معرفی و دانلود کتاب صوتی ستاره رقصان

عکس جلد کتاب صوتی ستاره رقصان
قیمت:
61500 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ستاره رقصان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ستاره رقصان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ستاره رقصان

نویسنده پرفروش بین‌المللی مورگان لولین در کتاب صوتی ستاره رقصان، داستان دختر و پسری نوجوان و سرسخت را به تصویر می‌کشد که علاقه‌شان به ورزش اسب‌سواری زندگی‌شان را زیرورو می‌کند و اتفاقات هیجان‌انگیزی را پشت سر می‌گذارند.

درباره کتاب صوتی ستاره رقصان:

گری کلی یک پسر دوازده ساله بازیگوش است که همیشه برای سرگرمی و خندیدن به همراه دوستانش کارهای شیطنت‌آمیزی انجام می‌دهد. یک روز نمایشگاهی در شهر دوبلین ایرلند برگزار می‌شود، رویدادی باشکوه که در آنجا اسب‌های زیبا و بزرگی به همراه صاحبان‌شان حضور دارند. دار و دسته گری کلی هم برای اینکه شری به پا کنند، به آن نمایشگاه می‌روند. غافل از اینکه در آنجا دختری به نام سوزانه را ملاقات می‌کند که اسبی زیبا به نام ستاره رقصان دارد.

گری که تا پیش از این فکر نمی‌کرد اسب‌سواری آنقدر هیجان‌انگیز و جذاب باشد، تصمیم می‌گیرد با سوزانه صحبت کند. او در جریان آشنایی با این دختر متوجه می‌شود که سوزانه آرزو دارد وارد بازی‌های المپیک اسب‌سواری شود. گری نیز که مبهوت چنین فضایی شده از ستاره رقصان خیلی خوشش می‌آید و بدون توجه به تمسخرهای دوستانش، به دنبال آرزوی جدید و منحصر به فردش می‌رود.

سرانجام در این مسیر گری اشتباهات فراوانی می‌کند، زحمت زیادی می‌کشد و سوزانه نیز در کنار او تلاش بسیاری برای رسیدن به آرزویش می‌کند و همراه با ستاره رقصان تجربیات جالبی را پشت سر می‌گذارد.

می‌توان گفت کتاب ستاره رقصان (Star Dancer) داستانی درباره بزرگ شدن است. اثری درخشان و سرگرم‌کننده که نوجوانان می‌توانند از آن درس‌های زیادی همچون سرسختی، استقامت، تلاش، مهربانی و رفاقت را بیاموزند.

کتاب صوتی ستاره رقصان برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانانی که عاشق طبیعت و حیوانات هستند و می‌خواهند داستانی دل‌نشین در این باره بشنوند، این کتاب دوست‌داشتنی را از دست ندهند.

مورگان لولین را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده‌ای ایرلندی تبار است که در سال 1937 در آمریکا به دنیا آمد. مورگان لولین (Morgan Llywelyn) بیشتر به خاطر نوشتن داستان‌های تاریخی، فانتزی و متون غیرداستانی تاریخی شهرت دارد. لولین تا به حال چندین جایزه ادبی همچون جایزه زن سال استثنایی سلتیک سال 1999 را دریافت نموده و بیش از 40 میلیون نسخه از آثارش به فروش رفته است.

در بخشی از کتاب صوتی ستاره رقصان می‌شنویم:

تقریبا زمان آمدن پسر سوزانه بود تا او رو به دنبال خودش ببره. سوزانه یک بار دیگه سریع گردن ابریشمی ستاره رقصان رو نوازش کرد و آهسته در گوشش گفت: «برای امروز مچکرم.» بعد آخرین تکه قند ممنوع در اختیار اسب گذاشت. با خودش عهد کرد که از این به بعد براش سیب بیاره. درواقع ستاره رقصان لیاقت پاداش فوق‌العاده‌ای رو داشت و آنه می‌بایست نوع پاداش رو تعیین می‌کرد، بعد اون رو به در باکس ستاره آویزون می‌کردن.

سوزانه به طرف برندان والش رفت. گری هنوز مشغول کار بود. وقتی کار تمیز کردن پونی‌ها تموم شد، از برندون پرسید: «آیا کار دیگه‌ای براش داریم؟» برندون هم گفت: «خب...می‌تونه پهن اسب‌ها رو خالی کنه.» یه کار سخت و پرتلاش اما پسر شکایتی نداشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
فصل اول
13 دقیقه
فصل دوم
23 دقیقه
فصل سوم
20 دقیقه
فصل چهارم
20 دقیقه
فصل پنجم
18 دقیقه
فصل ششم
22 دقیقه
فصل هفتم
20 دقیقه
فصل هشتم
46 دقیقه
فصل نهم
20 دقیقه
فصل دهم
19 دقیقه
فصل یازدهم
27 دقیقه
فصل دوازدهم
21 دقیقه
فصل سیزدهم
21 دقیقه
فصل چهاردهم
17 دقیقه
فصل پانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ستاره رقصان
نویسنده
مترجملیلا نیک فرجام
راوینازنین مهیمنی
ناشر چاپینشر افکار
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی
61500 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ستاره رقصان

Rojiar Mohajerpoor
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
من پسرم ۱۰ ساله است و خیلی دوست داشت
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ستاره رقصان

برای دریافت کتاب صوتی ستاره رقصان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.