معرفی و دانلود کتاب صوتی اول عاشق خودت باش: عزت نفستان را در 30 روز افزایش بدهید

عکس جلد کتاب صوتی اول عاشق خودت باش: عزت نفستان را در 30 روز افزایش بدهید
قیمت:
۵۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اول عاشق خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اول عاشق خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اول عاشق خودت باش: عزت نفستان را در 30 روز افزایش بدهید

مارک رکلاو در کتاب صوتی اول عاشق خودت باش به شما نشان می‌دهد چطور عزت‌نفس‌تان را با تمرین‌هایی ساده و عملی در 30 روز افزایش دهید. این کتاب باعث خواهد شد شما دست از خودانتقادی بردارید و زندگی ایده‌آل‌تان را شروع کنید. توصیه‌های صمیمی و خودمانی مارک رکلاو تغییری مثبت و همیشگی در شما به وجود خواهد آورد و اراده‌تان را برای رسیدن به اهداف‌تان تقویت خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی اول عاشق خودت باش

عزت‌نفس، ایمان و اعتماد یک فرد نسبت به توانایی‌ها و ظرفیت‌هایش و ارزشی را که او برای خودش قائل است در بر می‌گیرد. تحقیقات و پژوهش‌های روان‌شناختی نشان داده‌اند بسیاری از جنبه‌های عملکرد فردی، از جمله پیشرفت تحصیلی، شادکامی، رضایت از زندگی زناشویی و روابط بین‌فردی و حتی رفتار مجرمانه، به میزان عزت‌نفس افراد مرتبط هستند. کسانی که عزت‌نفس بالایی دارند، وضعیت روحی و جسمی بهتری خواهند داشت و کمتر رفتارهای ضداجتماعی از خود بروز خواهند داد. ازطرف دیگر، کسانی که عزت‌نفس پایینی دارند بیشتر به مشکلاتی مانند اضطراب، تنهایی و مصرف مواد مخدر دچار خواهند شد. این افراد عموماً از قضاوت دیگران می‌ترسند و نگران این هستند که توسط دیگران مورد تأیید قرار نگیرند.

عزت‌نفس را می‌توان به شکل موقتی توسط کسب موفقیت، خرید و یا بهتر کردن ظاهر تقویت کرد. اما این اقدامات تنها به شکلی کوتاه‌مدت عزت‌نفس را تقویت می‌کنند و برای تقویت بیشتر عزت‌نفس به رویکرد‌های عمیق‌تر و اساسی‌تری نیاز است. تمرین‌هایی که مارک رکلاو (Marc Reklau) در کتاب صوتی اول عاشق خودت باش (Love Yourself First!) ارائه کرده است همین رویکرد عمیق و اساسی را دارا هستند.

مارک رکلاو در کتاب صوتی اول عاشق خودت باش توصیه می‌کند ما باور‌هایی مانند «من تنها یک قربانی‌ام و هیچ اختیاری روی زندگی‌ام ندارم»، «من به اندازه‌ی کافی خوب نیستم» و «من سزاوار داشتن چیزهای خوب در زندگی نیستم» را کنار بگذاریم و اشتباهات، مسئولیت‌ها و ضعف‌های خود را بپذیریم. آن‌ها بخشی از ما هستند که هیچ نیازی به پنهان کردن‌شان نداریم. همه‌ی ما سزاوار این هستیم که از تمامی نعمت‌ها و زیبایی‌های زندگی و جهان بهره ببریم.

کتاب صوتی اول عاشق خودت باش، نشان می‌دهد اولین کسی که مسئول شادی ماست، خودمان هستیم و اگر برای تقویت عزت‌نفس‌مان تلاش کنیم، پاداش بسیار زیادی خواهیم گرفت. پاداش تلاش‌های ما در تقویت اعتمادبه‌نفس، اعتماد‌به‌نفس بیشتر، روابط اجتماعی بهتر و آرامش درونی خواهد بود. زمانی که ما عزت‌نفس‌مان را تقویت کنیم، دیگر از ابراز و بیان عقایدمان نخواهیم ترسید و همیشه به دنبال تأیید و موافقت دیگران نخواهیم بود.

این کتاب صوتی توسط زهرا حق پرست آزاد ترجمه شده و انتشارات شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی اول عاشق خودت باش

  • من 25 سال است که به کار روان‌درمانی می‌پردازم و با کمک خداوند نتایج مطلوبی هم گرفته‌ام. اما من نیز مانند هر کس دیگری نیازمند کمک هستم و کتاب‌های مارک رکلاو به من این کمک را ارائه کرده‌اند. من آن‌ها را به تمامی بیمارانم توصیه می‌کنم. (بلن برتران، روان‌شناس)

  • کتاب اول عاشق خودت باش عالی و بی‌نظیر است. این کتاب باید در کنار هر کسی که در زندگی‌اش هدفی دارد باشد و تمامی جوانان و نوجوانان باید آن را بخوانند. (تیتو روجاس، کارگردان سینما و تلویزیون)

کتاب صوتی اول عاشق خودت باش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از نداشتن عزت‌نفس رنج می‌برید، شنیدن کتاب صوتی اول عاشق خودت باش به شما توصیه می‌شود.

