معرفی و دانلود کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار

عکس جلد کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار

کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار اثری است که توسط دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد به انتشار رسیده است. در این کتاب صوتی می‌آموزید از چه شیوه‌ها و راهکارهایی بهره ببرید تا بهترین و مؤثرترین سخنرانی را ارائه کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار

آیا درباره‌ی سخنرانی و ارائه‌ی خود احساس نگرانی و اضطراب دارید؟ آیا گمان می‌کنید دستپاچه خواهید شد و مطالب را از یاد خواهید برد؟ آیا تصور می‌کنید استرس زیاد مانع از آن شود که بتوانید مقصود خود را به‌راحتی و با وضوح با مخاطبانِ خود به اشتراک بگذارید؟ آیا نمی‌دانید چگونه افکار خود را سازمان‌دهی کرده و صحبت‌های خود را از کجا آغاز و به کجا ختم کنید؟ اگر پاسخ شما به این پرسش‌ها مثبت است، به آموزش‌هایی در این زمینه نیاز دارید که می‌توانید با شنیدنِ کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار (Presentation) که توسط دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد (Harvard Business School) تهیه و تدوین شده است، آن‌ها را دریافت کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار

در کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار می‌آموزید که پیام ویژه‌ی خود را خلق کنید، به شیوه‌ای مؤثر خود را آماده کرده و تمرین کنید، مخاطبانِ خود را در فرآیند سخنرانی دخیل کرده و جلسات پرسش و پاسخ برگزار کنید. یک سخنرانِ خوب، شنوندگان خود را بدون احساس خستگی و کسالت، با خود همراه می‌کند. برای او صحبت در مقابل یک جمع ده نفری با صدها نفر تفاوتی ندارد. او می‌داند چطور باید بر تعداد بالای مخاطبان با شیوه‌ی سخنرانی خود، تسلط پیدا کرده و بر آن‌ها تأثیر بگذارد. به همین دلیل، روایتی منسجم ساخته و تصاویر و پیام‌های قدرتمندی را ایجاد می‌کند؛ با مخاطبانِ خود به هر شیوه‌ی ممکن ارتباط برقرار کرده و در هر گروه و در میان هر جمعی، زبان و لحنِ ویژه‌ی آنان را به کار می‌برد.

با شنیدنِ کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار متوجه می‌شوید که هنگامِ سخنرانی باید به قلب و اذهانِ مخاطبانِ خود راه یابید تا به تاییدی درباره‌ی ایده‌های خود از جانبِ آنان دست پیدا کنید. همچنین بهتر است بر سیستم عصبی خود تسلط پیدا کرده و مهارت‌های کلامیِ خود را مدیریت کنید. تلاش کنید تا بر موضوع سخنرانی متمرکز بمانید تا توجه و تمرکزِ مخاطبانِ خود را از دست ندهید. خودتان باشید تا شنوندگان بتوانند به شما اعتماد کنند. برای آنکه متقاعدکننده‌تر باشید، از ابزارهای تصویری مانند نمودارها و داده‌های آماری استفاده کنید و در نهایت، از مهارت داستان‌سرایی بهره بگیرید.

کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار را به همت نشر هورمزد با ترجمه‌ی فاطمه باغستانی و خوانش مهربان جزینی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های مدیریت 20 دقیقه‌ای

مجموعه کتاب‌های مدیریت 20 دقیقه‌ای (HBR's 20-Minute Manager series) مهم‌ترین و بنیادی‌ترین مهارت‌های کسب‌وکار را به مخاطبانِ خود معرفی می‌کند. هر یک از کتاب‌های این مجموعه، در یک زمینه‌ی مدیریتی، راهنمایی‌هایی مختصر و مفید ارائه کرده است. این راهنمایی‌ها به شما کمک می‌کند بر حوزه‌ای خاص تمرکز کرده و توصیه‌هایی کاربردی و کوتاه را درباره‌ی آن دریافت کنبد. این مجموعه کتاب توسط انتشارات هاروارد بیزینس، ناشر جهانی پیش‌رو در حوزه‌ی بازرگانی، منتشر شده است. این انتشارات به چاپ آثاری درباره‌ی رهبری، استراتژی‌های کارآمد، نوآوری و مدیریت می‌پردازد و مطالب خود را به شیوه‌ای ارائه می‌کند که برای عموم مردم، افراد حرفه‌ای و باتجربه و همین‌طور دانش‌آموختگان این رشته‌ها قابل درک باشد. از دیگر عناوینِ این مجموعه می‌توان «تدوین طرح کسب و کار»، «کارسپاری»، «مبانی مالی»، «به انجام رساندن کارها»، «بازخورد‌ اثربخش»، «گروه‌های خلاق»، «مدیریت پروژه‌ها»، «مدیریت زمان»، «مدیرمداری»، «بررسی عملکردها»، «ارائه» و «برگزاری جلسات» را نام برد.

کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در جست‌وجوی راه‌هایی برای ارتقای مهارت سخنوری خود هستید و می‌خواهید بدون احساس ناراحتی و خجالت در برابر جمع‌های کوچک و بزرگ صحبت کنید، شنیدنِ کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار می‌شنویم

مخاطب خود را بشناسید. هرچه اهداف و دغدغه‌های مخاطبانِ خود را بهتر بشناسید، احتمالِ دستیابی سریع‌تر به اهداف و نتایج مطلوبتان بیشتر است. همچنین بهتر می‌توانید موفقیت‌های آن‌ها را اندازه بگیرید. قلبِ هر سخنرانی، مخاطبانِ آن هستند نه شخصِ سخنران. برای شناختِ بهتر این موضوع به سؤالاتِ زیر پاسخ دهید:

یک) گروه مخاطبان چه تعداد هستند. چه کسانی غایب‌اند؟ آیا این گروه پنج، پانزده یا پنجاه نفر هستند؟ تعداد مخاطبان بر شیوه‌ی سخنرانی و منابع مورد نیازِ شما، برای این کار تأثیر خواهد گذاشت. تحقیق کنید که چه افرادی نمی‌توانند در این برنامه شرکت کنند. سهامداران غایب در هر صورت سهامدار هستند و شما باید مطالب را با آن‌ها درمیان بگذارید.

دو) اعضای مخاطبِ شما، چه نقشی در سازمان ایفا می‌کنند؟ آن‌ها باید به چه کسی پاسخگو باشند؟ داشتنِ شناختی کامل از مسئولیتِ مخاطبان به شما کمک می‌کند آن‌ها را بهتر درگیر سخنرانیِ خود کنید. در نظر بگیرید که پیام شما به چه دلیل باید برای آن‌ها مهم باشد و به چه روشی زندگیِ آن‌ها را ساده‌تر خواهد کرد؟ در هنگام سخنرانی بر این دو موضوع تأکید کنید.

سه) در حال حاضر مخاطبان چه می‌دانند؟ آن‌ها منتظرند چه چیزی بشنوند؟ تکرار واضحات نکنید اما اطلاعات پایه‌ای کافی در اختیار مخاطبانتان قرار دهید تا بدین طریق، گفته‌های شما را بهتر درک کنند. همچنین از چگونگی تأثیرگذاریِ گفته‌های خود بر آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
61 دقیقه
سخنرانی تأثیرگذار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی
راویمهربان جزینی
ناشر صوتینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار

برای دریافت کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.