معرفی و دانلود کتاب صوتی زیر در زمزمه گر

عکس جلد کتاب صوتی زیر در زمزمه گر
قیمت:
۱۰۹,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زیر در زمزمه گر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زیر در زمزمه گر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زیر در زمزمه گر

کتاب صوتی زیر در زمزمه گر نوشته‌ی تی جی کلون، رمانی فانتزی برای نوجوانان است. داستان این کتاب پرفروش که نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز نیز بوده، درباره‌ی وکیلی بداخلاق و حریص به نام والاس است که پس از مرگ به چای‌فروشی‌ای فرستاده می‌شود تا برای رفتن به جهان بعدی آماده شود. او در طی اقامتش در چای‌فروشی، به زندگی گذشته‌اش فکر می‌کند و با دیگر ارواح آنجا آشنا می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی زیر در زمزمه گر

داستان رمان زیر در زمزمه گر (Under the Whispering Door)، نوشته‌ی تی جی کلون (TJ Klune)، با اخراج یکی از کارمندان والاس پرایس شروع می‌شود. والاس، شخصیت نقش اول این داستان، وکیلی بداخلاق و بی‌احساس است که در تمام زندگی‌اش تنها به کار فکر می‌کرده و ارزشی برای دیگران قائل نبوده است. والاس که احساس می‌کند یکی از زیردستانش در کار اشتباهی مرتکب شده، او را اخراج می‌کند، اما دو روز بعد به علت سکته‌ی قلبی می‌میرد! در این‌جاست که روحش از بدنش جدا می‌شود و به مشاهده‌ی وقایع پس از مرگش می‌پردازد. در مراسم تدفین والاس، افراد بسیار کمی حاضر می‌شوند و همه از مرگ او راضی و خشنودند. در حینی که والاس از این مسئله متعجب و ناراحت است، زنی به نام می به او نزدیک می‌شود و به او می‌گوید برای «درو کردن» روحش آمده است.

در ادامه‌ی کتاب صوتی زیر در زمزمه گر، می و والاس به چای‌فروشی‌ای می‌روند و در آنجا با مردی به نام هوگو آشنا می‌شوند که قرار است روح والاس را به جهان بعدی ببرد. در این چای‌فروشی، نلسون، روح پدربزرگ هوگو و آپولو و روح سگ هوگو نیز حضور دارند. هوگو به والاس یک لیوان چای می‌دهد که خاطرات گذشته‌ی والاس را به یادش می‌آورد و باعث می‌شود والاس نگاه متفاوتی به زندگی و رفتارش پیدا کند.

تی جی کلون در کتاب صوتی زیر در زمزمه گر، شخصیت‌های متعدد و جذابی را آورده است که هر کدام انگیزه و داستان زندگی متفاوتی دارند. این شخصیت‌ها هستند که والاس (و حتی ما) را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند و باعث می‌شوند او به این درک برسد که چه چیزی در زندگی مفید و مهم است و چه چیزی اهمیت چندانی ندارد. این داستان، درباره‌ی مرگ، اندوه و غم از دست دادن نزدیکان و عزیزان است، ولی اصلاً و ابداً داستانی تاریک و افسرده‌کننده نیست. اتفاقاً تی جی کلون در کتاب صوتی زیر در زمزمه گر بیشتر از هر چیزی در مورد ارزش و زیبایی زندگی و لزوم پذیرش آن صحبت می‌کند.

کتاب صوتی زیر در زمزمه گر، لحنی صمیمی و طنزی شیرین دارد و به شکلی ماهرانه، هم لبخند را بر لبان شما خواهد نشاند و هم قلب‌تان را به درد خواهد آورد. این کتاب توسط انتشارات آذرباد و به ترجمه‌ی شقایق خانجانی منتشر شده است و نسخه‌ی صوتی آن را نشر صوتی ماه آوا به گویندگی متین بختی تهیه کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی زیر در زمزمه گر

  • حضور در فهرست عناوین پرفروش نیویورک تایمز و یو اس ای تودی
  • یکی از بهترین کتاب‌های سپتامبر 2021 به انتخاب آمازون
  • یکی از بهترین کتاب‌های وب‌سایت بازفید در سال 2022
  • نامزد دریافت جایزه‌ی لوکوس به عنوان بهترین رمان فانتزی
  • نامزد دریافت جایزه‌ی وب‌سایت گودریدز در بخش فانتزی در سال 2021

نکوداشت‌های کتاب صوتی زیر در زمزمه گر

  • صمیمیت، طنز و جهان‌سازی ماهرانه، این داستان لذت‌بخش را مرفح کرده‌اند. (پابلیشرز ویکلی)

  • کتاب تی جی کلون، داستانی‌ست درباره‌ی اندوه، از دست دادن عزیزان و رشد کردن. خوانندگان جذب شخصیت‌های شگفت‌آور این اثر خواهند شد. (لایبراری ژورنال)

  • کتاب زیر در زمزمه گر، داستانی شیرین درباره‌ی اندوه و فرصت‌های از‌دست‌رفته است. (بوک لیست)

  • تی جی کلون داستان‌گویی ماهر است. (وب‌سایت مری سو)

  • تی جی کلون آثار قدرتمندی خلق می‌کند که به ما الهام می‌بخشند و ما را شدیداً تحت‌تأثیر قرار می‌دهند. او موهبتی در زمانه‌ی پُردردسر و سخت ماست و رمان‌هایش برای کسانی که می‌خوانندشان بسیار لذت‌بخش و درخشان‌اند. (وب‌سایت لوکوس)

کتاب صوتی زیر در زمزمه گر برای چه کسانی مناسب است؟

تمام کسانی که به داستان‌های فانتزی با شخصیت‌های جذاب و متفاوت علاقه‌مندند، از شنیدن کتاب صوتی در زمزمه گر لذت خواهند برد.

