معرفی و دانلود کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی

عکس جلد کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی

مردی ناامید از همه چیز، به‌سراغ یک کوچ یا مربی می‌رود تا به سردرگمی‌هایش در محیط کار پایان بدهد. کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش، حاصل گفت‌وگوی مربی و مراجعی است که از شغلش خسته شده و نمی‌داند قدم بعدی‌اش باید چه باشد. کریس وست فال سال‌ها تجربه‌ی مربی‌گری‌اش را در اختیار مخاطبان این کتاب قرار داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش

همه‌ی ما در فضای کارمان دچار مشکلاتی می‌شویم. انتظاراتی که از ما دارند، ضرب‌الاجل‌هایی که باید به آن‌ها برسیم، درگیری‌ها و چالش‌هایی که با همکاران دیگرمان داریم، اعتمادبه‌نفسی که لازم است در محیط کار از خود نشان دهیم و... همه و همه از مشکلات رایج محیط‌های شغلی هستند که هر کسی ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شود. حالا مردی را تصور کنید که در ظاهر موفق است؛ اما به‌هیچ‌وجه از زندگی شغلی خود راضی نیست. برای همین به یک مربی یا کوچ مراجعه می‌کند تا بخشی از مشکلات خویش را حل کند. کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش (Easier: 60 Ways to Make Your Work Life Work for You)، گفت‌وگوی بین این مرد و مربی‌اش است.

شخصیت اصلی کتاب در آستانه‌ی یک تصمیم بزرگ قرار دارد. او نمی‌داند که به خاطر پرداخت قرض‌هایش لازم است به کار پردردسرش ادامه دهد یا همه چیز را رها کند و به‌دنبال شغلی جدید برود یا در جست‌وجوی راه دیگری باشد. در این میان او نزد یک کوچ یا مربی می‌رود و از او کمک می‌خواهد. کریس وست فال (Chris Westfall) خود یکی از پرطرفدارترین کوچ‌های سایت فوربز است که به رشد کسب‌وکارهای زیادی کمک کرده. او به‌طور مرتب در شبکه‌های مختلف تلویزیونی ظاهر می‌شود و برای کارآفرینان و مدیران در سرتاسر جهان سخنرانی می‌کند. به همین دلیل می‌توان به‌راحتی او را در نقش کوچ کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش تصور کرد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش

همانطور که از عنوان فرعی کتاب پیداست، کریس وست فال 60 راه برای آسان‌تر کردن زندگی کاری معرفی می‌کند. با این کتاب می‌آموزیم که چگونه بر عوامل حواس‌پرتی در محیط کار غلبه کنیم، بهترین نسخه‌ی خودمان باشیم، با دیگر همکاران چطور برخورد نماییم، از تنش و استرس دوری گزینیم و چگونه راه آسان‌تری برای انجام کارها بیابیم.

هنگامی که کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش را می‌شنویم، در بسیاری از جاها خودمان را جای شخصیت اصلی می‌گذاریم و با خود فکر می‌کنیم اگر در چنین موقعیتی قرار گرفته بودیم، چه کاری انجام می‌دادیم؟ آن‌قدر غرق پاسخ به این سؤالات می‌شویم که نمی‌فهمیم کتاب چه زمانی به پایان می‌رسد. توصیه‌های مربی کتاب و نکاتی که به مراجعش گوشزد می‌کند، ارزش بسیار زیادی دارند و ما را به اندیشیدن وامی‌دارند.

انتشارات اژدهای طلایی نسخه‌ی متنی این اثر کریس وست فال را با ترجمه‌ی بهاره مظاهری منتشر کرده. نشر جیحون کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش را با صدای افشین اعتماد تهیه نموده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش

  • برخلاف بسیاری از کتاب‌هایی که تابه‌حال خوانده‌ام، این اثر کتابی قدرتمند و تحول‌آفرین است. کریس‌ وست فال با داستان‌گویی خیره‌کننده‌اش نکاتی را به شما گوشزد می‌کند که انتظارش را ندارید. (برنت پینویدیک، نویسنده‌ی کتاب «قانون سه دقیقه»)

