معرفی و دانلود کتاب صوتی ربکا

عکس جلد کتاب صوتی ربکا
قیمت:
۱۲۴۸۰۰ 87360 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ربکا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ربکا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ربکا

داستانی گوتیک از عشق، قتل و رازهای سربه‌مهر... دافنه دوموریه، نویسنده مشهور انگلیسی، در کتاب صوتی ربکا قصه دختری خدمتکار را روایت می‌کند که پس از ازدواجش با مردی اشراف‌زاده تلاش می‌کند تا هویت خود را به عنوان یک زن ثروتمند پیدا کند اما سایه حضور بانوی سابق عمارت همه چیز را پیچیده و دشوار می‌کند. این اثر یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین رمان‌های قرن بیستم است که در سال 1938 توانست برنده جایزه کتاب ملی شود.

درباره کتاب صوتی ربکا

«دیشب خواب دیدم به ماندرلی برگشته‌ام...» کتاب محبوب ربکا (Rebecca) با این جمله مشهور آغاز می‌شود. شما با این کلمات وارد یک عمارت سنگی خاکستری رنگ می‌شوید که در ساحلی بادگیر در انگلستان قرن بیستم قرار دارد. این رمان رمانتیک با حال و هوای گوتیک قصه زندگی زنی خدمتکار و یتیم را به تصویر می‌کشد که سال‌های سختی را گذرانده و همواره همراه با ارباب خود به مناطق گوناگون سفر می‌کند. تا اینکه در یکی از همین سفرها با مردی به نام ماکسیم دووینتر آشنا می‌شود. مردی بیوه و ثروتمند که مدتی‌ست همسر جوان و زیبای خود را از دست داده و می‌خواهد بار دیگر با شخصیت اصلی داستان ازدواج کند.

در تمام طول کتاب، شما نامی از قهرمان این کتاب نمی‌شنوید و تنها او را با نام خانم دووینتر خواهید شناخت. سرانجام پس از ازدواج او و ماکسیم، آن‌ها به عمارت خانوادگی همسرش می‌روند و در اینجاست که رازهای مخوف و پنهانی آشکار می‌شوند و سرنوشت خانم دووینتر را دگرگون می‌کنند.

خانم دووینتر به زودی متوجه می‌شود که تمام خدمتکاران عمارت و حتی شوهر جوانش، مدام از زنی مسحورکننده و مرموز به نام ربکا یاد می‌کنند. ربکا کسی نیست جز همسر اول و مرده‌ی ماکسیم.

با اینکه ربکا از دنیا رفته و حضور فیزیکی در خانه ندارد اما سایه سنگین او بر زندگی خانم دووینتر به وضوح احساس می‌شود و کم کم قهرمان داستان می‌فهمد که او چندان جایگاهی در میان ساکنان این خانه ندارد و ربکا برخلاف خودش شخصیتی مردم‌دار و محبوب داشته است. به همین خاطر خانم دووینتر تصمیم می‌گیرد شبیه به ربکا رفتار کند تا شاید بتواند ردپای همیشگی این زن را از زندگی‌اش پاک کند. غافل از اینکه ماجراهای مخفی و عجیبی در پس عمارت ماندرلی نهفته است...

گفتنی‌ست خوانش کتاب صوتی ربکا برعهده گروهی از گویندگان مجرب بوده و تلاش شده است تا این اثر به صورت نمایشی اجرا شود و به طور ویژه بر روی تمامی شخصیت‌ها کار حرفه‌ای صورت گیرد. از گویندگان مشهور این کتاب می‌توان به هنرمندان خوب کشورمان یعنی بهناز جعفری، رضا عمرانی، بهرام ابراهیمی، امیرحسین صدیق، راضیه هاشمی و سارا بهرامی اشاره کرد.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی ربکا

- برنده جایزه کتاب ملی (1938)
- برنده جایزه آنتونی برای بهترین رمان قرن (2000)

