معرفی و دانلود کتاب صوتی 21 ویژگی میلیونرهای خودساخته

عکس جلد کتاب صوتی 21 ویژگی میلیونرهای خودساخته
قیمت:
68000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 21 ویژگی میلیونرهای خودساخته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 21 ویژگی میلیونرهای خودساخته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 21 ویژگی میلیونرهای خودساخته

برایان تریسی در کتاب صوتی 21 ویژگی میلیونرهای خودساخته، از راز و رمزهای ثروتمند شدن برای شما می‌گوید و راهکارهایی اصولی برای موفقیت در کسب‌وکارتان ارائه می‌دهد.

دربارۀ کتاب صوتی 21 ویژگی میلیونرهای خودساخته:

این کتاب حیرت‌انگیز می‌تواند با آموزه‌هایش زندگی شما را دگرگون کند. برایان تریسی ایده‌ها، راهبردها و بینش‌هایی مطرح می‌کند که قادر خواهند بود به عنوان سکوی پرش برای رسیدن به موفقیت‌های مالی برایتان عمل کنند و شما را به جایگاهی که آرزویش را دارید برسانند.

به کار بردن اصول مطرح شده در کتاب صوتی 21 ویژگی میلیونرهای خودساخته (21 Success Secret To self Made Millionaires)، بسیار مؤثر، ساده و آسان است. هر کدام از این راهبردها نتیجۀ سال‌ها تحقیق و گفت‌وگوی نویسنده با افراد پولدار و خودساخته است. تمامی این ایده‌ها چندین و چند بار امتحان و آزمایش شده‌اند، پس اطمینان داشته باشید اگر شما هم آن‌ها را در زندگی‌تان به کار بگیرید، جواب خوبی خواهید گرفت.

برایان تریسی (Brian Tracy) برای بیش از دو میلیون نفر در سراسر دنیا در حوزۀ مدیریت، فروش، موفقیت شخصی و مالی سخنرانی کرده است. برنامه‌های ویدئویی و صوتی او به 20 زبان ترجمه شده و در 38 کشور جهان به فروش رسیده است. او تنها خود را از فقر نجات نداد بلکه به تعداد بسیاری از افراد نشان داد که چگونه می‌توانند از هیچ شروع کرده و به استقلال و موفقیت مالی دست پیدا کنند.

بیشتر از 90 درصد افراد موفق در عصر کنونی، در شروع فقیر یا تقریباً فقیر بوده‌اند. هر فرد موفق و ثروتمند به طور متوسط دو – سه مرتبه ورشکست یا تقریباً ورشکست شده است. اغلب ثروتمندان چندین بار شکست خورده‌اند تا سرانجام فرصت خوبی پیدا کرده و به موفقیت مالی رسیده‌اند.

شاید جالب باشد بدانید که اکثر میلیونرهای خودساخته افرادی عادی با تحصیلات، خانه، شغل، زندگی و اتومبیل متوسط هستند اما آنان می‌دانستند که دیگر افراد موفق چطور عمل می‌کنند، از این رو همان اعمال را چندین و چند بار تکرار کرده‌اند تا موفق شدند و به همان نتایج مطلوب دست یابند.

این را بدانید که هیچ معجزه یا شانسی وجود ندارد. اگر افکار و اعمال شما همانند میلیونرهای خودساخته باشد، خیلی زود همان نتایج و منافع را به دست می‌آورید.

برای تبدیل شدن به یک مدیر موفق 21 ویژگی یا راز وجود دارد که انجام هر کدام جهت رسیدن به استقلال مالی لازم و ضروری است. انجام ندادن هر کدام از این رازها به تنهایی می‌تواند خوشحالی، تندرستی و رضایتی را که می‌توانستید داشته باشید نابود کند.

خبر خوب این است که شما قادر خواهید بود با تمرین و تکرار زیاد، هر کدام از این راهبردها را یاد بگرید تا همانند نفس کشیدن برایتان عادی و طبیعی شود. همان طور که رانندگی و دوچرخه‌سواری را آموختید، این ویژگی‌ها را نیز می‌توانید بیاموزید و در زندگی خود از آن‌ها بهره بگیرید. هیچ محدودیتی غیر از محدودیتی که خودتان برای خود ایجاد می‌کنید وجود ندارد. پس بهتر است شروع کنید.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم:

برایان تریسی نویسنده و سخنران آمریکایی - کانادایی است که شرکت خود را در سال 1984 در شهر ونکوور کانادا تأسیس کرد. این شرکت ارائه‌دهندۀ خدمات مشاوره‌ای در زمینۀ فروش، اعتماد به نفس، خلاقیت، رهبری و روانشناسی موفقیت است. او چندین کتاب نیز در همین زمینه‌ها نگاشته، از جمله این آثار: فکرت را تغییر بده تا زندگیت تغییر کند، جادوی جهت‌دار کردن زندگی، 21 ویژگی میلیونرهای خودساخته، قورباغه‌ات را قورت بده، مدیر برجسته باشید، همیشه عاشق بمانید، قدرت برنامه‌ریزی، بیشتر حقوق بگیرید، هنر فروش کردن، نقطه تعادل خود را پیدا کنید و... .

