معرفی و دانلود کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان

عکس جلد کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان

لزلی ثریوت هرهولد کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان را برای زنانی نوشته که با زنانگی خود آشتی نیستند. او در اثر حاضر راهکارهایی را پیشنهاد می‌کند که به کمک آن‌ها می‌توانید عزت نفس و اعتمادبه‌نفس خود را افزایش دهید و زندگی زیسته‌ی بهتری را برای خود رقم بزنید.

درباره کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان

آدمی موجودی بی‌جنسیت نیست و زمانی که بخواهیم از اعتمادبه‌نفس صحبت کنیم، نمی‌توانیم تجربه‌ی او را از زنانگی یا مردانگی نادیده بگیریم. عزت نفس و خودباوری نیز همچون موارد بسیاری به زن یا مرد بودن گره می‌خورد. این نکته‌ای‌ست که اغلب به آن بی‌توجهی می‌شود و از دیدگان نویسندگان و متخصصان پنهان می‌ماند؛ تو گویی کتاب‌های افزایش اعتمادبه‌نفس و خودیاری برای موجودی بی‌جنسیت نوشته‌ شده‌اند.

لزلی ثریوت هرهولد (Leslie Theriot Herhold) کتاب راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان (Self-Confidence Strategies for Women) را برای زنان نوشته است. او در کتاب نام‌برده راهکارهایی را به زنان آموزش می‌دهد که از طریق به‌کاربستن آن‌ها می‌توانند به توانایی‌های حقیقی خود دست یابند و به خودباوری برسند.

این کتاب از دو بخش و هفت فصل تشکیل شده؛ بخش اول کتاب شالوده نام دارد و مفاهیم اساسی و نظری در ارتباط با اعتمادبه‌نفس را در بر می‌گیرد. بخش دوم کتاب راهکارها نام گرفته است. نویسنده در بخش حاضر تکنیک‌های خاصی را برای افزایش اعتمادبه‌نفس به شما خواهد آموخت. در این قسمت نحوه‌ی پرورش جلوه‌های جسمانی اعتمادبه نفس، مانند ذهن‌آگاهی، سلامت جسمی و زبان بدن شرح داده می‌شود.

شنیدن کتاب «راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان» می‌تواند تغییراتی اساسی در زندگی شما ایجاد کند؛ پس از مطالعه‌ خود را بیشتر دوست خواهید داشت، بدن خود را به عنوان یک زن می‌پذیرید و قادر خواهید شد تا توانایی‌هایتان را آشکار سازید. در یک کلام، تصویر درستی از اعتمادبه‌نفس پیدا خواهید کرد و به خودباوری می‌رسید.

لزلی ثریوت هرهولد کتاب راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان را در ماه جولایِ 2020 نوشته است. کتاب حاضر به گفته‌ی مخاطبان یکی از الهام‌بخش‌ترین کتاب‌های ژانر خودسازی‌ست و موفق شده در اغلب سایت‌های نقد و ارزیابی کتاب از جمله "Goodreads" و "Barnes & Noble" از امتیاز بالایی برخوردار شود.

بهناز ولی پور کتاب راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان را به فارسی برگردانده و طراوت طیبی خوانش آن را برعهده داشته است. نسخه‌ی صوتی و چاپی این کتاب به همت موسسه‌‌ی انتشاراتی فلسفه در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان

- این مطالبی که از کتاب لزلی تریوت هرولد بر می‌‌آید، سبب شده است زنان به دنبال ابزارهای مناسب برای کشف و بیان خود واقعی خود بگردند. (Karen Kleiman)

- کتاب بسیار خوب و سودمند برای زنانی است که مایلند اعتماد به نفس بالایی داشته باشند، در حالی که نمی‌دانند این امر را چگونه در خود محقق کنند. (Stephanie N. Straub)

کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این اثر به همه‌ی زنانی که به مطالعه‌ی کتاب‌های خودیاری علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌شود.

