معرفی و دانلود کتاب صوتی عاشقانه‌‌های احمدرضا احمدی

عکس جلد کتاب صوتی عاشقانه‌‌های احمدرضا احمدی
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عاشقانه‌‌های احمدرضا احمدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عاشقانه‌‌های احمدرضا احمدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عاشقانه‌‌های احمدرضا احمدی

کتاب صوتی عاشقانه‌‌های احمدرضا احمدی، دربردارنده‌ی اشعار برگزیده، زیبا و سرشار از احساس احمدرضا احمدی است که با صدای شاعر روایت می‌شود و پس از شنیدنش درون‌تان از آرامش لبریز می‌شود.

سبک نگارش اشعار احمدرضا احمدی:

اغلب اشعار احمدرضا احمدی دارای سبک نو هستند. سبک شعری او به دلیل آشنایی عمیق او با ادبیات کهن ایران و علاقه بسیارش نسبت به سبک نیمایی، تلفیقی زیبا و آهنگین از واژگان است. اشعار احمدی پر از احساسات و تخیل شاعرانه است و زیبایی تشبیهات و استعاره‌های منحصر به فرد آن در شعر معاصر بسیار گیرا است.

یکی از خصوصیات جذاب اشعار احمدی استفاده از رنگ‌ها برای جان بخشیدن به مفاهیم مختلف است. او از طبیعت برای بیان احساسات درونی‌اش استفاده می‌کند و عناصر گوناگون طبیعت مانند دریا و باران مرتبا در اشعارش به کار گرفته شده‌اند. اشعار این نویسنده‌ی برجسته هم‌چون فریدون مشیری آرامش را بر مخاطبش غالب می‌کند و روح عاشقانه‌ای بر روان انسان می‌بخشد. احمدی در این مجموعه شعر اشعار دل‌نشین‌تر و زیباتر خود را برگزیده و به روایت آن‌ها پرداخته که در وصف عاشقانگی و عاشقانه بودن سروده شده‌اند.

احمدرضا احمدی را بیشتر بشناسیم:

احمدرضا احمدی در سال 1319 در شهر کرمان به دنیا آمد. دوره‌ی ابتدایی را در کرمان گذراند و 7 سال بعد همراه با خانواده به تهران مهاجرت کرد و در مدرسه دارالفنون به تحصیل پرداخت. در کودکی به شعر علاقه‌ی بسیاری داشت و همین مسئله او را در بزرگسالی به سمت شعر کشانید. او با شعر و ادبیات کهن ایران آشنایی عمیقی داشت، اشعار نیمایی که او سرود دستمایه‌ای شد تا قدمی منحصر به فرد را در شعر معاصر شروع و پی‌ریزی کند. احمدی نخستین مجموعه شعرش را با عنوان طرح در سال 1340 منتشر کرد که مورد توجه بسیاری از شاعران و منتقدان در آن دهه قرار گرفت. او در دهه‌ی 40 به یکی از شاعران برگزیده‌ی معاصر پس از نیما و شاملو در بین شاعران پس از خود تبدیل شد.

او در ادبیات کودک و نوجوان هم نقش به سزایی داشته است و در سال 1378 سومین جایزه شعر خبرنگاران با مراسمی ویژه و خصوصی در خانه احمدرضا احمدی برگزار شد. هم‌چنین در سال 1378 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تندیس مداد پرنده را در مراسم بزرگداشتش به او اهدا کرد. او در سال 1385 جایزه شعر بیژن جلالی را دریافت کرد و نامزد دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن در سال 1388 شد.

از دیگر آثار این شاعر درخشان می‌توان به «ما روی زمین هستیم»، «عاشقی بود که صبحگاه دیر به مسافرخانه آمده بود»، «لکه‌ای از عمر بر دیوار بود»، «از نگاه تو زیر آسمان لاجوردی»، «هزار پله به دریا مانده است»، «ویرانه‌های دل را به باد می‌سپارم»، «قافیه در باد گم می‌شود»، «نثرهای یومیه»، «من فقط سفیدی اسب را گریستم» اشاره کرد.

در قسمتی از کتاب صوتی عاشقانه‌‌های احمدرضا احمدی می‌شنویم:

با لبخند
نشانی خانه‌ی تو را می‌خواستم
همسایه‌ها می‌گفتند سال‌ها پیش
به دریا رفت
کسی دیگر از او
خبر نداد
به خانه تو
نزدیک می‌شوم
تو را صدا می‌کنم
در خانه را می‌زنم
باران می‌بارد
هنوز
باران می‌بارد

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
4 دقیقه
بخش اول
4 دقیقه
بخش دوم
2 دقیقه
بخش سوم
2 دقیقه
بخش چهارم
2 دقیقه
بخش پنجم
3 دقیقه
بخش ششم
4 دقیقه
بخش هفتم
3 دقیقه
بخش هشتم
2 دقیقه
بخش نهم
5 دقیقه
بخش دهم
4 دقیقه
بخش یازدهم
3 دقیقه
بخش دوازدهم
1 دقیقه
بخش سیزدهم
6 دقیقه
بخش چهاردهم
2 دقیقه
بخش پانزدهم
2 دقیقه
بخش شانزدهم
7 دقیقه
بخش هفدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عاشقانه‌‌های احمدرضا احمدی
نویسنده
راویاحمدرضا احمدی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های شعر پارسی
قیمت نسخه صوتی
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عاشقانه‌‌های احمدرضا احمدی

پروین بیگی
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
بیان و صدای استاد انقدر زیبا و محشر هست که فقط باید با این صدا اشک ریخت تا اروم گرفت.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عاشقانه‌‌های احمدرضا احمدی

برای دریافت کتاب صوتی عاشقانه‌‌های احمدرضا احمدی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.