اقتباس‌های سینمایی از کتاب صوتی ربکا

- فیلمی آمریکایی محصول 1940 به کارگردانی آلفرد هیچکاک
- فیلمی بریتانیایی محصول 2020 به کارگردانی بن ویتلی

نکوداشت‌های کتاب صوتی ربکا

- رمان ربکا یک شاهکار است. (گاردین)
- یکی از تأثیرگذارترین رمان‌های قرن بیستم! (سارا واترز، نویسنده)
- رمانی مسحورکننده که در هر بار مطالعه چیزهای بیشتری را به مخاطب نشان می‌دهد. (هلن دانمور، نویسنده)
- کتاب ربکا از نظر روانشناسی زیرک و ظریف و از منظر عاشقانه بسیار درگیرکننده است. (ماری کلر، نویسنده)
- شاهکار او... به ندرت پیش می‌آید که زن مرده‌ای از قبر چنین قدرتی داشته باشد. ربکا تا ابد زنده خواهد ماند. (کیت ساندرز، تایمز)

کتاب صوتی ربکا برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به ادبیات کلاسیک و رمان‌های عاشقانه از شنیدن کتاب صوتی ربکا لذت وافری خواهند برد.

دافنه دوموریه را بیشتر بشناسیم

دافنه دوموریه (Daphne du Maurier) رمان‌نویس، زندگی‌نامه‌نویس و نمایشنامه‌نویس انگلیسی بود. او در سال 1907 در لندن دیده به جهان گشود. دافنه که دختر سرجرالد دوموریه؛ یکی از کارگردانان مشهور بود، از شناخته شده‌ترین افراد در دنیای ادبیات محسوب می‌شود اما بیشتر شهرت خود را مدیون رمان ربکاست.

دوموریه مادر سه فرزند بود و در طول حیات خود موفق به کسب مقام «بانوی دربار بریتانیا» شد. او در سال 1989 درحالیکه 82 سال داشت، پس از انتشار 37 کتاب دیده بر جهان فروبست.

برخی از کتاب‌های این نویسنده انگلیسی عبارتند از: « دختر عموی من ریچل، ماری آن، پرندگان، پرواز شاهین، عشق ژنرال، دریاچه، ایزولدا، زنجیر عشق»

در بخشی از کتاب صوتی ربکا می‌شنویم

وقتی به خانه رسیدیم، ماکسیم بی‌آنکه نگاهم کند از سرسرای ورودی به طرف کتابخانه رفت. فریت در سرسرا ایستاده بود. پیش از آنکه ماکسیم در کتابخانه را ببندد، افریت گفت که برایمان چای بیاورند. به سختی سعی می‌کردم که جلوی اشک‌هایم را بگیرم. نمی‌خواستم فریت ببیند. حتما با خودش فکر می‌کرد ما باهم دعوا کردیم و می‌رفت که به همه‌ی خدمتکاران هم بگوید. برای همین سرم را برگرداندم تا فریت صورتم را نبیند. اما او به طرفم آمد تا برای درآوردن بارانی کمکم کند.

«بارونی‌تون رو توی اتاق گل‌ها می‌ذارم خانم.»
«مچکرم فریت.»
«هوای خیلی خوبی برای قدم زدن نیست خانم.»
«نه خیلی خوب نبود.»
«این مال شماست؟»
«چی؟»
«این دستمال که روی زمین افتاده. بفرمایید خانم.»
«مچکرم.»
«بااجازتون.»
«توی شومینه کتابخونه آتیش خوبی روشنه خانم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
64 دقیقه
بخش اول
68 دقیقه
بخش دوم
61 دقیقه
بخش سوم
55 دقیقه
بخش چهارم
62 دقیقه
بخش پنجم
70 دقیقه
بخش ششم
54 دقیقه
بخش هفتم
68 دقیقه
بخش هشتم
59 دقیقه
بخش نهم
69 دقیقه
بخش دهم
59 دقیقه
بخش یازدهم
51 دقیقه
بخش دوازهم
63 دقیقه
بخش سیزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ربکا
نویسنده
مترجمصدف محسنی
راویبهناز جعفری، رضا عمرانی، بهرام ابراهیمی، امیرحسین صدیق، راضیه هاشمی، سارا بهرامی
ناشر چاپیبنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۲۴۸۰۰ 87360 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ربکا

