معرفی و دانلود کتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی

عکس جلد کتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی
قیمت:
۴۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی

کتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی نوشته‌ی کریس وست فال راهنمایی عملی است که در قالب یک داستان، استراتژی‌های ارزشمندی را برای رسیدن به موفقیت شغلی در اختیارتان می‌گذارد. این توصیه‌ها به شما کمک می‌کنند زمان‌تان را در محل کار مدیریت کنید، بین زندگی شخصی و حرفه‌ای‌تان تعادل برقرار سازید و در نهایت، ‌بهره‌وری خود را بالا ببرید. خواندن کتاب نامبرده برای هرکسی که می‌خواهد زندگی حرفه‌ای خود را بهبود ببخشد، ضروری‌ به نظر می‌رسد.

درباره‌ی کتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی

بسیاری از ما در زندگی شغلی خود سرخورده و ناکام هستیم و احساس می‌کنیم که شغل‌مان برای‌مان مایه‌ی دردسر و کلافگی شده است. به هزار و یک دلیل نه دیگر انگیزه‌ای برای کار داریم و نه اشتیاقی برای فعالیت. دل‌مان می‌خواهد به جای آن‌که هشت یا نُه ساعت تمام را پشت میز بنشینیم، انرژی روانی و جسمانی خود را صرف کار مهم‌تر و باارزش‌تری کنیم. شما قرار است در کتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی (Easier: 60 Ways to Make Your Work Life Work for You) نوشته‌ی کریس وست فال (Chris Westfall) داستان مردی را بخوانید که با احساساتی مشابه دست‌وپنجه نرم می‌کند.

مرد ناکام دلش می‌خواهد تغییر کند، مسیر زندگی‌اش را دگرگون سازد و ببیند در نهایت، از کجا سر در می‌آورد. او با یک کوچ آشنا می‌شود؛ کسی که درباره‌ی او می‌گویند به افراد زیادی کمک کرده تا از دل ناکامی به بهروزی برسند. مرد ناکام تردید دارد؛ اینها همه بازارگرمی برای کوچ است یا او واقعاً می‌تواند زندگی آدم‌ها را تغییر دهد و به آن‌ها در مسیر کسب‌وکارشان یاری برساند؟ مرد ناکامِ کتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی کنجکاو شده است. هر چه که هست، ارزش امتحان کردن دارد. به هر حال اوضاع شغلی‌اش از این بدتر که نمی‌شود. این‌چنین است که تصمیم می‌گیرد با کوچ به گفت‌وگو بپردازد. مکالمه‌ای که برای همیشه زندگی او را دگرگون می‌سازد!

ماجرا از این قرار است که بخش تحت سرپرستی مرد ناکام در وضعیت نابه‌سامانی قرار دارد. حتی زمانی که ساعت کاری تمام می‌شود، سرزنش، اضطراب و حسرت مرد را رها نمی‌کند. مدام سر کوچک‌ترین مسائل خود را عذاب می‌دهد و مدام گره در کارش می‌افتد. مسئولیت او توسعه‌ی کسب‌وکار شرکت است، اما این اواخر، تنها کاری که انجام نداده توسعه دادن کارش بوده. نه دستاوردهای شغلی‌اش افزایش یافته‌اند و نه شرکت رشدی کرده. مرد حق دارد ناکام شده باشد. احساس می‌کند کاملاً به‌دردنخور و بی‌مصرف شده و از اول هم همینطور بوده. با این همه، تصمیم گرفته تیری در تاریکی رها کند و برای زندگی‌اش مربی‌ای استخدام کند. چرا که قصد دارد آزادی و اختیار داشته باشد و از این شری که دامنش را گرفته، رها شود. سخن را کوتاه کنیم. مرد پیش کوچ (مربی) آمده تا تغییر کند، اما توصیه‌ی کوچ شوکه‌اش می‌سازد: «تنبلی کن!»

