست بر لحظه‌ی حال و روی ذهن خود تمرکز کنیم و به نقطه‌ای برسیم که روانشناسان آن را ذهن‌‌آگاهی می‌نامند. نویسنده تکنیک‌هایی را پیش روی شما قرار می‌دهد که به لحاظ علمی معتبر بوده و برای همه‌ی انسان‌ها قابل استفاده هستند و مهمتر از همه اینکه هیچ هزینه‌ای ندارند!

با شنیدن کتاب صوتی ذهن‌‌آگاهی به زبان ساده قادر خواهید بود مدیتیشن را به بخشی از زندگی روزمره‌ی خود تبدیل کرده و به این ترتیب، زندگی خود را مملو از آرامش کنید. زبان ساده و ارائه‌ی راهکارهای عملی از ویژگی‌های شاخص این کتاب هستند. در حقیقت، شما با شنیدن این کتاب قرار نیست با تکنیک‌های غیر منطقی یا غیرقابل‌اجرا مواجه شوید. نیازی نیست گوشه‌ی عزلت بنشینید و از مردم و دنیا کناره‌گیری کنید. تنها لازم است در اجرای راهکارهای این کتاب کمی صبر و تداوم به خرج بدهید تا در همین دنیای شلوغ هم، زندگی آرامی را تجربه کنید.

اولیویا تلفورد به ما می‌آموزد که با به‌کارگیری چند تکنیک ساده می‌توانیم بر آشفتگی عاطفی خود مسلط شویم. ذهن‌آگاهی و خودآگاهی کلید اصلی رهایی از زندگی پرتنش هستند. اگر شما هم از فشار اضطراب‌ها به تنگ آمده‌اید، کتاب صوتی ذهن‌آگاهی همان‌ چیزی است که حال شما را دگرگون می‌کند.

این اثر را فرناز ولی‌زاده به فارسی برگردانده و انتشارات اندیشه آگاه منتشر کرده است. سپیده مالمیر گویندگی این کتاب را به عهده داشته و نشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب یاران فناور آن را به کتاب گویا تبدیل کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی ذهن‌ آگاهی به زبان ساده

  • کتابی خارق‌العاده و کامل... (Daniel Walter)
  • یک راهنمای کوچک شگفت‌انگیز برای زندگی خوب! (Patrik Edblad)
  • چه قبلاً مدیتیشن را امتحان کرده باشید چه کاملاً تازه‌کار باشید، این کتاب راهنمایی عالی است. (Judy Dyer)

کتاب صوتی ذهن‌ آگاهی به زبان ساده مناسب چه کسانی است؟

اگر به مباحث روانشناسی علاقه دارید، شنیدن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم. همچنین اگر از طرفداران مدیتیشن، خودآگاهی و ذهن‌آگاهی هستید هرگز شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

با اولیویا تلفورد بیشتر آشنا شویم

اولیویا تلفورد یکی از نویسندگان موفق در دنیاست که در گسترش سبک زندگی مینیمال در میان مردم بسیار اثرپذار بوده است. او که یک نویسنده دانمارکی است در محیطی آشفته زندگی کرده و دوران سختی را پشت سر گذاشته است. اما همواره تلاش کرده تا محیط اطرافش را کنترل کند و مراقبت از روح خود را جدی بگیرد.

او با نوشتن آثاری در زمینه‌ی مراقبه و زندگی مینیمال نشان داد که راز شاد زیستن در دارایی‌های زیاد نیست و در بسیاری از موارد، شلوغ بودن زندگی،‌ جلوی رسیدن به خواسته‌ها را می‌گیرد! از دیگر آثار تلفورد می‌توان به کتاب «درمان شناختی رفتاری به زبان ساده» و «هنر زندگی مینیمالیستی» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب ذهن‌ آگاهی به زبان ساده

  • عادت‌های ما رفتارهای ما را شکل می‌دهند و می‌توانند زندگی ما را به شیوه‌های مختلفی تغییر دهند.
  • نسبت به آنچه ممکن است در آینده اتفاق بیفتند، دید بازتری داشته باشید و بیش‌ازحد طبق انتظارات خود پیش نروید.
  • مغز ما به‌طور بالقوه برای شکل دادن به عادت‌ها طراحی شده است و زمانی که تحت استرس قرار می‌گیرد، تمایل دارد که غیرمنطقی عمل کند.
  • دارایی‌های مادی ما را خوشحال می‌کنند، اما وقتی پای طمع به میان می‌آید به این معنی خواهد بود که این خوشحالی‌ها بسیار کوتاه‌مدت خواهند بود.
  • از طریق ذهن‌آگاهی و مشاهده، می‌توانیم یاد بگیریم که هوس‌های خود را مدیریت کنیم و تغییرات ساده‌ای در عادت‌های روزمره خود ایجاد کنیم که از بروز آن‌ هوس‌ها جلوگیری ‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی ذهن‌ آگاهی به زبان ساده می‌شنویم