مونا فتحی نژاد
۱۴۰۱/۸/۲۲
۱ نوشته، اونم تو سال ۱۹۳۸ چطور میتونه انقدر حال آدمو خوب کنه.
مدتیه به این باور رسیدم که صدای زیبا، ۱ اثر ادبی رو خیلی تو ذهن ماندگارتر میکنه تا بازی زیبا، یک اثر سینمایی رو. مثلا میکائیل شهرستانی، هنوز هم صداش تو گوشم زنگ میزنه و منو یاد کتاب زیبای "یک روز دیگر" میندازه، سحر بیرانوند منو یاد فرن
و آمبروز تو رمان زیبای "زیبای گمشده" میندازه و...
اول از شخصیت راوی جوان خوشم اومد، بعد کم‌کم احساس کردم چقدر ضعیفه، خالی از عزت نفس و اعتماد به نفسه و ۱ جاهایی حتی به این فکر میکردم که چقدر حریص و حسوده! اما در نیمه‌ی پایانی رمان، متوجه شدم که عدم اطمینانِ از عشق معشوقشه که این صفات رو بهش القا کرده.
خیلی‌ها شخصیت ربکارو دوست دارن، خیلی‌ها هم ازش بدشون میاد، منم با نظر بعضی مشاهیر موافقم که ربکا بینظیره و هرگز نمیمیره، اما تنها چیزی که حالمو بد میکنه (حتی اگه بتونیم از خیانتش هم بگذریم) قضیه‌ی تزویرشه، که بینهایت نفرت ‌انگیزه. به نظرم حتی شخصیت سخیف فاوِل به جهت یکروییش به دوروییِ ربکا می‌ارزه، و (برخلاف خانم دانورس) عقیده دارم ربکا شجاع نبود، که اگر بود چهره‌ی واقعی‌شو پشت تزویر و دروغ مخفی نمیکرد. بعضی‌ها ممکنه به اشتباه اسم این رو سیاست بذارن، اما به نظر من تزویریه که از ترس میاد.
۱ خسته نباشید جانانه میگم به آقای عمرانی، بهناز جعفری و دیگر دوستان و براشون آرزوی موفقیت تو این مسیر رو دارم.
ممنون از کتابراه عزیز و همراه
کامران بلوریان
۱۴۰۲/۱۱/۷
یک کلاسیک بسیار زیبا و دلنشین و در بر گیرنده ژانر‌های مختلفی چون عاشقانه درام و معمایی که واقعا شنونده را محصور خود میکند شاید بیش از 25 سال بود که این کتاب از زمان کودکی در کتابخانه خانه‌مان بود و دو خواهر بزرگتر من این کتاب را خوانده بودند و در آن دوران یک نوع رقابت و به قول امروزی‌ها کل کل بین و ما خواهر برادرها بود به واسطه این که چه کسی فلان کتاب را خوانده و من همیشه سر این کتاب از آن دو عقب بودم تا این که امروز روز این کتاب بود که قسمت بشود و من به خاطر مشغله‌های زندگی این روزها به کتاب صوتی روی بیاورم تا نعمت مطالعه را از دست ندهم و چه خوش شانس بودم عجب کتابی عجب ترجمه‌ای و عجب راوی قدرتمندی باید گفت بسیار ریتم منظمی دارد این کتاب و از همان ابتدا نویسنده ضربآهنگ را قوی شروع کرده و به خواننده مجال خسته شدن و سر رفتن حوصله را نمیدهد و همچنین پایان تکان دهنده و غیر قابل پیشبینی ضربه آخر را می نوازد من در مجموع پیشنهاد میکنم دوستانی که هنوز این کتاب را نخوانده‌اند حتما تهیه کنند و بخوانند یا بشنوند
آبتین حاجی پور
۱۴۰۲/۷/۲۳
ربکا رمانی رازآلود و در ژانر گوتیک یا ادبیات وحشت توسط دافنه موریه نگاشته شده است. قلم رمان بسیار زیبا و دوست‌داشتنی است و هر مخاطبی را مجذوب خواهد کرد.
روای داستان دختر نوجوانی است خجالتی و کمرو که از حقارت‌های بسیاری رنج می‌برد و عزت نفس و خودپنداره بسیار ضعیفی دارد‌. او خدمتکار زنی پیر و بدخو