معرفی و دانلود کتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی

نه، تنبلی پاسخ مناسبی به مرد ناکام کتاب رام کردن شغل سرکش نیست. او باید به جای تنبلی کردن، اول حال و اوضاع روحی‌اش را سروسامان دهد و بعد تلاش کند با کمک کوچ جرأت استعفا دادن پیدا کند. مردِ بیچاره... هیچ خبر ندارد قرار است پنج روز دیگر از کار اخراج شود...

در کتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی داستان مرد ناکام با مربی عجیبش را مطالعه می‌کنیم و می‌بینیم که مربی چگونه با راهکارهایی به مرد آموزش می‌دهد شغل سرکش و رام‌نشونده‌اش را تحت کنترل بگیرد و از حس کرختی‌ای که احاطه‌اش کرده، رها شود. در واقع کریس وست فال از خلال یک داستان به شما نشان می‌دهد که قرار نیست تا همیشه راجع به کارتان حال بدی داشته باشید؛ راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید از حال بد به حال خوب تغییر کنید و احساس موفقیت شغلی داشته باشید، یا دست‌کم کمتر سرخورده باشید.

چرا باید به نویسنده‌ی کتاب اعتماد کنیم و بپذیریم که می‌توانیم شغل سرکش‌مان را کنترل کنیم؟ پیشینه‌ی کریس وست فال و موفقیت‌های او در حوزه‌ی کسب‌وکار به ما نشان می‌دهد که می‌توان به او اعتماد کرد. کریس وست فال یکی از موفق‌ترین کارآفرینان، شخصیت‌های رسانه‌ای و رهبران کسب‌وکار در سرتاسر دنیاست. به طور ثابت برای مجله‌ی فوربز مقاله می‌نویسد و نوشته‌هایش در نشریه‌های معتبر دیگری همچون موفقیت، کارآفرین، یو اس نیوز‌اند ورلد ریپورت به انتشار رسیده است.

با مطالعه‌ی کتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی می‌آموزید:

  • از پس چالش‌ها و مشکلات شغلی‌تان بربیایید؛
  • در محیط کار همدل‌تر باشید؛
  • به آزادی واقعی دست پیدا کنید؛
  • انعطاف‌پذیرتر و سازگارتر باشید؛
  • و در نهایت شغل‌تان را برای خودتان آسان‌تر سازید.

کتاب رام کردن شغل سرکش می‌تواند برای گروه زیادی از مخاطبان مفید واقع شود. دسته‌ی نخست کارمندان هستند. چه تازه کارتان را شروع کرده باشید و چه سال‌ها شاغل باشید، این کتاب می‌تواند بینش‌ها و استراتژی‌های ارزشمندی را برای بهبود زندگی کاری شما ارائه دهد. دسته‌ی دوم مدیران و رهبران تیم‌ها هستند. اگر مدیر یک شرکت هستید، کتاب رام کردن شغل سرکش می‌تواند شما را در حل و فصل کردن چالش‌های پیش روی اعضای تیم یاری کند. این اثر همچنین راهبردهایی برای ارتباط مؤثر، ایجاد روابط قوی و ترویج فرهنگ کار سالم را ارائه می دهد. کارآفرینان و صاحبان مشاغل از دیگر مخاطبان کتاب نامبرده هستند. راه‌اندازی یک کسب‌وکار همیشه با چالش‌های فراوانی همراه است و این کتاب استراتژی‌های قدرتمندی را برای غلبه بر مشکلات در بر می‌گیرد. همچنین اگر می‌خواهید میان زندگی شخصی و زندگی کاری‌تان تعادل ایجاد کنید و کارهای‌تان را آسان‌تر انجام دهید، می‌توانید از کتاب کریس وست فال کمک بگیرید.

کتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی را بهاره مظاهری به زبان فارسی ترجمه کرده و انتشارات اژدهای طلایی روانه‌ی بازار نشر ساخته است.