با تی جی کلون بیشتر آشنا شویم

تراویس جان کلون (Travis John Klune) یا تی جی کلون (متولد 1982) نویسنده‌ی آمریکایی داستان‌های فانتزی‌ست. او در کودکی برای بازی کامپیوتری مشهور متروید فن فیکشن می‌نوشت و پس از مدتی شروع به نوشتن داستان‌های خودش کرد. تی جی کلون اولین کتاب خود را در سال 2011 منتشر کرد و پس از آن با نوشتن رمان‌هایش برنده‌ی جوایز متعددی از جمله جایزه‌ی لمبدا، جایزه‌ی الکس و جایزه‌ی میثوپوئتیک شد. از دیگر آثار این نویسنده می‌توان به کتاب «خانه‌ای در دریای نیلگون» و مجموعه‌ی «خارق‌العاده‌ها» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی زیر در زمزمه گر می‌شنویم

مراسم ختمش مدعوین کمی داشت. والاس راضی نبود. او حتی مطمئن نبود چطور به اینجا رسیده است. یک لحظه داشت به بدنش نگاه می‌کرد. سپس پلک زد و خودش را جلوی کلیسا دید. درها باز بود و ناقوس می‌نواخت. قطعاً دیدن تابلوی برجسته‌ی جلوی در، کمکی نکرده بود. نوشته بود: «جشن زندگی والاس پرایس». باید صادقانه می‌پذیرفت که از تابلو خوشش نیامده است. نه، حتی یک ذره از آن خوشش نیامده بود. شاید یک نفر داخل می‌توانست به او توضیح دهد که چه اتفاقی افتاده است. او روی یک نیمکت در ردیف آخر نشست. خود کلیسا از آن چیزهایی بود که والاس بدش می‌آمد؛ بزرگ، پنجره‌هایی با شیشه‌های رنگی بزرگ و چندین مدل مسیح در ژست‌های مختلف درد و رنج که دستانش به صلیبی از جنس سنگ میخ شده بود. والاس از اینکه می‌دید به شمایل برجسته که در سرتاسر کلیسا رنج مرگ را به نمایش می‌گذاشت، توجه نمی‌کند ناامید شده بود. او هیچ‌وقت از مذهب سر در نمی‌آورد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
فصل اول
46 دقیقه
فصل دوم
32 دقیقه
فصل سوم
29 دقیقه
فصل چهارم
23 دقیقه
فصل پنجم
27 دقیقه
فصل ششم
46 دقیقه
فصل هفتم
40 دقیقه
فصل هشتم
70 دقیقه
فصل نهم
27 دقیقه
فصل دهم
58 دقیقه
فصل یازدهم
45 دقیقه
فصل دوازدهم
35 دقیقه
فصل سیزدهم
46 دقیقه
فصل چهاردهم
33 دقیقه
فصل پانزدهم
62 دقیقه
فصل شانزدهم
38 دقیقه
فصل هفدهم
54 دقیقه
فصل هجدهم
22 دقیقه
فصل نوزدهم
37 دقیقه
فصل بیستم
36 دقیقه
فصل بیست و یکم
60 دقیقه
فصل بیست و دوم
36 دقیقه
سخن آخر
14 دقیقه
دستورالعمل می برای درو کردن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زیر در زمزمه گر
نویسنده
مترجمشقایق خانجانی
راویمتین بختی
ناشر چاپیانتشارات آذرباد
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زیر در زمزمه گر

A B
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
اگرچه داستانِ کتاب در قالب یک قصه‌ی فانتزی و خیالی روایت شده، اما کاملا مشخصه که نویسنده به‌خوبی با فلسفه شرق آشنا بوده و قطعا باورهای مختلف باستانیان در رابطه با مرگ رو مورد بررسی قرار داده.
داستان کتاب اصلا تکراری نیست. ادبیات فانتزی و صداگذاری عالی، باعث جذابیت بیشتر داستان شده. به صورت کلی و
فصل‌های ابتدایی کتاب جذابه، فصل‌های میانی کمی خسته‌کننده فصل‌های آخر آدم رو میخکوب میکنه! از گوینده محترم و ناشرین سپاسگزارم و امیدوارم سایر آثار این نویسنده در قالب کتاب صوتی منتشر شوند.
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۲/۵/۱۴
هرگز فکر نمیکردم کتابی با این موضوع بتونه انقدر شیرین و جذاب باشه
اینکه در فضای مرگ و دنیای مردگان انقدر عشق، فداکاری، مهر و نشاط وجود داره که وسیله‌ای برای برجسته کردن مفاهیم انسانیه
شخصیت پردازی عالی بود ولی من بخش بزرگی از جذابیت شخصیتهای داستان رو به دلیل خوانش و اجرای بی‌نظیر متین خانم بختی میدونم
ممنون
دیانا حکیمیان
۱۴۰۲/۱۲/۹
خیلی قشنگ بود و گوینده هم عالی بود. داستان این که کسی که پس از گرفتن موهبت زندگی ازش تازه معنی اون رو میفهمه
MAHMA 789
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
داستان خوب شروع می‌شود اما در آخر به شدت با اخلاق و فرهنگ مخالفه چطور کتابی با این مضمون منتشر میشه برایم عجیبه
رویا +
۱۴۰۲/۱۰/۹
خوب بود داستانش را دوست داشتم. روایت داستان هم خوب بود.
محمد داودی فر
۱۴۰۲/۶/۳۱
منظر دیگری از شکل مرگ، بسیار جالب بود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زیر در زمزمه گر

برای دریافت کتاب صوتی زیر در زمزمه گر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.