است و در تماس با مرد جذاب بسیار ثروتمندی است که صاحب عمارت عظیم 《ماندرلی》 است؛ او شوهر زن زیبایی به نام 《ربکا》 است که همسر خود را مدت‌ها پسش از دست داده است و تصور همگان بر ان بوده که پس از همسرش ربکا دیگر ازدواج نخواهد کرد اما این اتفاق رخ نمی‌دهد
《ماندرلی》 ساختمان شکوهمند و زیبایی است که اسرار عظیمی را در ارتباط با ربکا در خود مدفون نموده است. همین عمارت بزرگ و رازآلود مکانی است که اتفاقات بعدی رخ می‌دهد. خدمتکاران، اتاق‌ها و حتی ساحل و خلیج اطراف عمارت عجیب و غریب و گاه ترسناک هستند. و با افراد غریبه رابطه خوبی برقرار نمی‌کنند.
فریماه پیرهادی
۱۴۰۲/۳/۱۸
اوایل کتاب به شدت خسته کننده بود توضیح‌های اضافی، رفتار‌های غیر قابل درک راوی داستان و روند طولانیش هی منو به کنار گذاشتن کتاب تشویق میکرد ولی خوندنشو ادامه دادم.
کم کم روند داستان رو به بهبود بود و داشت منو جذب میکرد. رسیدم به جایی از داستان و یهو بوم!!!
میخکوبم کرد
مو به تنم سیخ شد
شاید فکر
کنید دارم اغراق میکنم. اما مطمعن باشید وقتی خودتون کتابو بخونید همین نظرو دارید
انقدر جذاب بود که نفهمیدم چجوری دارم کتابو انقدر تند میخونم و ساعت ۳ شده. هنوز کتابو تموم نکرده بودم از اونجایی که چشمام سنگین شده بود ادامه ندادم با اینکه همه وجودم میخواست همون لحظه آخر داستانو بفهمم ولی به خودم گفتم بهتره این داستان وقتی چشمام کاملا بازه و سرحالم تموم بشه. و فردا صفحه به صفحه کتاب منو به وجد آورد جوری که دستمو جلوی دهنم میگرفتم
توصیف‌های کتاب منو دقیقا میبرد همون لحظه، همونجا و همونطور که نویسنده میخواست.. من خودمو دقیقا جای راوی داستان حس میکردم راوی‌ای که اسمش تا اخر داستان مشخص نشد..
اخر داستان اما تو یک لحظه متوقفتون میکنه و شما بدون اینکه کاری کنید خیره میمونید با کلی سوال. بی نظیر بود.
وقتی کتاب تموم شد و رسیدم به دست نویس نویسنده تازه به خودم اومدم! رفتم به اول کتاب. از اونجایی که شروع کتاب برام جذابیتی نداشت همشو سریع خونده و رد کرده بودم و چیزی ازش یادم نمونده بود حالا که دوباره میخوندمش به خودم اومدم گفتم وای خدای همه‌ی داستان همینجا بود چطور نفهمیدم و این دقیقا مهارت بی نظیر نویسنده رو بهم نشون داد.
لذت خوندن این کتابو از دست ندید. روی صحبتم به ویژه با کسایی هست که عاشقانه و معما پسندن.
از اینکه بگم عاشق کتاب ربه کا شدم زیاد خوشم نمیاد بخاطر اسم کتاب، ربه کا!!
مریم مهدی
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
ربکا- دافنه دوموریه
من این کتاب را ده سال پیش خوندم، یادمه یه داستان جنایی عشقی بود که جزو رمان‌های بسیار معروف کلاسیک محسوب می‌شه. اون موقعی که داشتم می‌خوندم انقدر برام هیجان انگیز بود که آخرهای کتاب قلبم تاپ تاپ میزد.
داستان کتاب ربه کا با فلش بک به گذشته آغاز می‌شود و داستان نو عروس جوانی و