نکوداشت‌های کتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی

  • کتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی نمونه‌ای واقع‌بینانه است که به ما نشان می‌دهد چطور از روال عادی زندگی، شوربختی و سردرگمی آزاد شویم و از فصل بعدی زندگی خود درک شفافی پیدا کنیم. (جفری هایزلت، مجری تلویزیونی و پادکستر)
  • قصه‌گویی، قوه‌ی تخیل و نحوه‌ی شخصیت‌پرداری کریس کتابی فوق‌العاده آفریده است. از همان نخستین پاراگراف به لحاظ احساسی درگیر کتاب رام کردن شغل سرکش شدم. این کتاب من را به یاد تجربیات شخصی خودم انداخت و باعث شد بیشتر احساس آزادی کنم. حقیقتاً کتاب کم‌نظیری است! (مارک بولز، بنیان‌گذار هشت شرکت نوپا، مخترع، سرمایه‌گذار و برنده‌ی جایزه‌ی بهترین تهیه‌کننده‌ی تلویزیونی)
  • رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی چه کتاب فوق‌العادی است!‌ داستان‌‎ها،‌ نکات، و نثر طنزآمیزی دارد و برای آن گروه از افرادی که می‌خواهند آسان‌تر زندگی کنند، بسیار الهام‌بخش است. شکی نیست که کریس به خوانندگان خود کمک می‌کند تا راه بهتری برای زندگی کردن پیدا کنند. (فیلیپ فیلیپن، نویسنده‌ی کتاب آن روی سکه و مدیرعامل گروه تجاری فیلیپین)
  • کریس وست فال حقیقت را از دل تجربه‌های دشوار بیرون کشیده و به خوانندگان خود اجازه داده که درک تثبیت‌شده‌ای که از هویت دارند را در هم بشکنند. (کن اورمان، متصدی تسهیلات بانکی)
  • کسی هست که دلش نخواهد کارها برایش سهل‌تر شوند؟ کریس وست فال در کتاب رام کردن شغل سرکش 60 راهکار عملی را به شما معرفی می‌کند و عملکردتان را از این طریق به اوج می‌رساند. شکی نیست که خود شما هم از میان گفت‌وگوهای میان کوچ و مراجع ترفندهای زیادی را می‌یابید. (آلیسا کوهن، کوچ اجرایی و نویسنده‌ی کتاب از شروع تا رشد کردن)
  • کریس وست فال به شیوه‌ای غافلگیرکننده و با روایتی جذاب احسا‌سات و تجربه‌هایی آشنا را برای خواننده ترسیم می‌کند. او همچنین به توضیف جزئیات ارزشمند، شخصیت‌پردازی و داستان‌پردازی دقیق و ظریف نیز پرداخته است. کتاب حاضر عقاید شما درباره‌ی زندگی و شغل‌تان را به چالش می‌کشد و فهم و درک شما و همچنین توانایی‌تان در زندگی و کار را بالا می‌برد. (کریستوفر لیند، بنیان‌گذار و مشاور ارشد شرکت لرنینگ شارکس، مدیر ارشد آموزش شرکت تجهیزات پزشکی چی‌ای هلث کر)
  • طرحی هوشمندانه برای تحول فردی تمام و کمال. (کارن مانجیا، نائب‌رئیس تحلیل رفتار مصرف‌کننده)
  • نویسنده‌ی این کتاب از بهترین‌ها و ماهرترین‌های دنیای کوچینگ به شمار می‌رود. او پیام خود را در قالب مکالمه‌هایی ساده و دوستانه بیان می‌کند. اگر کتاب رام کردن شغل سرکش را بخوانید، چشم‌انداز زندگی‌تان از نو شکل می‌گیرد و از خود سؤال می‌کنید که چگونه با کمترین زحمت می‌توان بیشترین استفاده را از این کتاب برد. (آرون پاول، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکن بانچ بایک)
  • کریس در کتاب رام کردن شغل سرکش نثری طنز، عمیق و ساده دارد و از این طریق افکارش را با مخاطب به اشتراک می‌گذارد. دقیقاً همین خصیصه است که باعث شده این کتاب به هدف مورد نظرش برسد. (بارب پاترسون، مربی تحول‌گرا)

کتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب رام کردن شغل سرکش منبع مناسبی برای کارمندان، مدیران، کارآفرینان و علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت است.