  • سخت‌ گرفتن زندگی برایمان تبدیل به عادت شده. اما در کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش می‌بینید که همه چیز چقدر می‌تواند آسان‌تر شود اگر کمی به درون خودتان نگاه کنید. (مایکل نیل، نویسنده‌ی کتاب «مربی برتر»)

  • اگر به این فکر می‌کنید که تغییری بزرگ در شغل خود به وجود آورید یا آینده‌تان را دگرگون کنید، کتاب رام کردن شغل سرکش را بخوانید. بی‌شک طرز فکر شما درباره‌ی موفقیت و شکست تغییر خواهد کرد. (دوری کلارک، نویسنده‌ی کتاب «بازی بلندمدت»)

  • کتاب درخشان کریس وست‌ فال بدیع و خلاقانه است؛ زیرا ما را به یک جلسه‌ی کوچینگ عمیق و متحول‌کننده می‌برد که در آن مراجع و کوچ، صمیمانه و مؤثر با هم سخن می‌گویند. (استیو چندلر، نویسنده‌ی کتاب «خودتان را دوباره بسازید»)

کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش برای چه کسانی مناسب است؟

فرقی ندارد مدیر هستید یا کارمند. کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش برای همه‌ی کسانی است که کار می‌کنند.

در بخشی از کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی می‌شنویم

به کدوم خودم باید باور داشته باشم؟ به اونی که فقط یه بسته های‌بای می‌خوره یا به اونی که سر «جاش»، که از همکارای حسابداریه، داد می‌زنه که البته حقش بود. یا به اونی که بهش ترفیع ندادن و به‌جای اون به برادرزاده‌ی یکی از اعضای هیئت‌مدیره ترفیع دادن؟ چون هر سه تای این‌ها الان همین‌جا حی و حاضر روی طاقچه‌ی دلم هستن.

من از بگو مگو خوشم میاد و شخصیتم جوری نیست که بتونم از کسی چیزی یاد بگیرم. من خیلی اعتقادی به خودباوری ندارم. من آدمایی رو می‌شناسم که هیچ اعتمادبه‌نفس و خودباوری ندارن؛ اما زندگی خوبی دارن. پول‌دارن، موفقن و تو کارشون ماهرن. این‌جور آدما پدر و مادرای مهربون و دلسوزی هستن، شریک زندگی فداکاری هستن و حتی همیشه به خودشون شک می‌کنن. مشکل منم دقیقاً نداشتن اعتمادبه‌نفسه. رئیسم یه بار بهم گفت همین بی‌اعتمادبه‌نفسی‌اش به نفعش شد. اون همیشه یه قدم جلوتر بود و می‌دونست قراره چی پیش بیاد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
12 دقیقه
سخن ناشر
4 دقیقه
پیشگفتار
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
10 دقیقه
یک: رسیدن
31 دقیقه
دو: درک حقیقت
8 دقیقه
سه: عقیده‌ی تازه
13 دقیقه
چهار: عملیات نجات
17 دقیقه
پنج: هویت تازه
30 دقیقه
شش: نقشه‌ی جسورانه
31 دقیقه
هفت: بازگشت به خانه
19 دقیقه
هشت: کشفیات
6 دقیقه
نُه: راه تازه
14 دقیقه
ده: آخر هفته‌ی ازدست‌رفته
26 دقیقه
یازده: زنگ زدن به پلیس
19 دقیقه
دوازده: آخرین تلاش
27 دقیقه
سیزده: به‌سوی چوبه‌ی دار
26 دقیقه
چهارده: زندگی بعد از مرگ
19 دقیقه
پانزده: مسائل مالی
24 دقیقه
شانزده: از اهدافت جلو بزن - قسمت اول
27 دقیقه
شانزده - قسمت دوم
27 دقیقه
هفده: ساختن آینده -قسمت اول
21 دقیقه
هفده - قسمت دوم
8 دقیقه
هجده: زیر آسمان آبی
8 دقیقه
فصل آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی
نویسنده
مترجم‬بهاره ‬مظاهری
راویافشین اعتماد
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش

برای دریافت کتاب صوتی رام کردن شغل سرکش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.