را روایت می‌کند که بعد از ازدواج با مردی که بیش از بیست سال با او تفاوت سنی دارد با چالش‌های زیادی روبرو می‌شود، این مشکلات اغلب ریشه در زندگی قبلی همسرش دارد در نهایت به افشای رازهای وحشتناک منجر می‌شود.
از روی این کتاب آلفرد هیچکاک یه فیلم کلاسیک سیاه سفید هم ساخته که اونم خیلی برام جذاب بود.
دیدن این فیلم و همچنین کلیه فیلم‌های هیچکاک را بهتون توصیه می‌کنم، ولی اگر میخواین فیلم بر اساس رمان ببینید همیشه اول کتاب را بخونید، قطعا کتابها همیشه جذاب ترن.
الان که دیدم صوتی شده خریدمش که دوباره گوشش بدم، مخصوصا که گویا اجرای حرفه‌ای و خوبی هم داره.
ممنون از کتابراه که با سیستم نقد و کامنت کتابها هم به تصمیم گیری برای انتخاب کتاب بهتر کمک می‌کنه و هم بابت امتیازهایی که بهمون میده باعث میشه از تخفیفات و فرصت‌های خوبی برای ارزان خریدن کتابها استفاده کنیم.
ستایش نوروززاده
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
عالی بود... اولش رو طاقت بیارید بره جلو، عالی میشه‌
وقتی کتاب تمومش کردم برگشتم یه بار دیگه به خوابی که اول فصل اول میگه گوش کردم.. تازه معنا پیدا کرد... واقعا جذاب بود. به معنای واقعی کلمه نمایش صوتی بود. صداهای بک‌گراند و ترسیم فضا بی نهایت به جذابیت کمک کرده بود. شخصیت پردازی بی نظیر و برای که
کسانی به رمان عاشقانه علاقه دارند بسیار توصیه میشه. کسانی که رمان‌های رمز آلود رو هم دوست دارند براشون خالی از لطف نیست. دست همگی درد نکنه. بی نهایت لذت بردم. راستی اسم راوی داستان کارولینا اگر احیانا همان یک باری که اسمش رو میگه نشنیدید. من عاشق نویسنده شدم. صدای سر کار خانم‌ محسنی چه قدر روی شخصیت نشسته بود. بهترین کتاب امسالم شد این کتاب. خواهش میکنم هم آثار بیشتر این نویسنده رو صوتی کنید و هم از صدای این راوی بیشتر استفاده کنید.
سپیده کریمی
۱۴۰۲/۳/۱۳
اثر جالب و تحسین‌برانگیز دافنه دوموریه در قالب نمایشنامه صوتی تهیه شده بود و این نمایشنامه صوتی هم به نوبه خودش بسیار ماهرانه و جذاب اجرا شده بود. مهارت گویندگان در اجرا عالی و تحسین‌برانگیز بود.
نکته‌ای که سبب شد امتیاز کامل و پنج ستاره رو ندم این بود که برخی بخش‌های کتاب در روایت صوتی حذف شده و
بود در حالی که می‌توانست وجود داشته باشد اتفاقا بر غنای این محصول صوتی بیفزاید. همزمان با گوش دادن به نمایشنامه، کتاب رو هم می‌خوندم و متوجه شدم برخی بخش‌هایی که راوی داستان توصیف می‌کنه و در زمره دیالوگ‌ها هم نیست، حذف شده بود و من دلیل این حذف رو متوجه نشدم. در این موارد مجبور می‌شدم نمایش صوتی رو متوقف کنم مطالب محذوف رو از روی کتاب بخونم و بعد به ادامه نمایش گوش کنم. ترجیح می‌دادم چنین اجباری رقم نمی‌خورد تا اصالت این شاهکار صوتی بیش از پیش می‌شد.
فاطمه فرزامی
۱۴۰۲/۱/۸