متخصصینِ ذهن‌آگاهی بر این باورند که افکار ما بر حالت‌های روانی‌مان تأثیر دارند. آن‌ها همچنین معتقدند که افراد افسرده معمولاً به روش‌های خاصی فکر می‌کنند؛ اما آن‌ها با آرون تی. بک در یک نکته کلیدی اختلاف‌نظر دارند. متخصصین ذهن‌آگاهی معتقدند افراد افسرده به‌جای به چالش کشیدن افکار غیرمفید، باید یاد بگیرند که نظاره‌گر احساسات ناخوشایند خود باشند. ما می‌خواهیم ببینیم که چگونه تمرین‌های ذهن‌آگاهی می‌توانند به کاهش علائم افسردگی کمک کنند. سایر فصول این کتاب به‌طور غیرمستقیم به علائمی می‌پردازد که در اینجا به آن‌ها پرداخته نشده است. به‌عنوان‌مثال، تحریک‌پذیری یکی از علائم رایج افسردگی است، بنابراین ممکن است فصل مدیریت خشم برای شما مفید باشد.

افسردگی در بیشتر موقعیت‌ها باعث می‌شود که از شادی‌ها لذت نبرید. به‌عنوان‌مثال، با همسر یا فرزندان خود اوقات خوبی را می‌گذرانید، اما احساس شادی بسیار کمی دارید و این مسئله منجر به احساس افسردگی بیشتر در شما می‌شود. شما با خود فکر می‌کنید، «اگر من حتی نمی‌توانم از این اوقات خاص لذت ببرم، ادامه دادن آن چه فایده‌ای دارد؟» تمرین‌های ذهن‌آگاهی به شما کمک می‌کنند دوباره هیجان و لذت را تجربه کنید. شما به یاد می‌آورید که حس شادی چقدر لذت‌بخش است. ذهن‌آگاهی همچنین شما را به تلاش برای یافتن شادی در موقعیت‌های روزمره تشویق می‌کند که باعث می‌شود شادتر شوید. تمام تمرین‌های این کتاب به شما کمک می‌کنند تا روش زندگی در لحظه حال را یاد بگیرید و در نتیجه لذت زندگی را افزایش دهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
فصل اول: ذهن‌آگاهی
11 دقیقه
فصل دوم: تمرین‌های ساده ذهن‌آگاهی
12 دقیقه
فصل سوم: چگونه مدیتیشن کنیم
32 دقیقه
فصل چهارم: با کمک ذهن‌آگاهی، استرس و منفی‌گرایی را کاهش دهید
16 دقیقه
فصل پنجم: ذهن‌آگاهی و مدیریت خشم
24 دقیقه
فصل ششم: افسردگی و ذهن‌آگاهی
16 دقیقه
فصل هفتم: تمرین‌های ذهن‌آگاهی برای درمان اضطراب و حملات پانیک
19 دقیقه
فصل هشتم: ایجاد عادت‌های بهتر با ذهن‌آگاهی
23 دقیقه
فصل نهم: غلبه بر اهمال‌کاری و افزایش بهره‌وری با استفاده از ذهن‌آگاهی
11 دقیقه
فصل دهم: شکست دادنِ سندرم «هر وقت... آنگاه» به‌وسیله ذهن‌آگاهی
11 دقیقه
فصل یازدهم: زندگی در زمان حال و هم‌زمان، برنامه‌ریزی برای آینده
14 دقیقه
فصل دوازدهم: ذهن‌آگاهی و روابط عاشقانه
15 دقیقه
فصل سیزدهم: تبدیل کردنِ ذهن‌آگاهی به بخشی از زندگی روزمره
5 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ذهن‌ آگاهی به زبان ساده: راهنمای علمی برای زندگی در لحظه حال
نویسنده
مترجمفرناز ولی زاده
راویسپیده مالمیر
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه صوتی
۴۲۰۰۰ 21000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ذهن‌ آگاهی به زبان ساده

