معرفی و دانلود کتاب صوتی راهنمای ورود به بازار ارمنستان

عکس جلد کتاب صوتی راهنمای ورود به بازار ارمنستان
قیمت:
۱۰۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای ورود به بازار ارمنستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای ورود به بازار ارمنستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راهنمای ورود به بازار ارمنستان

گزارشی دقیق و تحلیلی سودمند از جایگاه کنونی ارمنستان و روش‌های راهیابی به بازارهای مالی آن! سید مهرداد سیادت نسب کوشیده تا در کتاب صوتی راهنمای ورود به بازار ارمنستان توصیفی دقیق از جنبه‌های تاریخی، اقتصادی، فرهنگی و حتی جغرافیایی کشور ارمنستان را به شما ارائه کند. همچنین پتانسیل تعاملات اقتصادی ایران و ارمنستان در زمینه‌ی توسعه‌ی روابط تجاری و اقتصادی در این اثر مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

درباره‌ی کتاب صوتی راهنمای ورود به بازار ارمنستان

بازارهای بین‌المللی و سودآوری در عرصه‌ی تجارت بین‌الملل‌ موضوع جدیدی نیست و سال‌هاست که بخش‌های دولتی و خصوصی اقتصاد ایران در پی گسترش چنین تعاملاتی در آن سوی مرزها هستند. از سوی دیگر، مرز جغرافیایی مشترک ایران با ارمنستان، حضور تبعه‌ی ارمنستان در ایران و بالعکس، همچنین روابط نسبتاً پایدار ایران با این کشور طی سه دهه، موجب شده تا بتوانیم ارمنستان را یکی از بهترین گزینه‌های روابط بین‌المللی بدانیم. اگرچه مزیت‌های روابط ایران و ارمنستان به این عوامل محدود نمی‌شود اما همگی آن‌ها را می‌توانیم زیرمجموعه‌ی یک علت کلی به شمار بیاوریم: همسایگی! سید مهرداد سیادت نسب در کتاب صوتی راهنمای ورود به بازار ارمنستان ظرفیت‌ها و چالش‌های تعاملات اقتصادی ایران و ارمنستان را به بحث می‌گذارد.

در سطور بالا به نکات مثبتی که می‌توانند ارتباطات گسترده‌ی اقتصادی را بین ایران و ارمنستان به دنبال داشته باشند، اشاره کردیم. بااین‌وجود، به علت ناآگاهی طرفین نسبت به توانمندی‌های اقتصادی‌شان، تعاملات این دو کماکان وارد مراحل پیشرفته نشده است. هنوز آن‌طور که لازم است استفاده‌ای حداکثری از پتانسیل‌های تجاری این دو کشور صورت نگرفته و همین موضوع، نویسنده را بر آن داشته تا با ارائه‌ی منبعی جامع و معتبر به ظرفیت‌های ایران و ارمنستان برای توسعه‌ی فعالیت‌های اقتصادی و بین‌المللی‌شان بپردازد.

بخش ابتدایی کتاب صوتی راهنمای ورود به بازار ارمنستان با شرح موقعیت جغرافیایی ارمنستان آغاز می‌شود. وسعت، کشورهای هم‌جوار و ارتفاع موضوعات اصلی این بخش را می‌سازند. مخاطب به‌تدریج با جنبه‌های عقیدتی و دین و مذهب مردم این کشور آشنا شده و زبان رسمی و طیف متنوع گویش‌های مردم ارمنستان را خواهد شناخت. نویسنده در خلال بحث‌ها به نکات تاریخی نیز اشاره نموده و سعی دارد توصیفی واقع‌بینانه از طرز فکر و زندگی مردم این کشور به دست دهد و به مخاطب در جهت شناسایی تفاوت‌ها و شباهت‌ها یاری برساند.