شنیدن کتاب صوتی 21 ویژگی میلیونرهای خودساخته به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید در کسب‌وکار خود به موفقیت مالی دست پیدا کنید، این کتاب صوتی را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی 21 ویژگی میلیونرهای خودساخته می‌شنویم:

دومین ویژگی این است که به کار و حرفه‌ای بپردازید که عاشق آن هستید. وقتی از یک میلیونر بپرسید تک‌تک این ویژگی‌ها را مهم‌ترین ویژگی می‌داند. حالا تصور کنید یک نفر همۀ آن‌ها را با هم داشته باشد. وای! کاری را انجام بدهید که عاشقش هستید. چرا؟ چون فقط در این صورت انرژی و اشتیاق و شور لازم برای غلبه بر مشکلات و موانع احتمالی را خواهید داشت و مطمئن باشید در راه رسیدن به موفقیت موانع بی‌شماری بر سر راهتان خواهد بود. مشکلات، خستگی‌ها، بازدارنده‌ها، اتفاقات ناگوار و غیرمنتظره و... را تجربه می‌کنید.

شاید باورتان نشود ولی هنری فورد قبل از اختراع اتومبیل و خط تولید معروف خودش سه بار ورشکسته شد. من سال گذشته مقالۀ بسیار جالبی در مجلۀ فورد به نام گاراژها خواندم. گاراژ نقطۀ شروع این بخت و اقبال بزرگ بود. فورد در یک خانۀ اجاره‌ای زندگی می‌کرد و یک گاراژ هم اجاره کرده بود و آنجا روی ساخت ماشین خودش کار می‌کرد. او بالاخره ساخت این ماشین چهار چرخ را به پایان رساند ولی درِ گاراژ کوچک بود و ماشین از گاراژ بیرون نمی‌رفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
90 دقیقه
21 ویژگی میلیونرهای خودساخته

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 21 ویژگی میلیونرهای خودساخته
نویسنده
مترجممحسن واعظی
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
68000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 21 ویژگی میلیونرهای خودساخته

reza pazhohesh
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
سلام، این کتاب خلاصه کارهایی است که تمام ثروتمندان انجام می‌دهند به شکل تیتروار با توضیحات جزیی بیان شده است بریان تریسی تمام کتابهایی که نوشته حکم پازل رو داره هر کتابی گوشه‌هایی از این پازل رو نشون میده بنظرم برای درک همه ابعاد یک ک تجارت و موفقیت باید همه کتابهای این نویسنده رو مورد مطالعه قرار داد و از همه مطالب عنوان شده در یک کاغذ بنویسید و در زندگی تجاری خودتان به کار ببرید حتما جواب خواهید گرفت، با سپاس
احمد کتافی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
کتاب فوق العاده‌ای بود
اما بعضی از نکاتی که در این کتاب صوتی گفته شده است قدیمی هستند
و با علم و بازار امروزی تطابق ندارند
اما بعضی نکات واقعا مفید وکابردی بودند
من این کتاب صوتی رو برای چندمین بار دارم گوش میدم و به گفته خود نویسنده اقای برایان تریسی باید یک موضوع را حداقل ۶بار تکرار و مرور کنیم تا وارد ذهن ناخوداگاه ماشود و تکرار اصل یادگیریه...
حسین اسماعیلی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
تکرار تکرارها برای یادآوری که میتونی و ایجاد انگیزه برای بدست اوردن چیزهای که هر کس چه مادی و.. میکند ولی اخرش هم به شرایط و هم به خود شخص بستگی دارد
شهاب
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
بسیار عالی و موثر و هر کسی میتونه استفاده کنه و لذت ببره و هیچ چیز غیر ممکن نیست
زهرا پرویزى
۱۴۰۱/۵/۳۱
کتاب برای کساییکه تو فکر تغییر وضعیتشونن و نمیدونن از کجا شروع کنن، حرف نداره
مینا راستگو
۱۴۰۰/۶/۱۲
خیلی کتاب مفید و عالی هست پیشنهاد میکنم حتما حتما بخونید
مجتبی یگانه
۱۴۰۰/۲/۱۷
بسیار کتاب خوبی می‌باشد حتما گوش دهید
مرتضی رشیدی
۱۴۰۲/۱۱/۵
بسیار آموزنده و قابل قبول واقعا عالی
ارمین
۱۴۰۲/۱/۱۷
نکات جالب و کاربردی داره، پیشنهاد میشه
Amin Jabbari
۱۴۰۱/۸/۲۰
کتابی برای ساختن از پایه
محمد ارباب
۱۴۰۰/۱۱/۷
برایان تریسی واقعا نظراتش درجه یکه
عاطفه یوسفیان
۱۴۰۰/۵/۱۹
کلاکتابهای برایان عالیه
Hasan Alizadeh
۱۴۰۰/۳/۱۵
کتابی ست بسیار تاثیر گذار
محمد خانی
۱۴۰۰/۱/۱۶
سلام
کتاب بسیار مفیدی بود
بهزاد شمس نژاد
۱۴۰۱/۳/۸
کاملا توصیه میکنم
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 21 ویژگی میلیونرهای خودساخته

برای دریافت کتاب صوتی 21 ویژگی میلیونرهای خودساخته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.