با مارک رکلاو بیشتر آشنا شویم

مارک رکلاو (متولد 1973) نویسنده و سخنران آمریکایی‌ست. او پس از آنکه در سال 2014 از کار اخراج شد، کتابی نوشت که به سرعت در سایت آمازون به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها تبدیل و در زمان کوتاهی پس از آن به چندین زبان ترجمه شد. کتاب‌ها و نوشته‌های مارک رکلاو به مباحثی چون عادت‌ها، بهره‌وری و شادکامی می‌پردازند. از میان آثار مشهور او می‌توان به کتاب‌های «30 روز» و «مینیمالیست شاد» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی اول عاشق خودت باش: عزت نفستان را در 30 روز افزایش بدهید می‌شنویم

همه‌چیز با شناخت خودتان آغاز می‌شود. خودشناسی سرمنشأ تمام دانش و آگاهی است. اولین قدم برای بالا بردن عزت‌نفس‌تان این است که خودتان را بشناسید. یعنی باید بفهمید خواسته‌ها و ارزش‌های‌تان کدامند، عقایدتان درباره‌ی دنیا چیست و باید بفهمید چه کسانی دور و برتان را احاطه کرده‌اند و از همه مهم‌تر باید بفهمید چه نظری در مورد خودتان دارید. در بیشتر مواقع این عقاید و ارزش‌ها تحت‌تأثیر میزان تحصیلات ما قرار می‌گیرند. یعنی تشخیص اینکه آیا واقعاً مالِ ما هستند یا توسط خانواده، فرهنگ یا جامعه به ما تحمیل شده‌اند، خیلی دشوار است. در هر صورت، این عقاید و ارزش‌ها از هر کجا هم که آمده باشند، تا وقتی کمی برای شناخت خودمان تلاش نکنیم، هیچ‌وقت متوجه‌شان نمی‌شویم. باید بفهمیم چه مسیری را دنبال می‌کنیم و درنهایت هدف‌مان چیست. این کارِ مهم را مثل من که سال‌ها پشت گوش انداخته بودم به تعویق نیندازید. از وقتی شروع به شناخت خودم کردم، زندگی‌ام از این‌رو به آن‌رو شد. این سؤالات می‌توانند به شما کمک کنند تا خودتان را بهتر بشناسید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
معرفی و مقدمه
43 دقیقه
فصل اول: شما مسئول هستید
40 دقیقه
فصل دوم: تلاش درونی
37 دقیقه
فصل سوم: اصیل باشید
45 دقیقه
فصل چهارم: شادی یک انتخاب است
33 دقیقه
فصل پنجم: قدرت تمرکز
36 دقیقه
فصل ششم: بدن و ذهن
43 دقیقه
فصل هفتم: در همین جا و همین لحظه حضور داشته باشید
3 دقیقه
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اول عاشق خودت باش: عزت نفستان را در 30 روز افزایش بدهید
نویسنده
مترجمزهرا حق پرست آزاد
راویوحید مرتضوی کیاسری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اول عاشق خودت باش

elham
۱۴۰۲/۸/۲۵
کتاب واقعا خوب و انگیزشی بود…و در کل کمک کننده هست در شرایط مختلف و حتی کوچکترین اتفاقات روزمره رو میتونه تحت تاثیر قرار بده و این کتاب رو حتما پیشنهاد میکنم… در کنار روان درمانی بسیار عالی هست و باید مکررا تکرار بشه و به نگاهش عمل بشه تا اثر گذرای بیشتری داشته باشه و استفاده بهتری بشه از این کتاب
Hoori
۱۴۰۲/۵/۳۱
بسیار کتاب خوبی هست مخصوصا با خوانش آقای وحید مرتضوی کیاسری عزیز که کاملا روی متن کتابهایی که می‌خونند تسلط دارند و خیلی روان و باعشق و صمیمی می‌خونند. حتما نمونه را گوش دهید❤️ کتاب خوبی برای عاشق خودت بودن و داشتن عزت نفس هست.
حسینیان
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
کتاب بسیار عالی، اگر واقعا می‌خواین به موفقیت برسین اول خودتون دوست داشته باشین، اگر می‌خواین از این کتاب جواب بگیرین حتما تمرینها رو انجام بدین
دلی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کتاب خوبی بود ولی احساس میکنم کلمات یا جمله‌ها تکراری بودن یعنی یک نتیجه خوب یا یک ترفند خوب که انجام بشه به خوبی نداشت
Mina
۱۴۰۲/۸/۲۳
فوق العاده بود
حس ارزشمندی میده به آدم باعث میشه عزت نفس بالا بره واگر جاهایی اعتماد به نفس پایین دارین تقویت بشه
مینا مساعد
۱۴۰۲/۸/۱۷
این کتاب فوق العاده است. به کسانی که همیشه می‌خواهند مورد قبول دیگران باشند پیشنهاد میشود
مرتضی
۱۴۰۲/۶/۳۰
خیلی کتاب خوب ومفیدی هست و من واقعا لذت بردم، و به نظر من باید چندین بار این کتاب گوش کرد
Sama Sa
۱۴۰۲/۶/۱۴
سلام و تشکر از گوینده محترم و لحن آرام با طمأنینه ایشان و بسیار نکات ارزشمند پر کاربرد کتاب
مریم
۱۴۰۳/۱/۲۵
بسیار کتاب مفید و کمک کننده‌ای است. خیلی ممنون
فیروزه غفاری
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
کتاب خوب با گویندگی عالی و بسیار قابل استفاده
علی
۱۴۰۲/۵/۲۱
صدای آقای مرتضوی عالیه. محتوای کتاب هم کاربردی هست.
Zahra shahbazi
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
کتاب خوبی است توصیه میکنم
محدثه
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
بسیار عالی. پیشنهاد میکنم بخونید
باران کاظمی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
فوق العاده بود؛ حتما توصیه میکنم
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اول عاشق خودت باش

برای دریافت کتاب صوتی اول عاشق خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.