سید مهرداد سیادت نسب در ادامه، فرصت‌هایی را برمی‌شمرد که بازارهای بین‌المللی و مناسبات تجاری پیش روی فعالان اقتصادی کشورهای ایران و ارمنستان قرار خواهد داد. سپس راهکارها و روش‌هایی را برای بهبود دیپلماسی دو کشور و در نتیجه تقویت روابط تجاری‌شان معرفی خواهد کرد.

جالب است بدانید که مطالب کتاب حاضر به‌گونه‌ای تنظیم و ارائه شده که نه‌تنها از جنبه‌ی عملی، بلکه از دیدگاه تئوری و برای نظریه‌پردازان حوزه‌ی اقتصاد و روابط بین‌الملل نیز بسیار مفید خواهد بود.

شرکت چاپ و نشر بازرگانی کتاب صوتی راهنمای ورود به بازار ارمنستان را به علاقه‌مندان تجارت بین‌الملل عرضه نموده.

کتاب صوتی راهنمای ورود به بازار ارمنستان برای چه کسانی مناسب است؟

فعالان اقتصادی و تاجرانی که قصد دارند کسب‌و‌کار خود را توسعه داده و فعالیت‌های اقتصادی خود را در آن سوی مرزها پی بگیرند، مخاطبان اصلی کتاب صوتی راهنمای ورود به بازار ارمنستان هستند. این اثر برای افرادی که مایلند با جغرافیا و ویژگی‌های فرهنگی و تاریخی ارمنستان نیز تاحدودی آشنا شوند، مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی راهنمای ورود به بازار ارمنستان می‌شنویم

جنگ شش‌هفته‌ای پاییز 2020 در منطقه‌ی قره‌باغ، آرایش سیاسی و نظامی مناقشه‌ی دیرپای قره‌باغ را پس از نزدیک به سه دهه وضعیت نه جنگ، نه صلح به‌ طور کلی تغییر داد و بزرگ‌ترین ناکامی سیاسی و نظامی ارمنستان پس از استقلال رقم خورده است. از جمله نتایج تشدید فضای منفی در افکار عمومی ارمنستان در قبال ترکیه، متعاقب تحولات اخیر جنگ قره‌باغ، تحریم محصولات و کالاهای ترکیه در این کشور و اعلام تمایل مقامات ارمنستان برای تأمین کالاهای مذکور از ایران می‌باشد که موضوعی بسیار حائز اهمیت و شایان توجه می‌باشد.

در مجموع، با عنایت به مطالب فوق و با توجه به آمارهای تجاری موجود می‌توان گفت طی سال‌های اخیر، علی‌رغم تنش‌های سطح بالا بین ارمنستان و دو کشور ترکیه و آذربایجان، حجم تعاملات تجاری فی‌ما‌بین ارمنستان با ترکیه و آذربایجان بیش از دوبرابر تعاملات تجاری ارمنستان با ایران بوده است. علی‌رغم تمایل ارمنستان به گسترش روابط تجاری با ایران به‌خصوص پس از تحریم کالاهای وارداتی از ترکیه در سال گذشته و سال جاری، هنوز اقتصاد ایران نتوانسته است راهبرد گستش روابط بازرگانی با ارمنستان را براساس چشم‌انداز باثبات و بلندمدت تعریف کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
15 دقیقه
فصل اول: ویژگی‌های جفرافیایی، تاریخی، سیاسی و اقتصادی
13 دقیقه
فصل دوم: جاذبه‌ها و فرصت‌های بازار
18 دقیقه
فصل سوم: روابط اقتصادی کشور هدف
18 دقیقه
فصل چهارم تا ششم
20 دقیقه
فصل هفتم و هشتم
18 دقیقه
فصل نهم تا یازدهم
15 دقیقه
فصل دوازدهم و سیزدهم
8 دقیقه
فصل چهاردهم: راهکارهای تقویت دیپلماسی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راهنمای ورود به بازار ارمنستان
نویسنده
راویزهرا خلیلی
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های اقتصاد
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راهنمای ورود به بازار ارمنستان

برای دریافت کتاب صوتی راهنمای ورود به بازار ارمنستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.