معرفی و دانلود کتاب صوتی کارآفرینی زنان: نقشه راهی برای جبران گذشته

عکس جلد کتاب صوتی کارآفرینی زنان: نقشه راهی برای جبران گذشته
قیمت:
67600 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کارآفرینی زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کارآفرینی زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کارآفرینی زنان: نقشه راهی برای جبران گذشته

کووید 19 چه بر سر کسب‌وکارهای زنان آورد؟ کتاب صوتی کارآفرینی زنان که توسط گروهی از نویسندگان تالیف شده، گزارشی تخصصی از وضعیت اشتغال بانوان پس از پایان همه‌گیری کروناست و روش‌هایی را برای جبران آسیب‌های کرونا و استفاده از اثرات مفید آن پیشنهاد می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی کارآفرینی زنان

ظهور ویروس کووید مفهوم کار را دگرگون کرد و مانند یک انقلاب اقتصادی، تاثیری عظیم بر دنیای تجارت گذاشت. کتاب صوتی کارآفرینی زنان (Women Entrepreneurs) که توسط گروهی از نویسندگان مرکز تجارت بین‌الملل (ITC) به تحریر درآمده، روی پیامدهای این بیماری بر کسب‌وکارهای بانوان تمرکز دارد. اما قبل از هر چیز باید گفت این تغییرات صرفا به مشکلات بودجه و ضررهای مالی محدود نمی‌شود.

پیش از شیوع کرونا تمام توجه شرکت‌ها به کسب سود بیشتر معطوف بود. اما سرعت رو به افزایش تعداد مبتلایان و همه‌گیری آن چاره‌ای جز اولویت بخشیدن به سلامت کارکنان را برای جهان تجارت باقی نگذاشت. تعداد فراوانی از کسب‌وکارها ورشکست شدند و بسیاری دیگر فعالیتشان را متوقف کردند. در نهایت دورکاری به‌عنوان آخرین گزینه روی میز آمد و صرف‌نظر از لطمه‌های غیرقابل‌انکارش، به فرصتی برای استخدام کارکنانی خارج از شهر یا کشور، حضور بیشتر کارمندان در کنار خانواده، اشتغال افرادی با محدودیت جسمی و بسیاری دستاورهای انسانی دیگر بدل شد.

زمانی که به وقایع سال 2019 تا 2022 فکر می‌کنید احتمالا قبل از هر چیز مشکلات مالی، ناتوانی جسمی و حتی فقدان را به خاطر می‌آورید. با این حال ویروس کرونا علاوه بر نابودی مشاغل و شرکت‌ها، آینده‌ی تجارت را نیز متحول کرد. شرکت‌ها پس از تجربه‌ی تغییرات مثبتی که در پاراگراف بالا ذکر شد، پی بردند ارزش‌های کسب‌وکار نیز در سطح جهانی درحال دگرگونی است. کتاب صوتی کارآفرینی زنان با ترجمه‌ی سید مهرداد سیادت نسب ضمن ارائه راه‌حل‌هایی برای پیامدهای منفی کرونا توضیح می‌دهد چگونه می‌توان از تحولات مثبت کسب‌وکارها استفاده کرد.

اقدامات متنوعی مثل ابداع گزینه‌های تامین مالی، آموزش هدفمند نیروها و برنامه‌های حمایتی دولت بخشی از پیشنهادات نویسندگان هستند. راهکارهای ابتکاری آن‌ها می‌تواند هم برای جبران و هم پیشرفت کاربرد داشته باشند و حتی اگر شخصا در دنیای تجارت فعال نیستید، این کتاب به دلیل نگاه تحلیلی و نوآورانه‌اش می‌تواند درس‌های بسیاری برای شما داشته باشد.

در پایان باید بگوییم نسخه‌ی چاپی و صوتی این اثر هر دو توسط انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده‌اند.

کتاب صوتی کارآفرینی زنان مناسب چه کسانی است؟

این اثر صوتی را به زنان کارآفرینی که می‌کوشند آسیب‌های کرونا به کسب‌وکار خود را جبران کنند توصیه می‌کنیم. این اثر برای علاقه‌مندان به تحلیل‌های اقتصادی نیز بسیار مفید است.

در بخشی از کتاب صوتی کارآفرینی زنان می‌شنویم

زنان، به‌ویژه زنان کارآفرین و شرکت‌های کوچک تحت هدایت زنان نقش مهمی در تلاش برای بهبودی دارند. در این گزارش چالش‌های خاص جنسیتی که ممکن است مانع توانایی کمک موثر زنان بشود مشخص گردیده است. اقداماتی برای شرکت‌ها: اقدام یک - افزایش مشارکت زنان در زنجیره‌های تامین شرکت‌ها. برای کمک به نگه داشتن کسب‌وکارهای کوچک و متوسط تحت هدایت زنان در تجارت پس از کووید 19 و استفاده از توان بالقوه‌ی آن‌ها در بهبود اقتصادی، شرکت‌های بخش خصوصی می‌توانند تنوع تامین‌کننده‌ها را از طریق مشارکت زنان کارآفرین و کسب‌وکارهای تحت هدایت زنان ترویج دهند.

برای ارائه‌ی خدمات به‌طور گسترده‌تر شرکت‌های پیشرو می‌توانند در نظر داشتن طرح‌های ترجیحی برای حمایت از تامین‌کنندگان پایدار و فراگیر از جمله کسب‌وکارهای تحت مدیریت زنان، کسب اطمینان از اینکه روش‌های مناقصه باز و شفاف هستند با ارائه‌ی بازخورده سازنده از دسترسی به اطلاعات مربوط به نحوه‌ی خرید پشتیبانی کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
پیشگفتار
4 دقیقه
بخش اول
9 دقیقه
بخش دوم
10 دقیقه
بخش سوم
18 دقیقه
بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کارآفرینی زنان: نقشه راهی برای جبران گذشته
نویسنده
مترجمسید مهرداد سیادت نسب
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی
67600 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کارآفرینی زنان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کارآفرینی زنان

برای دریافت کتاب صوتی کارآفرینی زنان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.