در بخشی از کتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی می‌خوانیم

مراجع با صداقت گفت: «واقعاً نمی‌دونم از خودم خوشم میاد یا نه.» کوچ از او خواسته بود کاملاً صادق باشد و، در مقابل، خودش هم چنین قولی داده بود. «نمی‌دونم واقعاً دوست دارم به مردی متعهد باشم که مدام برنامه‌ریزی می‌کنه ولی بهش عمل نمی‌کنه و تا وقت گیر میاره می‌خواد از خودش و بقیه ایراد بگیره.» در ادامه درباره‌ی مشکلاتی حرف زد که به‌خاطر تحولات بازار کار برای بخش آن‌ها پیش آمده بود؛ درباره‌ی از دست دادن مزایده‌ها و مشکلاتی که محصولات و رقبای جدید، علی‌رغم تلاش‌های کارکنانش، به وجود آورده بودند. هویت او با شکست گره خورده بود و می‌خواست از شغل خودش استعفا کند. «می‌خوام بدونم آدم چطور می‌تونه به خودش یا به زندگی خودمحور متعهد بشه؟ منظورم زندگی‌ایه که بتونم خودم رو باور داشته باشم.»

کوچ دست‌هایش را در هم قفل کرد و روی پایش گذاشت.

مراجع ادامه داد: «وقتی توی بخش مدیریت بودم، کوچی داشتم که همیشه بهم می‌گفت به خودم باور داشته باشم. ازش پرسیدم به کدوم “خود”م باید باور داشته باشم؟ به اونی که فقط یه بسته های‌بای می‌خوره یا به اونی که سر جاش، که از همکارهای حسابداریه، داد می‌زنه که البته حقش بود یا به اونی که بهش ترفیع ندادن و به‌جای اون به برادرزاده‌ی یکی از اعضای هیئت‌مدیره ترفیع دادن؟ بهش گفتم چون هر سه تای این‌ها الان همین‌ جا حی‌وحاضر روی طاقچه‌ی دلم هستن. فکر می‌کردم زن باهوشی باشه و متوجه منظورم بشه، اما این‌طور نبود. عوضش بحث رو عوض کرد و درباره‌ی طرزفکر من حرف زد. گفت که من از بگومگو خوشم میاد و شخصیتم جوری نیست که بتونم از کسی چیزی یاد بگیرم.»

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: رسیدن
فصل دوم: درک حقیقت
فصل سوم: عقیده‌ی تازه
فصل چهارم: عملیات نجات
فصل پنجم: هویت تازه
فصل ششم: نقشه‌ی جسورانه
فصل هفتم: بازگشت به خانه
فصل هشتم: کشفیات
فصل نهم: راه تازه
فصل دهم: آخر هفته‌ی ازدست‌رفته
فصل یازدهم: زنگ‌ زدن به پلیس
فصل دوازدهم: آخرین تلاش
فصل سیزدهم: به‌سوی چوبه‌ی دار
فصل چهاردهم: زندگی بعد از مرگ
فصل پانزدهم: مسائل مالی
فصل شانزدهم: از اهدافت جلو بزن
فصل هفدهم: ساختن آینده
فصل هجدهم: زیر آسمان آبی
فصل آخر
مطالعه‌ی بیشتر
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی
نویسنده
مترجم‬بهاره ‬مظاهری
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات173
زبانفارسی
شابک978-622-7950-88-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی

برای دریافت کتاب رام کردن شغل سرکش: 60 راهکار برای بهبود زندگی شغلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.