معرفی و دانلود کتاب صوتی ساده با تو حرف می‌زنم

عکس جلد کتاب صوتی ساده با تو حرف می‌زنم
قیمت:
48000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ساده با تو حرف می‌زنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ساده با تو حرف می‌زنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ساده با تو حرف می‌زنم

دفتری از جنس سادگی که شما را با خود به نا‌ب‌ترین لحظات زندگی می‌برد. محمدرضا عبدالملکیان در کتاب صوتی ساده با تو حرف می‌زنم با بیانی شیوا، روان و البته آهنگین دریچه‌ی تازه‌ای از عشق را به رویتان می‌گشاید. این دفتر شعر در حقیقت مجموعه‌ای از شعرهای موزون و سپید شاعر است که حال‌و‌هوای دنیای شما را دگرگون می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی ساده با تو حرف می‌زنم

برای اهالی ادبیات، به‌ویژه علاقه‌مندان شعر معاصر، محمدرضا عبدالملکیان هنرمند نام‌آشنایی است که از سی سال پیش تاکنون از عشق و احساس برای مخاطبانش می‌گوید. کتاب صوتی ساده با تو حرف می‌زنم نیز شامل سروده‌های این شاعر در دهه‌ی هفتاد و ابتدای دهه‌ی هشتاد است. تخیلات لطیف محمدرضا عبدالملکیان در این اثر، زمان و مکان را درمی‌نوردد و تصاویری نو و بدیع را پیش رویمان مجسم می‌کند.

کم‌گویی و موجز سرودن از ویژگی‌های بارز این شاعر است که در دفتر شعر ساده با تو حرف می‌زنم نیز نمود خاصی دارد. محمدرضا عبدالملکیان خود را هنجارشکنی می‌داند که می‌کوشد تا در کمترین ابیات ممکن، بیشترین مضامین مدنظرش را بیان کند. براین‌اساس در اثر حاضر نیز به شعرهای کوتاهی برمی‌خوریم که شنیدن آن‌ها برای طرفداران سروده‌های مینیمال بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

بارها خوانده و شنیده‌ایم که شاعر موفق، خود و شعرش را از هم جدا نمی‌داند. شعری به دل مخاطب می‌نشیند که خود نیز از دل شاعر بر کاغذها جاری شده باشد. محمدرضا عبدالملکیان مصداق بارز چنین شاعری است. حتی اگر از زندگینامه و سرگذشت او کاملاً بی‌خبر باشیم، با شنیدن سروده‌هایش در کتاب صوتی ساده با تو حرف می‌زنم احساس می‌کنیم سال‌هاست او را می‌شناسیم. خاطرات کودکی، جامعه‌ای که او را در آغوش خود پرورده و همچنین آرمان‌های شاعر با هم درآمیخته‌اند تا خمیرمایه‌ی اصلی این مجموعه را بسازند. شعرهایی که از آن‌ها بوی صمیمیت و عاطفه به مشام می‌رسد. با این اوصاف، باید مضمون اصلی تمام سروده‌های این شاعر را، چه در اثر حاضر و چه در سایر آثارش، زندگی و زمانه‌ی او بدانیم.

کتاب ساده با تو حرف می‌زنم مملو از احساساتی است که به‌نوعی با طبیعت و زندگی گره خورده‌اند. گفتنی است تمامی اشعار با موسیقی دلنشین صابر جعفری ترکیب شده‌ و با خوانش زیبای حسن علیکرمی به شکل صوت و آوا درآمده‌اند. انتشارت دارینوش چاپ این دفتر را به عهده داشته و نشر صوتی نوین کتاب گویا آن نسخه‌ی گویای آن را منتشر کرده است.

کتاب صوتی ساده با تو حرف می‌زنم مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به شعر نیمایی و سپید با درون‌مایه‌ی اجتماعی و عاشقانه، شیفته‌ی کتاب صوتی ساده با تو حرف می‌زنم خواهند شد.

با محمدرضا عبدالملکیان بیشتر آشنا شویم

این شاعر معاصر ایرانی در سال 1331 در شهر نهاوند متولد شد. محمدرضا عبدالملکیان از جمله شاعران نوپرداز و نوجوی دوران انقلاب و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می‌رود. وی در آغاز، اشعارش را در قالب چهارپاره می‌سرود، اما اغلب شعرهایش در قالب نیمایی و سپید به قلم درآمده‌اند. این شاعر معروف با بیش از 30 سال فعالیت در حوزه شعر در کنار چاپ و انتشار چندین کتاب شعر، هم‌اکنون به عنوان مدیرعامل دفتر شعر جوان، عضو هیئت مدیره انجمن شاعران ایران و عضو شورای عالی خانه هنرمندان نیز محسوب می‌شود.

«ریشه در ابر»، «ردپای روشن باران»، «حالا که آمده‌ای»، «مَه در مِه»، «رباعی امروز»، «آوازهای اهل آبادی»، «مهربانی» و «حالا که رفته‌ای» از جمله آثار او هستند.

در بخشی از کتاب صوتی ساده با تو حرف می‌زنم می‌شنویم

ساده با تو حرف می‌زنم
مثل آب
با درخت
مثل نور
با گیاه
مثل شب‌نورد خسته‌ای
با نگاه ماه
ساده با تو حرف می‌زنم
ناگهان مرا چرا چنین
به ناکجا کشانده‌اند؟
کیست این که خیره مانده این چنین
مات و مضطرب
در نگاه من؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
همین گونه بهتر
1 دقیقه
ارگ بم
2 دقیقه
چار بهار
1 دقیقه
اشاره
1 دقیقه
چمخاله
3 دقیقه
یک عمر مثل باران
4 دقیقه
مسافر
2 دقیقه
یادگار
3 دقیقه
خزان‌خوانی
9 دقیقه
همین گونه خوب است
2 دقیقه
بند دره
1 دقیقه
زلال
3 دقیقه
جست‌و‌جو
3 دقیقه
شالان
3 دقیقه
باهوکلات
1 دقیقه
تولد
1 دقیقه
کلن
3 دقیقه
ناتالی کل
3 دقیقه
با این همه باران که...
4 دقیقه
سنگان
13 دقیقه
سفرنامه
3 دقیقه
دریای سیاه
1 دقیقه
همین اشاره‌ی روشن
4 دقیقه
دل‌فارد
2 دقیقه
تو از میان برچیده نمی‌شوی
2 دقیقه
کهریز
2 دقیقه
از خاک تا خاک
11 دقیقه
ساده با تو حرف می‌زنم
2 دقیقه
فصل پنجم
1 دقیقه
تقدیر
1 دقیقه
حتی اگر بهار
2 دقیقه
سرود صلح
1 دقیقه
آغاز
3 دقیقه
روبه‌رو
3 دقیقه
قونیه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ساده با تو حرف می‌زنم
نویسنده
راویحسن علیکرمی
ناشر چاپیانتشارات دارینوش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های شعر پارسی
قیمت نسخه صوتی
48000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ساده با تو حرف می‌زنم

امید رستگار
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
لذت بردم زنده باشند ان شالله
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ساده با تو حرف می‌زنم

برای دریافت کتاب صوتی ساده با تو حرف می‌زنم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.