اول کتاب عالی بود اما از اواسط کتاب واقعا از جزئیات بی حد و الکی خسته شدم و تا آخر منتظر یه اتفاق عجیب بودم که تا حدودی با خوندن اخر کتاب راضی شدم.
_اول از همه شخصیت آقای دوینتر بی نهایت عالی بود، اون پختگی و صبر در برابر شور و حرارت دخترک جوان کتاب
_نکته جالب دیگه بی هویت بودن خانم خانه در بود،
تقریبا تمامیه داستان در حالی که نام ربکا بارها و بارها برده می‌شد هرگز نامی از راوی داستان به میان نیامد
_نقطه عطف دیگر ابتدای کتاب بود شروعی عالی با یک رویا که بنحویی آخر کتاب را شرح میداد
تنها انتقادم به کتاب ریتم کند و گاهی حوصله سر بر در برخی از قسمت‌های کتاب بود و جزئیات بیش از حد و دیگر آنکه از یکجا به بعد کشش داستان از بین رفت
در انتها هم جا دارد تشکر خودم را بخاطر گویندگان فوق العاده کتاب به جا بیاورم
زهرا محسن زاده
۱۴۰۱/۷/۸
این اثر بسیااااااار عالی بود
من خودم به شخصه از کتابهایی که در آن به جزییات زیاد می‌پردازند خوشم نمیاد اما این اثر آنقدر قوی بود که جزییات آن هم شنیدنی بود.
به گونه‌ای داستان پردازی شده بود که خواننده (شنونده) کشش عجیبی به دنباله داستان داشت.
اولین تجربه نمایش نامه صوتی من بود.
بسیار لذت که
بردم. تمامی کسانی این اثر صوتی را ساخته بودند بسیار ماهر و مسلط بودند. با لحن و تغییر صدا کاملا فضاسازی می‌کردند.
موزیک‌های انتخابی بسیار عالی بودند.
علیرغم مشغله‌های فراوان آنقدر این اثر جاذبه داشت که آن را ظرف سه روز به اتمام رساندم.
بسیار مهیج و شنیدنی بود.
به دوستداران کتاب توصیه میکنم.
با تشکر از کتابراه
Eli Del
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
کتاب بی نظیری بود. پایان غیرمنتظره ایی داشت، هرلحظه انتظار داشتم که همه چی داره خراب میشه ولی اینجوری نمیشد ولی به نظرم باید یک فصل دیگه ادامه دار میشد از وضع خدمتکار انتقام جو ویا زندگی آروم پس از طوفان یا کاخ سوخته شرحی داده میشد ولی تمام شد. در طول داستان خیلی منتظر بودم که اسم راوی داستان دخترک جوان ۲۰ساله رو بشنوم. ولی اسمی از اون برده نشد انگار. صداپیشه‌ی این شخصیت خانم هاشمی صدای گرم و دلنشینی داشتند ولی به ۲۰ساله‌ها و دختری بی تجربه نزدیک نبود! همه جزییات مثل آب و هوا یا چیدمان و شرایط اتاقها وکل جزییات بسیار خوب شرح داده شده بود و کاملا تصور میشد
زینب.م
۱۴۰۲/۲/۲۵
دست همه‌ی عوامل درد نکنه که همچین تجربه‌ی بی نظیری رو فراهم کردن. بسیار لذت بردم. ممنون که انقد به جزییاتی مثل صدای روشن کردن فندک، صدای جسپر، صدای زیپ، صدای روشن کردن ماشینو کلی چیزای دیگه دقت کرده بودین..
صدای همه‌ی شخصیت‌ها بهشون نشسته بود. وقتی کتاب تموم شد و گوینده محترم شروع کردن به معرفی و
افراد، باورم نمیشد،
فک میکردم همون شخصیت داستان داره آدما رو معرفی میکنه
من مدتیه دارم کتابای بزرگ مثل جنایت مکافات قمارباز برادران کارامازوف بلندی‌های بادگیر و.. رو میشنوم اما این کتاب برام خییییلی بیشتر قابل باور و دوست داشتنی بود. و تو ذهنم خواهد موند. ماندرلی