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱/۲۱
کتاب صوتی بسیار قوی با موضوعی ثابت شده و قابل تامل. در این کتاب عالی نویسنده که شناخت بالا و درک کاملی از این موضوع داره سعی بر این داره که به خواننده القا کنه همه‌ی قدرت در ذهن و افکار ماست. با کنترل کردن افکار می‌تونیم از خیلی از تنش‌ها و ضررها جلوگیری کنیم و یک زندگی ساده ولی پر از لذت رو تجربه کنیم. راهکارهایی که اشاره می‌کنه در این کتاب خیلی قابل فهم و ساده هستند، کتابیه که با شنیدنش لذت خواهید برد چون دقیقا داره به نکاتی اشاره می‌کنه که برای خیلی هامون قابل لمس هست چرا، چون درگیر همین مسائل هستیم. با مطالعه این کتاب خوب، به رشد شخصی خودمون و ارزش دادن به وجوتون کمک کنید. سپاس از ترجمه‌ی بسیار روان و قوی و خوانشی دلنشین و جذاب. سپاس از تیم تهیه کننده و کتابراه عزیز
ابراهیم زبیری
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
موضوع خودآگاهی و ذهن آگاهی موضوع بسیار عمیقی هست که اگه بخوایم حقیقتا نتیجه گیری بکنیم همه‌ی این نوشته‌ها را زیر سؤال خواهد برد، عملکرد ذهن و خلق افکار هرگز به اختیار ما نیست، ما فکرهای خودمان را انتخاب نمی‌کنیم، بلکه فکرها خودشون میان و میرن، لذا افکار که دقیقا باعث و منجر به احساس و عمل می‌شوند، در کنترل ما نیستند، و این دلیل بسیار خوبی برای اینه که انسان به اهمیت نیروی حال و و قدرت پذیرش پی ببره، لذا هرگونه تلاش برای مهار ذهن و احساس محکوم به شکسته، سعی و تلاش برای فائق آمدن بر ذهن و افکار مشکل ما را در این زمینه پیچیده تر و عمیق تر خواهد کرد
Reza Nazifi
۱۴۰۱/۹/۱۲
من دوبار گوش کردم ابن کتاب رو محتوی خیلی خوبی داره اما متاسفانه استفاده از آهنگ نامتناسب و تدوین بد صدا، باعث از دست رفتن قسمت مهمی از کتاب میشه خوانش کتاب بعضی وقتها خوبه اما چون در دفعات مکرر ضبط و تدوین شده مشخصه کاملا که کسی که تدوین می‌کنه با کتاب اصلا ارتباط نگرفته سرفصل‌ها خیلی بد گفته میشه مخصوص در فصل‌های اخذ اصلا ارتباط برقرار نمیشه با متن نوشته شده فصل‌های اخر رو گویا خواننده فقط گفته که زود تموم بشه و تدوینگر هم بدتر از خواننده متن کتاب فدای بی دقتی خواننده و تدوین موزیک و صدا شده ایکاش دقت بیشتری میکردن
سیاوش رحیمی
۱۴۰۱/۹/۱۹
باسلام خدمت دوستان و تهیه کنندگان بنده یه انتقاد داشتم بنظرم خیلی مبتدیه کاش میشد طوری طبقه بندی کنید که افرادی با مطالعه و تجربه بیشتر ضرر نکنن و بدونن اینجور کتابها برای افرادی با مطالعه کمتر مناسب تره تا افرادی که سطح بالاتری دارند واگر میشد از دو خواننده استفاده میشد تا شنونده ارتباط بهتری بگیره بسیار تاثیر گذارتر بود (ممنون از مدیریت کتابراه)
شیرین ملکپوش
۱۴۰۱/۹/۲
بسیار تاثیر گذار بود و ازهمه مهمتر زبان ساده تری را برای یاد دادن همه چیز راجب زندگیه هرچی عالی تر انتخاب کرده ویادگیری بسیار اسان و شیرین تر بود
Fafa
۱۴۰۱/۹/۱۲
برای افرادی که به کل با ذهن آگاهی آشنایی ندارن می‌تونه جالب باشه ولی مبتدیه و برای افرادی که تجربه یا مطالعه تو این زمینه دارن چیز جالبی نیست
سبحان فاله فاله
۱۴۰۱/۹/۲۷
کتاب بسیار تاثیر گذاری بود چند بار گوش دادم خوانش گوینده هم بسیار عالی بود ممنون از موسسه کتابراه
صبا
۱۴۰۱/۹/۲
اگر دنبال آرامش در زندگی هستید این کتاب رو توصیه میکنم
said sabouri
۱۴۰۱/۹/۲
صدای گوینده بسیار زیبا و آرامش بخش هست و خود کتاب هم بسیار زیباست.
Elham Khadang
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
واقعا ذهن آگاهی بود
واقعا ساده بود
تمرینی برای حضور در لحظه‌ی حال
معصومه کاظمی
۱۴۰۲/۵/۱۱
کتاب خوب و کاربردی برای ایجاد حال خوب است
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۱/۱۱/۶
واقعا هرکسی این کتاب عمقی گوش کنه رنگ واقعی ارامش میبینه
Zahra fardi
۱۴۰۱/۹/۲۶
بسیار ساده توضیح دادن. جالب و قابل درک بود
کاربر b
۱۴۰۱/۹/۱۲
ذهن آگاهی مهارت بسیار مهمی است که باید تمرین کنیم
سپیده سادات شاه طاهری
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
بنده صوتی رو گوش دادم عالی بود.
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ذهن‌ آگاهی به زبان ساده

برای دریافت کتاب صوتی ذهن‌ آگاهی به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.