معرفی و دانلود کتاب راهنمای‌ ورود‌ به‌ بازار‌ ارمنستان

عکس جلد کتاب راهنمای‌ ورود‌ به‌ بازار‌ ارمنستان
قیمت:
۸۱,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای‌ ورود‌ به‌ بازار‌ ارمنستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای‌ ورود‌ به‌ بازار‌ ارمنستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای‌ ورود‌ به‌ بازار‌ ارمنستان

کتاب حاضر، منبع جامعی‌ست از اطلاعاتی که فعالان اقتصادی برای آگاهی از شیوه‌ی تعاملات تجاری با ارمنستان احتیاج دارند. سید مهرداد سیادت‌ نسب در کتاب راهنمای‌ ورود‌ به‌ بازار‌ ارمنستان، کشور ارمنستان را با ارائه‌ی توضیحاتی دقیق از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد و اشتراکات ایران و ارمنستان برای ایجاد روابط اقتصادی بیشتر و مزایای این ارتباطات را به مخاطب معرفی می‌کند.

درباره‌ی کتاب راهنمای‌ ورود‌ به‌ بازار‌ ارمنستان

از مهم‌ترین عواملی که رشد اقتصاد و بازار یک کشور را به همراه خود دارد، توسعه‌ی روابط اقتصادی در سطح بین‌المللی است. انتخاب بازار مناسب برای ورود و استفاده از آن جهت توسعه‌ی ابعاد تجاری، نیازمند بررسی و مطالعه‌ی دقیق شرایط فرهنگی، اقتصادی، تاریخی، جغرافیایی و... حاکم بر آن است. مهرداد سیادت‌نسب در کتاب راهنمای‌ ورود‌ به‌ بازار‌ ارمنستان، این کشور را از جهات مختلف مورد مطالعه قرار داده و منبع جامعی را برای فعالان حوزه‌های اقتصاد و کسب و کار به وجود آورده تا درک خوبی نسبت به شرایط مختلف ارمنستان به دست بیاورند. از این روست که با مطالعه‌ی این کتاب، اهمیت گسترش روابط تجاری با ارمنستان بیش از پیش آشکار خواهد شد.

وجود مرز مشترک جغرافیایی میان ایران و ارمنستان، از مهم‌ترین عواملی‌ست که می‌تواند این دو کشور را مجاب به گسترش همکاری‌های تجاری کند. این همسایگی که پیشینه‌ی تاریخی یکسانی را نیز برای ایران و ارمنستان رقم زده، تشابهات فرهنگی را همراه خود داشته است. همین تشابهات فرهنگی دو ملت نیز سبب ایجاد اشتراکات بیشتری می‌شود که اهمیت بالایی در زمینه‌ی مبادلات اقتصادی و سیاسی دارند. در کتاب راهنمای‌ ورود‌ به‌ بازار‌ ارمنستان می‌خوانیم که چگونه حضور ارمنستان در اتحادیه‌ی اقتصادی اوراسیا و روابط ویژه‌ای که با اتحادیه‌ی اروپا دارد، این کشور را به یکی از اصلی‌ترین اهداف صادراتی ایران تبدیل کرده و باعث افزایش تمرکز بر بازار آن شده است. افزایش آگاهی‌ها نسبت به منافعی که توسعه‌ی تجارت در ارمنستان به همراه خواهد داشت، مسبب رشد مبادلات تجاری در سال‌های اخیر میان ایران و ارمنستان بوده است.

نویسنده در کتاب راهنمای‌ ورود‌ به‌ بازار‌ ارمنستان کوشیده تا نگاهی عمیق به ویژگی‌های جغرافیایی، تاریخی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی این کشور بیندازد. به علاوه فرصت‌های بازار ارمنستان و روابط تجاری آن با کشورهای مختلف، رقبای صادراتی، چشم‌اندازهای توسعه‌ی تجارت، جایگاه ویژه‌ی ارمنستان در اتحادیه‌ی اوراسیا و دلایل گسترش روابط با این کشور در کتاب حاضر بررسی شده‌اند. همچنین نکاتی در باب بازاریابی، راه‌اندازی کسب و کار، نظام مالیاتی و بانکداری ارمنستان، سرمایه‌گذاری، مناقصه‌ها و مهاجرت به ارمنستان نیز در این کتاب ذکر شده‌اند. مهرداد سیادت‌نسب کوشیده تا با نگارش این کتاب، لزوم گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی با ارمنستان را از ابعاد مختلف برای خواننده‌ی کتاب روشن سازد.

این کتاب توسط شرکت چاپ و نشر بازرگانی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

کتاب راهنمای‌ ورود‌ به‌ بازار‌ ارمنستان برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب حاضر برای فعالان اقتصادی و اجتماعی، علاقه‌مندان به توسعه‌ی کسب و کار در سطح بین‌الملل و افرادی که به دنبال کسب اطلاعات از ابعاد مختلف ارمنستان هستند، مناسب است.

در بخشی از کتاب راهنمای‌ ورود‌ به‌ بازار‌ ارمنستان می‌خوانیم

در متن اکدی این کتیبه آن‌گونه که در زبان یادشده مرسوم بوده است از کشور ارمنستان با نام قدیم آن یعنی اورارتو با لهجه اکدی-بابلی استفاده شده است. در کتیبه‌های سه‌زبانه‌ی به‌جامانده از جانشینان داریوش اول در قرن پنجم پیش از میلاد نیز همین سنت مراعات می‌شود. بابلیان ساتراپ‌نشین ارمنستان را اوراشطو و اورالط (ORALT) می‌نامیدند، حال‌آنکه پارسیان آن را آرمنیا (به فارسی باستان ارمینه Armina) می‌خوانند. بر سنگ‌نوشته داریوش در شوش و نیز در نقش رستم به‌صورت ارمن آمده است. نام ارمنستان در متون یونانی به گونه‌های ارمنیا و مردم آن جا ارمنیوی (Armenioi) خوانده شده‌اند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: ویژگی‌های جغرافیایی، تاریخی، سیاسی و اقتصادی
فصل دوم: جاذبه‌ها و فرصت‌های بازار
فصل سوم: روابط اقتصادی کشور هدف با ایران و جهان
فصل چهارم: ارمنستان دروازه ورود به اتحادیه اقتصادی اوراسیا
فصل پنجم: جایگاه ارمنستان در استراتژی تمرکز بر بازار کشورهای همسایه
فصل ششم: دلایل لزوم گسترش روابط با ارمنستان
فصل هفتم: بازاریابی و تبلیغات، نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای
فصل هشتم: راه‌اندازی کسب‌وکار و چگونگی ثبت شرکت و برند
فصل نهم: گمرک و نظام مالیاتی
فصل دهم: پول و بانکداری
فصل یازدهم: روادید و اقامت
فصل دوازدهم: مناقصات و قراردادها
فصل سیزدهم: سرمایه‌گذاری خارجی
فصل چهاردهم: راهکارهای تقویت دیپلماسی تجاری با ارمنستان پس از بحران قره‌باغ
پیوست‌ها
منابع و مراجع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای‌ ورود‌ به‌ بازار‌ ارمنستان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات226
زبانفارسی
شابک978-964-468-932-1
موضوع کتابکتاب‌های اقتصاد
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای‌ ورود‌ به‌ بازار‌ ارمنستان

برای دریافت کتاب راهنمای‌ ورود‌ به‌ بازار‌ ارمنستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.