شعری اولیا
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
بسیار عالی بود و بدون نقص!!! من چند سال پیش این داستان را خوانده بودم. فیلم آن را هم دیده بودم. با دیدن این داستان در کتابراه از طرفی دوست داشتم آن را بشنوم از طرفی احساس می‌کردم برایم تکراری و کسل کننده خواهد بود. بسیار خوشحالم که بالاخره این ارائه را شنیدم. آن قدر با کیفیت اجرا شده که احساس به را می‌کنم «الان» طور واقعی داستان فهمیده ام. حتی در طول اجرا هیجان و استرس پیدا کرده بودم مثل کسی که داستان را نمی‌داند 😁. (چقدر از دست خانم دووینتر کوچک حرص خوردم!!) واقعا یک تاتر بود. بسیار ممنونم از کتابراه که با چنین کیفیتی داستان‌ها را در اختیار شنوندگان قرار می‌دهد!
غزل
۱۴۰۲/۱۰/۷
داستان عاشقانه جذابی نبود عشق یک دختر جوان به یک مرد میانسال که اصلا چیز جالبی نبود و تفاوت هاشون آنقدر زیاد بود که آدم اعصابش خرد میشد، توقع داشتم خیلی رازآلود باشه اما خیلی خیلی معمولی بود و میشد داستان و حدس زد گویندگی همه عالی بودن به جز شخصیت اصلداستان عاشقانه جذابی نبود عشق یک دختر جوان به یک مرد میانسال که اصلا چیز جالبی نبود و تفاوت هاشون آنقدر زیاد بود که آدم اعصابش خرد میشد، توقع داشتم خیلی رازآلود باشه اما خیلی خیلی معمولی بود و میشد داستان و حدس زد گویندگی همه عالی بودن به جز شخصیت ماکسیما که من فکر میکردم 60 ساله هست نه 40 ساله
❤M❤
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
این یک اثر خوب و عالی بود توصیفات نویسنده از محل زندگی و قیافه آدمها خیلی عالی بود ولی چیزی که جذابیت و زیبایی این اثر رو صد برابر کرده بود صداگذاری و گویندگی فوق العاده تیم آقای عمرانی بود من که اجراشون رو خیلی پسندیدم و کل مطلب هم در یک کلمه خلاصه می‌شد تظاهر، و نویسنده خیلی خوب به این مطلب بود و پرداخته اگر ماکسیم که از همون روز اول به شخصیت واقعی ربکا پی برده بود به جای ترسیدن از اذهار عمومی تظاهر به عشق و نمایش دادن خوشبختی در عموم ربکا رو طلاق می‌داد کار به اونجا نمی‌کشید هم بهترین روزهای عمرش به هدر نمی‌رفت و هم در عاقبت عمارتش نمی‌سوخت
Samira Noorishirazi
۱۴۰۱/۴/۱۳
داستان عالی، راوی عالی
منتهی روایت کننده، یا همان همسر دوم شخص
موضوعات پیش پا افتاده را جوری جلوه می‌داد که انتظار خراب شدن کل داستان را بارها بر سر شخصیت‌ها داشتم
هیجان و زمینه سازی خوب است اما نه برای هر موضوعی که در انتها به خوبی و خوشی تمام می‌شود، این شد که در انتها، الهامات و کشفیات دیگر
شهودی شخصیت، برایم بی رنگ بود
به قول معروف حنایش بی رنگ شده بود
برای مطالعه کتاب خوبی است و کاملا قابلیت کشاندن مخاطب را تا انتها داراست
مشاهده همه نظرات 216

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ربکا

برای دریافت کتاب صوتی ربکا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.