با لزلی ثریوت هرهولد بیشتر آشنا شویم

لزلی ثریوت هرهولد در شهر لافایت در ایالت لوییزیانا اقدامات بالینی انجام می‌دهد. او متخصص خدمات بهداشت روان برای زنان است و کارگاه‌هایی آموزشی در مورد بهداشت روان مادران برای پزشکان و ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برگزار می‌کند.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان

- نکات مربوط به خواب صحیح را فراموش نکنید. حتی در تعطیلات نیز برای خواب برنامه داشته باشید.
- حفظ سلامتی جسمانی باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشید و این حس به سایر حوزه‌های زندگی شما نیز سرایت می‌کند.
- همه چیز به شما ارتباط ندارد. بیشتر افراد بر اساس آنچه برای خود، خانواده و کارشان بهتر است تصمیم می‌گیرند.
- صدای درونی‌تان باید مانند دوستی با شما صحبت کند که شما را دقیقاً همان طور که هستید، با همه‌ی خطاهایتان، دوست دارد.

در بخشی از کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان می‌شنویم

کمک به دیگران مهم‌تر از کمک به خودم است. نمی‌توانم نه بگویم. نمی‌خواهم احساسات کسی را جریحه دار کنم. اگر برای دیگران کاری نکنم حس می‌کنم آدم بدی هستم. من باید همه‌ی این کارها را انجام دهم. من نباید نیازهای خود را در اولویت قرار دهم. آن‌ها به من احتیاج دارند. اگر من به این موضوع توجهی نداشته باشم چه کسی این کار را می‌کند؟

زنان، به ویژه مادران، معمولاً متولی امور منزل قلمداد می‌شوند. زنان موجودات شگفت انگیزی هستند و قادر به انجام وظایف متعددی هستند که مردان فقط می‌توانند خواب چنین چیزی را ببینند (با دامپزشک تماس بگیر، سالی به کفش‌های جدیدی احتیاج دارد، فردا در مدرسه جشن لباس برگزار می‌شود، بِن شنبه مسابقه‌ی فوتبال دارد، با دندانپزشک قرار بگذار، با سم پاش تماس بگیر). این مراقبت‌ها و توجهات اغلب به حوزه‌های دیگرِ (و افراد دیگرِ) بیرون از خانه نیز سرایت می‌کند. من در کار خود اغلب با زنانی برخورد می‌کنم که دائماً برای دیگران کار می‌کنند، از نظر عاطفی کنار دوستان و اعضای خانواده هستند و مسئولیتی بیش از آنچه باید برعهده می‌گیرند. با این که مهم است که دوست، دختر و خواهر خوبی باشید، اما توجه داشته باشید که بین این‌ها و مراقبت و نگرانی برای خودتان تعادل برقرار کنید.

باید بتوانید تشخیص دهید چه زمانی بیش از آنچه باید، دارید برای دیگری کاری انجام می‌دهید. شما نمی‌توانید به افرادی که نمی‌خواهند به خودشان کمک کنند کمک کنید و وظیفه‌ی شما نیست که زندگی را برای همه‌ی اطرافیانتان راحت‌تر کنید. باید بتوانید بین آنچه مسئولیت شماست و آنچه نیست تمییز قائل شوید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
45 دقیقه
فصل یکم: درک اعتمادبه‌نفس
29 دقیقه
فصل دوم: جمع آوری جعبه ابزار و تعیین اهداف
27 دقیقه
فصل سوم: تمرین پذیرش
37 دقیقه
فصل چهارم: تجسم اعتمادبه‌نفس
35 دقیقه
فصل پنجم: بازنگری افکار منفی
29 دقیقه
فصل ششم: تحقق باورهای اساسی جدید
38 دقیقه
فصل هفتم: مواجهه با ترس و حرکت به جلو
1 دقیقه
تقدیر و تشکر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان
نویسنده
مترجمبهناز ولی پور
راویطراوت طیبی
ناشر صوتی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان

نسترن فاضل
۱۴۰۱/۶/۲۴
بعضی جاهاشو دوست داشتم ولی بقیشو نه
زهراا
۱۴۰۱/۵/۳
پیشنهاد میکنم در اولین فرصت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان

برای دریافت کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.