معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی ازدواج - شماره‌ی اول

عکس جلد کتاب صوتی روانشناسی ازدواج - شماره‌ی اول
قیمت:
۸۹,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی ازدواج - شماره‌ی اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی ازدواج - شماره‌ی اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روانشناسی ازدواج - شماره‌ی اول

کتاب صوتی روانشناسی ازدواج - شماره‌ی اول شامل مجموعه‌ای از مقالات متنوع است که توسط رویا کیوانی در قالب اثری واحد گردآوری شده‌اند. مقالات این کتاب به پرسش‌هایی پیرامون ازدواج پاسخ می‌دهند و راهنمایی هستند برای داشتن یک زندگی زناشویی موفق‌تر.

درباره‌ی کتاب صوتی روان‌شناسی ازدواج - شماره‌ی اول

ازدواج یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که هر شخص در طول زندگی‌اش می‌گیرد و توانایی این را دارد که مسیر سرنوشت انسان را تغییر دهد. ازدواج کردن و حتی ازدواج نکردن هر دو انتخاب‌هایی است که پیش روی افراد بالغ قرار دارد و هر کدام تبعات و مزایایی برای فرد دارد. این مسئله با توجه به اهمیت زیادی که دارد، نیازمند تفکر و البته آموزش فراوان است تا قدری از موانع مسیر کم شود و ریسک انتخاب اشتباه برای فرد پایین بیاید.

کتاب صوتی روان‌شناسی ازدواج - شماره‌ی اول یکی از منابع مفیدی است که می‌تواند به بسیاری از پرسش‌های افراد در این زمینه پاسخ بدهد. رویا کیوانی با ترجمه و گردآوری مقالات مختلف و معتبر که توسط گروهی از نویسندگان نگاشته شده، به دغدغه‌های بزرگسالانی که ازدواج را به عنوان یک گزینه در ذهنشان دارند (و یا حتی ندارند!) پاسخ داده و دیدی جامع نسبت به ابعاد روان‌شناختی مختلف آن ارائه کرده است.

در کتاب صوتی روان‌شناسی ازدواج - شماره‌ی اول به این سوال پاسخ داده می‌شود که علت مجرد ماندن بسیاری از افراد چیست. با اینکه مجرد ماندن یک انتخاب شخصی است و برای بسیاری نیز تصمیمی مناسب است، اما برای بسیاری دیگر نیز سرنوشتی خودخواسته نیست و علل مختلفی باعث بروزش می‌شوند. در این کتاب صوتی می‌شنویم که دلایل مختلفی همچون آسیب‌های گذشته، گیر افتادن در تله‌های روانی، محدود بودن دایره‌ی روابط اجتماعی و غیره می‌توانند علت تنهایی و مجرد ماندن افراد باشند. همچنین برای هر کدام از این دلایل، راهکاری عملی و کاربردی نیز به مخاطب معرفی می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی ازدواج - شماره‌ی اول

موضوع دیگری که نویسندگان در این کتاب به آن پرداخته‌اند، انتخاب فرد اشتباه برای ازدواج است. نادیده گرفتن تفاهم و توافق در نتیجه‌ی کشش به طرف مقابل در زمان ازدواج از جمله عوامل مهمی هستند که بعدها باعث ایجاد نارضایتی از رابطه می‌شوند.

کتاب صوتی روانشناسی ازدواج - شماره‌ی اول اثری از گروه نویسندگان است که با تلاش رویا کیوانی گردآوری و ترجمه شده. نشر صوتی روان‌شناسی جامعه مسئول انتشار این اثر بوده و شما آن را با صدای مبینا فلاح‌زاده، بهمن یحیی‌زاده، اعظم فراهانی، امین پاشا و فاطمه عرب می‌شنوید.

کتاب صوتی روان‌شناسی ازدواج - شماره‌ی اول برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی با موضوع ازدواج مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی روانشناسی ازدواج - شماره‌ی اول می‌شنویم

همیشه اولین برخورد با یک خواستگار تصویری تعیین‌کننده را در ذهن ایجاد می‌کند. اولین برخورد است که برداشت نخستین و ماندگاری از شخصیت طرف مقابل در ذهن ایجاد می‌کند و می‌تواند تعیین کند که رابطه‌ای ادامه پیدا می‌کند یا نه. به هر صورت این دیداری است که نمی‌توان آن را جدی نگرفت، زیرا ممکن است در زندگی شما نقشی تعیین‌کننده داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
47 دقیقه
قسمت یک
37 دقیقه
قسمت دو
41 دقیقه
قسمت سه
46 دقیقه
قسمت چهار
36 دقیقه
قسمت پنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روانشناسی ازدواج - شماره‌ی اول
نویسنده
مترجمرویا کیوانی
راویمبینا فلاح زاده، بهمن یحیی زاده، اعظم فراهانی، امین پاشا، فاطمه عرب
ناشر صوتیانتشارات روانشناسی جامعه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روانشناسی ازدواج - شماره‌ی اول

برای دریافت کتاب صوتی روانشناسی ازدواج - شماره‌ی اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.