معرفی و دانلود کتاب صوتی رز گمشده

عکس جلد کتاب صوتی رز گمشده
قیمت:
۶۸۰۰۰ ۴۷,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رز گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رز گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رز گمشده

اثری جذاب و پرفروش از ادبیات معاصر ترکیه! کتاب صوتی رز گمشده رمانی شنیدنی به قلم سردار ازکان است؛ نویسنده‌ای که با نگارش این داستان و انتشار آن در سال 2003 شهرتی قابل توجه برای خود دست و پا کرد. او در این کتاب روایتگر ماجراهای عجیبی است که دختری جوان به نام دیانا، در مسیر جستجوی خواهر دوقلوی خود پشت سر می‌گذارد.

درباره کتاب صوتی رز گمشده:

قهرمان اصلی رمان رز گمشده (The Missing Rose)، دختری به نام دیانا است؛ شخصیتی که سادگی و معصومیتش یادآور کاراکتر دوست‌داشتنی شازده کوچولو، و مسیرِ پیش پایش در طول داستان، یادآور قهرمانِ کتاب کیمیاگر است. پیرنگِ رز گمشده حول یک سفر شکل می‌گیرد و گسترش می‌یابد. ماجرا به طور خلاصه از این قرار است:

طبق آخرین گفته‌های مادرِ فوت‌شده‌ی دیانا، او خواهری دوقلو دارد که برای مدت‌ها از وجودش بی‌خبر بوده؛ خواهری که سال‌ها پیش توسط پدرشان از خانه خارج شده و برای همیشه از نظر آنها ناپدید گشته است. حال وظیفه‌ی دیاناست که به جستجوی او برود. اما چگونه؟ آیا نشانه‌ای از هویت او و یا محل اقامتش در دست هست؟ ظاهراً بله؛ اما نشانه‌ای بسیار مبهم، و حتی اندکی غیرواقعی. سخن از یک باغ گل رز و فردی که آشنا به زبانِ گل‌هاست... دیانا چیز بیشتری نمی‌داند، با این حال چاره‌ای جز اکتفا به همین نشانه‌ها ندارد.

او راهی سفر می‌شود. جستجو آغاز شده است؛ اما هرچه جلوتر می‌رویم، بیشتر درمی‌یابیم که جستجوی خواهر گمشده صرفاً بهانه‌ای بیرونی برای آغاز جستجویی ژرف‌ و درونی‌ بوده است؛ آن کسی که دیانا حقیقتاً باید در پی‌اش باشد، خودِ گمشده‌ای است در عمق وجودش. در مسیر این پویش دیانا به باغی شگفت‌انگیز و زیبا در شهر استانبول می‌رسد؛ مکانی رازآلود که در آن، تمام گره‌های روایت جذابِ سردار ازکان هنرمندانه گشوده خواهد شد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی رز گمشده:

- اگر از کتاب کیمیاگر خوشتان آمده باشد، این رمان را هم حتماً دوست خواهید داشت. (Time Out UK)
- یک موفقیت جهانی! (Air Beletrina)
- قصه‌ای که در عین حکمت‌آمیز بودن به شدت مدرن است. (Deutsche Presse)

کتاب صوتی رز گمشده مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به رمان‌های فلسفی و روانشناختی و همچنین دوست‌داران داستان‌های اندکی رازآلود و افسانه‌آمیز، بی‌تردید شیفته‌ی کتاب صوتی رز گمشده خواهند شد.

با سردار ازکان بیشتر آشنا شویم:

سِردار اُزکان (Serdar Oskan) نویسنده‌ای ترکیه‌ای است که در سال 1975 به دنیا آمده است. وی تحصیلات اولیه‌اش را در استانبول سپری کرده و سپس در دانشگاه «له‌های» در رشته‌ی مدیریت بازرگانی و روانشناسی فارغ‌التحصیل شده است. او چند سالی‌ست که بیشتر تمرکز خود را معطوف به جهان ادبیات نموده. رز گمشده عنوان نخستین و البته بهترین رمان اوست؛ این کتاب پس از انتشار در سال 2003 به شدت سروصدا به پا کرد و تحسین بسیاری از مخاطبین را برانگیخت. رمان رز گمشده تا امروز به حدود چهل زبان زنده‌ی دنیا برگردانده شده و فروشی فوق‌العاده بالا، نه فقط در ترکیه، که در تمام دنیا داشته است.

در بخشی از کتاب صوتی رز گمشده می‌شنویم:

از پسِ روزی طولانی، یکنواخت و بی‌هدف، دیانا گناهکارانه به عکس‌های مادرش نگاه می‌کرد.

«مادر، فرض کنیم که فکرم رو عوض کردم و شروع به جستجوی مری کردم. فایده‌ش چیه آخه؟ از روی اسم یه خانمی که سال‌ها پیش طرز صحبت کردن با رزها رو به او یاد داده، می‌تونیم مری رو پیدا کنیم؟»

منقلب شد.«فرض کنیم مایل‌ها طی کردم و به کشوری رفتم که اون قصر توشه. فرض کنیم اون هتلی رو که نزدیک قصره و اون زن توش زندگی می‌کنه پیدا کردم. آیا اون زن هنوز زنده‌ست؟ اگه هست، آیا دختربچه‌ی غریبه‌ای رو که سال‌ها پیش به هتلش اومده به یاد داره؟ اگه به اون صحبت کردن با رزها رو یاد داده، البته که یادش می‌آد. اما من فکر نمی‌کنم که چنین چیزی ممکن باشه. نه مامان جون... تازه، گیریم که مری رو به خاطر آورد. زن بیچاره از کجا جای مری رو بدونه؟ من با احترام ازش می‌پرسم: ببخشید خانم عزیز، آیا به خاطر میارید، سال‌ها پیش یه دختر توریست بود، که توی هتلتون اقامت داشت. اسمش مریه...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
قسمت اول - بخش اول
27 دقیقه
قسمت اول - بخش دوم
26 دقیقه
قسمت اول - بخش سوم
33 دقیقه
قسمت اول - بخش چهارم
26 دقیقه
قسمت اول - بخش پنجم
19 دقیقه
قسمت اول - بخش ششم
33 دقیقه
قسمت دوم - بخش اول
24 دقیقه
قسمت دوم - بخش دوم
32 دقیقه
قسمت دوم - بخش سوم
34 دقیقه
قسمت دوم - بخش چهارم
24 دقیقه
قسمت دوم - بخش پنجم
23 دقیقه
قسمت دوم - بخش ششم
25 دقیقه
قسمت دوم - بخش هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رز گمشده
نویسنده
مترجمبهروز دیجوریان
راویسارا فیض
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ ۴۷,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رز گمشده

طاهره محمدخانی
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
بد نبود، ولی از اون داستانهایی که من و جذب کنه و باعث بشه شب تا صبح نتونم بخوابم نبود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رز گمشده

برای دریافت کتاب صوتی رز گمشده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.